Alla kategorier Lokalvårdare Stockholms län Huddinge Drott & Company Facility Servi

Drott & Company Facility Servi

Pyramidbacken 1, 141 75 Kungens kurva — Visa karta

Läs vad 23 kunder tycker om Drott & Company Facility Servi

• Mathias T
    Mathias T skrev om Drott & Company Facility Servi
    Frågade om offert ang hemstädning och bad att få bli kontaktad kvällstid.
    Offerten jag fick var dyr och jag var ej intresserad, tyvärr var jag tvungen att lämna ut min mail och telefonnummer, och jag blev totalt bombad med mail och sms. En dag senare på morgonen ringde en försäljare och var sjukt otrevlig när jag inte ville beställa hemstädning från dom. Samtalet avslutades med att säljaren slängde på luren. Totalt oacceptabelt och oförskämt beteende. Läs mer
  • Patrik M
    Patrik M skrev om Drott & Company Facility Servi
    VIll bara tacka Drott och deras aställda framförallt Yasmin som hjälpt mig trots att jag haft det tufft ekonomiskt ! bra service! Läs mer
  • Niclas C
    Niclas C skrev om Drott & Company Facility Servi
    I början lite problem med både städning och kontakt med efter jag bytt kontaktperson samt städerska flyttar allt på väldigt bra och jag är mycket nöjd med städningen. Läs mer
  • therese  c
    therese c skrev om Drott & Company Facility Servi
    Jätte bra städning, är jätte nöjd, dammat överallt, på ställe. Jag aldrig dammat sedan jag flytta in. och till och med torkat i mitt sminkskåp. Micron skiner invändigt med.
    Luktade härlig citrondoft när jag kom hem.
    Till och med dammsugit under sängen ;)
    Tack! Läs mer
  • Andreas F
    Andreas F skrev om Drott & Company Facility Servi
    Heeelt underbart! Nybliven och låååångvarig kund Hos Drott. Hade våran första städdag idag. Kom hem till ett hem som var kliniskt rent. Hade inte förväntat mig att se en sån här stor skillnad på en gång. Rekommenderar Drott till allt och alla!! Läs mer
  • Kirsti B
    Kirsti B skrev om Drott & Company Facility Servi
    Vi har anlitat Drott&Co i tre omgångar för företagsflytt. Alltid lika bra arbete vänligt bemötande och även prisvärt. Har bara gott att säga om företaget och kommer att anlita dem även i fortsättningen. Läs mer
  • Sara L
    Sara L skrev om Drott & Company Facility Servi
    Jag är oerhört nöjd med deras arbetsinsatser. De är väldigt noggranna med det de gör och är väldigt enagerade och man blir ärligt bemött.

Jag anlitade dem för Drott byggstäd vilket funkade väldigt bra! Personalen var väldigt trevliga och duktiga.

Jag kan verkligen rekommenderar er att anlita Drott & Company!

Med vänlig hälsning/ Sara Läs mer
  • Theodor T
    Theodor T skrev om Drott & Company Facility Servi
    Har använt Drott vid ett par tillfällen för flytt och städ. Alltid blivit nöjd i slutändan. Hade anmärkningar efter ett städjobb men dem var snabba att höra av sig och skicka ut personal som fixade så jag blev nöjd. Sånt uppskattar man. Läs mer
  • Lilian T
    Lilian T skrev om Drott & Company Facility Servi
    Använder Drott för hemstädning och jag är nöjd än så länge :) Känns tryggt och säkert. Läs mer
  • Husham Talib A
    Husham Talib A skrev om Drott & Company Facility Servi
    Det företag är en av de bäste som man kan förvänta. De är utmärkt och jag rekommenderar detta till andra som vill få hjälp med tjänster som företaget erbjuds . Läs mer
  • Bahar B
    Bahar B skrev om Drott & Company Facility Servi
    Mycket bra service .
    Jag rekomenderar dem till alla mina bekanta Läs mer
  • Nikola T
    Nikola T skrev om Drott & Company Facility Servi
    Skönt att kunna vända sig till en firma som på ett professionellt sätt kan hjälpa till med allt som har med hemmet att göra. Detta koncept är vanligare i London där jag hade privilegiet att bo ett tag. Drott är seriösa och väldigt ambitiösa. Har en syn på service som påminner mera om London än Stockholm :) Läs mer
  • Nihad B
    Nihad B skrev om Drott & Company Facility Servi
    Jag skriver sällan om tjänster och gör reklam , men jag kan inte låta bli att beundra Drottsrvice , både företaget samt personalen som gjorde arbete hos mig.
    Punktligt välgjort och mycket trevliga personaler. Läs mer
  • Kungarnas K
    Kungarnas K skrev om Drott & Company Facility Servi
    Prisvärd och mycket på pålitlig företag. Arbetet utfärders väldigt skicklig med bra reslutat!

