Doowin Göteborg

Doowin Göteborg

En del av doowin - doowin.se

Läs vad 3 kunder tycker om Doowin Göteborg 2

• skrev om Krister Kimbark en del av Doowin Göteborg
    2021-05-04
    Installation av fönster och byte av hel vägg.

Smidig hantering av ärendet. Tillmötesgående och lösningsorienterad.
    Tack för din recension Gun och tack för att du valde Doowin! Krister Kimbark
  • skrev om Doowin Göteborg
    2021-05-03
    Bytte samtliga fönster samt öppnade upp väggen för en ny altandörr. De var här på utlovad tid. Snabba. Stötte på några småproblem på vägen men som Doowin löste på ett snabbt och trevligt sätt. Bra kommunikation med Simon på Doowin.
    Så roligt att ni blev nöjda och känner förtroende för oss på Doowin trots de små "problem" som stöttes på längs vägen. En bra och tydlig kommunikation med kunden är väldigt viktigt för oss på Doowin, roligt att det uppskattas. Doowin Göteborg
  • skrev om Doowin Göteborg
    2021-05-03
    Efter att helt tänkt bort Doowin blev jag positivt överraskad över att bli kontaktad av en trevlig försäljare som undrade om jag fortfarande var intresserad av att köpa altandörr av Doowin. Jag fick ett bra pris,de kom och mätte och vi bestämde datum och de kom som planerat. De unga killarna hade nog missuppfattat sin chef lite och hade kvar mitt gamla foder vilket inte blev så snyggt,men det fixade dem sen och allt blev till belåtenhet till slut. De var flitiga med att höra av sig vilket var bra och kändes serviceminded! Rekommenderar Doowin varmt!
    Vi tackar så hemskt mycket för att vi trots allt fick förtroendet att hjälpa dig med din altandörr. Att du som kund ska ha en positiv upplevelse är något vi jobbar hårt för. Tack för den fina rekommendationen och trevlig helg! Doowin Göteborg