Alla kategorier Hushållsvaror Dalarna Borlänge DORRE AB

DORRE AB

Godsvägen 5, 784 72 Borlänge — Visa karta

Välkommen till oss på DORRE!

Våra produkter utvecklas med känsla och kärlek för hemmets alla hörn. Vi på DORRE anser att alla människor ska ha möjlighet att införskaffa fina och unika designprodukter hemma. Vår vision är ”design och funktion för alla”, och därför kan du alltid hitta kvalitetsprodukter till riktigt bra priser hos oss.

Besök vår webbshop www.dorre.se för att kolla in vårt utbud. Om du besöker Borlänge är du även varmt välkommen till vår lager, där vi håller öppet för dig som önskar handla våra designprodukter på plats.

Läs vad 28 kunder tycker om DORRE AB

• Aulikki P
    Aulikki P skrev om DORRE AB
    Beställningen var helt ok vad gäller leveranstid bl.a. Men produkten, en korg av trä för sex ölflaskor var felaktig. Det saknades en öppnare som skulle sitta på sidan. Jättebesviken eftersom den skulle ges bort som present!
    Jag vet ännu inte hur returen blir hanterad, det återstår att se.
    Min upplevelse är inte speciellt positiv.
  • Sofia N
    Sofia N skrev om DORRE AB
    Jag är väldigt nöjd. Snabb leverans och produkten är fin. Jag kan absolut tänka mig att handla hos Dorre igen.
  • Ali H
    Ali H skrev om DORRE AB
    Superbra service, smidig hantering av ärenden och fina produkter!
  • Camilla B
    Camilla B skrev om DORRE AB
    Mkt bra, snabbt o enkelt utan problem!!
  • Stefan N
    Stefan N skrev om DORRE AB
    Jag köpte en kaffeburk. Kopparfärgad med silverlock. Supersnygg bild på nätet. I verkligheten är burken mycket mörkare än på bilden. Nästan brun. Känns inte som samma burk. Från supersnygg på bild till ful i verkligheten. Orkar inte returnera.
  • Amelie D
    Amelie D skrev om DORRE AB
    Jag har köpt en lykta hos er med ledbelysning, hittills har jag köpt 5 stycken i koppar och en i guld. Dom är så fina och så vill jag köpa ännu fler att ge bort i present, dom har verkligen ett unikt mysigt sken nästan rosa. Och ingen sladd, batterier istället det tycker jag är perfekt. Fått många komplimanger för era fina lyktor!:) alla är i lika bra kvalité och snabb leverans, bra hemsida. Ny favorit!:)
    2017-10-02 DORRE AB svarar Amelie D
    Tack för att ni tog er tid att svara.

• Annica L
    Annica L skrev om DORRE AB
    Allt fungerade hur bra som helst.
    2017-09-22 DORRE AB svarar Annica L
    Tack för Er input.
  • Ingrid A
    Ingrid A skrev om DORRE AB
    Jag har tre Dorre lyktor inköpta via Cervera för några år sedan. När ett av glasen gick sönder ville jag köpa ett nytt. Det fanns bara ett ersättningsglas att köpa, dimensionerna verkade stämma och jag köpte det. Till min förvåning var diametern på glaset några millimeter för stor för att passa lyktan !!!!! Det är värdelöst att det inte finns reservdelar att köpa till något som är inskaffat för så kort tid sedan. Nu måste vi bända ut metallen i lyktan för att få dit glaset. Jag räknar inte med att handla någon produkt från Dorre fortsättningsvis.
    2017-09-22 DORRE AB svarar Ingrid A
    Hej !
    Jag tror att Ni har köpt fel glas till Era lyktor, vi kommer att kontakta Er via mejl för att
    försöka hjälpa till.

• Ingela L
    Ingela L skrev om DORRE AB
    Köpte en ljuslykta. Det va lätt att hitta på sidan och leveransen va snabb!
    2017-09-22 DORRE AB svarar Ingela L
    Tack för Ert snabba svar.

• Susanne L
    Susanne L skrev om DORRE AB
    Snabb leverans, svarar inom rimlig tid på frågor, (via mail). Lite trist att de artiklar jag köpte, (samma produkt) höjdes kraftigt i pris efter min första beställning. jag beställde visserligen igen, men kommer att titta efter andra liknande produkter..
    2017-08-16 DORRE AB svarar Susanne L
    Hej !
    Vi förstår din synpunkt men på den artikel NI beställde så hade vi fått en sk bugg i systemet så det var helt fel pris på den artikeln.
    Tack för dina åsikter.

