Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Danderyd Djursholms Trafikskola

Djursholms Trafikskola

Vendevägen 90 BV, 183 32 Danderyd — Visa karta

Välkommen till Djursholms Trafikskola!

Vårt mål är att utbilda miljömedvetna, riskmedvetna och trafiksäkra förare. Dessutom vill vi att du ska trivas hos oss. Vi bryr oss och tycker att du ska bli bemött på ett både trevligt och professionellt sätt när du utbildar dig hos oss.

Genom att lära ut tekniker för bränslesnål körning, informera om alternativa transportsätt och använda miljömärkta produkter, i möjligaste mån, hoppas vi kunna bidra till fler miljömedvetna trafikanter. Våra anställda utbildas också kontinuerligt i miljöfrågorna.

Hos oss kan du gå både Handledarutbildning och Riskettan och vi erbjuder även en intensivkurs där du får en komplett körkortsutbildning på bara en månads tid.

Kontakta oss gärna för mer information!

Läs vad 31 kunder tycker om Djursholms Trafikskola

• Nina S skrev om Djursholms Trafikskola
    Verkligen en suverän trafikskola! De är superpedagogiska och verkligen engelägna om att du ska ta ditt körkort och ser till att du gör det också (på första försöket)! Vänliga, roliga och professionella, jag rekommenderar verkligen Aras och Faraj. De har skolat mig till en 100% trygg förare. Läs mer
  • Jannice K
    Jannice K skrev om Djursholms Trafikskola
    Rekommenderar! Pedagogiska, trevliga och kunniga lärare, flexibla kring tider samt är måna om att hitta en lösning som fungerar för eleven. Här utbildas du ordentligt, inte enbart för att klara proven. Dessutom är receptionisten Monica fantastisk med service! Läs mer
  • Atti M
    Atti M skrev om Djursholms Trafikskola
    Bästa trafikskolan! Så pedagogiska och trevliga lärare. Jag fick nöjet att köra med Reza och Faraj och jag är supernöjd. Köpte månadspaketet och allt gick så smidigt och bra. Lätt att boka tider och det är en väldigt förmånlig pris. Jag klarade allt på första försöket och jag kan rekommendera dem starkt. Läs mer
  • Anita P skrev om Djursholms Trafikskola
    Djursholms trafikskola är en alldeles utmärkt körskola, Receptionisten Monica ge utmärkt service! Rolig och trevliga trafiklärare som vill verkligen lär sina elever att köra bil utan risk! Rekommenderar denna körskola starkt till alla som vill ta körkort!! Läs mer
  • Lars B
    Lars B skrev om Djursholms Trafikskola
    Väldigt bra service, planering och körlärare.
    Tack! Läs mer
  • Milad s skrev om Djursholms Trafikskola
    Förs och främst att ha Faraj som trafikskollärare har varit en helt underbar upplevelse!
    Alla körningar jag hade lönade sig verkligen!
    Fantastiskt bra riskettan lektion och inte minst sagt jätte trevliga och lättkörda bilar. Läs mer
    2018-01-29 Faraj T svarar Milad s
    Hej Milad !
    Tack för dina härliga rekommendationer !!
    Det är så skönt att du känner att din utbildning hos oss har blivit till din belåtenhet.
    Det var ett nöje att ha dig som elev, lycka till i framtiden.
    Milad s gillar detta
  • Matilda W
    Matilda W skrev om Djursholms Trafikskola
    Världens gulligaste trafiklärare! Lätt att boka och bra, prisvärda lektioner. Lärde mig verkligen supermycket väldigt snabbt. Tack för all hjälp! Rekommenderar starkt!! Läs mer
    2018-01-18 Faraj T svarar Matilda W
    Hej Matilda !
    Superstort tack för dina fina rekommendationer, det värmer verkligen.
    Härligt att du upplevde att din kör utbildning hos oss, blev på bästa möjliga sätt.
    Stort Lycka till i framtiden, kör försiktigt !!
  • Sylvia S skrev om Djursholms Trafikskola
    Mycket trevliga och proffsiga trafiklärare. Läs mer
    2018-01-10 Faraj T svarar Sylvia S
    Hej Sylvia !
    Tack för din fina rekommendation, det var ett nöje att ha dig som elev.
    Alltid med glatt humör och härlig inställning och engagemang,.
    Kör försiktigt och Lycka till i framtiden.
  • Saskia B
    Saskia B skrev om Djursholms Trafikskola
    Jag är verkligen jättenöjd med Djursholms Trafikskola. Hade Aras som lärare och han kunde inte varit bättre. Lektionerna var lärorika och allting var toppen upplagt. 10/10! Läs mer
    2017-12-28 Faraj T svarar Saskia B
    God Jul och Gott Nytt År Saskia
    Tack för dina rekommendationer och va bra att du känner att din upplevelse här hos oss blev så lyckad och bra, allt fungerade så bra tack vare ditt härliga engagemang och vilja. Aras hälsar så mycket och vi tackar. Kör försiktigt!!
  • Anastasiia K skrev om Djursholms Trafikskola
    Mycket professionella och pedagogiska lärarna. Jag körde med Araz och Faraj. Och kan varmt rekommendera båda lärarna. De inte bara förbereder dig att ta körkort men också att bli säker bilförare efteråt. De vet precis vad de gör och de gör det mycket bra. De är flexibla med tider och alltid hittar lösning som passar just dig. De motiverar och belönar samtidigt som de är mycket strikta och man lär sig mycket varje lektion. Läs mer
    2017-12-12 Faraj T svarar Anastasiia K
    Hej Anastasia!
    Tackar så hjärtligt för dina varma rekommendationer, det känns så härligt att vi fått hjälpa dig på bästa sätt och att vi verkligen värdesätter att du kände att din körkortsutbildning blev så innehållsrik för dig.
    Det har varit en föjd att ha dig som elev, med mycket glädje och glatt humör samt stort engagemang.
    Vi alla på trafikskolan önskar dig lycka till i framtiden, och kör försiktigt !!
  • Robin N skrev om Djursholms Trafikskola
    Allting har varit super. De har varit trevliga och professionella. De har alltid svarat på frågor och hjälp till när det är något man inte förstått. Jag är mycket nöjd! Läs mer
    2017-11-27 Faraj T svarar Robin N
    Hej Robin !
    Stort tack för dina varma rekommendationer, det har varit så härligt att ha dig som elev hos oss.
    Mycket engagerad och fokuserad i allt som hade med körkortsutbildningen att göra.
    Kör försiktigt, och lycka till med allt !
  • Victor C skrev om Djursholms Trafikskola
    Supertrevlig personal, hade gott om tider och fokuset låg på att få körkortet så snart som möjligt: nåt inte alla körskolor gör. Lärt mig massvis på bara fem lektioner! Läs mer
    2017-11-15 Faraj T svarar Victor C
    Hej Victor !

