Andreas Nilsson

Andreas Nilsson en del av Doowin Karlstad

Välkommen att kontakta mig för att hitta fram till den bästa lösningen för just dig. Oavsett om det gäller fönster- eller dörrbyte i din villa, bostadsrättsförening eller fastighet är jag med er hela vägen, från första kontakt tills arbetet är väl utfört.

Sedan starten av Doowin Karlstad 2018 har jag hjälpt hundratals kunder med deras fönster- och dörrbyte. Med lång erfarenhet från byggbranschen och ett brinnande intresse för att verkligen hitta rätt för just er, lovar jag att vi hittar en lösning där du som kund blir nöjd i många, många år framöver!

Tveka inte att kontakta mig för hembesök eller offertförfrågan!

Läs vad 29 Läs vad Andreas Nilsson

• 2021-04-21
    Dörrar och fönster

Fantastiskt bemötande och lätta att få tag på.

De gjorde jobbet bra och inga klagomål på det.

Anledningen till det blygsamma betyget var bristen på kommunikation och återkoppling. Jag själv fick påpeka saker som inte blivit gjorda eller påminna om att de inte hade gjort det ännu.
    Svaren jag fick var att de visste om detta och av en eller annan anledning (oftast leveranstider vilket är förståeligt) så skulle de komma och åtgärda det så snart de kunde.

Men om de visste att saker skulle ta tid, eller att de visste bristen i arbetet så hade jag önskat att de själva påtalade detta och återkopplade till mig.

Känslan är alltså att vi inte var prioriterade, jag fick jaga dem för att få svar och bristen på återkoppling från dem.

Men de var väldigt trevliga på plats och när vi talades vid.
    Tack för din feedback Daniel! Kul att höra att ni är nöjda med vårt bemötande och arbetet vi gjort, det blev riktigt fint hos er med de nya dörrarna och fönstren! Även tack för din feedback gällande vår kommunikation, återkoppling och att ni inte kände er prioriterade. Våra kunder är det viktigaste vi har och har alltid högsta prioritet. Det är givetvis tråkigt att vi inte riktigt lyckades förmedla detta hos er. Vi har tagit till oss av feedbacken, diskuterat och arbetat internt för att förbättra oss på dessa punkter sedan vi var hos er förra året. Återigen, stort tack för både ris och ros - det uppskattas att du tagit dig tid och hjälper oss att utvecklas åt rätt håll! Ha det gott, och hoppas vi hörs igen! / Andreas Andreas Nilsson
  • 2021-04-14
    Jag kom i kontakt med Andreas på Doowin när jag ville ta upp en ny öppning i min fasad och installera en pardörr ut från köket.

Jag fick ett mycket trevligt bemötande från första träffen. Det kändes väldigt skönt att bara behöva hålla kontakt med ett företag som både var experter på produkten och installationen.

Jag är mycket nöjd med arbetet som utförts och dörrarna blev helt fantastiska på plats.
    Hej Andreas, det blev som du själv säger, ett riktigt lyft och fint resultat hos er med den nya pardörren! Tack för omdömet, och vi hörs snart igen! / Andreas Andreas Nilsson
  • 2021-04-06
    Togs lång tid på varorna beställt.
    Hej Kim, Tråkigt att vi inte får ett högre betyg från er pga. att det tog lång tid att få fönster/dörrar ni beställt. Tyvärr kan vi inte styra över leveranstiderna från våra leverantörer, och hamnar därför lite i kläm. Vi hittade ändå en lösning i slutändan, och jag hoppas att era nya fönster och dörrar fungerar bra! Ha det gott, / Andreas Andreas Nilsson
  • 2021-04-06
    Vi "köpte" installation av två ytterdörrar och två takfönster. Våra kontakter med Andreas och med installatörerna fungerade mycket bra.
    Tack Bo för ditt omdöme, det blev jättefint med de nya dörrarna och takfönstren. Hoppas vi hörs igen om ni ska dra igång fler projekt! Ha en fin sommar :) / Andreas Andreas Nilsson
  • 2021-04-06
    Jag köpte nya fönster samt en balkongdörr till vår övervåning.
    Hembesök som kändes bra med ett proffsigt bemötande.
    De jobbar med varumärken som jag har förtroende för.
    Fick en offert som var konkurrenskraftig och därmed anlitade jag dem.
    En detalj blev tyvärr inte riktigt som det var tänkt.
    De ordnade den utan minsta tvekan!

En del del firmor är inte alltid så bra på att rätta till detaljer som DE anser ska vara ok....
    Här var det inga problem!😀

Rekommenderar verkligen att ni anlitar
    dem!
    Det kommer definitivt jag att göra.
    De utför det som var överenskommet med mycket bra service!
    Absolut de bästa hantverkarna som jag har anlitat någon gång.
    Johan Tedenrud
    Karlstad
    Stort tack för de fina orden Johan, det uppskattas och alltid extremt kul att få ett kvitto på att vi gör ett bra jobb, och framförallt att allting har fungerat på ett bra sätt - från första träff till färdigt projekt. Precis som vi vill! Ser fram emot fler projekt där vi får hjälpa er, ha det gott så länge! 😊 / Andreas Andreas Nilsson
  • 2021-04-05
    Bra, snabb och hjälpsam genom hela fönsterbytesprocessen. Kan bara rekommenderas!
  • 2021-04-05
    Hej, väldigt tillmötesgående och professionell. Kan gärna tänka mig att handla på doowin igen tack vare honom.

Köpte en altandörr. Fick hjälp med paketering och ilastning på min släpkärra. V

Hans
  • 2021-04-05
    Fönsterbyte i hela huset.
    Doowin/Andreas var lyhörd för våra önskningar och kom med bra input inför jobbet.
    Jobbet gick snabbt och effektivt.
    Efterjusteringar löstes utan problem.
  • 2021-04-02
    Andreas var mycket engagerad. Gjorde hembesök och gav olika förslag när vi köpte vår ytterdörr.
  • 2021-03-31
    Vi beställde kompletterande Elitfönster.
    Kontakten med Andreas Nilsson och de två hantverkarna fungerade bra.
    Installationen blev under hösten 2020 och vädret var inte så gynnsamt med stundtals mycket regn. Hantverkarna gjorde ett bra jobb trots detta och tog nödvändig hänsyn till oss 70+ med restriktioner under pandemin.

Företaget kan rekommenderas.