Alla kategorier Lokalvårdare Skåne Vellinge Duo Städ

Falsterbovägen 55, 236 51 Höllviken — Visa karta

Höjagatan 3, 21233, MALMÖ
F&D Damaju Städ
Nicklas N:
Bra städning som fixar det fint även om vi inför städningen inte alltid hinner plocka undan saker från de ytor som ska städas.

Läs vad 1 kund tycker om Duo Städ

• Eriksson A
    Eriksson A skrev om Duo Städ
    Tjabba!

Jag jobbade på detta företaget för ett år. Jag rekommenderar alla att jobba inte med dem för att dom lurar människor. Man tjänner inte extra om man jobbar efter kl 6, helger eller röda dager plus dem räknar inte vägen.
    Tänk om man bor i Malmö och jobbar i Trelleborg och sen kör till Lomma och sen till Höllviken, Varje dag jobbar man minst på tre områden. Det finns inte schema också ho dom, alla anställder har ingen schema.
    Dem har inte kollektiv avtal med facet, då betyder om du får ett problem du måste lösadet själv även om du var medlem på ett fack. Facket kan inte göra något till detta företaget på grun av dom har inte kollektiv avtal.
    På detta företaget finns ngen försäkring, då om du gör något fel eller ta tappar något eller skaddar något ska du betala själv.
    Vad konstigt! Plus dom har egna regalrna.
    Tills nu klagat 25 person mot detta företaget (polis anmälan, facket och arbets miljö).
    Hur funkar det i Sverige?

Tack för er

Falsterbovägen 55, 236 51 Höllviken