Doowin Örebro

Doowin Örebro

En del av doowin doowin.se
  • Badge2022

Vi på doowin tycker att det ska vara enkelt för kunden att byta fönster och dörrar. doowin jobbar med marknadsledande leverantörer som ger trygghet till våra kunder genom hög kvalité och dom bästa garantierna på marknaden. Gratis offert med kundanpassade lösningar erbjuds alltid till våra kunder, så välkommen in till vårt showroom i Örebro.

49 omdömen om Doowin Örebro

Sedan starten hos Reco 2021

Gunhild Yvonne L
Skrev om Doowin Örebro

Duktiga och trevliga Blev bra . Nya fönster 2 altandörrar och ytterdörr.

Jawad A
Skrev om Doowin Örebro

De är jätteduktiga, och super snabb, och väldigt trevligt personal.

Solveig P
Skrev om Doowin Örebro

Vi är mycket nöjda med Doowins arbete, Örebro, med uppförande av inglasad altan på vårt sommartorp. Ritningar, utförande, och färdigställande har utförts snabbt och välgjort!

Fredrik B
Skrev om Doowin Örebro

Vi är oerhört nöjda med Doowin Örebro som vi anlitade för att bland annat byta fönster. De var lyhörda och inlyssnande för våra önskemål och levde mycket bra upp till våra förväntningar..

Per M
Skrev om Doowin Örebro

Snabbt montage,och snyggt gjort. Mycket nöjd.

Peter R
Skrev om Doowin Örebro

Trevligt bemötande och snabbt fick vi vårat problem med fönster åtgärdat.

Patrik F
Skrev om Doowin Örebro

Bemötandet var mycket bra! Och dom uppfyllde min förväntningar.

Sven N
Skrev om Doowin Örebro

Fick ett utmärkt bemötande. Fick förslag på hur byte av balkongdörr och garagedörr skulle kunna göras. Företaget Doowin motsvarade alla förväntningar. De två som utförde bytet av dörrarna var fantastiskt duktiga. De löste de problem som uppstod på ett fantastiskt sätt. Är mycket nöjd med min affär med Doowin. Montörerna städade efter sig och de gamla dörrarna fraktades bort.. Mycket nöjd med helheten.

Joanna S
Skrev om Doowin Örebro

Supertrevligt företag att anlita. Pålitliga och hör av sig i tid samt kommer i tid. Riktigt bra hantverk och vi är så nöjda med resultatet. Kan verkligen rekommendera!

Ulla N
Skrev om Doowin Örebro

Proffsigt och kunnigt bemötande med snabbt svar på förfrågan. Fönstermontörerna jobbade effektivt och städade noggrant efteråt. Dessutom var de mycket trevliga. Jag är mycket nöjd med utfört arbete.

Christer O
Skrev om Doowin Örebro

Bra och trevligt bemötande både i telefon och i visningslokalen i Aspholmen Örebro. Bra att kunna se till exempel ytterdörrar, persiennlösningar mm i verkligheten innan beställning. Vi fick omgående en bra offert och leveransen kom på utlovad tid. Arbetet med byte av 14 fönster, 3 balkongdörrar och en ytterdörr klarades på 5 arbetsdagar och blev mycket bra utfört av de proffsiga hantverkarna. Vi är mycket nöjda med valet av Doowin!

Dan L
Skrev om Doowin Örebro

Perfelt. Proffsiga. Mycket bra.

Carina B
Skrev om Doowin Örebro

Seriöst företag som har mycket bra bemötande. Duktiga hantverkare. Håller utlovade leveranstider, hör av sig och meddelar ev ändrade tider vilket inte alla hantverkare gör. Jag köpte Elit-fönster med montering från dem. Ska jag köpa fler framöver kommer jag använda samma gäng från Doowin i Örebro.

Maria F
Skrev om Doowin Örebro

Att byta fönster i en villa är en stor investering så självklart var våra förväntningar höga. Vi tog in 3 offerter och valde Doowin Örebro då vi fick ett fantastiskt bemötande av Magnus och en konkurrenskraftig offert med kvalitativa fönster och dörrar. Vi bytte fönster i hus, gillestuga och garage samt 4 ytterdörrar, ett ganska stort arbete. De hjälpte oss även med viss ombyggnad då vi ville öppna upp med dubbeldörr från vardagsrum till veranda samt ändra andra delar av fasaden. Under hela arbetet var de effektiva,...

Lars S
Skrev om Doowin Örebro

Mycket proffsiga, snabba och lätta att samarbeta med. Gjorde utbytet av fönster väldigt enkelt.

Camilla G
Skrev om Doowin Örebro

De böt ut fönster i kök och i sovrum. De böt även ett litet takfönster i badrum. Mycket gott mottagande och personlig service. Väl utfört arbete.