Tack för dina rekommendationer, vi är glada att vi fått din upplevelse att din körkortsutbildning hos oss blev så lyckad.
    Härligt engagemang från din sida också.Lycka till i framtiden och kör försiktigt.
  • Viktor R
    Viktor R skrev om Djursholms Trafikskola
    Jag hade Aras som lärare och kan starkt rekommendera körskolan! Jag fick ett bra upplägg där varje lektion gav något nyttigt. Körlektionerna hölls på de ställen som man vanligast fick göra uppkörning på, och mycket riktigt så körde jag min uppkörning på ställen jag hade kört många gånger med Aras. Vill säga stort tack till det varma bemötande trafikskolan gett mig och hoppas att fler väljer att köra med dem.

/Viktor R Läs mer
    2017-10-31 Faraj T svarar Viktor R
    Hej Victor !
    Känns så härligt att din körutbildning gav dig en så givande vistelse tillsammans med oss.
    Vi tackar så mycket för dina varma rekommendationer och att vi fått ha dig som elev.
    Du var också så fokuserad att lära dig och var alltid entusiastisk.Alltid med glatt humör.
    Lycka till i framtiden !!
  • Arefeh H skrev om Djursholms Trafikskola
    Väldigt trevliga och erfarna lärare. Jag är mycket nöjd med Djursholms Trafikskola och rekomenderar den varmt till alla. Läs mer
    2017-10-02 Faraj T svarar Arefeh H
    Hej Arefeh !
    Tackar så mycket för dina rekommendationer!
    Det var så fina, och tack även för att vi fick ha dig som elev hos oss, du kämpade på så bra.
    Kör försiktigt !!
  • Mikael O skrev om Djursholms Trafikskola
    Jättebra handledning, trevligt och verkligen fixat efter mina behov. Läs mer
    2017-09-27 Faraj T svarar Mikael O
    Hej Axel !
    Tackar för dina rekommendationer, och för bra kämpar anda för att få ditt körkort.
    Det har varit en glädje att ha dig som elev och så bra att vi fått dig att känna dig väl omhändertagen.
    Kör försiktigt !!
  • Hadisolsadat T skrev om Djursholms Trafikskola
    Min upplevelse från Djursholms- och Helenelundstrafikskola har varit fantastisk och det är tack vare deras fina personal. Känslan har varit familjär och personalen har gjort allt de kan för att hjälpa mig framåt i min utveckling. Jag vill tacka Faraj, Aras och Karo för all hjälp och även dem underbara receptionisterna på båda skolorna som alltid varit så trevliga och hjälpsamma. Stort tack för att ni gjorde denna upplevelse minnesvärd! Läs mer
    2017-09-26 Faraj T svarar Hadisolsadat T
    Hej Hadisolsadat !
    Vilka härliga fina rekommendationer du givit oss, de värmer verkligen.
    Känns så bra att du känner att vi tagit hand om dig på bästa sätt, och att din upplevelse hos oss varit så bra.
    Alla trafiklärarna hälsar till dig, och lycka till med barnet !!
  • Jimmy C skrev om Djursholms Trafikskola
    Professionella och bra.
    Alltid trevligt bemötande. Läs mer
    2017-09-08 Faraj T svarar Jimmy C
    Hej Jimmy !
    Tack för dina rekommendationer, det var ett nöje att ha dig som elev.
    Så vi alla här på trafikskolan önskar dig ett stort Lycka till i framtiden, och kör försiktigt.
  • Sophia P
    Sophia P skrev om Djursholms Trafikskola
    Jag trodde inte man kunde gå från aldrig ha kört bil till att ha körkortet i handen på mindre än två månader men tack vare Djursholms trafikskolas intensivkurs och min fantastiska körlärare Aras så klarade jag det! Jag klarade både teori och uppkörning på första försöket och jag känner mig som en trygg förare ute i trafiken. Ni är flexibla och ville att jag skulle lyckas, världens bästa körskola! Läs mer
