Alla kategorier Lokalvårdare Stockholms län Huddinge Dolores Service

Fågelvägen 1B, 141 40 Huddinge — Visa karta

Kungsklippan 17 B, 11225, STOCKHOLM
Stex Städexperten
Helen V:
Pålitliga och grundliga städtjänster, jättetrevlig personal!

Lokalvårdare nära Dolores Service:

STÅLBOGAVÄGEN 20, BANDHAGEN
Filip Miljöservice erbjuder kontorsstädning, hemstädning, hotellstädning och myc... Läs mer ›
Pilar R:
En god vän rekommenderade mig till denna städfirman. Efter första gångens städningen blev jag så nöjd som kung. Bästa är att korta bokningsd...

Skärlingebacken 13, BANDHAGEN
Vi har många nöjda kunder. Vill du bli en av dem kontakta oss idag. Uppger du Re... Läs mer ›
Kristian L:
Hej, Vi anlitade BF Flytt för allt från packning, flytt till flyttstädning. Har fungerat mycket bra. Extra stort plus för vänlig personal! ...

Frejgatan 13, STOCKHOLM
För att säkerställa bästa möjliga service väljer vi noggrant ut vår personal och... Läs mer ›
Ingrid W:
Pålitliga, noggranna och mycket vänliga att ha att göra med. Alltid där när jag behöver dem.

Lännavägen 113, HUDDINGE
Vi har stor vana av all typ av städning. Allt från flyttstädning och hemstädnin... Läs mer ›
Andrei G:
Hej! Jag blev uppringd av företaget efter den hjälpen vi fick den 30 december och den 1 januari (det var otroligt bra av dem att dem kunde ...

Läs vad 26 kunder tycker om Dolores Service

• Tove E
    Tove E skrev om Dolores Service
    Jag är verkligen jättenöjd med allt som har haft med min flytt att göra, även fakturan. Alla kontakter med Dolores Service och Karavan Point Nordic har varit så bra. Snabb, tillmötesgående, trevlig och korrekt återkoppling både på telefon och mail. Fantastiska packmästare och de som kom och bar alla kartonger - effektiva, hjälpsamma, starka och snabba - de slet verkligen på jättebra. Arbetsledaren, var en mycket trevlig, effektiv, flexibel och professionell person. Han hjälpte mig, till och med att snabbt skruva upp några saker i min nya lägenhet och lagade ett ben på min soffa - otroligt!
    Jag har och kommer fortsätta att, med glädje, rekommendera alla som jag känner att anlita Dolores Service och Karavan Point Nordic AB om de behöver anlita en riktigt bra flyttfirma, till ett riktigt bra pris.
  • Valeriya V
    Valeriya V skrev om Dolores Service
    Dolores service är suveräna. Mejlsvar får du oftast inom en halvtimme, och de gör ett toppenbra jobb till lågt pris. Vi har två kompisar som bytt till dem och alla är lika nöjda. Litet bolag och de är mycket engagerade.Tack Dolores!
  • valeria k
    valeria k skrev om Dolores Service
    Our mäklare Dolores. I was very satisfied with their help and professionalism. The new owners seems pleased too. I spoke to several of the "known" names of other cleaning companies and found them to be very inflexible and impersonal. Dolores Service was a bit cheaper, though they agreed to the partial need we had rather than the straight off per sq. meter calculation the others insisted on.
  • Nara H
    Nara H skrev om Dolores Service
    Jag kan starkt rekommendera Dolores Service, de har bra priser och gör ett bra jobb. De har städat hos oss nu ett tag och även hos våra grannar som rekommenderade dem.
  • Henrik A
    Henrik A skrev om Dolores Service
    Jag vill utföra en ordentlig VARNING för Dolores Service. Som köpare av fastighet fick jag oturen att se resultatet av deras så kallade flyttstädning. Det är med fullaste allvar som jag påstår att en blind hade gjort det bättre. Jag är inte särskilt pedant av mig men när toalettstolen är full med gammalt upplöst papper ackompanjerad av en gyllengul sjö, där går ändå gränsen. Utöver detta lilla epos så kan jag också nämna damm/skräp på golv och lister, smuts/fett i spis och micro, brödsmulor på hyllor i kök, damm på lister, ostädad dusch, fett och smuts på diskbänk, smutsiga hyllplan i kyl, ostädad tvättmaskin. Jag skulle kunna fortsätt men väljer att stanna här då jag tror att de flesta redan har fattat poängen.

