DM TAK

DM TAK

En del av DM TAK www.dmtak.se
  • BadgeFourYears

Välkommen till DM TAK! Vi är ett företag som startades 2001 med inställningen att höja kvaliteten inom takbranschen. Vår vision är att leverera den högsta kvaliteten av takarbeten inom takmålning och tegeltakomläggning, och därmed sätta en ny förbättrad standard som inspirerar andra taktentreprenörer och industrier att göra...

190 omdömen om DM TAK

Sedan starten hos Reco 2015

Oscar E
Skrev om DM TAK

Bra firma, har varit lätta att kommunicera med.

Michael G

Jag tycker att dom jobbar bra och kunniga sitt yrke

Peter Å
Skrev om DM TAK

Snabbt och bra. Snabbt och bra. Snabbt och bra. Snabbt och bra. Snabbt och bra.

Ann C
Skrev om DM TAK

Den som genomförde arbetet var trevlig och förtroendeingivande. Arbetet tog den tid de sa. När arbetet var klart fick vi utöver all dokumentation bilder på arbetet så vi kunde se vad som var gjort.

Svar från DM TAK

Tack Ann för ditt omdöme, vi blir väldigt glada över att du känner dig nöjd!

Niklas T
Skrev om DM TAK

Snabb och proffsig service när mina föräldrar behövde byta trasiga takpannor.

Svar från DM TAK

Tack för ditt fina omdöme Niklas!

Eva Lena L

Väldigt duktiga killar som var här.förklarade vad felet var förklarade vad de gjort.väldigt.väldigt trevliga killar

Svar från DM TAK

Tack för ditt omdöme Eva Lena, vad kul att du är nöjd!

Hüsamettin S

De har jättetrevliga och duktiga tekniker. Trevlig bemötande och bra information och bra förklaringar . De har besiktat hela taket och informerat hur ser ut och bra förklaring om vilka åtgerdar ska behövas. Jag är jätte nöjd. Metin Sandalci

Svar från DM TAK

Tack Metin för ditt fina omdöme, vad kul att höra att du är nöjd med arbetet!

Ellinor viktoria L

Vi är jättenöjda! Vi behövde akut hjälp och med kort varsel efter en skada på taket efter kraftig blåst. Fick tydlig och snabb information och dessutom kvickt och bra åtgärdat. Trevligt bemötande från första kontakt till avslutat arbete. Vi återkommer om några år när hela taket ska läggas om! /Ellinor

Svar från DM TAK

Tack Ellinor för omdömet, ser fram emot att höra från er igen så ska vi hjälpa er med takomläggningen!

Jonte Torgny T

Extremt vänliga och professionella killar som kom och installerade diverse säkerhetsutrustning på min fastighets tak. Exakt även på utsatt tid. Kan inte vara nöjdare.

Svar från DM TAK

Tack Jonte för ditt fina omdöme, vad kul att höra att du är nöjd med både bemötande och arbetet!

Faisal S
Skrev om DM TAK

Bra bemötande och tydliga i sin information

Svar från DM TAK

Tack så mycket för ditt omdöme Faisal!

Jan N
Skrev om DM TAK

Trevlig och professionell personal. Utför ett mycket bra arbete och gör klart jobbet direkt. Mycket nöjd!!!! /Janne

Svar från DM TAK

Tack så mycket Janne, kul att höra att du är mycket nöjd!

Gunnar O
Skrev om DM TAK

Enkelt att boka. De kom redan dagen efter. Två trevliga killar som åtgärdade felet vi hört av oss om. Erbjöd sig också att titta runt på taket om det fanns nåt mer som behövde åtgärdas. Vi är mycket nöjda och rekommenderar DM-Tak för den som behöver hjälp med takservice.

Svar från DM TAK

Tack Gunnar för ditt fina omdöme, vi blir glada av att höra att ni är nöjda och vill rekommendera oss!

Göran H
Skrev om DM TAK

Seriös företag med kunden i fokus.Kompetenta och duktiga medarbetare. Samt snabbt arbete med återjoppling när set är klart.

Svar från DM TAK

Tack för dit omdöme Göran, kul att höra att du är nöjd med arbetet!

Pär O
Skrev om DM TAK

En liten reparationsåtgärd bara, men ordning och reda med tydligt kostnadsförslag på mail innan. Kunnig och serviceorienterad personal fixade problemet precis enligt överenskommelse och det har hållit så här långt i alla fall. De stod dessutom ut med tålmodigt pusslande med tidsbokningen för att undvika snö på taket.

