DTN Group

DTN Group

Ring 031-57 17 17 www.dtngroup.se

Hitta din nästa bil hos oss på DTN Group! Vi är specialister på svensksålda bilar och vårt mål är att ge personlig service till varje kund. Väljer du att sälja din bil genom oss får du vår kunskap, vårt engagemang och goda rykte samt våra kundrelationer på köpet. Vårt lager av märkesbilar är stort, men har vi inte det just...

67 omdömen om DTN Group

Helena G
Skrev om DTN Group

Köp inte bil här. Bilen gick sönder efter ca 2 veckor, krävde hyrbil då vi hade bokad resa till sälen och att de skulle ta självrisken. De vägrar göra det och är nonchalanta. Bemötandet är under all kritik. Äger själv eget företag och är förvånad att de kan bete sig så. En bil för 168.000 ska hålla mer än 2 veckor... Nu blir det ARN på detta.

5S Bil AB
4.6/5 i betyg av 145 omdömen 4.6 av 145 omdömen

Fick en ren o fin bil, både på insidan o utsidan. Blev även av med de vita fläckarna (oxidation ?) i lacken, samt ett trevligt bemötande.

Viktor Ingemar Å

Riktigt bra personal o rekommenderar starkt denna bilfirma 😎👍 Vill tacka Adam för Honda Accord 2.4L CU2 med en riktigt bra motor (K24Z3) 🎉 Tack så mycket mvh Viktor 😁👍👍

MARINA J
Skrev om DTN Group

Tveklöst världens SÄMSTA bilfirma! Köpte bil i maj 2023 och allt skulle vara tipptopp. Jo, men tjena...Ac:n ur funktion, sommardäck som small, hjulinställning åt helsike och skickar med vinterdäck som är äldre än bilen! Svarar INTE, när man ringer. Har provat flera telefonnummer att ringa ifrån, men är hundra på att dom blockar. En totalt OSERIÖS bilfirma, som INTE sätter kunden i centrum! Inte ens värt 1stjärna, men man kunde inte sätta 0...😡😡😡

Car 4 Sale
4.5/5 i betyg av 307 omdömen 4.5 av 307 omdömen

Mycket smidig affär och bilen var precis så fin som bilderna och säljaren påpekade. Säljaren mötte upp mig på stationen ( en Söndag) och bil

Zahra S
Skrev om DTN Group

Jag är mycket nöjd med bilen och personalen! De är ärliga och hjälpsamma! Tack!

Adam K
Skrev om DTN Group

Jag har nu haft bilen 2 månader, och den går bra 👍 Jätte trevliga och ärliga, därmed förtjänar ni en bra recension pga ärligheten! Fortsätt så grabbar! Rekommenderas Starkt! Tack Adde Mvh Adam K 😂

Stefan Å
Skrev om DTN Group

En riktigt bra upplevelse hela vägen från första samtal till leverans av bilen vi köpte😀

Darius P
Skrev om DTN Group

Seriösa, kompetenta och kundvänliga. Framförallt Adam, va rädda om honom! Otroligt proffsig och lyhörd!

Oscar A
Skrev om DTN Group

Mycket bra bemötande och hjälp vid bilköpet och de var måna om sina kunder. Stort tack till Sebbe och adam som underlätta första bilköpet!

Mariam M
Skrev om DTN Group

Duktiga, professionella och är jätte nöjd 👍👍

Sebastian B
Skrev om DTN Group

Köpte min nya BMW hos DTN Group. Adam som jag köpte bilen av hämtade mig på station. Mycket trevlig säljare! Nöjd med bilen. Varför inte denna får 5 av 5 är för att på telefon så kom vi överens om att jag skulle köpa bilen för 10 000kr billigare. Sedan ändrade dem sig och skulle ha fullt pris för bilen. Annars en snabb och smidig affär.

Mikael M
Skrev om DTN Group

Mycket bra bemötande. Mer än nöjd med bilen, stämde bra med beskrivningen. Den är en pärla.... Micke

REBECCA L
Skrev om DTN Group

Super! Service långt utöver vad som kan förväntas. Alltid trevliga, tjänstvilliga och tillgängliga. Jag köpte en peugout av billigare modell och har fått bästa stödet, både under köpet och efter.

