My Driving Academy Djursholm

My Driving Academy Djursholm

Ring 0102-07 07 75 mydrivingacademy.com

Välkommen till Djursholms Trafikskola! Vårt mål är att utbilda miljömedvetna, riskmedvetna och trafiksäkra förare. Dessutom vill vi att du ska trivas hos oss. Vi bryr oss och tycker att du ska bli bemött på ett både trevligt och professionellt sätt när du utbildar dig hos oss. Genom att lära ut tekniker för bränslesnål körning,...

55 omdömen om My Driving Academy Djursholm

Gustaf B
Skrev om My Driving Academy Djursholm

Bra körskollärare, tydlig och bra förare. Är flexibla och har bra planering för körkort. Klarade uppkörningen på första försöket.

Körkortsspecialisterna AB
4.9/5 i betyg av 116 omdömen 4.9 av 116 omdömen

Jättetrevliga och hjälpsamma. Framförallt duktiga och kunniga. Rekommenderar de till alla som vill ta körkort!

MAGNUS S
Skrev om My Driving Academy Djursholm

I had a very good experience with My Driving Academy Djursholm. Alan was my instructor and he was very focused, honest and professional. He gave me excellent feedback so that I could focus on my weaknesses and prepare well for the driving test that I passed at first try. Besides that, he is a very nice person to spend time with.

Yizhou Z
Skrev om My Driving Academy Djursholm

It is probably best driving school you could find in Stockholm with a good price (after try totally 3 different schools). I started from ground level here with Henrik. He speaks very good english and very knowledgeable & experienced. Alan is also my teacher in last 10 lessons. He has a very systematic thinking and pointed out every small/big mistakes i made.I passed driving test at my first try after 27 lessons. I think the "education control" is indeed very helpful and i was very prepared before i attend my exam.

Din körskola
4.6/5 i betyg av 625 omdömen 4.6 av 625 omdömen

Bästa skolan tack för allting Johan och kassandra jag klarade körkortet på första försöket.

Therese G
Skrev om My Driving Academy Djursholm

Det är en jättebra skola❤️ de är trevliga och duktiga , lärde mig gå över min rädsla och lärde mig allt om trafik. Tack Djursholm trafikskola

Svar från My Driving Academy Djursholm

Hej Therese Tack för din fina rekommendation, det var ett nöje att ha dig som elev. Kör försiktigt och Lycka till i framtiden.

Märta J
Skrev om My Driving Academy Djursholm

Se till att få Alan som lärare, han är bäst!!!! Hade 25 lektioner och klarade uppkörningen och teorin på första försöket tack vare honom.

Svar från My Driving Academy Djursholm

Tack Märta för dina fina ord och rekommendationer kör försiktigt och lycka till med körkortet.

Stockholm City Trafikskola
4.5/5 i betyg av 3436 omdömen 4.5 av 3436 omdömen

Otroligt bra lärare/kurshandledare som förklarade på ett underbart sätt. Jättetrevlig och man lärde sig en massa

Roger H

Fantastisk handledarkurs! Tack!

Svar från My Driving Academy Djursholm

Tack Roger, vi är glada för det

Ling G

Alan is a very teacher! My route is Dandryd villa—E4—Hulleund—Sollentuna C, maybe a little help to your student

JP´s Trafikskola
4.9/5 i betyg av 414 omdömen 4.9 av 414 omdömen

Genom JP har båda barnen tagit sitt körkort för bil på första försöket och en av dem har genom stöd även tagit BE . JP har förutom utbildnin

Sture Patrik B Sture Patrik B
Daniel S
Skrev om My Driving Academy Djursholm

Tackar som frågar, jag tycker allt var bra

Moon S
Skrev om My Driving Academy Djursholm

Bra! Väldigt livlig och tydlig information! Önskar all lycka till er alla!

