Doowin Göteborg

En del av doowin - doowin.se

Läs vad 13 kunder tycker om Doowin Göteborg 2

2021-11-23
    Bra och professionellt bemötande.
    Snabb återkoppling vid funderingar och snyggt utförande.
    2021-11-23
    Trevligt bemötande.
    Väldigt kunnig och inspirerande!!
    Vi köpte fönster och en vikdörr!
    2021-10-24
    Bra service och pris, lyhörd! 😊
    2021-10-24
    Trevligt bemötande och enkelt med beställning, leverans och montering av vårt fönsterparti.
    2021-10-22
    Väldigt nöjd från första kontakt till avklarat arbete.
    Jag har enkla förväntningar:
    1. Snabba svar vid frågor, alltså bra dialog.
    2. Kom på uttalad tid eller meddela om det ändras.
    3. Utlovat arbete utförs enligt vad som avtalats. Om problem, fråga och kom fram till lösning.
    4. Håll lovat pris.
    Konstigt nog är det ofta dessa enkla förväntningar ej uppfylls vid kontakt med hantverkare. Men här uppfylldes alla förväntningar.
    3 fönster och en dörr byttes ut.
    2021-10-22
    Mycket kunnig, hjälpsam, trevlig och kom med olika lösningar.
    Tillgänglig svarar allt snabbt på mina frågor
    Monica
    Tack Monica, för dom fina orden. Krister Kimbark
    2021-09-10
    Bra bemötande, bra förarbete, snabb återkoppling och bra genomfört projekt. Kommer använda förtaget igen.
    Tack för detta Sebastian! Vi tackar för förtroendet och för ett gott samarbete. Krister Kimbark
    2021-07-27
    Braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    2021-06-14
    blev bemött på ett proffsigt sätt med stor kunskap och trevligt bemötande.köpte min dörr i mölndal.
    Tack så mycket för recensionen Jerry! Hoppas du skall vara fortsatt nöjd med din dörr. Doowin Göteborg
    2021-05-28
    Installation av två dörrar. Profesionellt skött hela vägen från offert till installation. Snabbt och snyggt installerat. Oerhört trevliga och lätta att ha att göra med. Rekommenderas varmt.
    Tack för att ni valde oss, och är nöjda från offert till montage. Doowin Göteborg
    2021-05-04
    Installation av fönster och byte av hel vägg.

Smidig hantering av ärendet. Tillmötesgående och lösningsorienterad.
    Tack för din recension Gun och tack för att du valde Doowin! Krister Kimbark
    2021-05-03
    Bytte samtliga fönster samt öppnade upp väggen för en ny altandörr. De var här på utlovad tid. Snabba. Stötte på några småproblem på vägen men som Doowin löste på ett snabbt och trevligt sätt. Bra kommunikation med Simon på Doowin.
    Så roligt att ni blev nöjda och känner förtroende för oss på Doowin trots de små "problem" som stöttes på längs vägen.

En bra och tydlig kommunikation med kunden är väldigt viktigt för oss på Doowin, roligt att det uppskattas.
    2021-05-03
    Efter att helt tänkt bort Doowin blev jag positivt överraskad över att bli kontaktad av en trevlig försäljare som undrade om jag fortfarande var intresserad av att köpa altandörr av Doowin. Jag fick ett bra pris,de kom och mätte och vi bestämde datum och de kom som planerat. De unga killarna hade nog missuppfattat sin chef lite och hade kvar mitt gamla foder vilket inte blev så snyggt,men det fixade dem sen och allt blev till belåtenhet till slut. De var flitiga med att höra av sig vilket var bra och kändes serviceminded! Rekommenderar Doowin varmt!
    Vi tackar så hemskt mycket för att vi trots allt fick förtroendet att hjälpa dig med din altandörr. Att du som kund ska ha en positiv upplevelse är något vi jobbar hårt för.

Tack för den fina rekommendationen och trevlig helg!