Dorunner

Karlavägen 50, 114 49 Stockholm — Visa karta

Företag inom webbsida nära Dorunner:

Västberga Allé 9, Hägersten
SpinMedia är en digital konverteringsbyrå som gör besökare till kunder! Läs mer ›
Yaroslav S:
Fick ett besök av Spinmedia där de hjälpe mig med ideér och nya insikter kring min hemsida. Vår affär resulterade i att vi använder deras li...

ORMINGERINGEN 44A, SALTSJÖ-BOO
Per J:
Guidelight har byggt två hemsidor till företag jag driver. I bägge fallen har de visat en mycket bra förståelse för vad jag velat förmedla v...

Läs vad 3 kunder tycker om Dorunner

• Caj S
    Caj S skrev om Dorunner
    Jättebra tjänst.

Gav lite mer än blocket när det gällde uthyrning men framför allt slapp man blev nerringd av folk som undra en massa. Här var det istället folk som ville hyra direkt.

Mycket prisvärt!
  • Tomas L
    Tomas L skrev om Dorunner
    Jag hyrde ut min A-ställning (för att täcka båten) när jag ändå inte behöver den in vinter. Klockrent att det finns en bra sajt som hyrahyra.se för att dela på prylarna och samtidigt tjäna tillbaka lite av det man lägger ut på dyra saker.
  • Erik  A
    Erik A skrev om Dorunner
    Jag har hyrt ut åtskilliga saker på Hyrahyra och det fungerar super. Min gitarr, 200 kr. per dygn, mitt playstation 200 kr. per dygn etc. Tjänsten är grym, man tjänar pengar på allt man inte använder särskillt ofta.

/Erik

Karlavägen 50, 114 49 Stockholm