DMM Hemstädning

Stora Sällskapets Väg 24, 127 31 Skärholmen — Visa karta

4.7 i betyg av av 6 omdömen
Välkommen till DMM Hemstädning!

Vi erbjuder städning av lägenheter, kontor och bostäder till bra priser med hög kvalitet. Med lång erfarenhet inom städ och rengöring satsar vi på att ha branschens nöjdaste kunder. 100% nöjda kunder ska vara en självklarhet.

Hos oss kan du få hjälp med hemstädning, storstädning, byggstädning, kontorsstädning, fönsterputsning och flyttstädning!

Vår personal är utbildade, professionella och vänliga. Välj mellan städning varje vecka, varannan vecka eller en gång i månaden. Kontakta oss gärna om du har några frågor eller be om en offert på städning här ovan.

Läs vad 6 kunder tycker om DMM Hemstädning

• 2019-10-10

Aida A skrev om DMM Hemstädning
    Bra städ och trevliga m
    Haft hemstädning och vi var supernöjda, trevliga o måna om oss som kund och att vi blev nöjda, och det blev vi. Läs mer
    Home Design One
    3.9 / 5 i betyg — 81 omdömen
    Badge2019
    "Installation av skjutdörrar till en garderob, trevligt och proffsigt bemötande och resultat, så nöjd, tack Doorline!"
  • 2019-10-06

Alison K skrev om DMM Hemstädning
    Vi har köpt både regelbunden städning en gång i månaden och storstädning med fönsterputs. Det har alltid blivit jättefint och de får mycket gjort på tiden de är där. De är flexibel med tider och med nyckelsystem. Priset är bra. Den enda gång det blev problem så löste de det väldigt bra och erbjud mer än tillräckligt kompensation. Läs mer
  • Jeanette H

2019-10-06

Jeanette H skrev om DMM Hemstädning
    Rent och fint när de har varit här. Bra bemötande. Läs mer
    Städjätten
    4.1 / 5 i betyg — 182 omdömen
    Badge2020
    "Jag är jätte nöjd! Storstädning av min lägenhet på 39 kvm, mitt berg med disk diskat och inplockat i skåpen. Soffan dammsugen och ren, sänge"
    Paulina R
  • 2019-10-04

mona s skrev om DMM Hemstädning
    Är mycket nöjd med arbetet. Noggrant och omsorgsfullt utfört.
    Jag har fått ett trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-10-04

Vela B skrev om DMM Hemstädning
    Det är roligt att komma till ett städat hem efter en lång arbetsdag. Känner att jag kan lita på de när ingen av oss är hemma. Läs mer
    2019-10-04 Tomasz G svarar Vela B
    Hej Vela,
    Vi är också glada att arbeta för dig.
    Hygienteknikerna i Stockholm AB
    4.6 / 5 i betyg — 230 omdömen
    Badge2020
    "Så otroligt bra service. Väldigt tillmötesgående, snabb offert och de kunde komma med kort varsel. Hade städning innan fotografering av läge"
  • 2019-09-30

Fatma N skrev om DMM Hemstädning
    Proffsigt med hög kvalitet och bra service rekommenderar varmt Läs mer
    2019-09-30 Tomasz G svarar Fatma N
    Hej Fatma,
    Kundnöjdhet är viktigast för oss.Tack så mycket!!
    2019-09-30 Fatma N svarar Tomasz G
    Hej jag kommer alltid ha er som städ firma glada personal duktiga bra service jätte nöjd
    2019-09-30 Tomasz G svarar Fatma N
    Hej,Vi är också glada och glada över att vi kan arbeta med dig.
    Läs mer genom att expandera tråden +

Bästa byggstädarna i Stockholm:

Gunnar Å Gunnar Å tycker:
“Mycket bra städat. Helt nöjd m...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte