Andreas Svensson

Andreas Svensson en del av Doowin Västerås

Läs vad 11 Läs vad Andreas Svensson

• 2021-04-21
    Köpte fönster och montage av Doowin Västerås. Allt har funkat väldigt bra från beställning till att dom nya fönstrena sitter på plats. Andreas Svensson var min kontakt och han var superproffsig hela vägen. 1 år efter montaget fick vi lite problem med ett dörrhandtag som glappade. Kontaktade Andreas som dök upp omgående och åtgärdade problemet. Andreas och hans kollegor sköter sin kundvård på exakt det sättet man uppskattar och därför vill jag varmt rekommendera dom till er som ska byta fönster. Mvh Nichlas Broberg Eskilstuna
  • 2021-04-14
    Verkligen proffsig och lyhörd i sitt agerande . Mycket väl utfört arbete
  • 2021-04-08
    Bytte 2 ytterdörrar och det blev mycket snyggt gjort.
  • 2021-04-07
    Mycket nöjd med bemötandet. Bra dialog kring kompensation för arbete som drog ut på tiden. Jag är mycket nöjd!
  • 2021-04-07
    Jag bytte 5 ytterdörrar varav 2 var pardörrar.
    Otroligt kompetenta installatörer som gjorde ett fantastiskt fint arbete, samt att dom var lyhörda för synpunkter.
    Fanns inte heller några dolda avgifter utan offerten stämde hela vägen.
    Rekommenderar verkligen DooWin Västerås.!!!
  • 2021-04-07
    Byte av fönsterparti och dörr mot altan samt byte av dörr i tvättstuga.
    Fick ett bra bemötande och de utförde jobbet på ett mycket bra sätt. Lätta och bra att kommunicera med och en offert som stämde till punkt och pricka om vad vi kommit överens om.
    De förväntningar jag hade blev tillgodosedda på ett utmärkt sätt. Kan rekommendera Doowin och Andreas till andra kunder. Dessutom mycket prisvärda.
  • 2021-04-07
    Fönsterbyte! Blev bra! Tillmötesgående och trevlig!
    Lite detaljer som behövde korrigeras. Ordnades utan problem!
  • 2021-04-07
    Super bra service och bra kund focus.
  • 2021-04-07
    Enligt ett trevligt och proffsigt bemötande bestämde vi oss snabbt att köpa fönstren hos doowin, insättning av fönstren gick snabbt och bra
    Bytte 10 fönster .
    Tog offert från 3 leverantörer och fick bäst förtroende för Andreas som inte körde försäljarsnack men lät som han visste vad han pratade om att han sedan var billigast gjorde ju inget.
    3 man bytte allt på 3-4 dar la ut mattor att gå på städade och lämnade ett mycket snyggt jobb efter sig.
    Rekommenderas.