Svar från DM TAK

Tack Pär för ditt omdöme och de fina orden!

Linda T
Skrev om DM TAK

Bra service och trevlig personal.

Svar från DM TAK

Tack Linda för ditt fina omdöme!

Gunnar L
Skrev om DM TAK

Flexibla och pålitliga. Vi har anlitat DM TAK i mer än 15 år och är väldigt nöjda.

Svar från DM TAK

Tack Gunnar för ditt omdöme, kul att ni har varit nöjda i så många år!

Klas P
Skrev om DM TAK

Trevligt proffsigt bemötande! Tydligt kommunikation före, under och efter. I detta fall ett mindre jobb, men de hade kunden i fokus! Nöjda med jobbet.

Svar från DM TAK

Tack så mycket Klas, vad kul att höra!

Gunnar S
Skrev om DM TAK

När jobbet kom igång dköttes det snyggt och resultatet blev bra

Sirpa M
Skrev om DM TAK

Blev väldigt bra bemött , trevliga respektfulla och noggranna killar

Svar från DM TAK

Tack Sirpa för ditt område, vad kul att höra att du är nöjd!

Oscar S
Skrev om DM TAK

Bra kommunikation, seriösa människor och bra utfört arbete.

Svar från DM TAK

Tack så mycket för ditt omdöme Oscar!

Brf Björkträdet .

Proffsiga, allt helt enligt ö.k. Väldigt tillmötesgående före, under och efter projekt. Kan absolut rekommendera dem.

Svar från DM TAK

Tack så mycket för fint omdöme!

Anders H
Skrev om DM TAK

bra bemötande vid första kontakt. snabb hjälp med utbyte av trasiga pannor . goda erfarenheter av DM TAK sedan tidigare som även infriades denna gång

Svar från DM TAK

Tack så mycket för ditt omdöme!

Jonas S
Skrev om DM TAK

DM tak var mycket serviceinriktade och kom snabbt för att laga en läckande genomföring i vårt yttertak. Teknikerna på plats arbetade effektivt och förklarade tydligt vad dom bedlmde behlvde göras. Superproffsigt och hela tiden med kunden i centrum.

Svar från DM TAK

Tack så mycket för ditt omdöme Jonas!

Christoffer G

Genomförde takservice. Nöjd med slutresultatet och kommunikation med företaget

Svar från DM TAK

Tack Christoffer, vad kul att du är nöjd!

Gustav L
Skrev om DM TAK

Väl utfört arbete som helhet. Snabb återkoppling på både mejl och telefon. Slutresultat blev snyggt och över förväntan.

Svar från DM TAK

Tack så mycket Gustav, vad kul att höra att du var nöjd och att resultatet blev över förväntan!

ANDERS C
Skrev om DM TAK

Fick snabb hjälp med ett hål i taket. Trevlig, positiv personal. Allt gick smidigt och resultatet blev bra 👍🏼

Fredrik K

DM tak gjorde reparation på mitt tak efter en läckage skada från tidigare antenn anslutning. De gjorde även arbete kring avluftnings rör som tidigare gick ut på vinden, till att leda ut det på taket enligt svensk fack standard. Mkt bra tak firma trevliga hantverkare och proffsiga. Kan rek starkt!

Svar från DM TAK

Tack så mycket Fredrik! Kul att höra att du känner dig nöjd!

Magnus U
Skrev om DM TAK

Proffsigt skött, allt från kommunikation till genomförande. Höll tiderna och var väldigt service minded. Stark rekommendation!

Svar från DM TAK

Tack Magnus för ditt fina omdöme, vad kul att du blev nöjd!

Ulla T

Proffsiga Snar återkoppling Trevlig personal Lyhörda Togvsig tid sätt lyssna

Svar från DM TAK

Tack Ulla för ditt omdöme och för ert förtroende!

Tobias W
Skrev om DM TAK

Väl utfört arbete och tydlig kommunikation.

Svar från DM TAK

Tusen tack Tobias för ditt omdöme!

Mats L
Skrev om DM TAK

Snabb respons och proffesionellt utfört. Trevligt och korrekt bemötande. Undersökte och gjorde den åtgärd som för stunden krävdes.

Svar från DM TAK

Vad kul att höra, tack så mycket Mats!

John Stefan H

DM Tak målade om vårt plåttak och fixade även tegeltakets "mossangrepp". Vi är rakt igenom mycket nöjda. Bra och trevligt gäng. Professionella och noggranna. Resultatet ser fantastiskt fint ut. Vi kan varmt rekommendera DM tak. Stefan och Anne-Sofia

Svar från DM TAK

Tack så mycket för det fina omdömet Stefan och Anne-Sofia, vad kul att höra att ni blev nöjda!

