Alla kategorier Heminredning Stockholms län Solna Doorline AB (Home Design One)

Doorline AB (Home Design One)

Infanterigatan 1, 171 59 Solna — Visa karta

Doorline AB är ett inredningsföretag som jobbar med måttbeställda produkter såsom kök/köksluckor, skjutgarderober, dörrar, golv och rumsavskiljare.

Företaget har varit verksamt sedan 2003 och består av 3 grenar, Home Design One som jobbar mot Privatpersoner, Svensk Mäklarinredning som arbetar mot fastighetsmäklare samt Office Interior Nordic som är verksamt mot företag.

Företaget bedriver i huvudsak verksamhet i Storstockholmsområdet samt Uppsala, men har idag kunder över hela landet.
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 56 kunder tycker om Doorline AB (Home Design One)

• Ulla B
    Ulla B skrev om Doorline AB (Home Design One)
    Garderobsvägg med skjutdörrar. Snabb och bra installation Läs mer
    2018-06-21 Home Design One svarar Ulla B
    Hej Ulla,
    Tack för din rekommendation.

Ha en fantastisk midsommar!

Med vänlig hälsning
  • Alexander S
    Alexander S skrev om Doorline AB (Home Design One)
    Gjorde en omfattande köksrenovering och använde mig utav Home Design One. Vi bytte alla skåp, satte nytt kakel, nya bänkar och bytte ut golvet. Allt ser jättebra ut och jag är riktigt nöjd med utförandet av arbetet. Kan rekommendera dom! Läs mer
    2018-06-21 Home Design One svarar Alexander S
    Hej Alexander,

Vad härligt med en till nöjd kund!
    Glad midsommar!

Med vänlig hälsning
  • Ann J
    Ann J skrev om Doorline AB (Home Design One)
    Snabbt och smidig process ändå från första mötet med säljare till att nya köket var färdigt. Det var lätt att få kontakt med alla inblandade och jag upplevde en bra service. Läs mer
    2018-06-11 Home Design One svarar Ann J
    Hej Ann!

Vad härligt att se en sådan positiv kommentar. Tack för ditt förtroende i oss och hoppas att du kommer att ha mycket glädje av ditt nya kök.

• tomas m
    tomas m skrev om Doorline AB (Home Design One)
    Nytt kök samt platsbyggda skjutgarderober. Efter frågat flera liknande företag så kändes Doorline AB som seriöst och prisvärt. Tidsplaner var exakta hantverkare pålitliga och snabba. Det enda som jag kan tycka på negativa sidan är kvaliteten på köksinredningen var kanske inte av högsta kvalite. Vilket utlovats. Det är absoluit inte dålig kvalite men skiljer sig inte så mycket från andra "billiga" köksleverantörer.
    Men jag kan verkligen rekommendera firman. Säljaren kunnig och ej så påträngande. Hantverkare toppklass Läs mer
    2018-06-11 Home Design One svarar tomas m
    Hej Tomas!

Tack för din rekommendation. Det är alltid kul att höra att våra kunder är nöjda med vårt jobb och vill rekommendera oss till andra.

Vi tar med oss din kommentar gällande kvaliteten och ska se över vilka förbättringar vi kan göra just gällande köksinredningar.

Ha en fin sommar!

• Elisabeth S
    Elisabeth S skrev om Doorline AB (Home Design One)
    Vi har köpt kök samt golvläggning av Home Design. Renoveringen tog lite längre tid än vi trodde men det blev så snyggt så det var värt att vänta.
    Vi är mycket nöjda med både resultatet och Home Designs sätt att jobba på. Alla som varit här har varit vänliga, trevliga och arbetsamma. Läs mer
    2018-05-22 Home Design One svarar Elisabeth S
    Hej Elisabeth!

Tack så mycket för ditt omdöme. Vad härligt att ni upplevt vår personal som vänliga och arbetsamma, det gör oss glada.