P.S. Vi kommer att ha Kampanjer på hemsidan under hösten.
  • Helen W
    Helen W skrev om DORRE AB
    Superbra hemsida och snabb leverans
    2017-08-16 DORRE AB svarar Helen W
    Tack för bra feedback.
  • Marie W
    Marie W skrev om DORRE AB
    Informativ och lätthanterlig webbsida, snabb leverans och hög kvalitet på varan. Jag beställde en pappersrullshållare. Kommer att beställa fler produkter därifrån.
    2017-08-14 DORRE AB svarar Marie W
    Tack för att NI tog Er tid att svara samt tack för den fina rekommendationen.
  • Susanne E
    Susanne E skrev om DORRE AB
    Snabb leverans. Nöjd med varorna!
    2017-08-14 DORRE AB svarar Susanne E
    Tack för Ert svar.
  • Mia J
    Mia J skrev om DORRE AB
    Jag beställde två champagnekylare samt en muddlare. Det var mycket snabb leverans och varorna lever upp till mina förväntningar. Jag är mycket nöjd.
    2017-07-03 DORRE AB svarar Mia J
    Tack för din fina rekommendation.

• Carina K
    Carina K skrev om DORRE AB
    Snabb leverans av de varor jag beställt.
    DORRE AB gillar detta
  • Gösta R
    Gösta R skrev om DORRE AB
    Ett helt OK företag med dyra priser!
    2017-05-31 DORRE AB svarar Gösta R
    Hej Gösta
    Kul att du gillar vårt företag. Men tråkigt att du tycker det är dyra priser.
    Dorres målsättning är att ha bra kvalitetsprodukter till bra priser.
    Hoppas det kan tilltala dig i framtiden.
    Vänliga hälsningar
    Christer Johansson
  • Sarkan R
    Sarkan R skrev om DORRE AB
    Implementera Klarna som betalningsmetod
    2017-05-20 DORRE AB svarar Sarkan R
    Hej !
    Tack för din åsikt, vi tar med den i vår helhetsbedömning då det gäller vilka betalningstjänster det finns på marknaden .
  • Eva H
    Eva H skrev om DORRE AB
    Fick besticken när jag fyllde år, men vilka fula fläckar det har blivit på en del av dom ... Både rostfläckar o blåsvarta fläckar... Mycket märkligt
    2017-05-20 DORRE AB svarar Eva H
    Hej Eva
    Om du har problem med besticken så byter vi självklart ut dem. Skriv gärna till mig och berätta lite mer vad som hänt så löser vi detta.

Christer@dorre.se
    Vänliga hälsningar
  • Felix H
    Felix H skrev om DORRE AB
    Trevligt bemötande, service och snabb leverans. Smidig sida med bra priser. Riktigt bra första intryck!
  • sara k
    sara k skrev om DORRE AB
    Super nöjd med knivarna jag köpte hos er. Hög kvalitet, prisvärt samtidigt som de är snygga i designen. Jag har gärna knivarna framme då de på ett fint sätt matchar resterande av inredningen i köket!

Mycket nöjd!
  • Karin M
    Karin M skrev om DORRE AB
    Lätt att handla - snabb leverans
  • Alexander W
    Alexander W skrev om DORRE AB
    jag skulle ringa och fråga om en reservdel till en lykta med bioetanol. ringde och frågade hur man skulle göra, slapp sitta i kö och blev bra bemött direkt. Tydlig hemsida och enkelt att beställa. Fick t.o.m art.nummer i telefon så kunde bara söka på det.
    Efter det tog det typ max 3 dagar så fick jag ett sms om att delen kommit. Super enkelt och smidigt !
  • Lennart W
    Lennart W skrev om DORRE AB
    lätt att hitta på websidan och leveransen var snabb
  • Chia-chen H
    Chia-chen H skrev om DORRE AB
    Snabb leverans och god service!
  • Anders H
    Anders H skrev om DORRE AB
    Hej!
    Det är ju första ggr gör jag beställa varor hos er och det funkar ju jättebra och leverans går väldigt smidigt!
    Jag söker ju de ljushållare som passar perfekt hos oss.

Med vänlig hälsning, Anders Hultén
  • Katarina V
    Katarina V skrev om DORRE AB
    Har bra upplevelser av företaget. Köpte en produkt via hemsidan som levde upp till förväntningarna. Snabb leverans.
  • Malin K
    Malin K skrev om DORRE AB
    Köpte en häst som gick sönder i frakten. Mailade Dorre och de svarade omgående och skickade en ny häst. Bra och proffsigt bemötande!
  • Annika J
    Annika J skrev om DORRE AB
    Helnöjd!! Snabb leverans och trevligt bemötande.

Godsvägen 5, 784 72 Borlänge