Jan Lennart Eugén H

Köpte en bil på DTN Group i prisklass 400-500 tusen på distans (160 mil). Mycket bra bemötande inklusive beskrivning av bilen. Vid kontroll efter leverans visade det sig att allt var exakt som beskrivits. Jag uppskattar det ärliga och lättsamma bemötandet jag fick av Adam DTN Group.

Hans Bertil S
Skrev om DTN Group

Vill kraftfullt avråda alla från att göra affärer med denna bilfirma! Hittade en Kia Sportage på blocket för 99.000 kr. När jag tog kontakt med DTN fick jag pruta ner priset till 92.000 eftersom jag skulle betala kontant utan inbyte. Detta bekräftades på mail av försäljaren.Han lovade att vi skulle ordna med de formella avtalet och betalning nästa dag. När min svärson tar kontakt med försäljaren nästa dag får vi veta att DTN group inte kan sälja den så billigt längre. Man har på Blocket sett att denna bilmodell säljs lite...

Martin Rolf N
Skrev om DTN Group

Trevligt bemötande. Bilen hade tyvärr ett förbisett fel men detta åtgärdades snabbt och kostnadsfritt av DTN. Nöjd kund! :)

Rekardo F
Skrev om DTN Group

Bra bra bra mycket bra bra bra. Bra bra bra

Anneli T
Skrev om DTN Group

Blev supernöjd med vår bil effektiv, kunnig och jättetrevligt personal kommer definitivt att anlita dem igen nästa gång det blir dags att köpa bil igen

Precont A
Skrev om DTN Group

Tillmötesgående personal med ett kundfokus som gör att man ska köpa fler bilar inom den närmaste tiden. Mvh Patrik

Sweden C
Skrev om DTN Group

Riktigt bra ställe. Har köpt min bil dör och nu o i veckan ska jag hämta bil nummer 2. Trevliga killar och bra bilar .rekommenderas

Derek T
Skrev om DTN Group

Otrolig service och bemötande, rekommenderar starkt!

Svar från DTN Group

Tack Derek! hälsa föräldrarna och hoppas att ni trivs med bilen.

Mohammad C
Skrev om DTN Group

Jag köpt en bil hus DTN Bilen är Nissan. DTN ni är bäst tror jag. Ni har bästa Parsonalen. Mohammed Sido. Mvh.

Svar från DTN Group

Tackar!! Roligt och höra. Ni är alltid välkomna..

Robert S
Skrev om DTN Group

Mycket nöjd kund, alltid lika trevligt bemött, helt klart bästa bilfirman i Göteborg.

Svar från DTN Group

Tackar så mycket Robban!! Ni är alltid välkomna ;)

Martin S
Skrev om DTN Group

Hoppade in på DTN Group, fredag kl 17:00, 1 timma innan stängning -fick ett trevligt bemötande av killarna från start och blev visad bilen jag kom för, försökte kolla vad som bör kollas (lite extra viktigt då bilen var ett förmedlingsuppdrag), tog en provkörning, benade ut några frågetecken -och fortsatte därefter samtalen med den ena av de två. Klockan slog stängning och den andra killen tog helg. Det var Abbe som ledde oss lugnt och metodiskt igenom affären från A till Ö. Runt kl 20:30 kunde jag åka från Hisingen med...

Sofei P
Skrev om DTN Group

Hej, Köpte en bil där. Blev väldigt bra bemötande av personalen och har en grym service. Rekommenderar starkt!!

Victor C
Skrev om DTN Group

Köpte en BMW 120d 2007. Bilen var i kanonskick för både mil och ålder. Affären sköttes smidigt och på ett trevligt sätt! Detta var första gången jag handlade en bil hos en handlare så viste inte vad jag skulle förvänta mig eller hoppas på.. men dom hjälpte mig och förklarade allt med köp/avbetalning osv. Noggrant och bra

Hamad S
Skrev om DTN Group

Bra bemötande och kunnig personal . Varmt rekommenderas .

Christoffer J
Skrev om DTN Group

Ett seröst och vänligt bemötande,med kunden som centralpunkt. Köper gärna bil av denna firman igen .

Hooman A
Skrev om DTN Group

Bra, smidigt enkelt och tryggt

Ibrahim H
Skrev om DTN Group

Hej Jag köpte en bil av Dtn group förra veckan och är jätte nöjd med den. Tack för en god service och trevligt bemötande. Rekommenderar starkt. // Ibrahim

Hanna J
Skrev om DTN Group

Jag var på jakt efter en begagnad Peugeot 308 och hittade en hos DTN. Jag har bara positivt att säga om personerna på DTN, killarna var genuint intresserade i både bil och mig som kund vilket gjorde att jag köpte bilen direkt. Fick hjälp med boka service och fick både bilen och servicen till ett bra pris. Jag har besökt många bilhandlare under en intensiv period och detta gäng slog alla med hästlängder pga. deras engagemang.