Ibland tar det lite längre tid att slutföra stora renoveringar som just er, men vi gör vårt bästa för att hålla oss till våra tidsestimeringar.

Vi önskar er en fantastiskt trevlig sommar!

• Berndt Å
    Berndt Å skrev om Doorline AB (Home Design One)
    Fick mitt nya kök färdigt idag och är mycket nöjd. Tycker allt har gått mycket bra hela vägen, tacksam för leverans innan semestern trots att säljaren sa att det kunde ta längre tid. Läs mer
    2018-05-21 Home Design One svarar Berndt Å
    Hej Berndt!

Tack för din kommentar. Så härligt att du blev nöjd med ditt nya kök.
    Du och Annika får ha en härlig semester!

• Martin B
    Martin B skrev om Doorline AB (Home Design One)
    Vi köpte 4 dörrar till 2 sovrum, 1 garderob samt 1 toalett. Vi har hela tiden blivit mycket vänligt bemötta och våra förväntningar har uppfyllts. Städning efter första besöket av installatörer kanske hade kunnat vara bättre. Läs mer
    2018-05-17 Home Design One svarar Martin B
    Hej Martin!

Tack för ditt omdöme och din konstruktiv återkoppling. Vi tar åt oss av detta och jobbar ständigt med förändring och förbättringsarbete inom vår organisation. Härligt att höra att du är nöjd med renoveringen!

• Ing Marie S
    Ing Marie S skrev om Doorline AB (Home Design One)
    Byte av innedörrar och trösklar, vilket blev till full belåtenhet, gott bemötande med en hantverkare som kan sitt jobb.
    Kan rekommenderas. Läs mer
    2018-05-17 Home Design One svarar Ing Marie S
    Hej Ing Marie!

Tack så mycket för ditt omdöme och din rekommendation.

• Erika K
    Erika K skrev om Doorline AB (Home Design One)
    Doorline AB har levererat nya dörrar till mig. Bra och kompetent installation även avseende detaljer. Läs mer
    2018-05-17 Home Design One svarar Erika K
    Hej Erika!

Tack så mycket för ditt omdöme och din rekommendation.

• Hans H
    Hans H skrev om Doorline AB (Home Design One)
    Mycket positivt bemötande från alla de medarbetare jag mött i samband med min beställning av ”nya golv” och innerdörrar till min lägenhet!
    Jag uppskattade särskilt den kontroll av utfört arbete som skedde och de omedelbara justeringar som genomfördes av kontrollanten! Läs mer
  • Kristina A
    Kristina A skrev om Doorline AB (Home Design One)
    Mycket trevligt säljare , köpte nytt golv i hall och kök . Det enda som jag har synpunkt på är att golvläggaren inte kunde eller förstod svenska Läs mer
  • Gudrun Ö
    Gudrun Ö skrev om Doorline AB (Home Design One)
    Köpt dörrar till min lägenhet.
    Beställning, montering, möte med montörerna samt besiktninge gick mycket smidigt.
    Slut resultat blev mycket bra , jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Tomas K
    Tomas K skrev om Doorline AB (Home Design One)
    Jag är jättenöjd med hela upplägget
    Alla höll sina tider och arbeten
    Speciellt nöjd med våra frostade glas dörrar till wc och badrum
    Hälsn Tomas och Carin
    Det vi beställde var 4 st dörrar Läs mer
  • Peter
    Peter skrev om Doorline AB (Home Design One)
    Doorline levererade enligt överenskommelse. Läs mer
  • Eva N
    Eva N skrev om Doorline AB (Home Design One)
    Det var mycket trevliga killar som kom hit från Home Design One. Mina innerdörrars kvalitet känns väldigt bra och min helhetsbild av projektet är att allt gått bra. Läs mer
  • Stefan  S
    Stefan S skrev om Doorline AB (Home Design One)
    Jag är mycket nöjd med resultatet med skjutdörrar. Allt har fungerat bra med personalen. Inga större problem utan allt har fungerat bra. Mycket nöjd. Läs mer
  • Mats J
    Mats J skrev om Doorline AB (Home Design One)
    Kan inte uttala mig om Doorline men är överlag nöjd med Home Design One som jag anlitade för montage av hyllsystem i en klädkammare. Jag tyckte Home Design One var smidiga att ha med att göra och själva arbetet gjordes på bara några timmar utan några anmärkningar. Läs mer
  • Eva L
    Eva L skrev om Doorline AB (Home Design One)
    Alla från företaget skötte sig utmärkt och vi är mycket nöjda med slutresultatet! Läs mer
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Doorline AB (Home Design One)
    Valde Doorline av en slump men det blev verkligen ett superbra val, fick proffsigt bemötande före,under och efter och är mer än nöjd över det jobbet de gjort hos oss. Riktiga proffs! Läs mer
  • Kerstin S
    Kerstin S skrev om Doorline AB (Home Design One)
    Jag skulle renovera mitt kök och valde Doorline. Allt gick jättebra. Det var snabb och bra service, väldigt trevliga killar. Jag är riktigt nöjd med mitt kök. Det blev suveränt!! Läs mer
  • Therese S
    Therese S skrev om Doorline AB (Home Design One)
    Snygga garderober, snabb och bra service, helt ok prismässigt.