Saltsjö Trafikskola
4.7/5 i betyg av 966 omdömen 4.7 av 966 omdömen

Anser bemötandet som proffesionellt och trevligt. Klar och tydlig undervisning, samt varierat innehåll. Med detta menar jag att det var vari

Mikael W
Skrev om My Driving Academy Djursholm

Jättenöjd med Djursholms trafikskola! Otroligt trevliga! Väldigt pedagogiska! Nådde mitt mål på uppsatt tid och inom min budget. Rekommenderas VARMT!

Oscar E
Skrev om My Driving Academy Djursholm

Kändes som man ville mjölka ut pengar ur kunderna... men var annars rätt så bra

Nybrons Trafikskola AB
4.7/5 i betyg av 459 omdömen 4.7 av 459 omdömen

Min upplevelse hos Nybrons körskola har verkligen varit fantastisk. Jag tog B körkort. Både Markus som jag körde med mest men även Jonas har

Katja B
Skrev om My Driving Academy Djursholm

Jag blev bra bemött på Djursholms trafikskola och de hjälpte mig ta mitt körkort!!

Gustav M
Skrev om My Driving Academy Djursholm

Blev bemött bra. Fick tillräckligt utbildning för att klara uppkörningen på första försöket.

Jarla Trafikskola
4.8/5 i betyg av 1546 omdömen 4.8 av 1546 omdömen

Jarla trafikskola i Norrtälje har varit fantastiska under den tiden jag kämpat för att ta mitt motorcykelkörkort. Jag kan med varm hand reko

Robin Y
Skrev om My Driving Academy Djursholm

Handledarkurs. Bra och kunnig lärare. Hon pratade tyvärr väldigt mycket om var i Danderyd man hittar bäst ställen att övningsköra på.

Niki P
Skrev om My Driving Academy Djursholm

Jag tog körlektioner, inför min uppkörning. Fick ett väldigt bra bemötande, fick bra tips och feedback på min körning och blev väl förberedd för uppkörningen. Jag hade höga förväntningar på denna trafikskola då jag hade hört mycket gott om den, och jag tycker verkligen att de levde upp till det. De var väldigt kunniga, bra på att undervisa och uppmärksamma ens brister, men även ge beröm vilket är viktigt för självförtroendet. Väldigt nöjd!

Zetterström Z
Skrev om My Driving Academy Djursholm

Personlig och bra service. Bästa trafikskolan.

Rebecka S
Skrev om My Driving Academy Djursholm

Jag var på handledare/intro kursen! Riktigt bra, är väldigt nöjd!

Olga R
Skrev om My Driving Academy Djursholm

Fantastisk körskola med dedikerade, professionella lärare. De var engagerade och intresserade att min intensivkursutbildning ska ge resulat. Och den gjorde det då jag klarade utbildningen och ha körkort idag. Jag är väldigt nöjd.

Alexander H
Skrev om My Driving Academy Djursholm

Jag minns inte riktigt vad jag hade köpt för tjänst men under sommaren så tog jag runt en 15 lektioner och sedan så körde jag upp och blev godkänd och till och med berömd på hur väl jag körde. Jag blev väldigt gott bemött och jag fick en väldigt verklighetsbaserd bild av hur "bilvärlden" fungerar.

Julia R
Skrev om My Driving Academy Djursholm

Jag köpte 10 lektioner och jag var så nöjd. Självklart blir man frustrerad när nån säger att man gör fel men så kommer det vara på alla körskolor. Man solaninet överskatta sin förmåga. Körde med två olika lärare och båda var grymma. Jag var taggad inför varje lektion. Jag brukar ha ångest inför alla sociala sammanhang men efter första lektionen så tyckte jag inte att körlektionerna kändes som något jobbigt. Det var faktiskt ganska kul!

Svar från My Driving Academy Djursholm

Hej Julia Tackar för dina fina ord och varma rekommendationer. Det var ett nöje att ha dig som elev och va bra att du känner att din upplevelse här hos oss blev så lyckad och bra, allt fungerade så bra tack vare ditt härliga engagemang och vilja. Kör försiktigt!!

