John Bandgren

John Bandgren en del av Doowin Uddevalla

Hej!
Och välkommen till oss på Doowin i Uddevalla! Är ni nyfikna på vad erat fönster- eller dörrbyte skulle kosta. Tveka inte att höra av er till mig för kostnadsfritt hembesök och offert.

Läs vad 19 Läs vad John Bandgren

• 2021-04-06
    Proffsigt och snabbt. Mycket trevligt bemötande!
  • 2021-04-01
    Montering av fönster bra bemötande,trevlig personal,hög servicenivå mycket nöjd rekommenderas
  • 2021-03-31
    Byte av fönster i vår villa.
    John gav mycket bra och kunnig hjälp. Bemötandet var utmärkt bra!
    Hantverkarna som gjorde jobbet var kunniga, trevliga och gjorde ett mycket bra jobb.
    Resultatet av fönsterbyte och jobb överträffade de förväntningar som vi hade.
    Ingethade kunnat bli bättre-
  • 2021-03-31
    persienn till av Dowin insatt alu-fönster
    Möte vis mail och i butik -allt ok
  • 2021-03-31
    Han kunde sitt jobb, höll tider och löften som förväntat
  • 2021-03-31
    Fönster byte i hela huset ,firman är i vår närhet ,det betyder mycket för att ha bra kontakt med säljare . Arbetet med att byta fönstren gick bra . Allt blev i stort sett som jag väntat mig . Det flöt på bra med dialogen mellan snickare och säljare .Jag kan rekommendera doowin i Uddevalla
  • 2021-03-29
    Trevligt bemötande. Köpte och fick insatt en ytterdörr. Förväntade mig kvalité i arbetet och fick det. Bra dörr och bra arbete med insättningen. Köper hos er när vi behöver dörr igen!
  • 2021-03-29
    Trevligt och sakligt bemötande från början. Fick en offert på fönsterbyten. Kom först på besök för att kunna göra en korrekt offert. Därefter ytterliga besök tillsammans med entreprenör för att säkerställa genomförandet.
    Allt gjordes på kort tid och med en mycket kompetent och trevlig personal.
    Jag är helnöjd.
    Hej! Tack för din rekommendation! Det blev riktigt snyggt med de stora fönsterpartierna. Vilken utsikt över ljungskilebukten! John Bandgren
  • 2021-03-29
    Två takfönster sattes in. Bra bemötande och kundservice. Vi hade ett par saker vi ville ha ändrat på angående listerna efteråt vilket avhjälptes snabbt och kostnadsfritt.

Rekommenderas!
    Ny ytterdörr
    Mycket bra, klara besked och förståligt.
    Förväntningarna var att det skulle bli några små problem, men allt fungerade perfekt, mycket bra personal som monterade dörren.
    Var lite osäker först men när han gjorde sitt besök och lämnade sin offert fick jag ett gott intryck vilket bibehölls när utförarna kom och gjorde ett utmärkt arbete.
    Sammanfattningsvis vill jag ge mycket goda referenser.
    Tack för dina fina ord! Riktigt kul när man lyckas överträffa förväntningarna =) John Bandgren