Alla kategorier Renovera badrum Stockholms län Österåker Doker Bygg och Badrum

Doker Bygg och Badrum

Smedbyvägen 76, 184 32 Åkersberga — Visa karta

Välkommen till Doker Bygg och Badrum!

För oss är inget jobb för litet eller stort och vi tar oss ann alla typer av uppdrag. Allt från mindre servicejobb till stora totalentreprenader. Vi på Doker Bygg och Badrum är din mångsidiga byggare som ser möjligheter istället för problem. Innan vi utför någon typ av arbete så besöker vi kunden för att diskutera idé och design. Våra duktiga medarbetare tar därefter tillsammans med dig ett beslut om vad som skall göras. Varmt välkommen att höra av dig till oss på Doker Bygg och Badrum om du vill veta mer om hur vi arbetar.

Läs vad 7 kunder tycker om Doker Bygg och Badrum

• 2019-06-17

MARIANNE K skrev om Doker Bygg och Badrum
    Vi anlitade Doker Bygg och Badrum för ombyggnation i källare till en tvättstuga/badrum och vi har aldrig varit med om mer professionella hantverkare och byggfirma! De var på plats alla arbetsdagar och var väldigt duktiga samt kom med egna bra lösningar. Höll tidplan och även det fasta priset. Kommer alltid att anlita dem vid renoveringar! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-06-16

Mats Torbjörn J skrev om Doker Bygg och Badrum
    Lukas är en driven och kvalitetsmedveten hantverkare, både vad det gäller utförande och kraven på sina medarbetare. Hos mig har Lukas bl.a. byggt bergsinklädd trappa, murat och gjutit utekök, byggt steninklädd utedusch, i trall infällt spa-bad, formsågat tralldäck mot berg. Jag rekommenderar Lukas och Doker alla dagar i veckan. Bilder kan skickas. Läs mer
  • Annika L

2019-06-10

Annika L skrev om Doker Bygg och Badrum
    Jag har använt Lukas företag för att:
    -bygga staket
    -fixa förstukvist
    -ta bort träd från trädgården
    -få bort massa trädgårdsavfall
    -renovera kök
    -bygga ett extrarum
    -sätta upp hyllor m.m

Har även använt hans hustrus företag för flyttstädning.

Jag har anlitat många företag under årens lopp men sedan jag började använda Lukas företag behöver jag inte leta mer.

De är väldigt professionella, håller sina tider, håller priserna eller till och med sänker priset de sagt, är mycket trevliga och gör även det där lilla extra som de egentligen inte behövt göra.
    Exempelvis när jag bad dem ta bort träd och kasta massa trädgårdsavfall, så kom jag hem till en trädgård som var nyklippt och trimmad ut i minsta hörn. Så snyggt hade jag aldrig klippt den själv.

Det är också så att Lukas är väldigt bra att fråga om råd. Han säger vad som blir snyggt och inte, om man vill renovera något. Det är inte alls säkert att han rekommenderar det som han skulle tjäna mest pengar på. Han är uppriktig och säger till när även mindre åtgärder är tillräckliga.

/Annika Lindahl, Åkersberga Läs mer
  • 2019-06-09

NATHALIE G skrev om Doker Bygg och Badrum
    Vi har fått hjälp med att byta ut avloppsrören i köket. Företaget är mycket kompetenta och håller hög service till sina kunder. Kan varmt rekommendera Doker bygg och badrum. Läs mer

Per Göran E skrev om Doker Bygg och Badrum
    Doker har renoverat en lägenhet med eldragning, målning, snickerier etc. är mycket nöjd med kvaliteten, hållit tiden, rent och fint under arbetets gång. Mycket hög servicegrad . Kan ge mina varmaste rekommendationer Läs mer

TOMASZ S skrev om Doker Bygg och Badrum
    Vi har haft hjälp med renovering badrum och tvättstuga. Jobbet blev gjord som lovat vid ofert förslag
    Många tips som gjorde oss nöjd på slutet.
    Varmt rekommenderar. Läs mer

THOMAS S skrev om Doker Bygg och Badrum
    Fått hjälp med ett antal renoveringar .
    1) Altan
    2) toalett/ dusch
    3) tvättstuga
    4) golv neder våningen

Jätte nöjd.
    Det är därför jag har återkommit vid olika tillfällen. Läs mer

Smedbyvägen 76, 184 32 Åkersberga