Magnus Lindén

Magnus Lindén en del av Doowin Örebro

Magnus heter jag och har jobbat inom branschen i fem år. Jag hjälper er gärna hela vägen från tanke till ett färdigt dörr och fönsterbyte. Tveka inte att hör av er om ni har några frågor eller vill boka ett gratis hembesök.

Läs vad 20 Läs vad Magnus Lindén

• 2021-04-04
    Alltid hjälpsam och trevlig! Monterat garageport för ett år sedan.
  • 2021-04-04
    Köpte en ytterdörr (dubbel). Bra service, trevlig, lyssnade på kundens behov. Mycket bra utfört arbete.

Företaget levde mycket väl upp till förväntningarna, faktiskt överträffade dem (kände inte till dem innan och alltid tveksam till nya hantverkare). Bra utfört jobb, skickliga hantverkare och god service.
  • 2021-04-02
    Vi är mycket nöjda. Vi bytte två ytterdörrar, två innerdörrar och flera fönster i huset. Hela proceduren gick utmärkt. Servicen och bemötandet var toppen. Priset låg ca 30% under konkurrentens offert. Jobbet utfördes professionellt. Dörrar och fönster var av mycket bra kvalitet, vi såg ingen skillnad jämfört med våra andra fönster som vi köpte tidigare av en mycket känd (och dyrare) konkurrent. När vi bad om två mindre justeringar så var det inga problem alls. Säljaren var kunnig och förklarade noga runt köpet, och hur olika alternativ skulle se ut. Vi har redan rekommenderat Doowin till närstående. Har bara en dörr och ett fönster kvar att byta så småningom. Då lär det bli Doowin igen.
  • 2021-04-02
    Min kommentar om doowin och Magnus linden finns att läsa på Google, Johan Karlsson heter jag
  • 2021-04-02
    Byte av fönster, balkongdörrar, ytterdörr och garageport.
    Bra och trevligt bemötande.
    Jobbet med att byta allt gick fort med hög kvalitet på utförandet.
  • 2021-04-02
    Vi frågade om 5st.elitefönster inklusive montage.
    Efter besök i hans lokal bestämde vi ett hembesök med culörprov. Vi fick ett bra pris och preliminär
    montaget.Allt stämde när montaget utfördes.
    Vi är helt nöjda, med allt.
  • 2021-04-01
    Nya fönster. Bra och korrekt bemötande, han visste vad han pratade om. Vänlig och engagerad. Kan inte klaga på nåt.
  • 2021-03-29
    • Åkte till Doowin för att ”titta” på fönster.
    • Träffade Magnus, som visade runt i utställningen.
    • Bokade in ett hembesök.
    • Magnus kom, mätte högt o lågt, inne o ute och antecknade.
    • Offerten kom och vi bestämde oss direkt.
    • Utmärkt skött av Magnus från första stund !!!
    • Montörerna Andreas och Dennis sätter igång !
    • Vi är otroligt nöjda och glada med tolv nya fina fönster!
    • Det var PROFFS som var här!
    • TACK Magnus Andreas och Dennis !!!
    Hejsan, Tack för er fina omdöme och ni blev nöjda med oss, ska hälsa grabbarna. Mvh Magnus Magnus Lindén
  • 2021-03-29
    Jag har köpt och fått monterat fönster samt köpt och fått monterat garageportar och garaget ombyggt.

Är mycket nöjd med hela affären.
    Magnus är mycket trevlig och lätt att komma överens med.
    Hejsan, Tack ditt omdöme, blev riktigt bra med röda fönster och portar till ditt hus! Vänligen Magnus Magnus Lindén
  • 2021-03-29
    Jag köpte en garageport med bästa möjliga service. Kan verkligen rekommendera Doowin.
    Hej Eva, Tack för att ni tog er tid att ge oss omdöme och kul att höra att ni blev nöjda! Mvh Magnus Magnus Lindén