Jag fick en snabb respons på åberopandet av städgaranti vilket måste sägas vara bra. Den extrainkallade insatsstyrkan som dök upp på utlovad tid var dock helt oförstående inför uppdraget och kunde tyvärr inte ett ord svenska och knappt ett ord engelska. De fick ledsagas genom hela fastigheten där de plockade upp de utpekade dammkornen för hand och toaletterna attackerades med diskborste. Ändå all heder till dem då de säkert gjorde sitt bästa utifrån sina förutsättningar. Tyvärr blev dock resultatet inte mycket bättre än innan. Under tiden detta pågick hade jag ett milt sagt upprört samtal med deras kommandocentral som bestämt påstod att alla deras städare minsann har lång erfarenhet och är extremt duktiga. Eller hur... Jag ber ödmjukast om ursäkt för eventuella hårda ord i detta meningsutbyte, men nästa gång skulle jag vilja att dessa personer kom förbi personligen istället och tog hand om skiten.

Tyvärr kan jag inte säga annat än att min erfarenhet av Dolores Service har varit ett riktigt bottennapp, rent ut sagt uselt ur alla aspekter.
  • Tilek T
    Tilek T skrev om Dolores Service
    Vi har anlitat dem för storstädning och resultatet blev över all förväntan. Vi är mer än nöjda med städningen....Verkligen toppen..
  • Anna O
    Anna O skrev om Dolores Service
    Inte så lätt att hitta en rätt städfirma bland tusentals företag som erbjuder tjänsten ” Flyttstäd ”. Vi anlitade Dolores Service för flyttstädning och blev inte besvikna. De har gjort ett fantastiskt och professionellt jobb. Inga anmärkningar alls, rekommenderar varmt!
  • Albin L
    Albin L skrev om Dolores Service
    Jättebra flyttstädning! Det blev renare än vi trodde var möjligt med våra gamla slitna lister och skåpsluckor :) Lämnade tejprester, men det håller jag med om att det inte borde ingå i flyttstädning, så vi tog dem sen istället. Rekommenderas :)
    Anna O gillar detta
  • Daniel K
    Daniel K skrev om Dolores Service
    Jag har beställt hemstädning hos Dolores service under en längre tid och jag är väldigt nöjd. Trevligt bemötande, flexibla och alltid väl genomförd städning.
  • Julia L
    Julia L skrev om Dolores Service
    Jag beställde flyttstädning hos Dolores Service och jag är jättenöjd med flyttstädningen.Jag är mer än nöjd och kommer säkerligen att återkomma när det är dags igen.
  • Josefin
    Josefin skrev om Dolores Service
    Vi har haft Dolores i 3 år nu, hemstädning varannan vecka + fönsterputs + flyttstädning. Det fungerar bra. Bra priser och bra städning. Vi har rekommenderat dem till många vänner och bekanta. Dock något virriga på huvudkontoret, svårt att beställa extra tjänster eftersom inkommande mail ibland glöms bort. Tror Dolores som företag skulle gynnas av en mjukvara/tjänst som håller koll på inkommande förfrågningar.
  • Andrey K
    Andrey K skrev om Dolores Service
    Proffsigt arbete
    Tack för en mycket bra och proffsig flyttstädning, det blev skinande rent. MVH Andrey.k.
  • Lena M
    Lena M skrev om Dolores Service
    Toppen Företag!!!
    Vi har anlitat Dolores Servise flera gånger nu och har alltid fått lika proffsigt städat. Dolores Service kan varmt rekommenderas!
    Lena M.
  • Lisa H
    Lisa H skrev om Dolores Service
    Extremt dåligt städat och dessutom går det ej att lita på dom då dom slarvade bort vår hemnyckel.
    2012-07-08 Svetlana K svarar Lisa H
    Våran personal lade nyckeln i postlådan som dom blev tillsagda och vi kan inte ta ansvar för nyckeln efter detta då ni inte ville komma och hämta nyckeln personligen, ni har heller inte utnyttjat kvalitetsgarantin som alla kunder har rätt till eller meddelat oss tidigare om att det skulle ha funnits brister i flyttstädningen
  • anders w
    anders w skrev om Dolores Service
    Mycket väl utförd städning!
  • Kajsa A
    Kajsa A skrev om Dolores Service
    Jag tycker de gjorde ett jättebra jobb till ett jättebra pris. Vart faktiskt förvånad, hade låga förväntningar pga alla dåliga omdömen på denna sida. Men jag är positivt överraskad!
    Svetlana K gillar detta
  • Anna
    Anna skrev om Dolores Service
    Jag skulle ALDRIG rekommendera detta företag för någon. De var anlitade att flyttstäda den lägenhet jag sedan flyttade in i. Det jag möts av när jag kommer med mitt bohag på inflyttningsdagen är bland annat hårstrån i kyl och dusch, en dammig badrumshylla någon bara har dragit ett snabbt tag med trasa över och gamla schampo- och hudavlagringar i duschen.

Jag kontaktar den utflyttade tjej som hade beställt flyttstädningen, som i sin tur kontaktar företaget. De ringer upp mig och jag förklarar läget och den jag pratar med säger att de inte kan göra något då vi skulle ha hört av oss inom tre dagar efter utförd flyttstädning. Jag påpekar att jag flyttade in efter dessa tre dagar och får då höra att det var den utflyttade tjejen som skulle ha sagt till om dålig städning.