Inga-lill K
Skrev om Doowin Örebro

Det blev väldigt fint och killarna gjorde ett fint jobb. OCH städade efter sig!!!

Jennie S
Skrev om Doowin Örebro

Otroligt bra service. Försäljaren alltid nåbar och trevlig. Kom med snygga och bra idéer. Dock kunde städningen ha varit bättre och det hade inte gjort något ifall de hade täckt över delar av det rum de jobbade i. Vi är väldigt nöjda.

Per C
Skrev om Doowin Örebro

Allt ok vart det problem så vart det löst, bra o trevliga hantverkare. Vi är mycket nöjda. Per o Madde

Annelie S
Skrev om Doowin Örebro

Doowin bytte panel och fönster på mitt hus. Dom är väldigt trevliga och serviceinriktade. Det blev ett jättefint resultat. Jag är så nöjd!

Roland L
Skrev om Doowin Örebro

Helt nöjd med både bemötande och installation av fönster och altandörr

Thomas A
Skrev om Doowin Örebro

Mycket trevliga och skickliga hantverkare. Tre dörrar och en garageport fick jag monterade.

Hakan A
Skrev om Doowin Örebro

I am satisfied with the job provided. Thanks

Thomas H
Skrev om Doowin Örebro

Kan start rekommendera Doowin Örebro. Gjorde en fantastisk installation av våra nya fönster!👍👍👍👏👏👏

Peter C
Skrev om Doowin Örebro

Bra bemötande från första kontakt. Trevliga och duktiga killar som gjorde jobbet.Skulle absolut anlita dom igen.

Susanne L
Skrev om Doowin Örebro

Bemötandet från Doowin var klockrent från första stund. Jag beställde nya fönster till entré och veranda. Snabb och saklig information vid orderfråga, snickarna som var här var punktliga, noggranna och trevliga. Resultatet blev kanon. Är nog inte en så lätt kund att göra nöjd för jag är lite petig, men här fanns ingenting att anmärka på. Planerar redan dörrbytet till entrén och källaren och vet exakt vilka jag kommer anlita för jobbet! Rekommenderas varmt!

Kenneth A
Skrev om Doowin Örebro

bra engagemang, bra pris och bra utförande. kanske något okunniga beträffande delar av den nya tekniken, men ett bra slutförande med hjälp av extern tekniker. en bra samarbetspartner!

Jenny L
Skrev om Doowin Örebro

Mycket bra support och återkoppling!

Christopher J
Skrev om Doowin Örebro

Bra bemötande ifrån alla inblandade ifrån från säljare till snickarna. Jag hade höga förväntningar på installationen då det var många moment jag inte kunde förutse men Doowin tog på sig helhetslösningen och löste det exemplariskt. Installationen gick fortare än planerat av duktiga snickare. Vi tog bort 2 fönster och en altandörr och satte in ett stort skjutfönster parti 34/21 ifrån Elitfönster.

Elisabeth J
Skrev om Doowin Örebro

Alltid hjälpsam och trevlig! Monterat garageport för ett år sedan.

Elisabeth B
Skrev om Doowin Örebro

Köpte en ytterdörr (dubbel). Bra service, trevlig, lyssnade på kundens behov. Mycket bra utfört arbete. Företaget levde mycket väl upp till förväntningarna, faktiskt överträffade dem (kände inte till dem innan och alltid tveksam till nya hantverkare). Bra utfört jobb, skickliga hantverkare och god service.

Allen P
Skrev om Doowin Örebro

Vi är mycket nöjda. Vi bytte två ytterdörrar, två innerdörrar och flera fönster i huset. Hela proceduren gick utmärkt. Servicen och bemötandet var toppen. Priset låg ca 30% under konkurrentens offert. Jobbet utfördes professionellt. Dörrar och fönster var av mycket bra kvalitet, vi såg ingen skillnad jämfört med våra andra fönster som vi köpte tidigare av en mycket känd (och dyrare) konkurrent. När vi bad om två mindre justeringar så var det inga problem alls. Säljaren var kunnig och förklarade noga runt köpet, och hur olika...

Johan K
Skrev om Doowin Örebro

Min kommentar om doowin och Magnus linden finns att läsa på Google, Johan Karlsson heter jag

Andreas L
Skrev om Doowin Örebro

Byte av fönster, balkongdörrar, ytterdörr och garageport. Bra och trevligt bemötande. Jobbet med att byta allt gick fort med hög kvalitet på utförandet.

Alf V
Skrev om Doowin Örebro

Vi frågade om 5st.elitefönster inklusive montage. Efter besök i hans lokal bestämde vi ett hembesök med culörprov. Vi fick ett bra pris och preliminär montaget.Allt stämde när montaget utfördes. Vi är helt nöjda, med allt.