    2017-08-10 Faraj T svarar Sophia P
    Hej Sophia !
    Vilka härliga rekommendationer du givit !!
    Tackar och bockar, men allt fungerade så bra tack vare ditt härliga engagemang och vilja.
    Så bra att du känner att din upplevelse här hos oss blev så lyckad och bra, Vi glömmer dig ej !!
    Aras hälsar så mycket.Kör försiktigt!!
  • Louise E skrev om Djursholms Trafikskola
    Bra lärare, lätt att boka in lektioner, satte upp en tydlig plan över körningen. Planen var realistisk och min lärare var ärlig med mig vilket ledde till att jag tog körkortet på den första uppkörningen. Läs mer
    2017-07-17 Faraj T svarar Louise E
    Hej Louise !
    Tackar för dina varma rekommendationer!
    Härligt att du kände att vi planerar och sätter upp mål samt att vi hade en bra kommunikation hela tiden under din körkortsutbildning.
    Du var en härlig elev alltid med ett glatt humör och samarbetade mycket bra.Mycket engagerad i din utbildning.
    Stort Lycka till i framtiden, och du "kör försiktigt"
  • Arasto S skrev om Djursholms Trafikskola
    Mycket lärorika körlektioner och övningsfrågor!!! Läs mer
    2017-07-05 Faraj T svarar Arasto S
    Hej Arasto
    Stort Grattis till körkortet, tack för rekommendationen kör försiktigt och lycka till.
  • Philippe G skrev om Djursholms Trafikskola
    Djursholms trafikskola är en alldeles utmärkt körskola!! Rolig och trevlig personal som verkligen lär sina elever att köra! Rekommenderar denna körskola starkt till alla som vill ta körkort!! Läs mer
    2017-05-22 Faraj T svarar Philippe G
    Hej Philippe!
    Härligt att du trivdes hos oss, du var alltid positiv och glad samt målmedveten.
    En god lyssnare till vad vi ( trafiklärarna ) sade och då fungerar det alltid bra.
    Lycka till i framtiden, kör försiktigt och tack för din rekommendation.
  • Alexandra T skrev om Djursholms Trafikskola
    Fantastiskt bra lärare och utmärkt service! Rekommenderas varmt. Läs mer
    2017-05-16 Faraj T svarar Alexandra T
    Hej Alexandra!
    Stort Grattis till körkortet, det gick ju som smort.
    Härligt att du trivdes hos oss och tack för rekommendationen kör försiktigt och lycka till.
  • Carl D skrev om Djursholms Trafikskola
    Jag var väldigt positivt överraskad av Djursholms trafik skola. Pedagogiska och kunniga trafiklärare som hjälpte mig med hela tjänsten, från besiktning till förståelse i trafiken. Läs mer
    2017-05-12 Faraj T svarar Carl D
    Hej Carl !
    Tack för din rekommendation.Det är härligt att din tid hos oss blev till din belåtenhet.
    Du var en härlig elev med en härlig inställning och alltid hade viljan att lära dig.
    Vi kommer sakna dig.
    Hälsningar från oss alla.
  • Axel N skrev om Djursholms Trafikskola
    Jag har Djursholms Trafikskola att tacka för att ha hjälp mig att ta mitt körkort. Mina trafik lärare stöttade och assisterade mig både inom teori och praktik vilket hjälpte mig se vad jag behövde göra för att förbättra mig som trafikant.De gick utanför vad som krävdes för att hjälpa mig att klara trafikverkets prov och såg alltid till att jag alltid var motiverad och glad. Pågrund av detta skulle jag starkt Djursholms Trafikskola för vemsomhelst som vill ta sitt körkort. Förvänta er ett fantastisk lärotillfälle med fantastiska lärare.