Må så vara, hon hade kikat snabbt och konstaterat att det såg okej ut, men det var ändå jag som upptäckte alla dessa fel när jag flyttade in och började kika mer noggrant vid upppackning av bohag. Det var även jag som skulle bo i den riktigt dåligt städade lägenheten. Att dessutom skylla det dåliga städresultatet på att lägenheten var väldigt smutsig när städningen påbörjades visar på en enorm oproffsighet som städbolag.

Som avslutning på samtalet "erbjöd" killen jag pratade med, som "kompensation", att jag kunde få fönsterputs utfört billigare. Denna rabatt bestod av 220 kr/tim istället för ordinarie 240 kr/tim. Jag fick hålla mig för att inte börja skratta... Dessutom tänker jag inte släppa in det företaget i min lägenhet igen, utan anlitar hellre ett annat företag än Dolores Service för fönsterputs om jag behöver det.

Jag, som tidigare har arbetat med att flyttstäda lägenheter och därmed vet hur noga man ska vara (det ska vara så rent som om lägenheten vore ny och ALLA ytor ska städas/noga torkas av, oavsett hur smutsig lägenheten är vid början av städning) fick själv börja åtgärda allt slarv Dolores Service lämnade efter sig. Jag har fått torka ur hela kylen som innehöll diverse matrester, alla hyllplan i köks- och badrumsskåp, skrapa badrumskaklet från schampo- och hudavlagringar, torka av det dammiga elementet osv.

Det är inte ens värt att fundera över att anlita detta bolag - gör INTE det.
    Krille K, Anette S gillar detta
  • Terra T
    Terra T skrev om Dolores Service
    vilket skämt! vi anlitade dem för att måla om i vår lägenhet. redan efter ett par veckor upptäckte vi sprickor i färgen. de skickade ngn för att rätta till men han orkade tydligen inte göra färdigt jobbet. nu har vi en ospacklad grop i väggen som är övermålad med en helt annan nyans än resten av väggen samt sprickor lite varstans. good job!
  • Niklas P
    Niklas P skrev om Dolores Service
    VARNING för detta företag! Gör inte sitt jobb och tar sedan betalt för att rätta till det! Responsen från företaget nedan säger kanske det mesta. Omöjligt att kommunicera med städarna och mycket otrevlig, på gränsen till psykopatisk, respons från chefen. Anlita inte om du inte är beredd att gå till KO några vändor efteråt.
  • Bea
    Bea skrev om Dolores Service
    Jag vill absolut avråda från att anlita detta företag. De gjorde ett dåligt jobb med flyttstädningen och när jag klagade skickade de 3 personer och debiterade sedan för dessa! Förfärligt dåliga!
    Jonas Ö gillar detta
  • Pavi
    Pavi skrev om Dolores Service
    En fusk företag

Fick fakturan - nästan dubbel vad de lovade... ABSOLUT INTE ANVÄND!!
  • Sara F
    Sara F skrev om Dolores Service
    Jag hade anlitade detta företag för fönsterputsning och flyttstädning . Tycker dom var skickliga på det dom gjorde. Jag är helt nöjd med det jobb dom utförde och kan tänka mig anlita dom vid behöv i fortsättningen!
  • Niklas B
    Niklas B skrev om Dolores Service
    Jag har anlitat er till både flyttstädning och köksrenovering i min nya lägenhet på söder. Tack för era mycket professionella och prisvärda tjänster. Köket ser mycket bra ut och städningen blev finare än förväntat då lägenheten var gammal och sliten. Jag återkommer om jag behöver mera hjälp och kommer definitivt att rekommendera er för vänner och bekanta!
    Helena A gillar detta
  • Michael L
    Michael L skrev om Dolores Service
    Hade detta bolag hemma för fönsterputsning. Fick först ett positivt intryck av killen som var hemma och putsade, det gick lite långsamt men han var väldigt noga och resultatet blev jättebra.

Det som sedan gör att jag vill varna för detta bolag är att chefen senare ringde och sa att vi hade fler fönster än dom trodde vi skulle ha och att dom ville att vi skulle betala dubbelt så mycket från vad dom skrivit i offerten. När min Fru sa nej så skrek chefen åt henne i luren och betedde sig riktigt otrevligt. Jag fick sedan ta över luren och det hela slutade med att chefen skrek "Jävla människor" och slängde luren i örat på mig.

Vi kan verkligen INTE rekommendera detta bolag!
    Krille K gillar detta
  • Michelle J
    Michelle J skrev om Dolores Service
    Lite småstruliga med tider men städningen blev helt ok
    ville ha mer pengar för att det var stökigt på en flyttstädning??
  • Sara E
    Sara E skrev om Dolores Service
    Rekommenderar verkligen inte detta företag! De gör allt fel och är så oprofessionella! Ett riktigt pajasbolag!

Fågelvägen 1B, 141 40 Huddinge