Carl A
Skrev om My Driving Academy Djursholm

Superbra och kompetenta trafiklärare som delar upp körningarna på ett bra och pedagogiskt sätt!

Svar från My Driving Academy Djursholm

Hej Carl ! Tack för din fina rekommendation, det var ett nöje att ha dig som elev. Lycka till

OLGA R
Skrev om My Driving Academy Djursholm

Kanon bra skola! Personalen är intresserade i att man lyckas. De hjälpte mig att lägga upp en plan och stötte mig genom hela processen. Jag väldigt nöjd med skolan. Tack!

Helen I
Skrev om My Driving Academy Djursholm

Väldigt kunniga och tillmötes. Man får en känsla av att dom verkligen bryr sig om att körkortet skall tas med exakt så mycket körlektionstider som behövs.

cecilia E
Skrev om My Driving Academy Djursholm

Proffsig personal med en genuin vilja att hjälpa en med att var säkert i trafiken och att nå sitt mål. Hade inga speciella förväntningar när jag skrev in mig. Hoppades dock att personalen skulle ha tålamod. Är otroligt nöjd och tacksam över att haft tvåa duktiga trafiklärare som verkligen anpassat och skräddarsytt vägen för mig utefter mitt behov. När jag tvivlat på mig själv, fångade mina trafiklärare upp mitt självförtroende och fortsatte att peppa upp mig tills jag faktiskt till slut klarade mitt mål.Tack Djursholms Trafikskola

Nina S
Skrev om My Driving Academy Djursholm

Verkligen en suverän trafikskola! De är superpedagogiska och verkligen engelägna om att du ska ta ditt körkort och ser till att du gör det också (på första försöket)! Vänliga, roliga och professionella, jag rekommenderar verkligen Aras och Faraj. De har skolat mig till en 100% trygg förare.

Jannice K
Skrev om My Driving Academy Djursholm

Rekommenderar! Pedagogiska, trevliga och kunniga lärare, flexibla kring tider samt är måna om att hitta en lösning som fungerar för eleven. Här utbildas du ordentligt, inte enbart för att klara proven. Dessutom är receptionisten Monica fantastisk med service!

Atti M
Skrev om My Driving Academy Djursholm

Bästa trafikskolan! Så pedagogiska och trevliga lärare. Jag fick nöjet att köra med Reza och Faraj och jag är supernöjd. Köpte månadspaketet och allt gick så smidigt och bra. Lätt att boka tider och det är en väldigt förmånlig pris. Jag klarade allt på första försöket och jag kan rekommendera dem starkt.

Anita P
Skrev om My Driving Academy Djursholm

Djursholms trafikskola är en alldeles utmärkt körskola, Receptionisten Monica ge utmärkt service! Rolig och trevliga trafiklärare som vill verkligen lär sina elever att köra bil utan risk! Rekommenderar denna körskola starkt till alla som vill ta körkort!!

Lars B
Skrev om My Driving Academy Djursholm

Väldigt bra service, planering och körlärare. Tack!

Milad s
Skrev om My Driving Academy Djursholm

Förs och främst att ha Faraj som trafikskollärare har varit en helt underbar upplevelse! Alla körningar jag hade lönade sig verkligen! Fantastiskt bra riskettan lektion och inte minst sagt jätte trevliga och lättkörda bilar.

Milad s gillar detta
Svar från My Driving Academy Djursholm

Hej Milad ! Tack för dina härliga rekommendationer !! Det är så skönt att du känner att din utbildning hos oss har blivit till din belåtenhet. Det var ett nöje att ha dig som elev, lycka till i framtiden.

Matilda W
Skrev om My Driving Academy Djursholm

Världens gulligaste trafiklärare! Lätt att boka och bra, prisvärda lektioner. Lärde mig verkligen supermycket väldigt snabbt. Tack för all hjälp! Rekommenderar starkt!!

Svar från My Driving Academy Djursholm

Hej Matilda ! Superstort tack för dina fina rekommendationer, det värmer verkligen. Härligt att du upplevde att din kör utbildning hos oss, blev på bästa möjliga sätt. Stort Lycka till i framtiden, kör försiktigt !!

Sylvia S

Mycket trevliga och proffsiga trafiklärare.

Svar från B-körkort

Hej Sylvia ! Tack för din fina rekommendation, det var ett nöje att ha dig som elev. Alltid med glatt humör och härlig inställning och engagemang,. Kör försiktigt och Lycka till i framtiden.

Saskia B
Skrev om My Driving Academy Djursholm

Jag är verkligen jättenöjd med Djursholms Trafikskola. Hade Aras som lärare och han kunde inte varit bättre. Lektionerna var lärorika och allting var toppen upplagt. 10/10!

Svar från My Driving Academy Djursholm

God Jul och Gott Nytt År Saskia Tack för dina rekommendationer och va bra att du känner att din upplevelse här hos oss blev så lyckad och bra, allt fungerade så bra tack vare ditt härliga engagemang och vilja. Aras hälsar så mycket och vi tackar. Kör försiktigt!!

Anastasiia K
Skrev om My Driving Academy Djursholm

Mycket professionella och pedagogiska lärarna. Jag körde med Araz och Faraj. Och kan varmt rekommendera båda lärarna. De inte bara förbereder dig att ta körkort men också att bli säker bilförare efteråt. De vet precis vad de gör och de gör det mycket bra. De är flexibla med tider och alltid hittar lösning som passar just dig. De motiverar och belönar samtidigt som de är mycket strikta och man lär sig mycket varje lektion.

Svar från My Driving Academy Djursholm

Hej Anastasia! Tackar så hjärtligt för dina varma rekommendationer, det känns så härligt att vi fått hjälpa dig på bästa sätt och att vi verkligen värdesätter att du kände att din körkortsutbildning blev så innehållsrik för dig. Det har varit en föjd att ha dig som elev, med mycket glädje och glatt humör samt stort engagemang. Vi alla på trafikskolan önskar dig lycka till i framtiden, och kör försiktigt !!

Robin N

Allting har varit super. De har varit trevliga och professionella. De har alltid svarat på frågor och hjälp till när det är något man inte förstått. Jag är mycket nöjd!

Svar från B-körkort

Hej Robin ! Stort tack för dina varma rekommendationer, det har varit så härligt att ha dig som elev hos oss. Mycket engagerad och fokuserad i allt som hade med körkortsutbildningen att göra. Kör försiktigt, och lycka till med allt !

Victor C
Skrev om My Driving Academy Djursholm

Supertrevlig personal, hade gott om tider och fokuset låg på att få körkortet så snart som möjligt: nåt inte alla körskolor gör. Lärt mig massvis på bara fem lektioner!

Svar från My Driving Academy Djursholm

Hej Victor ! Tack för dina rekommendationer, vi är glada att vi fått din upplevelse att din körkortsutbildning hos oss blev så lyckad. Härligt engagemang från din sida också.Lycka till i framtiden och kör försiktigt.

Viktor R

Jag hade Aras som lärare och kan starkt rekommendera körskolan! Jag fick ett bra upplägg där varje lektion gav något nyttigt. Körlektionerna hölls på de ställen som man vanligast fick göra uppkörning på, och mycket riktigt så körde jag min uppkörning på ställen jag hade kört många gånger med Aras. Vill säga stort tack till det varma bemötande trafikskolan gett mig och hoppas att fler väljer att köra med dem. /Viktor R

Svar från B-körkort

Hej Victor ! Känns så härligt att din körutbildning gav dig en så givande vistelse tillsammans med oss. Vi tackar så mycket för dina varma rekommendationer och att vi fått ha dig som elev. Du var också så fokuserad att lära dig och var alltid entusiastisk.Alltid med glatt humör. Lycka till i framtiden !!

