Doowin Örebro

Doowin Örebro

En del av doowin - doowin.se
Vi på doowin tycker att det ska vara enkelt för kunden att byta fönster och dörrar. doowin jobbar med marknadsledande leverantörer som ger trygghet till våra kunder genom hög kvalité och dom bästa garantierna på marknaden. Gratis offert med kundanpassade lösningar erbjuds alltid till våra kunder, så välkommen in till vårt showroom i Örebro.

Läs vad 20 kunder tycker om Doowin Örebro 2

2021-04-04
    Alltid hjälpsam och trevlig! Monterat garageport för ett år sedan.
    2021-04-04
    Köpte en ytterdörr (dubbel). Bra service, trevlig, lyssnade på kundens behov. Mycket bra utfört arbete.

Företaget levde mycket väl upp till förväntningarna, faktiskt överträffade dem (kände inte till dem innan och alltid tveksam till nya hantverkare). Bra utfört jobb, skickliga hantverkare och god service.
  • Allen P
    2021-04-02
    Vi är mycket nöjda. Vi bytte två ytterdörrar, två innerdörrar och flera fönster i huset. Hela proceduren gick utmärkt. Servicen och bemötandet var toppen. Priset låg ca 30% under konkurrentens offert. Jobbet utfördes professionellt. Dörrar och fönster var av mycket bra kvalitet, vi såg ingen skillnad jämfört med våra andra fönster som vi köpte tidigare av en mycket känd (och dyrare) konkurrent. När vi bad om två mindre justeringar så var det inga problem alls. Säljaren var kunnig och förklarade noga runt köpet, och hur olika alternativ skulle se ut. Vi har redan rekommenderat Doowin till närstående. Har bara en dörr och ett fönster kvar att byta så småningom. Då lär det bli Doowin igen.
  • Johan K
    2021-04-02
    Min kommentar om doowin och Magnus linden finns att läsa på Google, Johan Karlsson heter jag
    2021-04-02
    Byte av fönster, balkongdörrar, ytterdörr och garageport.
    Bra och trevligt bemötande.
    Jobbet med att byta allt gick fort med hög kvalitet på utförandet.
    2021-04-02
    Vi frågade om 5st.elitefönster inklusive montage.
    Efter besök i hans lokal bestämde vi ett hembesök med culörprov. Vi fick ett bra pris och preliminär
    montaget.Allt stämde när montaget utfördes.
    Vi är helt nöjda, med allt.
    2021-04-01
    Nya fönster. Bra och korrekt bemötande, han visste vad han pratade om. Vänlig och engagerad. Kan inte klaga på nåt.
    2021-03-29
    • Åkte till Doowin för att ”titta” på fönster.
    • Träffade Magnus, som visade runt i utställningen.
    • Bokade in ett hembesök.
    • Magnus kom, mätte högt o lågt, inne o ute och antecknade.
    • Offerten kom och vi bestämde oss direkt.
    • Utmärkt skött av Magnus från första stund !!!
    • Montörerna Andreas och Dennis sätter igång !
    • Vi är otroligt nöjda och glada med tolv nya fina fönster!
    • Det var PROFFS som var här!
    • TACK Magnus Andreas och Dennis !!!
    Hejsan, Tack för er fina omdöme och ni blev nöjda med oss, ska hälsa grabbarna. Mvh Magnus Magnus Lindén
    2021-03-29
    Jag har köpt och fått monterat fönster samt köpt och fått monterat garageportar och garaget ombyggt.

Är mycket nöjd med hela affären.
    Magnus är mycket trevlig och lätt att komma överens med.
    Hejsan, Tack ditt omdöme, blev riktigt bra med röda fönster och portar till ditt hus! Vänligen Magnus Magnus Lindén
    2021-03-29
    Jag köpte en garageport med bästa möjliga service. Kan verkligen rekommendera Doowin.
    Hej Eva, Tack för att ni tog er tid att ge oss omdöme och kul att höra att ni blev nöjda! Mvh Magnus Magnus Lindén
    2021-03-29
    Fönster med montering o ny fasad. Mkt trevligt bemött genom hela affären. Tålmodig Magnus vid alla våra frågor o ändringar
    Snyggt jobb o rent o snyggt efter att snickarna var klara.
    Tydliga offerter snabbt o enkelt
    Kommer rek Magnus till vänner o bekanta
    Hejsan, Tack ert omdöme och den fina sjöutsikten vi fick under tiden. Så roligt att ni blev nöjda! Vänligen Magnus Magnus Lindén
    2021-03-27
    Mycket bra, trevliga och gör ett bra jobb.
    2021-03-27
    Plåt runt entré dörren och dit sättning
    Blev bemött på ett utmärkt sätt kunde inte vara mer nöjd med jobbet, Magnus och hans kollegor.
    2021-03-26
    Nyvytterdörr. Snabb leverans och proffsig hantering.
    2021-03-26
    Vi köpte dörr vid två olika tillfällen med några månaders mellanrum. Fungerade jättebra
    2021-03-26
    Isolerglasfönster till en kostnad av 256 000kr samt persienner 6 000kr. Utmärkt offert, trevligt och kunnigt bemötande. Snabb leverans, skickliga hantverkare.
    Magnus Lindén är en mycket seriös och kompetent person.
    Hej Anna-märta, tack för er tid och omdöme, det blev riktigt bra med nya fönster på försmligshemmet så det är riktigt kul att höra att att ni är nöjda med oss. Vänligen Magnus. Magnus Lindén
    Hej
    Jag är nöjd med hans arbete med fönstren: snabbt, smidigt och trevligt!
    Hej Anna, tack för att vi fick komma och byta dina fönster och ditt trevliga bemötande. Magnus Lindén
    2021-03-26
    Hjälpsam, lyhörd och återkopplar i tid.
    Vi hade inte kunnat blivit bemötta på ett bättre sätt.
    Hej Johanna, tack för förtroendet och glöm inte att höra av er när det är dags att montera dörren på baksidan. Magnus Lindén
    2021-03-25
    Köpt en fönsterentreprenad. Lev. o montage.
    Bra o informativ första kontakt. Bra offert gjorde valet lätt
    Något sen lev.
    Effektivt montage med bra resultat.
    Mycket nöjd totalt sett.
    Hej på er, tack för detta och jag ska tänka på att vara mer informativ angående leveranstider framöver. Vänligen Magnus. Magnus Lindén
  • Lillemor P
    2021-03-25
    Vi köpte en motordriven garageport. Allt fungerade klockrent med beställning, insättning och slutbesiktning
    Vi är super nöjda
    Hej på er, kul att ni är nöjda hoppas att vi snar får komma och montera en ny ytterdörr hos er. Tack så mycket fö ert omdöme . Mvh Magnus. Magnus Lindén