Ser fram emot att se er på vägarna med nya framtidsförare.

//Axel.N Läs mer
    2017-05-01 Faraj T svarar Axel N
    Hej Axel !
    Så härligt fina och varma rekommendationer från dig, din positiva vilja att lära dig bidrog också stort till att det flöt på så bra med allting.
    Känns underbart att du uppskattade allt vi gjorde för dig.
    Det var roligt att ha dig som elev på våran trafikskola, samt önskar dig all lycka i framtiden.
  • Nina N skrev om Djursholms Trafikskola
    Superbra trafikskola som anpassar sig efter elevens behov och trafiklärare med bra bemötande. Rekommenderar denna trafikskola! Läs mer
    2017-04-27 Faraj T svarar Nina N
    Hej Nina !
    Återigen ett jättestort Grattis till körkortet, samt för dina fina rekommendationer.
    Det är så härligt att vi fick dig att känna dig väl omhändertagen och att du trivdes hos oss.
    Det var ett sådant bra samarbete vi hade tillsammans vilket gör att allt kändes bra under hela din utbildningstid.
    Kör försiktigt ! Hälsningar från oss alla på trafikskolan.
  • Elin W
    Elin W skrev om Djursholms Trafikskola
    Jag är överlag mycket nöjd med min upplevelses av Djursholms trafikskola.
    Faraj som har skolan ger ett mycket personligt bemötande och är alltid mån om att ge god service. Han gör verkligen det lilla extra för att ha nöjda kunder, t.ex. betydde det mycket för mig att han har kunnat erbjuda helglektioner när det är möjligt, erbjudit att släppa av vid tunnelbanan efter sista lektionen, alltid tackat för feedback m.m. Det förbättringsförslag jag kommer på nu är om man skulle kunna boka sina lektioner och följa sin utveckling online via elevcentralen.

Framförallt har jag kört tillsammans med Aras, som är en mycket duktig pedagog och som verkligen finslipat min körning. Han är lugn, trygg, stöttande och mycket kunnig. Tack vare hur Aras och Faraj har undervisat, peppat mig och trott på mig när har jag inte gett upp och äntligen blivit klar med körkortet! Det känns fantastiskt.

Ett stort tack! Läs mer
    2017-04-12 Faraj T svarar Elin W
    Hej Elin !
    Tackar så mycket för dina fina ord och rekommendationer.Det känns så härligt att du upplevt att alla olika delar och moment som man gör tillsammans under utbildningen så positivt och att du tyckte om våran feedback. Vårat samarbete och din kämpar anda var underbar, samt att du var alltid så glad.
    Kör försiktigt, samt all lycka till dig !!
  • Nathalie R
    Nathalie R skrev om Djursholms Trafikskola
    Bemötandet från Djursholms Trafikskola har varit fläckfritt.
    De har uppmuntrat, peppat och varit stöttande hela vägen fram till körkortet som dessutom gick på rekordtid att ta (1 månad).

- Aras som har varit min handledare har varje minut av min körningstid varit extremt pedagogisk och tillrättavisande på ett sätt som har gjort att jag har lärt mig köra bil tryggt och säkert.

- Faray som är chef på skolan har hjälp mig genomföra utbildningen trots att jag inte kunde betala på uttalat datum, men vi löste det genom att han litade på att jag kunde betala ett par dagar längre fram.

- De har även en mycket underhållande och engagerad utbildare som heter Kåre som håller i riskettan, jag glömmer aldrig den kursen på grund av hans väldigt givande sätt att lära ut.

Allt som allt har körkortet varit en fröjd att ta på grund av dessa tre herrar. Men framför allt för att Aras har varit en strålande lärare som på ett korrekt och effektivt sätt har lärt ut konsten att köra bil på ett ytterst tryggt, trevligt och harmoniskt sätt.

