Alla kategorier Övrigt Skåne Lund Dodde.se

Bangatan 12 A, 222 21 Lund — Visa karta

Läs vad 27 kunder tycker om Dodde.se

• Fredrik L
    Fredrik L skrev om Dodde.se
    Är inte kund hos detta företag men får spam-mail från dodde. Begärt att få veta var de fått tag i min e-post adress.
  • marcus a
    marcus a skrev om Dodde.se
    Hej måste säga vilken lätt sida att hitta vad man söker
    samt bra pris bild och bra leverans tid beställde en onsdag fick varorna på fredagen

mvh mycket nöjd kund
  • anders l
    anders l skrev om Dodde.se
    har handlat hos Dodde.se ett flertal ganger, alltid hittat det jag ha velat ha till mina barn, samt som presenter till andra, till ett bra pris. Jag ar valdigt nojd med utbudet, bade leverans och tillganglighet har varit oklanderlig! rekommenderas till alla som alskar leksaker :-)
  • Anna G
    Anna G skrev om Dodde.se
    Jag beställer ofta saker via internet och varje gång det har med leksaker att göra återvänder jag till dodde.se. Nu senast handlade jag en aktivitetssaker (en giraff) till min vän den nyblivna mamman. Hemsidan är lättöverskådlig. kundkontakten super. leverans felfri. Rekommenderas varmt till alla!
  • Anita N
    Anita N skrev om Dodde.se
    Jag handlar kontinuerligt på Dodde.se och har alltid varit super nöjd!

Fin service, trevligt bemötande och fantastiska leksaker till mina barn.

Jag rekomenderar er starkt att handla på Dodde.se.
  • adele k
    adele k skrev om Dodde.se
    Bästa utbudet. riktigt bra priser. kundservice trevlig och alltid tillgänglig. och snabb leverans.
    Jag har letat överallt online efter aquaplay och Dodde.se var enda som hade det.
    Beställde mina varor på måndag och fick de på onsdagen.