Arefeh H

Väldigt trevliga och erfarna lärare. Jag är mycket nöjd med Djursholms Trafikskola och rekomenderar den varmt till alla.

Svar från B-körkort

Hej Arefeh ! Tackar så mycket för dina rekommendationer! Det var så fina, och tack även för att vi fick ha dig som elev hos oss, du kämpade på så bra. Kör försiktigt !!

Mikael O

Jättebra handledning, trevligt och verkligen fixat efter mina behov.

Svar från B-körkort

Hej Axel ! Tackar för dina rekommendationer, och för bra kämpar anda för att få ditt körkort. Det har varit en glädje att ha dig som elev och så bra att vi fått dig att känna dig väl omhändertagen. Kör försiktigt !!

Hadisolsadat T
Skrev om My Driving Academy Djursholm

Min upplevelse från Djursholms- och Helenelundstrafikskola har varit fantastisk och det är tack vare deras fina personal. Känslan har varit familjär och personalen har gjort allt de kan för att hjälpa mig framåt i min utveckling. Jag vill tacka Faraj, Aras och Karo för all hjälp och även dem underbara receptionisterna på båda skolorna som alltid varit så trevliga och hjälpsamma. Stort tack för att ni gjorde denna upplevelse minnesvärd!

Svar från My Driving Academy Djursholm

Hej Hadisolsadat ! Vilka härliga fina rekommendationer du givit oss, de värmer verkligen. Känns så bra att du känner att vi tagit hand om dig på bästa sätt, och att din upplevelse hos oss varit så bra. Alla trafiklärarna hälsar till dig, och lycka till med barnet !!

Jimmy C
Skrev om My Driving Academy Djursholm

Professionella och bra. Alltid trevligt bemötande.

Svar från My Driving Academy Djursholm

Hej Jimmy ! Tack för dina rekommendationer, det var ett nöje att ha dig som elev. Så vi alla här på trafikskolan önskar dig ett stort Lycka till i framtiden, och kör försiktigt.

Sophia P
Skrev om My Driving Academy Djursholm

Jag trodde inte man kunde gå från aldrig ha kört bil till att ha körkortet i handen på mindre än två månader men tack vare Djursholms trafikskolas intensivkurs och min fantastiska körlärare Aras så klarade jag det! Jag klarade både teori och uppkörning på första försöket och jag känner mig som en trygg förare ute i trafiken. Ni är flexibla och ville att jag skulle lyckas, världens bästa körskola!

Svar från My Driving Academy Djursholm

Hej Sophia ! Vilka härliga rekommendationer du givit !! Tackar och bockar, men allt fungerade så bra tack vare ditt härliga engagemang och vilja. Så bra att du känner att din upplevelse här hos oss blev så lyckad och bra, Vi glömmer dig ej !! Aras hälsar så mycket.Kör försiktigt!!

Louise E

Bra lärare, lätt att boka in lektioner, satte upp en tydlig plan över körningen. Planen var realistisk och min lärare var ärlig med mig vilket ledde till att jag tog körkortet på den första uppkörningen.

Svar från B-körkort

Hej Louise ! Tackar för dina varma rekommendationer! Härligt att du kände att vi planerar och sätter upp mål samt att vi hade en bra kommunikation hela tiden under din körkortsutbildning. Du var en härlig elev alltid med ett glatt humör och samarbetade mycket bra.Mycket engagerad i din utbildning. Stort Lycka till i framtiden, och du "kör försiktigt"

Arasto S
Skrev om My Driving Academy Djursholm

Mycket lärorika körlektioner och övningsfrågor!!!

