Alla kategorier Hushållsvaror Dalarna Borlänge DORRE AB

DORRE AB

Godsvägen 5, 784 72 Borlänge — Visa karta

Välkommen till oss på DORRE!

Våra produkter utvecklas med känsla och kärlek för hemmets alla hörn. Vi på DORRE anser att alla människor ska ha möjlighet att införskaffa fina och unika designprodukter hemma. Vår vision är ”design och funktion för alla”, och därför kan du alltid hitta kvalitetsprodukter till riktigt bra priser hos oss.

Besök vår webbshop www.dorre.se för att kolla in vårt utbud. Om du besöker Borlänge är du även varmt välkommen till vår lager, där vi håller öppet för dig som önskar handla våra designprodukter på plats.

Läs vad 61 kunder tycker om DORRE AB

• Britt-marie W skrev om DORRE AB
    Stektermometer. Köpte på nätet.
    Det dröjde innan varan kom. Tänkte att det blivit ngt fel. Men igår kom den. Läs mer
  • Elin O skrev om DORRE AB
    Köpte barvagn. Två repor i träskivorna samt att stålstängerna inte går ihop jättesnyggt. Läs mer
    2018-10-04 DORRE AB svarar Elin O
    Hej Elin,
    Vi vill gärna komma i kontakt med dig, repor ska det inte vara på skivorna och så klart ska stängerna gå ihop. Vänligen kontakta oss på info@dorre.se så ska vi hjälpa dig. Mvh Dorre.
  • Roger M skrev om DORRE AB
    Köpte lyktglaset till den vackra etanolbrasan.

Mycket snabb leverans och jättebra pris.
    Kan verkligen rekommenderas varmt! Läs mer
  • Alexandra K
    Alexandra K skrev om DORRE AB
    Snabb leverans, ingen frakt och en finfin produkt. Läs mer
  • Ann-sofie A skrev om DORRE AB
    Köpte ljuslyktor, helt underbara o snabb leverans. Super bra service 👍 Läs mer
  • Arne B skrev om DORRE AB
    Köpte ett mätglas. Det fungerade utmärkt.
    Dock, mitt säkerhetsprogram varnade för att hemsidan inte var säker, vilket gjorde att jag tvekade att genomföra köpet. Läs mer
    2018-09-12 DORRE AB svarar Arne B
    Tack för omdömet Arne, vi ser över detta och ser till att lösa problemet. Tack för upplysningen!
  • Anette S skrev om DORRE AB
    Champagnekrok, snabb leverans
    Mycket nöjd Läs mer
  • Maria S skrev om DORRE AB
    Köpte en dalahäst i cement, modell större. Den blev av med sitt huvud i transporten. Jättefint bemötande när jag kontaktade Dorre, absolut inga problem att få en ersättningsvara.
    Förväntningarna jag hade på bemötandet jag fick överträffades många gånger om. Läs mer
  • Mattias B skrev om DORRE AB
    Jag är mycket nöjd med varan och kundbemötandet. Rekommenderar verkligen att handla av Dorre AB. Läs mer
  • Åsa E skrev om DORRE AB
    Snabb leverans! Lite märken på träskivan, som fick vändas neråt,inga förborrade hål till skruvar & ingen bruksanvisning som ledde till felsättning av delar i bordsskivan & 4 skruvhål i onödan!
    Köpte bordet/tidningsstället Otto Läs mer
    2018-05-15 DORRE AB svarar Åsa E
    Hej Åsa,
    Tack för feedbacken, vi håller just nu på att se över så att det i framtiden kommer att komma med en bruksanvisning. Vad gäller märket på träskivan så ska vi så klart lösa det. Inte meningen att man ska behöva vända på skivan och få synliga skruvhål. Vänligen återkom i det mail vi skickade dig. MVH//Robin
  • Erik N
    Erik N skrev om DORRE AB
    Jag köpte 2 koppar muggar och det gick väldigt smidigt. Leveransen var oväntat snabb och gratis! 100% nöjd Läs mer
  • Anneli L skrev om DORRE AB
    Enkel beställning och snabb leverans. Läs mer
    2018-04-03 DORRE AB svarar Anneli L
    Tack så mycket för återkoppling och omdömet.
  • Daniel L skrev om DORRE AB
    Jag köpte ett bestickset, som levererades snabbt, dock saknades en gaffel i lådan, vilket jag påtalade via mail till säljaren som behandlat min order. En ny gaffel skickades då via post, snabbt och enkelt.
    Kommer absolut att handla här igen. Läs mer
    2018-04-03 DORRE AB svarar Daniel L
    Tack för dit omdöme, kul att du är nöjd!//Dorre
  • Anne-marie E skrev om DORRE AB
    Det fungerade snabbt och allt blev rätt. Efter några timmar tog ansvarig person hand om beställningen.
    Förbättringspotential finns om köparen kan välja på fler utlämningsställen.
    Vi fick åka förbi flera utlämningsställen för att efter 5 km komma till vårt ställe.
    Vi är annars mycket nöjda. Läs mer
    2018-04-03 DORRE AB svarar Anne-marie E
    Tack för omdömet och återkopplingen, vi sträva hela tiden efter att göra det smidigare och enklare för våra kunder. Mvh//Dorre
  • Fred W skrev om DORRE AB
    Mycket smidig och bra service. Bra och trevliga att handla hos. Läs mer
    2018-03-29 DORRE AB svarar Fred W
    Tack för ditt omdöme, det uppskattar vi. Välkommen tillbaka//Robin
  • Agneta B skrev om DORRE AB
    Jättefint utbud och bra priser! Läs mer
  • Susanne B skrev om DORRE AB
    Mycket snabb leverans, nöjd! Felfria varor. Läs mer
  • Anders P skrev om DORRE AB
    Lite krångligt att beställa på hemsidan. Skulle kunna göras mycket enklare. För övrigt ok. Läs mer
  • Anneli L skrev om DORRE AB
    Jag har inte varit i kontakt med Dorre, utan bara beställt via deras webbsida.
    Men jättenöjd med min beställning som kom ofattbart snabbt, hann knappt blinka innan. :)
    Bättre än så kan det inte bli. Läs mer
  • Hanna J
    Hanna J skrev om DORRE AB
    Allting fungerade mycket väl. Både att hitta det jag sökte efter, beställning, betalning och snabb leverans. Jag köpte en ny glascylinder till min gaslykta och den var dessvärre lite för stor men jag kan ändå använda lyktan nu. Jag är absolut nöjd med Dorre! Läs mer
  • Sabrina A skrev om DORRE AB
    Snabb leverans! Enkelt att beställa och betala! Läs mer
  • Ulla W skrev om DORRE AB
    Jag fick ett mycket bra bemötande hos DORRE AB och kommer att återkomma dit när det är aktuellt med att köpa presenter.
    Bra att ni skänkte pengarna till Barncancerfonden.