Rekommenderar alla att handla på Dodde.se. Det är svårt att hitta bra kundservice på telefon nuförtiden men Dodde klarar det också!
  • Maggie
    Maggie skrev om Dodde.se
    Jag har varit kund hos Dodde sedan 1 år tillbaka och har alltid blivit utmärkt bemöt av kundtjänst. De varor jag beställt har alltid kommit i tid, möjligtvis 1-2 dagar försenade vid nått tillfälle. Dom hade lite personella problem vid nått tillfälle men det verkar dem ha löst nu. Jag gjorde min sista beställning för ca 3 veckor sedan och allt kom som lovat rätt datum. Som småbarns mamma tycker jag att denna sidan har underlättat min vardag då jag vid fler tillfällen slipper ta mig in till stan för att välja leksaker och dessutom tycker barnen själva att det är roligt att sitta framför datorn och själv välja ut vad dom vill ha. Jag rekommenderar denna sidan starkt till alla som vill underlätta stressen av att gå i en leksaksbutik och samtidigt få bra service och personlig bemötande.
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Dodde.se
    Undvik för allt i världen detta sk. företag.
    Totalt oseriöst!!!
    Besvarar inte mail på flera veckor.
    Kundservice på telefon har varit nedstängd i flera veckor.
    Skickar fel varor, vägrar åtgärda sitt fel. Men betalt det skulle de minsann ha.
    Jag hoppas att ingen blir lurad av dem i framtiden. Jag har svårt att tro att de kan ha några nöjda kunder på sista tiden som föregående inlägg antyder. Verkar lite fuffens..
    Polisanmälan är mitt nästa steg.
    VARNING!!!!
  • Sture L
    Sture L skrev om Dodde.se
    Dodde.se är en bra hemsida med prisvärda leksaker. Tycker Dodde.se har bra beskrivningar och bra bilder på sina produkter. Jag tycker jag sidan är toppen och handlar ofta leksaker därifrån. Kan varmt rekommendera Dodde.se om man ska handla leksaker på nätet.
    Susanne K gillar detta
  • Kaka K
    Kaka K skrev om Dodde.se
    Kommer att polisanmäla detta företag. Har beställt varor mot direktbetalning, men inte fått någon leverans. Går ej heller att få kontakt med deras kundservice. Uselt företag som jag verkligen vill varna för!
  • Charlott N
    Charlott N skrev om Dodde.se
    oseriöst
  • Sickan L
    Sickan L skrev om Dodde.se
    Oseriöst företag! Beställde varor och betalade med kort men inga varor kom. Har polisanmält angående bedrägeri.
  • Bodil C
    Bodil C skrev om Dodde.se
    Jag beställde tre varor mot direktbetalning varav två kom snabbt. Den tredje visade sig vara slut på lager. Efter många mejl och drygt två månader fick jag tills slut pengarna för den uteblivna varan tillbaka dagen efter att ha skrivit om Dodde på Reco. Är det så det ska gå till?
  • Leo K
    Leo K skrev om Dodde.se
    Dodde.se fungerar bra. Väldigt smidigt att hitta produkter och beställa. Bra bilder och utförliga beskrivningar och väldigt snabb leverans, hade mina leksaker efter 2 dagar. Rekommenderar gärna Dodde.se till alla som vill handla leksaker. Full pott!
  • Birgitta F
    Birgitta F skrev om Dodde.se
    Vi köpte en nerfgun till vår son i oktober. Efter någon dag slutade den fungera. Vi kontaktade Dodde.se och blev lovade en ny men inget hände. Vi har ringt och mailat och varje gång har de sagt att de ska prata med "killarna på lagret". Efter femte mailet slutade de svara...
  • Martin n
    Martin n skrev om Dodde.se
    beställde en radiostyrd bil den 26dec då fanns den på lager. gjorde en direkt betalning men sen har inget hänt och nu finns den inte kvar i lager. har försökt få kontakt med dom men får inga svar vill ha tillbaka mina pengar men så oseriösa som dom verkar så får jag väl inga pengar tillbaka... aldrig mer...
  • Peter K
    Peter K skrev om Dodde.se
    Jag beställde av dodde.se trots de negativa kommentarerna på denna site. Allt funkade för mig. Varorna kom i tid och det var rätt så inget negativt om Dodde.se
    2010-02-08 Representant för Dodde.se svarar Peter K
    Hej Peter, vi gör alltid allt vi kan för att tillgodose våra kunders önskemål. Tack för förtroendet!
  • Susanne K
    Susanne K skrev om Dodde.se
    Dodde.se är en riktigt bra sida om du gillar att handla leksaker billigt och bekvämt. Väldigt smidigt att beställa via nätet och när paketet kommer så får man ett sms, fantastiskt! Kan varmt rekommendera alla att handla sina leksaker hos Dodde.se, tack för mig!
  • Martin T
    Martin T skrev om Dodde.se
    Kan varmt rekommendera alla att köpa leksaker på Dodde.se, enligt mig har de ett stort sortiment som man inte hittar hos många nätbutiker. Upplever även Dodde.se som billigare än många av deras konkurrenter. Att varorna kommer inom två dagar är också bra. Tummen upp!
  • Tony J
    Tony J skrev om Dodde.se
    Jag beställde flera leksaker på en gång som jag skulle ge bort som present och jag fick hem en del av leksakerna men det fattas fortfarande tre st leksaker jag fick inte med någon ordersedel heller så jag vet inte om de är restnoterade eller inte kommer hem mer. Jag har försökt att fått tag i Dodde.se via mail flera gånger men de svarar aldrig på mina mail! jag har nu fått fakturan i från dem men det är på mer än vad de varor jag fått kostar. Jag rekomenderar inte att handla ifrån detta företag det kommer iallafall aldrig jag att gör mer!
  • Sussanne R
    Sussanne R skrev om Dodde.se
    Alltid ett nöje att handla på Dodde.se. Som sagt en väldigt bra sida, med ett enormt stort utbud. Genomgående bra priser och alltid snabb leverans. Har handlat där flera gånger nu och har precis lagt en stor beställning julklappar.
    Rekommenderar Dodde.se till alla som vill handla leksaker på ett enkelt och säkert sätt.
  • robert j
    robert j skrev om Dodde.se
    Skulle köpa lego. Det var i början av Juli som jag betalade. I mitten av Augusti hade inget hänt. Omöjligt att komma i kontakt med Dodde. Inget svar på mina 5 mail. Hotade med polisanmälning i mitt 6 mail. Då kom pengarna in på kontot igen. Tyvär aldrig mer.
    2009-08-26 Representant för Dodde.se svarar robert j
    Hej Göran!
    Väldigt trist att det blivit så här.
    Enligt våra noteringar gick det ut ett mail till er den 5 Augusti där det efterfrågades ett kontonummer för återbetalning av er köpesumma.

