Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Danderyd Djursholms Trafikskola

Djursholms Trafikskola

Vendevägen 90 BV, 183 32 Danderyd — Visa karta

Välkommen till Djursholms Trafikskola!

Vårt mål är att utbilda miljömedvetna, riskmedvetna och trafiksäkra förare. Dessutom vill vi att du ska trivas hos oss. Vi bryr oss och tycker att du ska bli bemött på ett både trevligt och professionellt sätt när du utbildar dig hos oss.

Genom att lära ut tekniker för bränslesnål körning, informera om alternativa transportsätt och använda miljömärkta produkter, i möjligaste mån, hoppas vi kunna bidra till fler miljömedvetna trafikanter. Våra anställda utbildas också kontinuerligt i miljöfrågorna.

Hos oss kan du gå både Handledarutbildning och Riskettan och vi erbjuder även en intensivkurs där du får en komplett körkortsutbildning på bara en månads tid.

Kontakta oss gärna för mer information!

Läs vad 11 kunder tycker om Djursholms Trafikskola

• Philippe G
    Philippe G skrev om B-körkort en del av Djursholms Trafikskola
    Djursholms trafikskola är en alldeles utmärkt körskola!! Rolig och trevlig personal som verkligen lär sina elever att köra! Rekommenderar denna körskola starkt till alla som vill ta körkort!!
    2017-05-22 Faraj T svarar Philippe G
    Hej Philippe!
    Härligt att du trivdes hos oss, du var alltid positiv och glad samt målmedveten.
    En god lyssnare till vad vi ( trafiklärarna ) sade och då fungerar det alltid bra.
    Lycka till i framtiden, kör försiktigt och tack för din rekommendation.
  • Alexandra T
    Alexandra T skrev om B-körkort en del av Djursholms Trafikskola
    Fantastiskt bra lärare och utmärkt service! Rekommenderas varmt.
    2017-05-16 Faraj T svarar Alexandra T
    Hej Alexandra!
    Stort Grattis till körkortet, det gick ju som smort.
    Härligt att du trivdes hos oss och tack för rekommendationen kör försiktigt och lycka till.
  • Carl D
    Carl D skrev om B-körkort en del av Djursholms Trafikskola
    Jag var väldigt positivt överraskad av Djursholms trafik skola. Pedagogiska och kunniga trafiklärare som hjälpte mig med hela tjänsten, från besiktning till förståelse i trafiken.
    2017-05-12 Faraj T svarar Carl D
    Hej Carl !
    Tack för din rekommendation.Det är härligt att din tid hos oss blev till din belåtenhet.
    Du var en härlig elev med en härlig inställning och alltid hade viljan att lära dig.
    Vi kommer sakna dig.
    Hälsningar från oss alla.
  • Axel N
    Axel N skrev om B-körkort en del av Djursholms Trafikskola
    Jag har Djursholms Trafikskola att tacka för att ha hjälp mig att ta mitt körkort. Mina trafik lärare stöttade och assisterade mig både inom teori och praktik vilket hjälpte mig se vad jag behövde göra för att förbättra mig som trafikant.De gick utanför vad som krävdes för att hjälpa mig att klara trafikverkets prov och såg alltid till att jag alltid var motiverad och glad. Pågrund av detta skulle jag starkt Djursholms Trafikskola för vemsomhelst som vill ta sitt körkort. Förvänta er ett fantastisk lärotillfälle med fantastiska lärare.

Ser fram emot att se er på vägarna med nya framtidsförare.

