Kontrollansvarig

9 omdömen om Kontrollansvarig

Sedan starten hos Reco 2017
Annika J
Skrev om Kontrollansvarig en del av Dryft Sverige AB

Mycket nöjda! Proffsigt och väl mött samt mycket flexibla med tider trots att vi byggde ute i skärgården som är lite mer svårtillgängligt. Mycket noggranna att alltid säkerställa att vi fick kunskap kring vilka lager och regler som gäller vid tillbyggnad. Vilka skyldigheter vi har som byggare.

Nicki S
Skrev om Kontrollansvarig en del av Dryft Sverige AB

Mycket bra och professionellt. Även ett stort stöd i byggprocessen. Kan varmt rekommendera Mikael Granath som kontrollansvarig.

Per K
Skrev om Kontrollansvarig en del av Dryft Sverige AB

Den kompetens jag har blivit serverad under denna byggprocess har varit mycket bra. Nogrannhet är ett av orden som är genomgående under hela bygget. Inget har lämnats åt slumpen. För min del har denna tjänst haft en betydande roll. Ett bollplank som har varit ovärderligt. Tillgängligheten är också något som jag sätter 5 STJÄRNOR på! Svara i tid och otid!! Kan inget annat än att varmt rekommendera Källden & Granath AB.

Ellen A
Skrev om Kontrollansvarig en del av Dryft Sverige AB

Superduktiga och seriösa och noggranna. Jag rekommenderar dem verkligen.

Ulf K
Skrev om Kontrollansvarig en del av Dryft Sverige AB

Mycket tydlig och noggrann, svarade snabbt på frågor som dök upp.

Kjell B
Skrev om Kontrollansvarig en del av Dryft Sverige AB

Vi har ingenting att klaga på , tvärt om. Vår upplevelse är att smidigare kan det inte gå, alla avtalspunkter genomfördes till belåtenhet. Tack Micke för ett gott sammarbete. Projektledare Kjell Berggren NeglingeTorg nr 2

Jens K
Skrev om Kontrollansvarig en del av Dryft Sverige AB

Kan verkligen rekommendera Mikael Granath som var vår kontrollansvarig när vi byggde vår villa i Nacka 2015/2016. Mikael har en mycket bra kunskap om byggprocessen och är mycket noggrann i samtliga moment. Mycket uppskattad kommunikation till både byggherre och byggentreprenör. Mikael hade också bra dokumentation och kontakt med vår bygglovshandläggare på kommunen vilket förenklade hela vår byggprocess. En bra kontrollansvarig är enligt mig en nyckel till en bra slutprodukt. Vi rekommenderar Mikael Granath varmt!

Arne M
Skrev om Kontrollansvarig en del av Dryft Sverige AB

Mycket bra och proffsigt bemötande. Alltid snabbt tillgänglig. Svarade direkt på tel (in person elller medelande) och mail

Anna T
Skrev om Kontrollansvarig en del av Dryft Sverige AB

Mycket professionellt och alltid lika vänligt bemötande. Håller vad de lovar och mycket väl utfört arbete!