Hampus Carlsson

Hampus Carlsson

Hampus Carlsson en del av Doowin Halmstad

Välkommen att kontakta mig om det gäller fönster- eller dörrbyte i din villa, bostadsrättsförening eller fastighet jag är personligen med från första kontakt och tills dess att arbetet är utfört.

Jag har lång erfarenhet och ett stort intresse för byggbranschen. Detta har gjort att jag sedan Doowins begynnelse 2018 fått chansen att hjälpa flera 100 olika kunder.

Tveka inte att kontakta mig om du har några frågor eller vill ha ett kostnadsfritt hembesök.

Läs vad 11 Läs vad Hampus Carlsson

2021-04-30
    Ytterdörrar
    Proffsigt bemötande
    Mycket välgjort arbete vi är jättenöjda
    Skall varmt rekommendera detta företag
    Roligt att höra att ni är nöjda! Tusen tack för förtroendet och den fina recensionen. Hampus Carlsson
    2021-04-11
    Byte av 21 st fönster, allt som planerat trevlig personal.
    Härligt Ingemar! Vi vill rikta ett stort tack till er också som gav oss förtroende att arbeta på en sådan speciell byggnad som Villa Ådalen, tack. Hampus Carlsson
    2021-04-06
    Elitfönster dubbeldörrar och standardfönster. Jättebra bemötande!
    Hoppas du ska vara fortsatt nöjde med dina nya produkter från Elitfönster! Vi tackar för förtroendet och för att du tog dig tid att lämna denna kommentar. Hampus Carlsson
  • Jens T
    skrev om Hampus Carlsson en del av Doowin Halmstad
    2021-04-03
    Vi köpte fönster, ytterdörr, panel inklusive montering. Vi blev bemötta på bästa tänkbara sättet både av säljare och snickare. Våra förväntningar var höga men vi trodde inte att det skulle bli så bra som det blev.
    Så kul att läsa din fina kommentar Jens. Vi tackar för förtroendet och denna fantastiska feedback. Hampus Carlsson
    2021-04-03
    Köpte 2 fönster till vårat hus av Doowin i Halmstad. Fick bra bemötande av personalen dom gångerna vi hade kontakt. Hade stora förväntningar efter läst en del omdömen och dom vi hade motsvarades av företaget. Så vi är supernöjda med allt!
    Så roligt att vi kunde leva upp till era förväntningar och att ni är nöjda med oss och era nya fönster. . Hampus Carlsson
    2021-04-03
    Allt gick perfekt enligt plan med våra fönsterbyte.
    Visst är det härligt när allt faller på plats. Vi på Doowin Halmstad tackar för förtroendet! Hampus Carlsson
    2021-04-02
    Trevligt bemötande med proffsigt utfört arbete. Därtill görs alltid en efterkontroll så man är nöjd som kund.
    Att ni som kund är nöjda är det viktigaste för oss. Är ni nöjda så är vi nöjda. Hampus Carlsson
    2021-03-31
    Det viktigaste för oss när vi skulle köpa fönster var en snabb och bra återkoppling med den leverantören vi skulle välja.
    Det funkade mkt bra med Doowin.
    Skönt att Doowin levererar och installerar allt.
    1 faktura och allt är fixat sen.
    Med vänlig hälsning, Dan Malmqvist
    Snabb och personlig återkoppling är något vi på Doowin i Halmstad alltid strävar efter, roligt att det uppskattas. Tack för ert förtroende och för den fina kommentaren! Hampus Carlsson
    2021-03-31
    God och snabb service , stor yrkeskunskap
    Tack Aleksandar, alltid roligt med nöjda kunder som lämnar denna typ av feedback! Hampus Carlsson
    2021-03-31
    Köpte ute dörr samt montering!
    Bemötande fantastiskt
    Arbetet riktigt bra
    Leverans, betalning och annat riktigt bra med!!!
    Fantastiskt roligt att höra att vårt koncept uppskattas och fungerar i praktiken. Tack Enisa för din fina kommentar och för att du valt Doowin i Halmstad. Hampus Carlsson