Andreas Klingberg

Andreas Klingberg en del av Doowin Uppsala

Mitt namn är Andreas Klingberg och jag bor i Knivsta. Jag driver enheterna Stockholm, Västerås och Uppsala. När jag inte arbetar så älskar jag att träffa människor och att leverera våra kvalitetsprodukter.

Om jag inte säljer fönster och dörrar så finns intresset inom sport där jag följer Almtuna IS med högsta intresse.

Läs vad 12 Läs vad Andreas Klingberg

• 2021-03-31
    Byte av ytterdörr samt två fönster vid sidan av dörren.
    Allt fungerade utmärkt vid leverans och montering.
    Mycket bra bemötande.
    Pga av pandemin blev leveransen/monteringen försenad men det kan ju ingen belastas för .Däremot hade vi uppskattat ett mail från Doowin som hade informerat oss om det.

Totalt är vi mycket nöjda med Doowin Uppsala och kan tänka oss att anlita dem igen.
  • 2021-03-29
    Byte av fönster och altandörrar i huset. Mycket bra bemötande och perfekt utförande. Uppfyllde lla förväntningar. Till och med med lite råge. Vi är helt nöjda med service och utförande.
  • 2021-03-29
    Bra hantverkare, effektiva och trevliga! Det blev ett bra resultat och jag är nöjd.
  • 2021-03-29
    Har fått hjälp med justering av monterade takfönster, bra bemötande och snabb respons vid frågor, mina förväntningar har mötts upp.
  • 2021-03-27
    Köpt fönster och altandörrar med montering som vi är mycket nöjda med
    Tackar Åke, det blev verkligen jättefint. Andreas Klingberg
  • 2021-03-27
    Köp av ytterdörr och montering.
    Andreas och montören gjorde båda ett utmärkt arbete.
    Det är anledningen till att vi gjort en ny beställning av fönster som snart skall levereras.
    Tackar Janne. Vi syns snart igen. Andreas Klingberg
  • 2021-03-27
    Bra bemötande. Bra kvalitet. Snabba.
    Tackar Claes och kul att ni är nöjda. Andreas Klingberg
  • 2021-03-26
    Köpte fönster och det gick bra
    Hoppas du skall få in mycket ljus i ditt nya rum. Allt gott. Andreas Klingberg
  • 2021-03-26
    Har problem med min garagedörr. Konstaterat installationsfel. Har varit i kontakt med Doowin Uppsala. Första kontakt för ca 3 månader sedan. Inget har hänt. Har pratat med Klingberg flera gånger som lovat att montörer ska ta kontakt med mig.
    Otroligt besviken. Dörren installerades i höstas. Har tagit kort och skickat till montör som konstaterade felet. Han bad mig kontakta Doowin Uppsala vilket jag har gjort.
    Mvh Hans Starkman
    2halestar@gmail.com
    Hej Hasse. Vi tar en ny kontakt i veckan för att lösa dina problem. Teamet som skulle ut till dig, hade varit hos en kund som visade sig ha Covid 19. De sattes i Karantän 2 veckor och det ställde tyvärr till det med planeringen. Allt gott. Andreas Klingberg
  • 2021-03-26
    Urusel! Vi beställde 3 ytterdörrar. Leveranstiden var lång! När väl dörrarna kom så påstod Andreas att dom var felhängda- vi placerades då sist i kön och fick vänta ytterligare 8 veckor. Man borde då rimligtvis ha prioriterat oss!!
    När vi beställde så frågade vi om antalet nycklar. Svaret blev att vi kunde få ” hur många som helst”. Vi fick 4 st och när jag sa att vi ville ha 6st ( 2 per beställd dörr ) så blev svaret att ” vi levererar 4 st till en sådan leverans”.
    Kommer aldrig att rekommendera Doowin Uppsala!!
    Hej Åke. Tråkigt att höra att du inte är nöjd. Att en av våra leverantörer har levererat en felhängd dörr är såklart tråkigt och i ditt fall med en special färg gör att de tillverkar en ny och det tar tyvärr tid. Ni var en prioriterad kund och dagen efter vi hade fått er dörr till oss var vi hos er för att montera upp den. När vi lämnade er efter besiktning och montage var ni mkt nöjd med både dörr och montage. 4 nycklar är standard, vill ni ha fler kan vi såklart beställa fler, men har inte hört något om det från er. Jag tar tar kontakt med er i veckan för en nyckelbeställning. Allt gott. Andreas Klingberg