// Therese Läs mer
  • Bengt F
    Bengt F skrev om Doorline AB (Home Design One)
    Jag anlitade Doorline för en totalrenovering av mitt kök.
    nya skåp, bänkskivor, lådor allt. Deras projektledare höll i alla
    trådar vad gäller kontakt med golvkillar, kakling, snickare och
    elektriker. Jobbet tog två veckor. Lite rörigt och ingen matlagning
    under denna period. Men det var det värt! Fantastiskt duktiga killar
    och ett bra slutresultat. Jag är helnöjd och rekommenderar Doorline
    å det varmaste.
    /Bengt Läs mer
  • Nasrin F
    Nasrin F skrev om Doorline AB (Home Design One)
    Oseriösa, fick inte ens en offert trots att man lovat det vid ett flertal tillfällen. Bara det och att mga andra nedan skrivit att de ör oseriösa besvarade min magkänsla om att inte anlita varken dom eller Home Design. Läs mer
  • Lasse L
    Lasse L skrev om Doorline AB (Home Design One)
    Träffade först deras inredare som gjorde planlösning av mitt kök. Var själv med och ritade. Ett upplägg som passade mig. Några veckor senare monterades allt. Mkt kompetent företag med inspirerande och kunnig personal. Jag blev mer än nöjd. Läs mer
  • Martin C
    Martin C skrev om Doorline AB (Home Design One)
    Riktigt besviken. Skulle byta 4 innerdörrar och sätta in en skjutgarderob, jobbet tog över 6 månader(!), bl.a. p.g.a. felmätningar och felbedömningar. Under långa perioder var mitt hem en byggarbetsplats utan att man hade minsta aning om när de tänkte dyka upp igen. När jag ville diskutera ev kompensation gjorde de sig oanträffbara, svarade inte på några meddelanden. Och säljförfarandet var inte som man är van vid, hade räknat med att få en seriös offert att ta ställning till i lugn och ro, men det var inte att tänka på. Läs mer
  • Danja S
    Danja S skrev om Doorline AB (Home Design One)
    GRUNDLURAD av Dolrin. Köpte en säkerhetsdörr för 24000 kr. Säljaren tvingade på mig kontraktet vid hembesöket och så tog det 3 dagar att montera Ytterdörren. M.a.o sov vi utan ytterdörr i 2 nätter tack vore Dorlins inkompetens.

Senare visade det sig att de även tog överpriser. Samma dörr med montering hade kostat mig 13500 hos Daloc.