//Axel.N
    2017-05-01 Faraj T svarar Axel N
    Hej Axel !
    Så härligt fina och varma rekommendationer från dig, din positiva vilja att lära dig bidrog också stort till att det flöt på så bra med allting.
    Känns underbart att du uppskattade allt vi gjorde för dig.
    Det var roligt att ha dig som elev på våran trafikskola, samt önskar dig all lycka i framtiden.
  • Nina N
    Nina N skrev om B-körkort en del av Djursholms Trafikskola
    Superbra trafikskola som anpassar sig efter elevens behov och trafiklärare med bra bemötande. Rekommenderar denna trafikskola!
    2017-04-27 Faraj T svarar Nina N
    Hej Nina !
    Återigen ett jättestort Grattis till körkortet, samt för dina fina rekommendationer.
    Det är så härligt att vi fick dig att känna dig väl omhändertagen och att du trivdes hos oss.
    Det var ett sådant bra samarbete vi hade tillsammans vilket gör att allt kändes bra under hela din utbildningstid.
    Kör försiktigt ! Hälsningar från oss alla på trafikskolan.
  • Elin W
    Elin W skrev om B-körkort en del av Djursholms Trafikskola
    Jag är överlag mycket nöjd med min upplevelses av Djursholms trafikskola.
    Faraj som har skolan ger ett mycket personligt bemötande och är alltid mån om att ge god service. Han gör verkligen det lilla extra för att ha nöjda kunder, t.ex. betydde det mycket för mig att han har kunnat erbjuda helglektioner när det är möjligt, erbjudit att släppa av vid tunnelbanan efter sista lektionen, alltid tackat för feedback m.m. Det förbättringsförslag jag kommer på nu är om man skulle kunna boka sina lektioner och följa sin utveckling online via elevcentralen.

Framförallt har jag kört tillsammans med Aras, som är en mycket duktig pedagog och som verkligen finslipat min körning. Han är lugn, trygg, stöttande och mycket kunnig. Tack vare hur Aras och Faraj har undervisat, peppat mig och trott på mig när har jag inte gett upp och äntligen blivit klar med körkortet! Det känns fantastiskt.

Ett stort tack!
    2017-04-12 Faraj T svarar Elin W
    Hej Elin !
    Tackar så mycket för dina fina ord och rekommendationer.Det känns så härligt att du upplevt att alla olika delar och moment som man gör tillsammans under utbildningen så positivt och att du tyckte om våran feedback. Vårat samarbete och din kämpar anda var underbar, samt att du var alltid så glad.
    Kör försiktigt, samt all lycka till dig !!
  • Nathalie R
    Nathalie R skrev om B-körkort en del av Djursholms Trafikskola
    Bemötandet från Djursholms Trafikskola har varit fläckfritt.
    De har uppmuntrat, peppat och varit stöttande hela vägen fram till körkortet som dessutom gick på rekordtid att ta (1 månad).

- Aras som har varit min handledare har varje minut av min körningstid varit extremt pedagogisk och tillrättavisande på ett sätt som har gjort att jag har lärt mig köra bil tryggt och säkert.

- Faray som är chef på skolan har hjälp mig genomföra utbildningen trots att jag inte kunde betala på uttalat datum, men vi löste det genom att han litade på att jag kunde betala ett par dagar längre fram.

- De har även en mycket underhållande och engagerad utbildare som heter Kåre som håller i riskettan, jag glömmer aldrig den kursen på grund av hans väldigt givande sätt att lära ut.

Allt som allt har körkortet varit en fröjd att ta på grund av dessa tre herrar. Men framför allt för att Aras har varit en strålande lärare som på ett korrekt och effektivt sätt har lärt ut konsten att köra bil på ett ytterst tryggt, trevligt och harmoniskt sätt.

