Alla kategorier Takläggare Västra Götaland Göteborg DTC Mark och Bygg AB

DTC Mark och Bygg AB

Flygmotorsvägen 3, 423 37 Torslanda — Visa karta

Vi håller ditt hem är torrt och hälsosamt!

Genom att ha säkra fuktskyddssystem både över och under jord kan fuktproblem i villor, bostadsrätter och större fastigheter helt undvikas. Vanligtvis jobbar vi med dränering och isolering, takomläggning samt fuktskydd av torpargrund och badrum. Oavsett arbete tar vi alltid fullt ansvar och vill att du ska bli fullt nöjd med resultatet.

I vårt team arbetar snickare, grävmaskinister, plattsättare och anläggare för att vi ska kunna fuktskydda och förebygga fuktskador från alla håll - grund till tak.

Hör av dig för att få en offert!

Läs vad 8 kunder tycker om DTC Mark och Bygg AB

• Craig O
    Craig O skrev om DTC Mark och Bygg AB
    De var bra. De råkade dra av fiberkabeln men jag hört att det kan hända.
  • Tomas R
    Tomas R skrev om DTC Mark och Bygg AB
    Riktigt bra att ha å göra med.
    Bra pris och mycket bra och duktiga gubbar.
    Håller vad de lovar.
  • Håkan W
    Håkan W skrev om DTC Mark och Bygg AB
    Bra kontakt med hög flexibilitet under byggprocessen.
  • Royne D
    Royne D skrev om DTC Mark och Bygg AB
    Mycket bra bemötande, lyssnar på kunden samt hjälper till att ta fram konstruktiva lösningar på problem. De murar och kantsten DTC monterade blev ett lyft för hela trädgården och huset. Blir det fler liknande arbeten hemma hos oss vet jag vem som får förfrågan.
  • Ola B
    Ola B skrev om DTC Mark och Bygg AB
    DTC Mark & Bygg agerar mycket professionellt i både offert och utförande. Hög kvalité rakt igenom och kan därför varmt rekommenderas!
  • Mikael B
    Mikael B skrev om DTC Mark och Bygg AB
    Det blev lite fel i början men det rättade till sig och jag är nöjd nu.
  • Göran S
    Göran S skrev om DTC Mark och Bygg AB
    Mkt reko att ha att göra med. Offert och slutpris stämde väl. Dräneringsarbeten genomfördes med gott humör under usla yttre omständigheter. Återställningsarbeten helt OK. Stenläggningsarbeten överträffade våra förväntningar med råge. Skickliga killar som jobbade idogt och noga. Smärre justeringar och korrigeringar under arbetets gång gick helt smärtfritt. Vi anlitar dem gärna igen!
  • Jon H
    Jon H skrev om DTC Mark och Bygg AB
    DTC utförde dränering på mitt hus. Jobbet utfördes bra och professionellt. De var trevliga och bra i alla kontakter vi hade.

Flygmotorsvägen 3, 423 37 Torslanda