Doowin Uddevalla

Doowin Uddevalla

En del av doowin - doowin.se
Välkommen till Doowin Uddevalla!

Doowin är din lokala fönster- och dörrexpert! Vi har Sveriges bredaste visningsutbud av fönster och dörrar. Vi utför med våra certifierade montörer kompletta fönster- och dörrbyte till fast pris. Vi gör det enkelt och tar hand om hela arbetet med rådgivning, mätning, offert och hela vägen till färdigt montage utfört av våra certifierade montörer.
Boka ett gratis hembesök där vi ger dig tips och råd om vilka fönster, dörrar och tillbehör som passar ditt hem bäst!

Läs vad 26 kunder tycker om Doowin Uddevalla 2

2021-10-09
    Vi bytte ytterdörr, altandörr, garageport, nästan alla fönster. Snabbt o smidigt med försiktighet så var allt klart på bara några dagar. Så noggranna och duktiga! Riktigt bra jobb. Vi är SÅÅ NÖJDA. Väldigt trevlig o lättsam personal som var hos oss, som man kände sig trygg med.
    Vi rekomenderar Doowin till alla vi pratar med! Marie & Henrik, Färgelanda
    2021-09-12
    Efter lite försening kom dom och kämpade på för att få in fönster och dörrar. Vilket visade vara värre än väntat då det bjöds på överraskningar varje gång dom plockade ut ett gammalt fönster. Fick även snabb hjälp att efterjustera ena dörren, dom var hemma inom 1 timme och fixade.
    2021-06-16
    Hög kvalite´och hög servicegrad, dock vid senaste bytet av altandörr fanns anmärkningar men dessa fixades snabbt! Har bytt samttliga innerdörrar samt groventredörr och dubbeldörr mot altanen. Har idag även accepterat offert på byte av badrumsfönster. Mvh Anders Ysing
    2021-06-16
    Så nöjda . Jobbade snabbt och väldigt trevliga .
    Billiga .
    2021-06-15
    Fantastiskt bra gjort. Noggranna och trevlig personal. Rekommenderar verkligen dom.
    2021-06-14
    Snabbt och smidigt, slutpris matchade snabba onlineofferten mycket väl vilket är trevligt. Bra utfört arbete och trevlig personal. Kommer fortsätta använda doowin
    2021-06-14
    Hur bra som helst, bra duktiga och trevlig personal
    2021-04-06
    Proffsigt och snabbt. Mycket trevligt bemötande!
    2021-04-01
    Montering av fönster bra bemötande,trevlig personal,hög servicenivå mycket nöjd rekommenderas
    2021-03-31
    Byte av fönster i vår villa.
    John gav mycket bra och kunnig hjälp. Bemötandet var utmärkt bra!
    Hantverkarna som gjorde jobbet var kunniga, trevliga och gjorde ett mycket bra jobb.
    Resultatet av fönsterbyte och jobb överträffade de förväntningar som vi hade.
    Ingethade kunnat bli bättre-
    2021-03-31
    persienn till av Dowin insatt alu-fönster
    Möte vis mail och i butik -allt ok
    2021-03-31
    Han kunde sitt jobb, höll tider och löften som förväntat
    2021-03-31
    Fönster byte i hela huset ,firman är i vår närhet ,det betyder mycket för att ha bra kontakt med säljare . Arbetet med att byta fönstren gick bra . Allt blev i stort sett som jag väntat mig . Det flöt på bra med dialogen mellan snickare och säljare .Jag kan rekommendera doowin i Uddevalla
    2021-03-29
    Trevligt bemötande. Köpte och fick insatt en ytterdörr. Förväntade mig kvalité i arbetet och fick det. Bra dörr och bra arbete med insättningen. Köper hos er när vi behöver dörr igen!
    2021-03-29
    Trevligt och sakligt bemötande från början. Fick en offert på fönsterbyten. Kom först på besök för att kunna göra en korrekt offert. Därefter ytterliga besök tillsammans med entreprenör för att säkerställa genomförandet.
    Allt gjordes på kort tid och med en mycket kompetent och trevlig personal.
    Jag är helnöjd.
    Hej! Tack för din rekommendation! Det blev riktigt snyggt med de stora fönsterpartierna. Vilken utsikt över ljungskilebukten! John Bandgren
    2021-03-29
    Två takfönster sattes in. Bra bemötande och kundservice. Vi hade ett par saker vi ville ha ändrat på angående listerna efteråt vilket avhjälptes snabbt och kostnadsfritt.

