DMM Hemstädning

DMM Hemstädning

6 omdömen om DMM Hemstädning

Aida A
Skrev om DMM Hemstädning

Bra städ och trevliga m Haft hemstädning och vi var supernöjda, trevliga o måna om oss som kund och att vi blev nöjda, och det blev vi.

Rena Hem Stockholm
3.7/5 i betyg av 226 omdömen 3.7 av 226 omdömen

Alison K
Skrev om DMM Hemstädning

Vi har köpt både regelbunden städning en gång i månaden och storstädning med fönsterputs. Det har alltid blivit jättefint och de får mycket gjort på tiden de är där. De är flexibel med tider och med nyckelsystem. Priset är bra. Den enda gång det blev problem så löste de det väldigt bra och erbjud mer än tillräckligt kompensation.

Jeanette H
Skrev om DMM Hemstädning

Rent och fint när de har varit här. Bra bemötande.

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 448 omdömen 4.6 av 448 omdömen

mona s
Skrev om DMM Hemstädning

Är mycket nöjd med arbetet. Noggrant och omsorgsfullt utfört. Jag har fått ett trevligt bemötande.

Vela B
Skrev om DMM Hemstädning

Det är roligt att komma till ett städat hem efter en lång arbetsdag. Känner att jag kan lita på de när ingen av oss är hemma.

Svar från DMM Hemstädning

Hej Vela, Vi är också glada att arbeta för dig.

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 90 omdömen 4.9 av 90 omdömen

Fatma N
Skrev om DMM Hemstädning

Proffsigt med hög kvalitet och bra service rekommenderar varmt

Svar från DMM Hemstädning

Hej Fatma, Kundnöjdhet är viktigast för oss.Tack så mycket!!