Tack Drott Golvservice, jag anlitar er gärna er igen. Och rekommenderar er till andra!

Med vänliga hälsningar.
    Kevin Olsson Läs mer
  • Gustav R
    Gustav R skrev om Drott & Company Facility Servi
    Drott Hemservice har hjälpt oss med barnpassning i snart två år och det har fungerat klanderfritt. Läs mer
  • Jan L
    Punktligt och Pålitligt!
    Gillar't! Läs mer
  • Tomas S
    Tomas S skrev om Drott & Company Facility Servi
    Vi på HDW Data Sweden AB, anlitar Drott & Company och uppskattar deras höga servicegrad och kvalitet på städningen. Läs mer
  • Tomas S
    Tomas S skrev om Drott & Company Facility Servi
    Jag anlitade Drott Fönsterputs för att tvätta fönster och altandörrar, Jag kan bara tacka för ett snabbt utfört arbete med kanon resultat. / Tomas Stigenberg Läs mer
  • Micke K
    Micke K skrev om Drott & Company Facility Servi
    Drott hjälpte mig även med flytten.
    Allt gick smidigt och snabbt, men ändå noggrant.
    Inte ett märke, bra jobbat.
    Rekommenderas varmt. /Micke Läs mer
  • Micke K
    Micke K skrev om Drott & Company Facility Servi
    Drott gjorde min flyttstäd.
    Dom är mycket trevliga, professionella och snabba.
    Städningen var prickfri och superbra.
    Skulle garanterat anlita dom igen.
    Tack/Micke Läs mer
  • Andreas R
    Andreas R skrev om Drott & Company Facility Servi
    Kriterier från vår sida för att få lov att städa vår villa var att företaget vi anlitar ska ha rätt försäkring (företags- och ansvarsförsäkring) samt utför ett bra jobb till konkurrenskraftigt pris. Dessa två kriterier har Drott Hemservice uppfyllt galant.

Efter flera samtal med olika bolag bestämde vi oss för Drott Hemservice. Vi kollade upp bolaget samt fick försäkringsbrevet skickat till oss. Allting såg bra ut och vi såg fram emot leverans av tjänster.

I skrivande stund har Drott Hemservice städat vår villa och putsat fönster sedan februari i år med riktigt bra resultat, service och punktlighet.
    Det vi gillar mest hos personalen är dess flexibilitet, professionalism och naturligtvis resultatet av utförda jobbet.

Vi hoppas på samma servicenivå och resultatet framöver. Vi rekommendera Drott Hemservice till er andra som letar efter en seriös leverantör som håller det som lovats.

//Anna och Andreas Läs mer
  • Hawta
    Hawta skrev om Drott & Company Facility Servi
    Klockren service, ärligt bemötande och bra priser får du hos Drott Fönsterputs. Mycket professionellt bemötande! Vi har anlitat flera företag inom fönster och hemservice men vi har aldrig varit så nöjda som vi har varit med drott och compnay. KEEP UP THE WORK!

Mycket trevliga personal och ödmjukt och lyssnar på varje uppdrag

jag kan bara ge rekommendationer till både privat och företags kunder som funderar på att anlita ett bolag som kan allt . ALL IN ONE..

Toppbetyg rakt av!
    // NÖJD KUND Läs mer