Det är trist att vi misslyckades att möta era förväntningar på er beställning och hoppas att ni kan tänka er att prova oss nästa gång ni tänker handla leksaker.

• Jenny C
    Jenny C skrev om Dodde.se
    Vår son hittade en bil som han förälskade sig i och vi fick löfte om att få den levererad till födelsedagen! Nu blev det förseningar och vi fick meddelande om detta, helt ok. MEN, det är för 1 månad sedan och leveransen har fortfarande inte kommit och mina desperata försök att få kontakt med dem, via hemsidan eller mail, har varit lönlöst. Vi får INGA besked. Jag rekommenderar INTE det här företaget! Obefintlig service! Vår son undrar fortfarande varför hans brandbil inte kom..
    """""""""""Nu har jag fått svar och de ber om ursäkt och gör sitt bästa att få fram brandbilen från deras leverantör i tid. De erbjuder sig även att kompensera oss lite för allt strul. Sonen har ju totalt förälskat sig i brandbilen så den kan jag inte avbeställa helt enkelt. Jag har fått flera mail idag med förklaringar och ursäkter så jag måste ändra denna rekommendation! Från att inte få någon som helst info så är killen väldigt hjälpsam, och det gillar jag. Sen hoppas jag på en brandbil som ska komma med posten, att den verkligen kommer snart så han får sin efterlängtade födelsedagspresent. MAN MÅSTE VÄL FÅ ÄNDRA SIG ELLER HUR? OCH KANSKE LITE MER EFTER LEVERANSEN. /TACK! JENNY CALLIN
    2009-08-26 Representant för Dodde.se svarar Jenny C
    Hej Jenny,
    Som jag skrivit till dig tidigare så informerade vi dig om att varan inte fanns på lager och vi skickade ut resten av din order. Ni krediterade ordern men la sedan följande dag en ny order på samma vara som ni redan visste var restnoterad.
    Vi har tidigare erbjudit oss att kreditera ordern om ni inte skulle vilja vänta, samt att ni inte erlagt någon förskotts betalning för beställningen.

Vi tycker att det är hemskt tråkigt att det blev så här.

Med vänliga hälsningar

• Markus K
    Markus K skrev om Dodde.se
    Dodde.se har ett fantastiskt utbud på sidan med massor av kvalitets leksaker som enligt mig verkar vara bra priser.
    Fick min leverans redan dagen efter jag lagt min order och kan därför varmt rekommendera Dodde.se om man ska köpa leksaker.
  • Daniel E
    Daniel E skrev om Dodde.se
    Äntligen! En riktigt bra hemsida för leksaker till barnen med ett fantastiskt utbud. Inga köer, bra priser och snabb leverans.
  • PJ U
    PJ U skrev om Dodde.se
    Mycket leksaker men ändå enkelt att hitta, sökfunktionen är superbra när man kan förfina resultatet hela tiden.
  • Johan B
    Johan B skrev om Dodde.se
    Supersmidig och effektiv frakt. Billigare än många konkurrenter på nätet också, samtidigt som de har ett bra sortiment.
    Markus K gillar detta

Bangatan 12 A, 222 21 Lund