Alla kategorier Djuraffär Stockholms län Tyresö DjurMagazinet Tyresö

Dalgränd 12, 135 40 Tyresö — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om DjurMagazinet Tyresö

• Malin H
    Malin H skrev om DjurMagazinet Tyresö
    Trevlig personal, brett sortiment. Helt okej djuräffär. Men dom såg ner på både min hund och mig för att min hund är en blandras. Dom ansåg att det var sämre med blandraser och att jag typ var dum i huvudet för att jag hade köpt en. Tyvärr fick det mig att ändra insällning till dem helt. Dom ska inte uttala sig om sådant.
  • -
    - skrev om DjurMagazinet Tyresö
    Trevlig, kunnig personal som kan svara på de flesta frågor som man har om det mesta. Helt okej sortiment om man tänker på att butiken inte är enorm direkt. Kan även beställa varor till dig om du inte hittar det i sortimentet. Det var länge sen jag gjorde det nu, men har för mig att dom ringer dig när det har kommit till butiken. Jag tycker det är supersmidigt! Parkering utanför butiken är ett plus om man har mkt att bära. :)
  • Daniel T
    Daniel T skrev om DjurMagazinet Tyresö
    Vänlig och tillmötesgående personal som kan svara på ev. frågor. Bra utbud och priser. Det går att parkera direkt utanför dörren, perfekt när man ska köpa 25 kg säckar med hundkäk.

Dalgränd 12, 135 40 Tyresö