Simon Carlsson

Simon Carlsson

Simon Carlsson en del av Doowin Halmstad

Läs vad 26 Läs vad Simon Carlsson

2021-07-15
    Enkel, snabb och smidig kommunikation.
    Utmärkt hantverk på plats.
    Vi är mycket nöjda!
    Tack för den fina recensionen och samarbetet genom projektet. Vi ser framemot fler eventuella projekt tillsammans med er! Glad sommar! Simon Carlsson
    2021-07-01
    Trevlig, snabb, pålitlig och håller vad han sagt- Tummen upp
    Tack själv för förtroendet! Alltid lika roligt med återkommande kunder när samarbetet fungerar så bra. Stort tack Jonathan! Simon Carlsson
  • 2021-06-30
    Professionell bemötande, grymt resultat och bra uppföljning för att se till att jag var nöjd!
    Roligt att höra Christopher! Hoppas du ska vara fortsatt nöjd med ditt nya takfönster :D Simon Carlsson
    2021-05-03
    Fönster och altandörrar.
    Trevligt bemötande och bra service.
    Nöjda med resultatet
    Härligt att ni är nöjda. Alltid roligt med återkommande kunder, är det bästa betyget man kan få, tack! Simon Carlsson
  • 2021-04-29
    Innedörrar.
    Mycket bra under hela processen och inte minst uppföljning efter avsluatat arbete.
    Alltid härligt att höra från dig Christina och tack för ett fantastiskt fint samarbete! Kul att höra att du är fortsatt nöjd med oss på Doowin i Halmstad. Simon Carlsson
  • Jan J
    skrev om Simon Carlsson en del av Doowin Halmstad
    2021-04-13
    Köpte sju Elite fönsterpartier. Proffsigt förmedlade, offerten stämde och montörerna gjorde ett mycket bra jobb.
    Har rekommenderat Doowin till flera vänner.
    Så bra att ni är nöjda! Vi blir alltid glada när ni sprider ordet vidare om Doowin i Halmstad, det är det bästa betyg man kan få. Tack så hemskt mycket för detta! Simon Carlsson
    2021-04-10
    Utbyte av altandörr fungerade utmärkt. Tydligt med leveranstid, som annars kan vara frustrerande. Allt sköttes korrekt och en särskild eloge till de två som monterade dörren; trevliga, effektiva och kunniga. Snyggt jobbat.
    Stort tack för kommentaren Monica! Ja, våra montörer på Doowin i Halmstad är riktiga klippor minsann, utan dem hade det här aldrig gått vägen. Hoppas ni ska vara fortsatt nöjda med er altandörr och att den ska vara smidig att både öppna och stänga i många år framöver ;) Simon Carlsson
  • 2021-04-09
    Byte av 14 fönster och 2 ytterdörrar.
    Vi blev mycket bra bemötta av alla på Doowin.
    Doowin levde upp till de förväntningar vi hade.
    Doowin hade kunniga montörer och utförde jobbet på avtalad tid och kostnad.
    Vi vill börja med att tacka för att ni gav oss förtroendet att göra detta jobb åt er. Också ett stort tack för recensionen. Roligt att ni är nöjda och att vi kunde leva upp till de förväntningar ni hade på oss som leverantörer. Simon Carlsson
    2021-04-07
    Ytterdörr, garagedörr, 5 fönster, metallbeslag ytterligare 5 fönster

Bra bemötande

Bra installation, bra med flexibilitet jämfört med initiell besiktning / bedömning

Vi är nöjda
    Härligt att höra att ni är nöjda. Tack för förtroendet Lennart. Trevlig helg på er! Simon Carlsson
    2021-04-07
    Byte av 3 st fönster i sommarstuga.
    Mycket bra kunskap och engagemang hos såväl säljare som montörer. Proffsigt utfört montage med mycket snyggt slutresultat trots gammalt hus med få raka vinklar. I efterhand kan jag tycka att utvändiga plåtarbeten kunde gjorts snyggare men är totalt sett mycket nöjd!
    Tack för denna feedback och det fina betyget Patrik och skönt att du är nöjd trots att du känner att plåtarbetet inte var hundraprocentigt. Att du som kund är nöjd är det viktigaste för oss. Simon Carlsson