SE UPP för dessa skojare. Läs mer
  • Nils
    Nils skrev om Doorline AB (Home Design One)
    Efter många års funderande att byta ut våra gamla innerdörrar, beslutade vi oss för att byta dessa mot nya 3-spegeldörrar. Vi fick ett reklamblad och kontaktade inredningssäljaren. Han hade ett trevligt och proffsigt bemötande. Det märktes att han kunde sin sak. Priset var lite mer än vad vi förväntat oss men å andra sidan ingick allt. Arbetet var rätt så omfattande då vi blev tvungna att byta karmar också men det gick snabbt och nästan friktionsfritt. Men jag måste säga att resultatet blev över förväntan. Har bara positivt att säga och rekommenderar varmt Doorlin AB Läs mer
  • Daniel F
    Daniel F skrev om Doorline AB (Home Design One)
  • Andreas E
    Andreas E skrev om Doorline AB (Home Design One)
    Folk som tycker dom gör ett bra jobb vet ej vad kvalitet är. Dåliga äpplen är goda så länge man inte smakat dom goda.

Dom ska ha 20tusen kr för ytterdörr inkl montage detta med påstådd rabatt om alla i föreningen köper.

Dock så tar daloc.se , proloc.se dom kända dörrfirmorna endast 15tusen kr med montage varav ca 5tusen av dom 15 är för installationen.

Så även med rabatten ska dom ha 5000kr mer, alltså riktiga skojare. Dom lever på att folk tror att det är så dyrt så om doorlin tar 20 tänker man att proloc ska ha 25 , vissa kollar då inte och blir lurade.

