Drott24 AB

4.2

75 omdömen om Drott24 AB

Murat E
Skrev om Drott24 AB

VARNING FÖR DETTA FÖRETAG.går inte ladda upp bilder på reco iallafal lyckas jac inte med det men jag delar gärna med mig vid förfrågning och kommer även lägga upp på socialmedia. Köpte ett hus där detta sk städföretags skulle ha utfört flyttstäd. Det var dammsuget i hela huset och det var allt. Vill lägga till bilder här om det går så jag får se men efter kontakt med säljare mäklare och firman som utlovade ersättning har det inte hänt ett dugg. Vill ni inte ha problem vid ett sälj eller köp uppdrag så avråder jag från drott24...

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Roman H
Skrev om Drott24 AB

VARNING OSERIÖST FÖRETAG! Om det gick att ge mindre än 1 stjärna hade jag gett. Jag varnar er för detta företag. Har anlitat de för byggstädning och det är bland det värsta som vi varit med om. Vi har en video på hur dåligt utfört städningen var. Och när vi kontaktar företaget per mail så vill de erbjuda oss en till städning. Efter totalt 3 st städningar har vi fortfarande anmärkningar. VDn Ibrahim var på plats och såg med egna ögon hur illa det var. Han lovade efter 3e städningen att om vi fortfarande skulle vara missnöjda...

PERNILLA Y
Skrev om Drott24 AB

STOR VARNING för detta oseriösa bolag! Fick en offert med väldigt tydliga priser. 1040,-/h för 2 man och lastbil. Sedan väljer dom att skicka med en tredje man på eget initiativ. Ingenting stämmer med deras resonemang. Dom hävdar att dom jobbat i 32h och vi "behöver bara" betala för hälften. Vi får en faktura på 16h. När vi bestrider fakturan så hänvisar dom till kronofogden. Vi har även stora repor i ett nylagt golv efter att dom dragit möbler över golvet! Vår stora BBQ förstörde dom hjulet på, den står nu uppställd...

Svar från Drott24 AB

Hej Pernilla, Tack att du tog tid och skrev så noggrant om din upplevelse med oss, vi kommer inte att skriva här om våran upplevelse med dig. Vi beklagar att vi inte levt upp till den höga standard som vi på Drott24 står för. Givetvis är både kvalitet och service vår högsta prioritet. Om du kontaktar vår kundservice via info@drott24.se eller telefon 08-1200 2100 så kan vi hjälpa dig vidare. Vår kundservice är öppen mellan 8-17 alla vardagar. Önskar dig en fin dag.

BA Prima Care AB
4.5/5 i betyg av 153 omdömen 4.5 av 153 omdömen

Inte alls bra. Han är kvalificerad för den tjänst.

SANDRA K
Skrev om Drott24 AB

Vi fick en offert på 3900 kr. Vi accepterar den offerten. I samma veva så frågar vi om det finns några tillkommande kostnader. De svarar då ja och att de behöver tillgång till lägenheten för att kunna göra en exakt bedömning. De får då en nyckel av oss och åker dit. De återkommer då med en offert på 16 000kr. Vi säger då att det ej är aktuellt. Då påstår Drott24 att de vill ha betalt för besöket 2 500kr. När vi då säger nej så säger de att de redan har påbörjat en städning och att om vi ej skickar över 2500kr så kommer vi ej få tillbaka nyckeln.

KARL-OSKAR K
Skrev om Drott24 AB

Varning! Oseriöst företag som lämnar låga offerter och sedan fakturerar 4ggr mer. Håller nyckeln som ”gisslan” tills man betalar deras hutlösa faktiska priser.

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 447 omdömen 4.6 av 447 omdömen

PHILIP K
Skrev om Drott24 AB

Akta er för detta bolag. Anlitades för tömning av hus och städ i samband med det. Vi var överens om priset i offerten men efter avslutat arbete kom fakturan med extra kostnader som de ej tagit upp i offerten, före eller under arbetet. De vägrar korrigera fakturan. Fick uppgifter från skatteverket att de försökt dra för mycket RUT från oss.

EVA-LOTTE B
Skrev om Drott24 AB

Ersätter inte möbler de får med sig av "misstag". Får nu köpa nya stolar till matsalsgruppen. Missledande info om ersättning inventarier. Bemöter inte klagomål.

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 198 omdömen 4.9 av 198 omdömen

Christina K Christina K
Linda P
Skrev om Drott24 AB

Lyhörda. Flexibla. Riktigt bra hembesök. Bra städat. Professionella. Äntligen någon som lyssnar och är flexibel i ilika lösningar för att anpassa sig till kundens behov.