Ulla Wallin
    Muningatan 4
    753 08 Uppsala Läs mer
  • Malin B skrev om DORRE AB
    jättebraservice , snabb leverans Läs mer
  • Agneta L skrev om DORRE AB
    Köpte en fruktskål några dagar innan jul. Snabb och smidig leverans! Läs mer
  • Isabella H skrev om DORRE AB
    Mycket bra med uppföljning på ordern. Supersnabb leverans! Läs mer
  • Madeleine K skrev om DORRE AB
    Enkelt att beställa, snabb leverans!
    Beställde förslutare till champagneflaska. Produkten motsvarar definitivt mina förväntningar! Läs mer
  • Isabelle A skrev om DORRE AB
    Beställde glögglas sent en måndag kväll, och på onsdagen mitt på dagen var paketet hos mitt postombud, väldigt snabb leverans! Och enkelt att beställa hos dem. Väldigt nöjd! Läs mer
  • Cornelia S skrev om DORRE AB
    Jättenöjd! Trevligt och kontinuerligt kundbemötande samt snabb leverans! Läs mer
  • Eva F skrev om DORRE AB
    Lätt att beställa och väldigt snabb leverans. Är helnöjd. Läs mer
  • Inga-lill S skrev om DORRE AB
    Otrolig snabb leverans av glöggkaraff. Hemsidan var enkel att beställa från. Läs mer
  • Veronica D skrev om DORRE AB
    Beställde en ljusstake
    Kom efter två dagar
    Snabbt och enkelt Läs mer
  • Elina H skrev om DORRE AB
    Snygg hemsida och snabb leverans!👍🏼 Läs mer
  • Kai v skrev om DORRE AB
    Mycket bra! Snabb leverans och utmärkt kvalitet Läs mer
  • Aulikki P skrev om DORRE AB
    Beställningen var helt ok vad gäller leveranstid bl.a. Men produkten, en korg av trä för sex ölflaskor var felaktig. Det saknades en öppnare som skulle sitta på sidan. Jättebesviken eftersom den skulle ges bort som present!
    Jag vet ännu inte hur returen blir hanterad, det återstår att se.
    Min upplevelse är inte speciellt positiv. Läs mer
  • Sofia N skrev om DORRE AB
    Jag är väldigt nöjd. Snabb leverans och produkten är fin. Jag kan absolut tänka mig att handla hos Dorre igen. Läs mer
  • Ali H skrev om DORRE AB
    Superbra service, smidig hantering av ärenden och fina produkter! Läs mer
  • Camilla B skrev om DORRE AB
    Mkt bra, snabbt o enkelt utan problem!! Läs mer
  • Stefan N skrev om DORRE AB
    Jag köpte en kaffeburk. Kopparfärgad med silverlock. Supersnygg bild på nätet. I verkligheten är burken mycket mörkare än på bilden. Nästan brun. Känns inte som samma burk. Från supersnygg på bild till ful i verkligheten. Orkar inte returnera. Läs mer
  • Amelie D skrev om DORRE AB
    Jag har köpt en lykta hos er med ledbelysning, hittills har jag köpt 5 stycken i koppar och en i guld. Dom är så fina och så vill jag köpa ännu fler att ge bort i present, dom har verkligen ett unikt mysigt sken nästan rosa. Och ingen sladd, batterier istället det tycker jag är perfekt. Fått många komplimanger för era fina lyktor!:) alla är i lika bra kvalité och snabb leverans, bra hemsida. Ny favorit!:) Läs mer
    2017-10-02 DORRE AB svarar Amelie D
    Tack för att ni tog er tid att svara.