Samma sak hände i thailand när vi var på största juvelvaruhuset där hade dom faktiskt bäst priser dom andra småhandlarna försökte bara luras, ja har också märkt att i tex indien så är småaffärerna såna som inte har så många kunder dom som försöker lura en på pengar medans dom större är rädda om sitt rykte (verkar som om småfirmorna försöker klämma varje dom kan på pengar så dom klarar sig en månad tills nästa kund). Om det har något samband här vet jag inte. Men vad jag vill säga är kolla hos dom kända först där är risken minst att du blir blåst, blir du blåst blir du ju tvungen att gå till nån annan och har då betalt dubbelt och det blir då dyrare att vara dumsnål. Och i det här fallet så spar man 5000kr genom att gå till dom kända och strunta i rabatten, ordnar man med rabatt kanske man spar 1000-1500kr till. NEJ DOORLIN ÄR INGET ATT HA. Snart byter dom väl namn och fortsätter i samma regi. Läs mer
  • Birgitta B
    Birgitta B skrev om Doorline AB (Home Design One)
    Våra båda ytterdörrar till lägenheten behövdes bytas ut. Den ena efter ett inbrottsförsök för ett halvår sen. Doorlin AB kom med ett jättefint prisförslag som vi godtog. Grabbarna började vid åttatiden på morgonen och allting blev klart till lunch. Trevligt bemötande, proffsigt arbete och ett sjysst totalpris. Vi är väldigt nöjda och vill varmt rekommendera Doorlin AB. Läs mer
  • torbjörn r
    torbjörn r skrev om Doorline AB (Home Design One)
    Vi behövde nya dörrar och ringde hit en inredare från doorlin som vi verkligen gillade. Trevlig, engagerad och noga. priset vi fick var dyrare än bauhaus vilket var väntat eftersom doorlins priser inkluderar montering. vi gjorde beställningen och nu är vi väldigt nöjda med renoveringen vi gjort. Enda minuset var att det tog en vecka längre än lovat. Läs mer
  • Per A
    Per A skrev om Doorline AB (Home Design One)
    Håller med dig fullständigt, fick uppmaningen av Doorlin AB som kund att kolla denna sajt och upptäcker att flera mindre trevliga människor använder detta forum för privat pajkastning där de kan få utlopp för mer eller mindre personliga aggressioner som borde lösas med företaget istället för att orättvist skriva ner personer som inte har en chans att bemöta kritik i etern. är själv också hantverkare och har själv drabbats av denna näthets efter en faktura som jag tagit i hand på med kund, fick efteråt läsa om mig själv som en lurendrejare som bryter mot heder o moral, hoppas att sajter som Reco börjar granska vad dom själv publicerar.
    Är nöjd med mina innerdörrar Läs mer
  • Börje L
    Börje L skrev om Doorline AB (Home Design One)
    Vadå dyrt ??? Att få ett jobb utfört kostar pengar. Jag har själv jobbat med snickerier och bygg i hela mitt verksamma liv. Priset på en produkt är INTE detsamma som att få den monterad på plats.
    Termostaten till min Volvo kostade 220 spänn. Att få den ditmonterad kostade 2495:-
    Jag anlitade Doorlin AB för att byta mina innerdörrar. Jag visste att det var krångligt för att karmarna har specialmått osv. Klart att det inte blev särskilt billigt med dom löste problemen och jag själv sparade massor av tid och irritation. Läs mer
  • Gun S
    Gun S skrev om Doorline AB (Home Design One)
    Fick mina skjutgarderober igår och vill bara rekomendera företaget det varmaste.
    Särskillt tack till Inredaren som lyckats mycket bra med sin planering av både inredning och stöd i val av färg och form. Läs mer
  • Bertil E
    Bertil E skrev om Doorline AB (Home Design One)
    Trevlig och duktig inredare som verkligen kunde hjälpa mig med allt, han ordnade nya innerdörrar och köksluckor med montage och allt, vi är jättenöjda med resultatet, tack Doorlin AB Läs mer
  • Bengt-Olov P
    Bengt-Olov P skrev om Doorline AB (Home Design One)
    Jag fick mina gamla 60-tals luckor i köket utbytta förra veckan. Kanonsnyggt!!! Nöjd!!! hittade företaget, Doorlin AB på en visning dom hade i föreningen. Lite lång leverans men med ett fullgott resultat. Bra grabbar som gjorde jobbet på en halv dag. Kul ! Läs mer
