Alla kategorier Lokalvårdare Stockholms län Huddinge Drott & Company Facility Servi

Drott & Company Facility Servi

Pyramidbacken 1, 141 75 Kungens kurva — Visa karta

Sorterargatan 12, 16250, Vällingby

Lokalvårdare nära Drott & Company Facility Servi:

Pyramidbacken 6, KUNGENS KURVA
Vi utför all typ av städning, både för privatpersoner och företag. Även andra hu... Läs mer ›
Anna R:
Suveränt kundbemötande. Flexibel med tider och alltid snabbt svar på telefon. Fått hjälp med flytt, flyttstädning och bortforsling av grejer...

Hälsovägen 20, Huddinge
VFX renovering och städ erbjuder ett brett utbud av städ- och renoveringstjänste... Läs mer ›
Sabina:
VIFIX är det bästa företaget jag har haft inom städ! Kommer i tid, alltid i tid och mitt hem ser ut som ny! Tack så mycket för all er hjäl...

Terrängvägen 16, HÄGERSTEN
Tillmann F:
Bokade flytthjälp. Allt gick riktigt bra.

Lännavägen 113, HUDDINGE
Vi har stor vana av all typ av städning. Allt från flyttstädning och hemstädnin... Läs mer ›
Christer B:
Det varit ett nöje att ha med Spodra Lux att göra. Deras bärare slet och kämpade sig svettiga med våra stora tunga ekmöbler, och deras städa...

Läs vad 12 kunder tycker om Drott & Company Facility Servi

• Mathias T
    Mathias T skrev om Drott & Company Facility Servi
    Frågade om offert ang hemstädning och bad att få bli kontaktad kvällstid.
    Offerten jag fick var dyr och jag var ej intresserad, tyvärr var jag tvungen att lämna ut min mail och telefonnummer, och jag blev totalt bombad med mail och sms. En dag senare på morgonen ringde en försäljare och var sjukt otrevlig när jag inte ville beställa hemstädning från dom. Samtalet avslutades med att säljaren slängde på luren. Totalt oacceptabelt och oförskämt beteende.
  • Patrik M
    Patrik M skrev om Drott & Company Facility Servi
    VIll bara tacka Drott och deras aställda framförallt Yasmin som hjälpt mig trots att jag haft det tufft ekonomiskt ! bra service!
  • Niclas C
    Niclas C skrev om Drott & Company Facility Servi
    I början lite problem med både städning och kontakt med efter jag bytt kontaktperson samt städerska flyttar allt på väldigt bra och jag är mycket nöjd med städningen.
  • therese  c
    therese c skrev om Drott & Company Facility Servi
    Jätte bra städning, är jätte nöjd, dammat överallt, på ställe. Jag aldrig dammat sedan jag flytta in. och till och med torkat i mitt sminkskåp. Micron skiner invändigt med.
    Luktade härlig citrondoft när jag kom hem.
    Till och med dammsugit under sängen ;)
    Tack!
  • Andreas F
    Andreas F skrev om Drott & Company Facility Servi
    Heeelt underbart! Nybliven och låååångvarig kund Hos Drott. Hade våran första städdag idag. Kom hem till ett hem som var kliniskt rent. Hade inte förväntat mig att se en sån här stor skillnad på en gång. Rekommenderar Drott till allt och alla!!
  • Kirsti B
    Kirsti B skrev om Drott & Company Facility Servi
    Vi har anlitat Drott&Co i tre omgångar för företagsflytt. Alltid lika bra arbete vänligt bemötande och även prisvärt. Har bara gott att säga om företaget och kommer att anlita dem även i fortsättningen.
  • Sara L
    Sara L skrev om Drott & Company Facility Servi
    Jag är oerhört nöjd med deras arbetsinsatser. De är väldigt noggranna med det de gör och är väldigt enagerade och man blir ärligt bemött.

Jag anlitade dem för Drott byggstäd vilket funkade väldigt bra! Personalen var väldigt trevliga och duktiga.

Jag kan verkligen rekommenderar er att anlita Drott & Company!

Med vänlig hälsning/ Sara
  • Theodor T
    Theodor T skrev om Drott & Company Facility Servi
    Har använt Drott vid ett par tillfällen för flytt och städ. Alltid blivit nöjd i slutändan. Hade anmärkningar efter ett städjobb men dem var snabba att höra av sig och skicka ut personal som fixade så jag blev nöjd. Sånt uppskattar man.
  • Lilian T
    Lilian T skrev om Drott & Company Facility Servi
    Använder Drott för hemstädning och jag är nöjd än så länge :) Känns tryggt och säkert.
  • Husham Talib A
    Husham Talib A skrev om Drott & Company Facility Servi
    Det företag är en av de bäste som man kan förvänta. De är utmärkt och jag rekommenderar detta till andra som vill få hjälp med tjänster som företaget erbjuds .
  • Bahar B
    Bahar B skrev om Drott & Company Facility Servi
    Mycket bra service .
    Jag rekomenderar dem till alla mina bekanta
  • Nikola T
    Nikola T skrev om Drott & Company Facility Servi
    Skönt att kunna vända sig till en firma som på ett professionellt sätt kan hjälpa till med allt som har med hemmet att göra. Detta koncept är vanligare i London där jag hade privilegiet att bo ett tag. Drott är seriösa och väldigt ambitiösa. Har en syn på service som påminner mera om London än Stockholm :)

Pyramidbacken 1, 141 75 Kungens kurva