Rekommenderas!
    Ny ytterdörr
    Mycket bra, klara besked och förståligt.
    Förväntningarna var att det skulle bli några små problem, men allt fungerade perfekt, mycket bra personal som monterade dörren.
    Var lite osäker först men när han gjorde sitt besök och lämnade sin offert fick jag ett gott intryck vilket bibehölls när utförarna kom och gjorde ett utmärkt arbete.
    Sammanfattningsvis vill jag ge mycket goda referenser.
    Tack för dina fina ord! Riktigt kul när man lyckas överträffa förväntningarna =) John Bandgren
    2021-03-28
    Fungerade kommunikation och, inte minst, anlitade han utmärkta hantverkare.
    Fönsterbyte
    4 st fönster bytes ut mot nya elitfönster..
    Det var lite strul med tider o utförande men med kontakt med John Bandgren ordnade det till sig bra
    2021-03-26
    Allt fungerade såsom jag önskade.
    Angenäm person som kan sin sak.
    Han är en tillgång för firman och bör anses som det.
    Sammanfattning: Helnöjd.

Jan-Åke Lindstedt, Gbg
    2021-03-26
    Jag har anlitat Doowin i 2 olika projekt med ca. 1 år emellan. Byte av fönster och dörrar på bostadshuset samt byte av garageport, fönster och dörrar på fristående garage. Båda projekten innehöll också tillkommande arbeten som fasadbeklädnad.
    Att jag genomfört 2 olika projekt med Doowin visar ju att jag är nöjd med deras sätt att arbeta.
    John ät lätt att få kontakt med och är service inriktad. När ev. frågetecken eller problem uppstår löses dessa lätt. Arbetena har också blivit utförda på överenskommen tid.
    Hej Clas! Tack för din rekommendation! Betyder mycket för oss! Alltid kul när kunder kommer tillbaka! John Bandgren
    2021-03-26
    Vi köpte och och fick 2 ytterdörrar installerade av Doowin Uddevalla som tog över Doowin Mölndals order då Mölndalsfilialen gick i konkurs. John på Uddevallakontoret tog över affären på ett bra sätt och levererade och ordnade med installation på kort tid. Installationen blev utförd snabbt och effektivt av bra och trevliga hantverkare. Sammanfattningsvis kan jag varmt rekommendera John och Doowin Uddevalla.
    Hej Nils! Tack för din recension och fina ord! De betyder mycket för mig och mina medarbetare! Härligt att ni är nöjda! John Bandgren
  • Mats B
    skrev om John Bandgren en del av Doowin Uddevalla
    2021-03-25
    Hade bestämt oss för att köpa en dubbel altandörr. Kikade in på Doowin där mötte vi John Bandgren. Vi fick genast ett gott förtroende för honom och beställde en dörr därefter. Kände att han lyssnade på oss och var mycket hjälpsam med våra frågor.
    Kan gärna rekommenderas!!
    Tack Mats för ditt fina beröm! Hoppas våren kommer igång på allvar snart så ni kan njuta av er nya utgång! Och golf såklart! =) John John Bandgren
  • SONNY A
    skrev om John Bandgren en del av Doowin Uddevalla
    2021-03-25
    Vi köpte en garageport, elektrisk, vi är supernöjda med den och installationen
    Tack Sonny för din fina recension! Alltid lika kul när kunden är nöjd! John John Bandgren
  • 2021-03-25
    Köpte fönster och altandörrar. Mycket bra bemötande och vi är mycket nöjda.
    Hej! Tack för din recension! Härligt att ni är nöjda med era nya fönster altandörrar! John Bandgren
    2021-03-25
    Doowin hjälpte oss att byta i princip alla fönster och altandörrar i hela huset . Vi är väldigt nöjda med både själva jobbet, fönstren och bemötandet och servicen från Doowin i Uddevalla. De fixade så att vi fick jobbet gjort på relativt kort varsel. De fångade upp våra önskemål och beställningen blev riktig utan strul. Bra kvalitet på fönstren. Installationen gick som planerat och blev proffsigt utförd av trevliga hantverkare. Prisnivån känns helt rimlig. Sammanfattningsvis, mycket nöjda.
    Hej Magnus! Tack för dina fina ord! Det betyder mycket för oss! Hoppas ni trivs bra i erat nya hus! John John Bandgren