Hälsningar Natalie
    2017-04-11 Faraj T svarar Nathalie R
    Hej Nathalie!!
    Tackar ödmjukast för dina fina och härliga rekommendationer, det värmer så mycket .Och vi bli så stolta att vi genom alla olika delar i din körkorts utbildning har fått dig att känna dig nöjd och omhändertagen.
    Det är till stor del också din förtjänst att allt utvecklats framåt i snabb takt, du var så engagerad och positiv.
    Alla här på trafikskolan hälsar till dig och önskar stor lycka i framtiden,Ta hand om dig !
  • Delaram A
    Delaram A skrev om B-körkort en del av Djursholms Trafikskola
    Väldigt bra trafikskola med fantastiskt bemötande från första början. Tidsflexibla körningslektioner och kunniga personal på Djursholms trafikskola gör den till ett mycket bra val till alla som söker körkort och framför allt dem med oregelbundna arbetstider.
    Jag är väldigt nöjd och glad att jag valde denna trafikskola och säger hjärtligt tack för all hjälp och stöd jag fick.
    En kombination av både trevliga och hjälpsamma personal samt kunniga och professionella körlärare gjorde min tid på Djursholms trafikskola till en mycket fin upplevelse.
    Jag rekommenderar starkt denna trafikskola.
    Speciellt tack till fina Faraj som har väglett och hjälpt mig otroligt mycket på väg till körkortet.
    2017-03-06 Faraj T svarar Delaram A
    Härligt att du trivdes hos oss och att jag bland andra gjorde så att du kände att du fick den hjälpen du behövde.
    Du var alltid lika glad och positiv när du kom för att köra dina körlektioner.
    Känns varmt i hjärtat för dina vänliga och härliga omdömen. Kör försiktigt och lycka till i framtiden.
  • Rashmi P
    Rashmi P skrev om B-körkort en del av Djursholms Trafikskola
    Thank you Djursholms trafikskole !
    The entire experience from enrolling into the Intensiv course to finishing it with final test booking was very satisfying experience. Everyone working at Djursholms Trafikskole was very helpful , cooperative and encouraging.
    Special Thanks to Arcas for his teaching , tips, patience and encouragement.
    2017-03-06 Faraj T svarar Rashmi P
    Glad you enjoyed working with Aras, he thanks you and wishes for you all the best. We all thank you that you chose us to help you to help you to be a good and safe driver. Hope you drive safe and hope to see you on the road. Thank you so much for your recommendation.
  • Felicia K
    Felicia K skrev om B-körkort en del av Djursholms Trafikskola
    Rörigt och dålig kommunikation emellan de på trafikskolan. Fick köra med 3 olika lärare och de visste inte vad den andre hade gått igenom. Var alltså tvugen att köpa fler lektioner än jag behövde. De va peppande i början men mot slutet behövde jag tydligen fler och fler lektioner för att de skulle få in mer pengar..
    2017-02-28 Faraj T svarar Felicia K
    Hej Felicia !
    Det var tråkigt att höra att din upplevelse hos oss under din körkorts utbildning blev negativ.Vi försöker alltid göra så att varje elev skall känna sig nöjd och att utbildningen blir bra.Vi hade tacksamt tagit emot dina önskemål i allt gällande hur du kände, så att vi tillsammans hade kunnat lösa det på bästa sätt under din körkorts utbildning.Våran körkortsutbildning är att vi vill lära alla att bli säkra förare. Avslutningsvis är vi glada att du har tagit körkort i första försöket. Vi önskar dig all lycka i framtiden, kör försiktigt.
  • Rosina M
    Rosina M skrev om B-körkort en del av Djursholms Trafikskola
    Jag är jätteglad att jag valde att ta körlektioner hos Djursholms Trafikskola. Min körlärare Faraj hjälpte mig otroligt mycket, och gav aldrig upp även om det var svårt för mig i början. Tack vare honom lyckades jag ta mitt körkort på 2 månader. Jag kan verkligen rekommendera Djursholms Trafikskola till andra som ska ta sitt körkort.
    2017-02-28 Faraj T svarar Rosina M
    Hej Rosina !

Tackar för dina fina ord och varma rekommendationer.
    Med dig som elev som var så härligt fokuserad på att ta ditt körkort och aldrig gav upp.
    Samt att du alltid hade ett glatt humör och vilja att komma framåt, så lyckades du så bra på kort tid.
    Kör försiktigt och lycka till !!!

Vendevägen 90 BV, 183 32 Danderyd