Alla kategorier Motorcykel Stockholms län Solna E & D Mc - Verkstaden AB

Gelbgjutarevägen 4, 171 48 Solna — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om E & D Mc - Verkstaden AB

• Sven L
    Sven L skrev om E & D Mc - Verkstaden AB
    En väldigt bra verkstad som har tagit hand om min både nu i över 5 år! Rekommenderas starkt!
  • Mathias L
    Mathias L skrev om E & D Mc - Verkstaden AB
    Auktoriserade??? Allvarligt, sluta skämta....

Fick hojen ditkörd av bärgare efter stöldförsök, den blev inte så mycket bättre efter besöket där, hälften var inte fixat första gången jag var där för att hämta den, andra gången tog jag den därifrån fortfarande trasig..
    Dom kunde inte fixa kåpor som var trasiga eftersom dom inte "fanns kvar" längre, jag ringde ETT samtal till en annan firma och fick reda på att den fanns att beställa utan bekymmer.
    Det tog flera månader och bemötandet var riktigt illa. Ingen ska behöva
    mötas av sån beteende när man är kund.

Kan tillägga att en vän lämnade in sin hoj på vanlig service på vintern och han fick tillbaka den när sommarn var slut.
  • Livio J
    Livio J skrev om E & D Mc - Verkstaden AB
    För er egen skull så ta inte er MC hit!

Otroligt dåligt kundbemötande! Och efter lång väntetid då jag inte hört något ifrån med ringer jag och kollar och de har inte gjort ett skit på hojen! Dessutom får man en utskällning och de säger "Men ta den här ifrån då?!" i hyfsat otrevlig ton.

Blev endast medlem här för att kunna varna andra för att inte gynna dessa dårar!
  • Peder E
    Peder E skrev om E & D Mc - Verkstaden AB
    Bemötandet var riktigt dåligt, otrevligt skulle behövas en snabb charmkurs där.
    Efter ca 4 veckors väntetid fick jag tillbaks hojen. Efter en massa tjat. Ressultatet blev spräck kåpa och ingen hastihetsmätare ikopplad. Men ok grundfelet var löst iallafall.

Inget jag kan rekommendera.
  • Milan S
    Milan S skrev om E & D Mc - Verkstaden AB
    Varnar Er för dessa skojare! Lämnade in hojen för vanlig service och kom inte därifrån på hojen för att den efter servicen var stendöd. Killen i verkstan visste inte varför...Som extra bonus slarvade de bort mina original hojnycklar. Passar Er noga!!! Kaxigt bemötande.
    Peder E gillar detta

Gelbgjutarevägen 4, 171 48 Solna