Hälsningar Natalie Läs mer
    2017-04-11 Faraj T svarar Nathalie R
    Hej Nathalie!!
    Tackar ödmjukast för dina fina och härliga rekommendationer, det värmer så mycket .Och vi bli så stolta att vi genom alla olika delar i din körkorts utbildning har fått dig att känna dig nöjd och omhändertagen.
    Det är till stor del också din förtjänst att allt utvecklats framåt i snabb takt, du var så engagerad och positiv.
    Alla här på trafikskolan hälsar till dig och önskar stor lycka i framtiden,Ta hand om dig !
  • Delaram A
    Delaram A skrev om Djursholms Trafikskola
    Väldigt bra trafikskola med fantastiskt bemötande från första början. Tidsflexibla körningslektioner och kunniga personal på Djursholms trafikskola gör den till ett mycket bra val till alla som söker körkort och framför allt dem med oregelbundna arbetstider.
    Jag är väldigt nöjd och glad att jag valde denna trafikskola och säger hjärtligt tack för all hjälp och stöd jag fick.
    En kombination av både trevliga och hjälpsamma personal samt kunniga och professionella körlärare gjorde min tid på Djursholms trafikskola till en mycket fin upplevelse.
    Jag rekommenderar starkt denna trafikskola.
    Speciellt tack till fina Faraj som har väglett och hjälpt mig otroligt mycket på väg till körkortet. Läs mer
    2017-03-06 Faraj T svarar Delaram A
    Härligt att du trivdes hos oss och att jag bland andra gjorde så att du kände att du fick den hjälpen du behövde.
    Du var alltid lika glad och positiv när du kom för att köra dina körlektioner.
    Känns varmt i hjärtat för dina vänliga och härliga omdömen. Kör försiktigt och lycka till i framtiden.
  • Rashmi P skrev om Djursholms Trafikskola
    Thank you Djursholms trafikskole !
    The entire experience from enrolling into the Intensiv course to finishing it with final test booking was very satisfying experience. Everyone working at Djursholms Trafikskole was very helpful , cooperative and encouraging.
    Special Thanks to Arcas for his teaching , tips, patience and encouragement. Läs mer
    2017-03-06 Faraj T svarar Rashmi P
    Glad you enjoyed working with Aras, he thanks you and wishes for you all the best. We all thank you that you chose us to help you to help you to be a good and safe driver. Hope you drive safe and hope to see you on the road. Thank you so much for your recommendation.
  • Felicia K skrev om Djursholms Trafikskola
    Rörigt och dålig kommunikation emellan de på trafikskolan. Fick köra med 3 olika lärare och de visste inte vad den andre hade gått igenom. Var alltså tvugen att köpa fler lektioner än jag behövde. De va peppande i början men mot slutet behövde jag tydligen fler och fler lektioner för att de skulle få in mer pengar.. Läs mer
    2017-02-28 Faraj T svarar Felicia K
    Hej Felicia !
    Det var tråkigt att höra att din upplevelse hos oss under din körkorts utbildning blev negativ.Vi försöker alltid göra så att varje elev skall känna sig nöjd och att utbildningen blir bra.Vi hade tacksamt tagit emot dina önskemål i allt gällande hur du kände, så att vi tillsammans hade kunnat lösa det på bästa sätt under din körkorts utbildning.Våran körkortsutbildning är att vi vill lära alla att bli säkra förare. Avslutningsvis är vi glada att du har tagit körkort i första försöket. Vi önskar dig all lycka i framtiden, kör försiktigt.
  • Rosina M skrev om Djursholms Trafikskola
    Jag är jätteglad att jag valde att ta körlektioner hos Djursholms Trafikskola. Min körlärare Faraj hjälpte mig otroligt mycket, och gav aldrig upp även om det var svårt för mig i början. Tack vare honom lyckades jag ta mitt körkort på 2 månader. Jag kan verkligen rekommendera Djursholms Trafikskola till andra som ska ta sitt körkort. Läs mer
    2017-02-28 Faraj T svarar Rosina M
    Hej Rosina !

Tackar för dina fina ord och varma rekommendationer.
    Med dig som elev som var så härligt fokuserad på att ta ditt körkort och aldrig gav upp.
    Samt att du alltid hade ett glatt humör och vilja att komma framåt, så lyckades du så bra på kort tid.
    Kör försiktigt och lycka till !!!

Roslagsgatan 4, 11355, STOCKHOLM