• Annica L skrev om DORRE AB
    Allt fungerade hur bra som helst. Läs mer
    2017-09-22 DORRE AB svarar Annica L
    Tack för Er input.
  • Ingrid A skrev om DORRE AB
    Jag har tre Dorre lyktor inköpta via Cervera för några år sedan. När ett av glasen gick sönder ville jag köpa ett nytt. Det fanns bara ett ersättningsglas att köpa, dimensionerna verkade stämma och jag köpte det. Till min förvåning var diametern på glaset några millimeter för stor för att passa lyktan !!!!! Det är värdelöst att det inte finns reservdelar att köpa till något som är inskaffat för så kort tid sedan. Nu måste vi bända ut metallen i lyktan för att få dit glaset. Jag räknar inte med att handla någon produkt från Dorre fortsättningsvis. Läs mer
    2017-09-22 DORRE AB svarar Ingrid A
    Hej !
    Jag tror att Ni har köpt fel glas till Era lyktor, vi kommer att kontakta Er via mejl för att
    försöka hjälpa till.

• Ingela L skrev om DORRE AB
    Köpte en ljuslykta. Det va lätt att hitta på sidan och leveransen va snabb! Läs mer
    2017-09-22 DORRE AB svarar Ingela L
    Tack för Ert snabba svar.

• Susanne L skrev om DORRE AB
    Snabb leverans, svarar inom rimlig tid på frågor, (via mail). Lite trist att de artiklar jag köpte, (samma produkt) höjdes kraftigt i pris efter min första beställning. jag beställde visserligen igen, men kommer att titta efter andra liknande produkter.. Läs mer
    2017-08-16 DORRE AB svarar Susanne L
    Hej !
    Vi förstår din synpunkt men på den artikel NI beställde så hade vi fått en sk bugg i systemet så det var helt fel pris på den artikeln.
    Tack för dina åsikter.

P.S. Vi kommer att ha Kampanjer på hemsidan under hösten.
  • Helen W skrev om DORRE AB
    Superbra hemsida och snabb leverans Läs mer
    2017-08-16 DORRE AB svarar Helen W
    Tack för bra feedback.
  • Marie W skrev om DORRE AB
    Informativ och lätthanterlig webbsida, snabb leverans och hög kvalitet på varan. Jag beställde en pappersrullshållare. Kommer att beställa fler produkter därifrån. Läs mer
    2017-08-14 DORRE AB svarar Marie W
    Tack för att NI tog Er tid att svara samt tack för den fina rekommendationen.
  • Susanne E skrev om DORRE AB
    Snabb leverans. Nöjd med varorna! Läs mer
    2017-08-14 DORRE AB svarar Susanne E
    Tack för Ert svar.
  • Mia J skrev om DORRE AB
    Jag beställde två champagnekylare samt en muddlare. Det var mycket snabb leverans och varorna lever upp till mina förväntningar. Jag är mycket nöjd. Läs mer
    2017-07-03 DORRE AB svarar Mia J
    Tack för din fina rekommendation.

• Carina K skrev om DORRE AB
    Snabb leverans av de varor jag beställt. Läs mer
    DORRE AB gillar detta
  • Gösta R skrev om DORRE AB
    Ett helt OK företag med dyra priser! Läs mer
    2017-05-31 DORRE AB svarar Gösta R
    Hej Gösta
    Kul att du gillar vårt företag. Men tråkigt att du tycker det är dyra priser.
    Dorres målsättning är att ha bra kvalitetsprodukter till bra priser.
    Hoppas det kan tilltala dig i framtiden.
    Vänliga hälsningar
    Christer Johansson
  • Sarkan R skrev om DORRE AB
    Implementera Klarna som betalningsmetod Läs mer
    2017-05-20 DORRE AB svarar Sarkan R
    Hej !
    Tack för din åsikt, vi tar med den i vår helhetsbedömning då det gäller vilka betalningstjänster det finns på marknaden .

Godsvägen 5, 784 72 Borlänge