Else G
Skrev om Drott24 AB

Har haft städhjälp i flera år varannan vecka, är jättenöjd. Har nu precis startat igen efter uppehåll pga corona. Startade med storstädning. Allt fungerade jättebra

Vardagsfrid AB
4.2/5 i betyg av 709 omdömen 4.2 av 709 omdömen

Allt går bra. Efter första städning var jag så glad! Mina barn hjälper inte nye med hushållsvstädning, så jag känner bra efter jag fick hjäl

Jennifer T Jennifer T
Elisabeth O
Skrev om Drott24 AB

Abbas är väldigt noggrann , duktig och artig. Kan inte få en bättre hjälp . Bra bemötande även från kontoret. Har hemstäd var 4:e vecka. TACK! Elisabeth Ohlsén

Anne M
Skrev om Drott24 AB

Mycket bra! Jag är mycket nöjd. De gjorde ett fint jobb.

Rent 08 AB
4.7/5 i betyg av 83 omdömen 4.7 av 83 omdömen
BadgeFourYears

Jag är väldigt nöjd med Rent 08. Mycket snabbt och bra bemötande från företaget och framförallt fantastiskt kvalitet på städningen. Rekomme

Peter S

Fantastiskt bra! 10 av 10 poäng

Cecilia A
Skrev om Drott24 AB

Flyttstäd hade jag beställt. Jag upplever att bemötandet var väldigt professionet. Uppskadede att de kom ett sms med en påminnelse dagarna innan att de skulle komma den dagen och flyttstäda. Jag upplever att företaget har uppnått minna förväntningar då jag tycker att flyttstäda var väldigt bra.

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1128 omdömen 4.7 av 1128 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
Albina U

Hemstäd. Personlig kontakt och flexibilitet. Trevlig och kompetent personal

Hellmers H
Skrev om Drott24 AB

Fantastisk service från första kontakt till städning, uppföljning och löpande kommunikation. Solklart den bästa städhjälpen vi haft genom åren, rekommenderas varmt!

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 231 omdömen 4.8 av 231 omdömen

Anita S
Skrev om Drott24 AB

Jag har blivit trevligt bemött från Drott & Co dom gånger jag haft kontakt med dom. Problemet i början var väl att dom som kom hit för att städa inte kunde varken svenska eller engelska, så vi hade svårt att förstå varandra, så det blev en del missförstånd. Nu tror jag att dom förstår bättre vad jag vill och vilka förväntningar jag har, men jag tror att dom saknar städbeskrivningar. Det hade varit bra om städledaren tog reda på vad jag förväntade mig och sedan skrev en städbeskrivning till dom som kommer hit och städar.

Lars-erik H
Skrev om Drott24 AB

Har haft hemstäd , inte samma personal men punktliga , Bra val av städkem , Något högre debitering jämfört med andra. Fungerade bra.

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1230 omdömen 4.7 av 1230 omdömen

Anna H
Skrev om Drott24 AB

Alltid skönt att komma hem till ett skinnande rent hem, och därtill doftande rent.

Joni M
Skrev om Drott24 AB

Min lägenhet har varit jätteren efter varje städning. De gånger städerskan har kommit för tidigt brukar jag säga att jag är inte riktigt klar och be henne vänta i de gemensamma utrymmena tills jag är klar och gå till jobbet.

Mälardalenrent
4.4/5 i betyg av 138 omdömen 4.4 av 138 omdömen

Amal L
Skrev om Drott24 AB

Hemstädning. Alltid perfekt städat och väldigt trevligt bemötande och snabba svar när jag mejlat.

Hossein N
Skrev om Drott24 AB

Vi har köpt städtjänsten 2 gånger per månad. vi har fått bra bemötande från företaget. De lyssna på vår kritik samt vår problem med städen samt städerskor Totalt vi är nöjda med företaget. MVH/ Hossein.

Birgittas Städ i Stockholm AB
4.8/5 i betyg av 583 omdömen 4.8 av 583 omdömen

Väl bemött av företaget. Förväntningarna uppnås. Mycket gott samarbete med städerskan.

Bo L
Skrev om Drott24 AB

Bra bemötande och en jättetrevlig kille som putsade våra fönster.

Birgitta L
Skrev om Drott24 AB

Trevlig personal och stabil leverans. Bra städat men ibland lite slarvigt om man tittar noga

Rena Hem Stockholm
3.7/5 i betyg av 226 omdömen 3.7 av 226 omdömen

Sten-åke R
Skrev om Drott24 AB

Bra personal som städar och trevlig personal på kontoret. Flexibla att ha att göra med. Att städaren inte pratar perfekt svenska gör inget, huvudsaken är att man har en regelbunden städare och att det inte kommer nya hela tiden. Bra att de har kollektivavtal för sina anställda - ett måste för schyssta villkor enligt min uppfattning.

Susanne H
Skrev om Drott24 AB

Vi är mycket nöjda med arbetet som utförs och vår kontakt med personen som utför arbetet

Städnivå AB
4.5/5 i betyg av 199 omdömen 4.5 av 199 omdömen

Roger N
Skrev om Drott24 AB

Vi har städning genom Drott24 AB och är väldigt nöjda. Av naturliga skäl har det bytts personal ett antal gånger men vi har varit nöjda med alla som städat hos oss. Den kontaktperson vi har hos Drott nu är helt fantastisk, om vi mejlar och vill byta tid eller bara har funderingar så får vi svar otroligt fort.