Kenth M
Skrev om DM TAK

Snabb service Prisvärt Kvalitén på arbetet svår att avgöra i detalj från backen, men det ser bra ut.

Mikael L
Skrev om DM TAK

Hade några takpannor som gått sönder och ramlat ner. DM-Tak fixade snabbt och smidigt. Fick ett mycket trevligt och proffsigt bemötande från start till slut. De gjorde samtidigt en okulärbesiktning av hela taket och tog sig sedan tid att förklara och ge råd till en lekman som jag. Rekommenderas varmt.

Peter K
Skrev om DM TAK

Mycket nöjd med utfört takarbetets samt att jag alltid fått snabba svar och återkopplingar. Kan bara rekommendera DM Tak till mina vänner och bekanta. Peter

Jan Å
Skrev om DM TAK

DM Tak hjälpte oss att snabbt inför montage av solpaneler inspektera och måla vårt plåttak. Snabb respons och bra bemötande av personalen. Agerade proaktivt genom att påpeka brister i fasadstegen.

Cecilia S

Mycket snabb och proffsig service!

Erling S
Skrev om DM TAK

Bra erfarenhet av att ha anlitat DM Tak. Hade en trasig hängränna som de åtgärdade. Andra takföretag har varit ointresserade av att ta ett sådant litet jobb men DM Tak åtog sig uppdraget. Infann sig på överenskommen tid, löste problemet snabbt, effektivt och prisvärt. Proffsifa helt enkelt.

Stefan B
Skrev om DM TAK

En bra samarbetspartner under hela processen. Det funkade bra med kommunikation + utfört arbete. Uppdraget blev en ny skorstenshuv + botten av skorstenen en fot, i plåt, som skall fungerar som ett avslut mot taket och skyddar mot regn och mot snö som annars kan lägga sig mot foten. När snön smälter kan fukt från tösnön krypa in i fogarna. Den gammla konstruktionen (10år gammalt) var något otät vissade det sig. Jag är nöjd.

Magnus Z
Skrev om DM TAK

Snabbt jobb proffsiga och snyggt arbete

Johan Carl Axel K

Anlitade för takbyte på villa. Professionell service genom hela processen. Kristoffer, kvalitetsansvarig, gav löpande uppdateringar samt även arbetsledaren Roman uppdaterade gällande det mer operativa. Arbetet tog lite längre än planerat men i vårt fall ej viktigt eftersom slutresultatet räknas för oss. Och vi är mycket nöjda med det nya taket.

Christopher Richard W

Ringde eftersom vindskiveplåt hade blåst sönder. Kom på samma dag och fixade direkt. Fått några bilder när jobbet var klart. Jätte smidigt och enkelt att jobba med.

Kristian N

Snabbt och tydligt svar på offertförfrågan. Väl och snabbt utfört arbete och vänligt bemötande.

Carina A
Skrev om DM TAK

Hade några takpannor som gått sönder under vintern. Martin och Jon fixade det snabbt, proffsigt och var dessutom supertrevliga och rädda om hängrännan. De kollade också så att inga fler takpannor var trasiga. Rekommenderar varmt.

Peter Ö
Skrev om DM TAK

Mycket professionella hantverkare, bra på att städa undan efter sig, ett litet entretak hade blivit skadat det reparerade de. Jag tyckte bara att ställningen stod kvar lite onödigt länge efter jobbet var klart.. Dyra men det kan man betala om man vill vara trygg att få ett tak som håller länge och som är snyggt.

Ragnhild B

Trevligt bemötande av alla inblandade. trots takläggarnas språkförbistring. Proffsigt och noggrant utfört takbyte med löpande information om det pågående arbetet. Vi förstår inte hur takläggarna orkade jobba så intensivt varje dag med endast några få kortare raster. DM TAK gav ett mycket seriöst intryck redan vid första kontakten vilket gjorde vårt val ganska lätt.

Ingmar N
Skrev om DM TAK

Jag blev bra bemött, Företaget levde upp till förväntningarna, Bra jobb samt bra dialog, genomgång av tegeltak.

Niklas H
Skrev om DM TAK

Mycket proffsigt hanterat. Hög service och noggrannhet i arbetet.

ROBERT K
Skrev om DM TAK

Bra service, de löste uppgiften klockrent!

Martin S

Snabba, professionella och prisvärda. Vänliga hälsningar BRF Diariet NR 5