Drott & Company Facility Services AB

Pyramidbacken 1, 141 75 Kungens kurva

Lugnets Allé 5, 12065, STOCKHOLM
HemMiljö
Birgitta P:
Det blev otroligt rent och fint! Professionell och noggrann personal som jag gärna anlitar igen.

Läs vad 11 kunder tycker om Drott & Company Facility Services AB

• Patrik M
    Patrik M skrev om Drott & Company Facility Services AB
    VIll bara tacka Drott och deras aställda framförallt Yasmin som hjälpt mig trots att jag haft det tufft ekonomiskt ! bra service!
  • Niclas C
    Niclas C skrev om Drott & Company Facility Services AB
    I början lite problem med både städning och kontakt med efter jag bytt kontaktperson samt städerska flyttar allt på väldigt bra och jag är mycket nöjd med städningen.
  • therese  c
    therese c skrev om Drott & Company Facility Services AB
    Jätte bra städning, är jätte nöjd, dammat överallt, på ställe. Jag aldrig dammat sedan jag flytta in. och till och med torkat i mitt sminkskåp. Micron skiner invändigt med.
    Luktade härlig citrondoft när jag kom hem.
    Till och med dammsugit under sängen ;)
    Tack!
  • Andreas F
    Andreas F skrev om Drott & Company Facility Services AB
    Heeelt underbart! Nybliven och låååångvarig kund Hos Drott. Hade våran första städdag idag. Kom hem till ett hem som var kliniskt rent. Hade inte förväntat mig att se en sån här stor skillnad på en gång. Rekommenderar Drott till allt och alla!!
  • Kirsti B
    Kirsti B skrev om Drott & Company Facility Services AB
    Vi har anlitat Drott&Co i tre omgångar för företagsflytt. Alltid lika bra arbete vänligt bemötande och även prisvärt. Har bara gott att säga om företaget och kommer att anlita dem även i fortsättningen.
  • Sara L
    Sara L skrev om Drott & Company Facility Services AB
    Jag är oerhört nöjd med deras arbetsinsatser. De är väldigt noggranna med det de gör och är väldigt enagerade och man blir ärligt bemött.

Jag anlitade dem för Drott byggstäd vilket funkade väldigt bra! Personalen var väldigt trevliga och duktiga.

Jag kan verkligen rekommenderar er att anlita Drott & Company!

Med vänlig hälsning/ Sara
  • Theodor T
    Theodor T skrev om Drott & Company Facility Services AB
    Har använt Drott vid ett par tillfällen för flytt och städ. Alltid blivit nöjd i slutändan. Hade anmärkningar efter ett städjobb men dem var snabba att höra av sig och skicka ut personal som fixade så jag blev nöjd. Sånt uppskattar man.
  • Lilian T
    Lilian T skrev om Drott & Company Facility Services AB
    Använder Drott för hemstädning och jag är nöjd än så länge :) Känns tryggt och säkert.
  • Husham Talib A
    Husham Talib A skrev om Drott & Company Facility Services AB
    Det företag är en av de bäste som man kan förvänta. De är utmärkt och jag rekommenderar detta till andra som vill få hjälp med tjänster som företaget erbjuds .
  • Bahar B
    Bahar B skrev om Drott & Company Facility Services AB
    Mycket bra service .
    Jag rekomenderar dem till alla mina bekanta
  • Nikola T
    Nikola T skrev om Drott & Company Facility Services AB
    Skönt att kunna vända sig till en firma som på ett professionellt sätt kan hjälpa till med allt som har med hemmet att göra. Detta koncept är vanligare i London där jag hade privilegiet att bo ett tag. Drott är seriösa och väldigt ambitiösa. Har en syn på service som påminner mera om London än Stockholm :)

Lokalvårdare nära Drott & Company Facility Services AB:

Spodra Lux AB

Lännavägen 113, HUDDINGE
Spodra Lux AB
Andrei G:
Hej! Jag blev uppringd av företaget efter den hjälpen vi fick den 30 december och den 1 januari (det var otroligt bra av dem att dem kunde ...

Ludwa Städ

Storvretsvägen 56H, SKOGÅS
Ludwa Städ
Inga-lill B:
Ett trevligt, proffessionellt och korrekt bemötande samt punktliga tider. Städar perfekt och noggrannt helt efter mina anvisningar. Lu...