Eli M
Skrev om Drott24 AB

Bra städning, trevlig personal!

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 486 omdömen 4.5 av 486 omdömen

Anna-lena R
Skrev om Drott24 AB

Det är lite blandad kvalitet på de som städar, men servicen från kontoret är alldeles utmärkt. Nu har vi en alldeles fantastisk städerska! Vi är så super nöjda!!

Zulfia B
Skrev om Drott24 AB

Mycket Nöjd Kunnig personal och Kunglig service !

BVTLER AB
4.8/5 i betyg av 522 omdömen 4.8 av 522 omdömen

Martina N Martina N
Hanna W
Skrev om Drott24 AB

Städning + fönsterputs. Super nöjd!

Charlotta O
Skrev om Drott24 AB

Har hemstädning via Drott sedan många år och är jättenöjd! Jättebra kvalitet på tjänsterna och trevlig personal. Enkelt att få kontakt om man har frågor eller vill ändra något etc.

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 90 omdömen 4.9 av 90 omdömen

Ingela L
Skrev om Drott24 AB

Abbas på Gärdets puts och städ hjälper mig med städning och fönsterputs, han är trevlig, noggrann och alltid glad !

Lena F
Skrev om Drott24 AB

Hej, jag köpte en städning.både kontorspersonal och städerska bemötte mej vänligt o svarade på frågor. Städerskan arbetade perfekt o över min förväntningar, så jag ser fram emot att anlita dem igen

Rozen Clean AB
4.6/5 i betyg av 303 omdömen 4.6 av 303 omdömen

Sven S
Skrev om Drott24 AB

Städning av lägenheten var 4-e vecka. Städningen brukar vara OK, men det kommer lite olika personer som man får visa och ha tillsyn till, dessutom kan dom inte svenska, så det är svårt att göra sig förstådd och ännu värre att förstå vad Dom vill säga! Drott måste se till att de som är ute och jobbar bland kunderna kan bra Svenska både i tal och skrift, men absolut förstå och göra sig förstådd i Svenska tal språket! Sätt alla på utbildning i Svenska språket!

Linnéa A
Skrev om Drott24 AB

Bra snabb återkoppling. Trevlig personal.

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2172 omdömen 4.7 av 2172 omdömen

Jeanna M
Skrev om Drott24 AB

Städningen är pålitlig men bara ok kvalitet och det är oxå ett problem att personalen varken pratar svenska eller engelska.

Reihaneh V
Skrev om Drott24 AB

Lösningsorienterad personal som löser det mesta under svåra omständigheter.

Therese W
Skrev om Drott24 AB

Städning av vårt hem i flera år. Jag uppskattar att de är flexibla, samma medarbetare kommer till oss varje gång och det känns tryggt.

Klas T
Skrev om Drott24 AB

Städning varannan vecka Beror mycket vem det är som kommer Vi har haft tur som alla utom en har varit helt underbara som städat jättebra Vi är så nöjda

Björn S
Skrev om Drott24 AB

Har hemstädning varannan vecka. Städerskan Deepika är suverän och vi kommer alltid hem till skinande rent.

Olga K
Skrev om Drott24 AB

Vi på Comsa Sverige är mycket nöjda med städningen som Drott24 utför, alltid bra kvalite.

Sture H

Städning 1 gång /mån. Bra utfört

Barbro H

städning 1/mån. Bemötande OK. Fortsätter gärna med företaget

Julie L
Skrev om Drott24 AB

Städning - villa. Super vänlig och hjälpsam. Levde upp till min förväntningar.

Carina S
Skrev om Drott24 AB

Jag har haft hemstädning med Drott24, varje månad sedan mera än 10 år. Det har fungerat helt flläckfritt och det är alltid bästa dagen att komma hem när personalen från Drott24 har varit hos oss. Väldigt kunnig och trevlig personal som gör ett utmärkt jobb! Har även fått hjälp med fönsterputs och flyttservice flera gånger. Jag kan verkligen rekommendera Drott24!/Cina

Mona E
Skrev om Drott24 AB

Bra bemötande Är lyhörda för vilka önskemål man har ex städ tider och dagar Är mkt noggranna med städningen Kan ibland vara lite problem med språket men det brukar alltid lösa sig. Från en mkt nöjd kund

Veronika L
Skrev om Drott24 AB

Mycket tillmötesgående kundservice (om än lite svår att få tag på via mail/hemsidan, samt inget välutvecklat bokningssystem) och bra pris!

Marie M
Skrev om Drott24 AB

Röj o städ snabb personlig service.

Cecilia G
Skrev om Drott24 AB

Ett seriöst företag, som levererar städtjänster enligt överenskommelse. Proffsiga städare, bra priser. Jag är mycket nöjd.

Ted C
Skrev om Drott24 AB

städ! företaget har bemött mig på ett proffsigt sätt.