  • Birgitta T
    Birgitta T skrev om Doorline AB (Home Design One)
    Vi anlitade Doorlin för flera delar av vår lägenhetsrenovering. Vi byggde två nya garderober i hallen, lade nytt golv i köket och satte in en ny säkerhetsdörr. Vi blev väldigt nöjda med resultatet och vill gärna rekommendera företaget. Läs mer
  • Lennart H
    Lennart H skrev om Doorline AB (Home Design One)
    Fick mina skjutgarderober i glas från Doorlin igår och måste bara säga att det var värt väntetiden, montaget tog hela dagen men till slut fick de den skickliga montören till det, bjöd faktiskt på fika efteråt.
    Skitsnygga glasdörrar som når ända upp till taket med helt nya inredningar innanför.
    Tack även till inredaren som hjälpte till med planeringen
    Nästa projekt jag har och se fram emot är målning och tapetsering, ska dock göra detta själv. Läs mer
  • Anders J
    Anders J skrev om Doorline AB (Home Design One)
    Ville byta innerdörrar och skåpluckor hemma och fick samma besked på alla byggmarknader att det skulle vara tvunget att bytas ut stommar och rubbet.
    Eftersom min ekonomi i dagsläget inte tillåter detta så såg denna ansiktslyftning av min lägenhet ut att hamna på vänt.
    Fick dock en rekommendation av en granne om Doorlin som specialicerat sig på att ta fram luckor o dörrar som skulle passa överallt, även på gamla hus.
    Arbetet lät vänta i ca 8 veckor men resultatet blev en total uppfräschning av lägenheten. Fick dessutom nya handtag o lås på de glasdörrar jag valde att behålla i vardagsrummet på köpet.
    Arbetet gick bra och problemfritt Läs mer
  • Göran G
    Göran G skrev om Doorline AB (Home Design One)
    Beställde Skjutgarderober och innerdörrar från Doorlin AB
    Ville samtidigt ha hjälp med att riva de gamla fast byggda garderoberna och dra om elen därbakom.
    Arbetet tog alltsomallt ca 2 dagar och dom återkom också eftersåt för komplettering gällande inredningarna.
    Tycker det var ett bekvämt alternativ till att knata runt på div byggvaruhus och fråga runt.
    Skulle kanske efterlysa lite enklare färdiga alternativ på inredningarna eftersom ett stort utbud skapar svårigheter i urval och kräver mycket planering.
    Fick dock hjälp med detta av en inredare från Doorlin.
    Finns det andra alternativ på gamla måttsdandarder gällande innerdörrar ??
    Valde själv massiva trädörrar med designhandtag.
    ROT avdraget fungerade enkelt och drogs automatiskt på priset.
    Någon som har en bra rekommendation på Golvfirma ?? Läs mer
  • Tina L
    Tina L skrev om Doorline AB (Home Design One)
    Doorlin i Solna, håller ej leveranstiderna och levererar dörrar med dålig kvalitet till ett dyrt pris. Säljaren var påstridig och ville göra affär vid hembesöket.
    Vi tänkte dock ett dygn och fick en litet fönster på en av dörrarna i en slags rabatt.
    Beställde 9 sept 2009 och fick leverans 10 november efter ett otaliga telefonsamtal. (Säljaren lovade leverans inom ett par veckor)
    Otydliga besked gavs, om man kom fram och leverantören ringde aldrig tillbaka för att ge besked. Attityden var vänlig men uppgiven och aldrig arrogant.
    Priset för 7 dörrar var 26.000:- och vi köpte den helt släta varianten. Med tanke på priset, som säljaren uppgav, räknade vi med stabila dörrar av god kvalitet. Men icke. Dörrarna är ”slamringa” p g a sitt magra utförande. Samma dörr kan köpas på vilket byggvaruhus som helst för under 1.000:-. Köp på en brädgård och kontakta en snickare. Det blir mycket billigare och bättre.
    En dörr var skadad och vi fick vänta ytterligare till 19 februari 2010 för hämtning och isättningen av en ny.
    En dörr passade inte och då var man tvungen, att hugga ut en bit av karmen och lämnade det i oslipat och omålat skick. Den avslutande spacklingen och målningen fick vi själva ombesörja. På en karm som var nymålad. Kring varje gångjärn fick slipning, spackling och målning ske. Läs mer
    Daniel F, Danne gillar detta
  • David K
    David K skrev om Doorline AB (Home Design One)
    STARK VARNING! (Idioter!)