Ali H
Skrev om DTN Group

Det va smidigt affär. Personal va mkt kunniga. Det kändes trygg å göra affären med DTN. Jag rekommenderar strax att du/ni köper en bil från DTN.

Robert D
Skrev om DTN Group

Bästa kundservice som kan fås

Shamun Y
Skrev om DTN Group

Underbar service och trevlig personal med stor erfarenhet och bra service.

Maria H
Skrev om DTN Group

Mycket nöjd med mitt bilköp, bmw 520. Trevlig personal, bra telefonkontakt och mailkontakt. Tydliga med all information.

Samir O
Skrev om DTN Group

Jättebra upplevelse,Bra kund bemötande. Professionell service inriktad personal 👍

NORI N
Skrev om DTN Group

Grymma gubbar! Känner mig alltid välkomnad dit och säljarna har ett bra bemötande! Alltid kul och åka förbi för en trevlig pratstund eller för att titta på deras fina bilar på lager.

Gunnar B
Skrev om DTN Group

Vet inte vad det er ....................................

Svar från DTN Group

Hej Gunnar! Det var här ni köpte bil ;)

Eva L
Skrev om DTN Group

Vi köpte en bil. Trevlig personal som var noggrann och svarade uppriktigt och ärligt på våra frågor.

Robert S
Skrev om DTN Group

Nöjd. Inget att anmärka på. Bra service. Tack.

Ali D
Skrev om DTN Group

Tillmötesgående och trevlig personal, upplevde en bra kundservice.

Adam B
Skrev om DTN Group

Jätte trevliga killar som jobbar där! Fick jätte bra bemötande och dem hjälpte mig med allt och alla frågor! Kommer definitivt komma tillbaka i framtiden!

Haodang M
Skrev om DTN Group

Strålande service , var där och provade en Mazda 6 där jag även fick erbjudandet att visade den för frugan 👍

Rickad L
Skrev om DTN Group

Köpte en Mercedes AMG som jag är super nöjd med. Från mottagande till köp tack så mycket .

Pauli L
Skrev om DTN Group

Väldigt seriöst företag som har ett stort sortiment 👌

Vesna L

Fantastisk bemötande ! Bilen glänste som ny

Nabil A
Skrev om DTN Group

Bra personal och kunniga. Jag nöjd kund .Rekommenderar detta ställe, finns bilar i alla prisklasser.

Ulrika J
Skrev om DTN Group

Trevligt bemötande, supernöjd med bilen. Kan absolut rekommenderas.

Barham K
Skrev om DTN Group

Har köpt ett antal bilar under åren och personalen har topp bemötande, bilarna jag har köpt alltid hållit målet 🌹👍

Afrim T
Skrev om DTN Group

Fick köra 40 mil fram och tillbaka och hitta massor med dolda fel som inte var beskrivet i annonsen med heller,samt att dem hade ingen aning om bilen för den var aldrig provkörd av dem heller,men jag var ändå sugen på bilen och la ett bud med tanke på dolda felen som jag hittade men blev inget affär ändå.... Lite av ”dolda fel” Lite missljud i styrservon Däcken bak är helt slut Vinnande ljud från troligtvis servo pumpen Vänster bak ruta ur funktion Lite vibrationen från bromsar fram AC funkar ej tror jag eller...

Svar från DTN Group

Hej Afrim! Får vi fråga vilken bil det handlar om? Låter väldigt konstigt, då vi gör varudeklaration på samtliga bilar vi annonserar.. Med vänlig hälsning DTN Group AB

Patrik E
Skrev om DTN Group

Mycket bra service och go personal. Jag ville ha med bilen hem innan långhelg, och vi gjorde upp affären via telefon, jag var supersen till DTN, de stannade kvar efter stängningsdags och hade förberett allt. Efter en snabb koll upptäcktes att det saknades en sak i bilen, de sa bara "åk in o köp det o skicka fakturan till oss" sagt o gjort, och inget tjafs om fakturan som betalades. Köper gärna bil hos DTN igen. Vh PG