Göran H
Skrev om Doowin Örebro

Nya fönster. Bra och korrekt bemötande, han visste vad han pratade om. Vänlig och engagerad. Kan inte klaga på nåt.

Bengt P
Skrev om Doowin Örebro

• Åkte till Doowin för att ”titta” på fönster. • Träffade Magnus, som visade runt i utställningen. • Bokade in ett hembesök. • Magnus kom, mätte högt o lågt, inne o ute och antecknade. • Offerten kom och vi bestämde oss direkt. • Utmärkt skött av Magnus från första stund !!! • Montörerna Andreas och Dennis sätter igång ! • Vi är otroligt nöjda och glada med tolv nya fina fönster! • Det var PROFFS som var här! • TACK Magnus Andreas och Dennis !!!

Svar från Doowin Örebro

Hejsan, Tack för er fina omdöme och ni blev nöjda med oss, ska hälsa grabbarna. Mvh Magnus

Thomas W
Skrev om Doowin Örebro

Jag har köpt och fått monterat fönster samt köpt och fått monterat garageportar och garaget ombyggt. Är mycket nöjd med hela affären. Magnus är mycket trevlig och lätt att komma överens med.

Svar från Doowin Örebro

Hejsan, Tack ditt omdöme, blev riktigt bra med röda fönster och portar till ditt hus! Vänligen Magnus

Eva K
Skrev om Doowin Örebro

Jag köpte en garageport med bästa möjliga service. Kan verkligen rekommendera Doowin.

Svar från Doowin Örebro

Hej Eva, Tack för att ni tog er tid att ge oss omdöme och kul att höra att ni blev nöjda! Mvh Magnus

Håkan E
Skrev om Doowin Örebro

Fönster med montering o ny fasad. Mkt trevligt bemött genom hela affären. Tålmodig Magnus vid alla våra frågor o ändringar Snyggt jobb o rent o snyggt efter att snickarna var klara. Tydliga offerter snabbt o enkelt Kommer rek Magnus till vänner o bekanta

Svar från Doowin Örebro

Hejsan, Tack ert omdöme och den fina sjöutsikten vi fick under tiden. Så roligt att ni blev nöjda! Vänligen Magnus

Christer O
Skrev om Doowin Örebro

Mycket bra, trevliga och gör ett bra jobb.

Linnea K
Skrev om Doowin Örebro

Plåt runt entré dörren och dit sättning Blev bemött på ett utmärkt sätt kunde inte vara mer nöjd med jobbet, Magnus och hans kollegor.

Pontus H
Skrev om Doowin Örebro

Nyvytterdörr. Snabb leverans och proffsig hantering.

Lena S
Skrev om Doowin Örebro

Vi köpte dörr vid två olika tillfällen med några månaders mellanrum. Fungerade jättebra

Anna-märta H
Skrev om Doowin Örebro

Isolerglasfönster till en kostnad av 256 000kr samt persienner 6 000kr. Utmärkt offert, trevligt och kunnigt bemötande. Snabb leverans, skickliga hantverkare. Magnus Lindén är en mycket seriös och kompetent person.

Svar från Doowin Örebro

Hej Anna-märta, tack för er tid och omdöme, det blev riktigt bra med nya fönster på försmligshemmet så det är riktigt kul att höra att att ni är nöjda med oss. Vänligen Magnus.

Anna S
Skrev om Doowin Örebro

Hej Jag är nöjd med hans arbete med fönstren: snabbt, smidigt och trevligt!

Svar från Doowin Örebro

Hej Anna, tack för att vi fick komma och byta dina fönster och ditt trevliga bemötande.

Johanna B
Skrev om Doowin Örebro

Hjälpsam, lyhörd och återkopplar i tid. Vi hade inte kunnat blivit bemötta på ett bättre sätt.

Svar från Doowin Örebro

Hej Johanna, tack för förtroendet och glöm inte att höra av er när det är dags att montera dörren på baksidan.

Christer H
Skrev om Doowin Örebro

Köpt en fönsterentreprenad. Lev. o montage. Bra o informativ första kontakt. Bra offert gjorde valet lätt Något sen lev. Effektivt montage med bra resultat. Mycket nöjd totalt sett.

Svar från Doowin Örebro

Hej på er, tack för detta och jag ska tänka på att vara mer informativ angående leveranstider framöver. Vänligen Magnus.

Lillemor P
Skrev om Doowin Örebro

Vi köpte en motordriven garageport. Allt fungerade klockrent med beställning, insättning och slutbesiktning Vi är super nöjda

Svar från Doowin Örebro

Hej på er, kul att ni är nöjda hoppas att vi snar får komma och montera en ny ytterdörr hos er. Tack så mycket fö ert omdöme . Mvh Magnus.