Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Stockholm Kungsholmen DLC Bygg & VVS AB

DLC Bygg & VVS AB

Alströmergatan 32, 112 47 Stockholm — Visa karta

3.0 i betyg av av 2 omdömen
Kontakta gärna oss på DLC Bygg & VVS för hjälp med er renovering eller ombyggnad.

Läs vad 2 kunder tycker om DLC Bygg & VVS AB

• 2019-02-10

Georges Khoury skrev om DLC Bygg & VVS AB
    En mardröm.
    Vår och 2 andra grannars badrumsrenoveringar skulle bli klara på 3 max 4 veckor, det tog istället hela 11 struliga veckor innan vi kunde få använda våra egna badrum igen.
    Till råga på allt, tog deras inhyrda byggare sig friheten att rota fritt i vår lägenhet och knyckte vårt smyckeskrin som vi trodde var väl gömt på en bra plats i lägenheten.
    Problemen stannade inte där, när DLC-Bygg hade fått betalning för sitt arbete mot försäkran om att de skulle anmäla stölden till sitt försäkringsbolag, drog de sig ur alltihop och slutade att kommunicera varken med oss eller med försäkringsbolaget. Försäkringsbolaget tröttnade till slut och lade ner hela utredningen eftersom DLC-Bygg vägrar att samverka! Och vi gick miste om ersättningen för vår bestulna egendom.
    Deras inhyrda byggare pratar varken svenska eller engelska, så det är omöjligt att kommunicera med dem. Dessutom hade de en märklig förmåga att dyka upp bara när det passade dem, trots redan avtalade tider!
    DLC-Bygg hade dessutom dålig koll på utförda arbeten. Vi bevakade själva jobben och rapporterade missarna, som absolut inte var få.
    Undvik DLC-Bygg. Det är mitt råd till er.
    De var visst bättre förr när de hade egna byggare, men absolut inte idag. Dålig kommunikation, ljuger och uppfyller inte vad de lovar. Läs mer
  • 2015-08-03

Peter L skrev om DLC Bygg & VVS AB
    Proffsigt utfört arbete och riktigt snyggt resultat riktigt duktiga hantverkare som kom punktligt varje morgon och blev klara lite före uttsatttid.jag kan verkligen rekommendera DLC AB Läs mer
    David B gillar detta

Bästa byggföretagen i Stockholm:

Sara C Sara C tycker:
“Golvslipning och ny oljefinish...” Läs mer

Hjärnegatan 3, 11229, STOCKHOLM