Svar från My Driving Academy Djursholm

Hej Arasto Stort Grattis till körkortet, tack för rekommendationen kör försiktigt och lycka till.

Philippe G

Djursholms trafikskola är en alldeles utmärkt körskola!! Rolig och trevlig personal som verkligen lär sina elever att köra! Rekommenderar denna körskola starkt till alla som vill ta körkort!!

Svar från B-körkort

Hej Philippe! Härligt att du trivdes hos oss, du var alltid positiv och glad samt målmedveten. En god lyssnare till vad vi ( trafiklärarna ) sade och då fungerar det alltid bra. Lycka till i framtiden, kör försiktigt och tack för din rekommendation.

Alexandra T

Fantastiskt bra lärare och utmärkt service! Rekommenderas varmt.

Svar från B-körkort

Hej Alexandra! Stort Grattis till körkortet, det gick ju som smort. Härligt att du trivdes hos oss och tack för rekommendationen kör försiktigt och lycka till.

Carl D

Jag var väldigt positivt överraskad av Djursholms trafik skola. Pedagogiska och kunniga trafiklärare som hjälpte mig med hela tjänsten, från besiktning till förståelse i trafiken.

Svar från B-körkort

Hej Carl ! Tack för din rekommendation.Det är härligt att din tid hos oss blev till din belåtenhet. Du var en härlig elev med en härlig inställning och alltid hade viljan att lära dig. Vi kommer sakna dig. Hälsningar från oss alla.

Axel N

Jag har Djursholms Trafikskola att tacka för att ha hjälp mig att ta mitt körkort. Mina trafik lärare stöttade och assisterade mig både inom teori och praktik vilket hjälpte mig se vad jag behövde göra för att förbättra mig som trafikant.De gick utanför vad som krävdes för att hjälpa mig att klara trafikverkets prov och såg alltid till att jag alltid var motiverad och glad. Pågrund av detta skulle jag starkt Djursholms Trafikskola för vemsomhelst som vill ta sitt körkort. Förvänta er ett fantastisk lärotillfälle med fantastiska...

Svar från B-körkort

Hej Axel ! Så härligt fina och varma rekommendationer från dig, din positiva vilja att lära dig bidrog också stort till att det flöt på så bra med allting. Känns underbart att du uppskattade allt vi gjorde för dig. Det var roligt att ha dig som elev på våran trafikskola, samt önskar dig all lycka i framtiden.

Nina N

Superbra trafikskola som anpassar sig efter elevens behov och trafiklärare med bra bemötande. Rekommenderar denna trafikskola!

Svar från B-körkort

Hej Nina ! Återigen ett jättestort Grattis till körkortet, samt för dina fina rekommendationer. Det är så härligt att vi fick dig att känna dig väl omhändertagen och att du trivdes hos oss. Det var ett sådant bra samarbete vi hade tillsammans vilket gör att allt kändes bra under hela din utbildningstid. Kör försiktigt ! Hälsningar från oss alla på trafikskolan.

Elin W

Jag är överlag mycket nöjd med min upplevelses av Djursholms trafikskola. Faraj som har skolan ger ett mycket personligt bemötande och är alltid mån om att ge god service. Han gör verkligen det lilla extra för att ha nöjda kunder, t.ex. betydde det mycket för mig att han har kunnat erbjuda helglektioner när det är möjligt, erbjudit att släppa av vid tunnelbanan efter sista lektionen, alltid tackat för feedback m.m. Det förbättringsförslag jag kommer på nu är om man skulle kunna boka sina lektioner och följa sin utveckling...

Svar från B-körkort

Hej Elin ! Tackar så mycket för dina fina ord och rekommendationer.Det känns så härligt att du upplevt att alla olika delar och moment som man gör tillsammans under utbildningen så positivt och att du tyckte om våran feedback. Vårat samarbete och din kämpar anda var underbar, samt att du var alltid så glad. Kör försiktigt, samt all lycka till dig !!