Jag köpte 6 dörrar inklusive installation för ~25.000kr. Detta jobb utfördes enormt slarvigt och både flertalet dörrar och dess karmar blev stötskadade vid monteringen, samt så lämnades några "snygga" brännmärken på en nymålad vägg då de sågade till gängorna med vinkelslipen. Några dagar senare var det endast en dörr som gick att stänga normalt. Badrumsdörren gick ej att få igen mer än att man lämnade en ca 5mm stor glipa. När vi felanmälde detta och bad de åtgärda problemet/slutföra jobbet möttes vi av en tvärdålig attityd och efter närmare en månad dök en hantverkare tillslut upp. Denne använde en slipmaskin för att slipa ner karmarna ytterligare men gjorde ett så fruktansvärt dåligt och snett jobb att det i praktiken enbart innebar att hela lägenheten täcktes av ett millimetertjockt lager trädamm..

Efter ytterligare påtryckningar och en sista otillfredställande visit så fick jag själv spendera en heldag med att slutföra slipning av 4 portaler samt målning av dessa för att alla dörrarna skulle gå att stänga utan problem. Jag har aldrig stött på maken till sämre hantverkare, som andra redan sagt är en sexåring med snickarglädje ungefär lika kompentent. DYRT, OTREVLIGT, INKOMPETENT och LÅNGSAMT är Doorlin i ett nötskal. De förtjänar inte ens 1/5 i betyg. Dörrarna har nu börjat spricka och jag känner mig tvungen att registrera mig här och skriva denna uppsatts för att varna alla som fått för sig att anlita denna firma. Vi lyckades inte få kompensation eller ens en ursäkt trots att vi reklamerat dessa till ARN samt förklarat för banken som var föga förstående. Läs mer
    Danne gillar detta
  • Åke P
    Åke P skrev om Doorline AB (Home Design One)
    Att byta innedörrar i vår gamla lägenhet skulle visa sig vara allt annat än enkelt, vände mig först till Bauhaus som sa att jag hade gammal måttstandard och nya dörrar inte skulle vara möjliga att installera utan att riva karmar och foder etc, eftersom detta ingrepp skulle vara alltför krångligt och ge omfattande skador på bef telelina, väggputs etc blev jag rekommenderad Doorlin AB som är specialiserade på gammal måttstandard, Valde en handbyggd massiv spegeldörr och dom byggde om bef karmar utan att göra åverkan på tapeter etc, snyggt jobb och smidig installation, fick dock tryckena en dag senare.
    Blev jättestor skillnad i lägenheten. Läs mer
  • Fredrik D
    Fredrik D skrev om Doorline AB (Home Design One)
    Det var äntligen dax att göra nåt åt lyan. Fick en lapp i brevlådan om att de skulle vara i området. Man kunde boka tid så skulle de komma på hembesök. Sagt och gjort. Bokade ett besök och hem kommer en inredare. Det blev ett långt besök och vi kom överens om att de skulle montera ett nytt kök och en garederob. Det blev skitbra till slut. Läs mer
  • Johan S
    Johan S skrev om Doorline AB (Home Design One)
    Beställde en skräddarsydd garderob med skjutdörrar samt montage av denna. Kan inte annat än säga att jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Maria
    Maria skrev om Doorline AB (Home Design One)
    Mina föräldrar anlitade Doorlin för att renovera deras lägenhet inför försäljning. Dörrar och kök gjordes och dom blev väldigt nöjda. Det var nån liten grej som saknades men det blev åtgärdat utan vidare problem. Läs mer
    Daniel F, fredrik l gillar detta
  • Ann-Marie P
    Ann-Marie P skrev om Doorline AB (Home Design One)
    Jag beställde mina nya innerdörrar genom Dorlin och grabbarna som var här gjorde ett jättebra jobb. Jag är skitnöjd rent ut sagt. Jag känner inte igen mig i nedanstående varningar. Löjligt!!! Läs mer
    Daniel F, fredrik l gillar detta
  • Conny S
    Conny S skrev om Doorline AB (Home Design One)
    Vi fick inbrott i vår bostadsrätt. Dörren totalförstörd. Doorlin ordnade ny säkerhetsdörr inom tre timmar. Kanonsnabbt jobbat. Proffsiga killar Läs mer
  • Ingvar B
    Ingvar B skrev om Doorline AB (Home Design One)
    Varning för oseriöst företag!!! dålig kvalitet på jobbet, t.ex. snickarna(??) sågar dörrar snett och krokigt, monterar höger hängd dörr på karm för vänster hängd dörr etc. Företaget följer inte rekomendationer från ARN! Läs mer
    Danne gillar detta
  • Kent K
    Kent K skrev om Doorline AB (Home Design One)
    Varning, varning.......!!!!!
    Har aldrig varit med om sämre utfört jobb.
    6 åring med snickar glädje hade fått ett lika bra eller bättre resultat. Läs mer
    Danne, David K gillar detta

Infanterigatan 1, 171 59 Solna