E4 Bilcenter

E4 Bilcenter

Välkommen till E4 Bilcenter!

Vi är en svensk bilhandlare som har som mål att du som kund ska komma och gå för att sedan vara 100% nöjd med din upplevelse hos oss. Oavsett om det handlar om att köpa bil eller sälja din bil.

Vi erbjuder förutom försäljning av bilar även rekond och bilservice. Vi är en fullserviceanläggning med auktoriserad bilverkstad. Vi tar helt enkelt hand om din bil från bilservice till köp och sälj av bil.

Varmt välkommen att höra av dig till oss om du har några frågor!

Läs vad 12 kunder tycker om E4 Bilcenter 2

2022-07-21 Verifierad kund
    Bra kommunikation
    Jag tycker att dem är seriös, berätta om innan man köpa bil hos den
    2022-07-04 Verifierad kund
    Grym service bra bemötande . Fin bil aldrig haft problem med den.
    2022-04-28 Verifierad kund
    Trevligt och bra bemötande och bra service
    2022-04-04 Verifierad kund
    Alltid bra service
    Våra förväntningar uppfylldes
    2022-03-25 Verifierad kund
    Tyvärr fick vi en bil som hade motorfel.
    Dessutom lite andra fel också samt sommardäck som inte var ok.
    Egentligen fick vi inte köra bilen eftersom det fanns en skuld.
    Han tar dock tillbaka bilen och vi får hoppas att vi även får tillbaka pengarna.
    2022-03-23 Verifierad kund
    Bilen hade flera fel som inte uttalades av säljaren. De körde bilen fram och tillbaks för att åtgärda dem. Ändå upptäcktes brister som säljaren vägrade att stå för, som kortet till navigationen som saknades och kostar 2000 kronor. Säljaren svarar inte längre på mina sms. De var alltid flera timmar sena med både att svara och leverera. Bilen levererades smutsig både ut och insidan. Bemötandet via telefon var vänlig men handlingen väldig oprofessionell.
    Med tanke på att jag köpte bilen på distans så förväntade jag mig en ärlig och seriös affär men var tyvärr nära att lämna tillbaks bilen flera gånger. De fixade alla fel förutom kortet men det var helt enkelt inget jag skulle göra om. Och dessutom så kapar de kontakten när de känner för det. Rekommenderas ej!
  • 2021-05-26 Insamlad av företaget
    Det mycket bra bemötande från personalen
    Jag är hel nöjd med denna affär !
    2021-05-23 Insamlad av företaget
    köpte en BMW X5 . Smidigaste affären jag någonsin gjort. Väldigt professionell, lyhörd och hjälpsam även efter affär.
    Tack E4 bilcenter
  • 2021-05-13 Insamlad av företaget
    Köpte skåpbil. Okomplicerad affär, bra och proffsigt bemötande! Bilen strulade dock kort efter att vi hämtat den, men vi fick hjälp av e4 bilcenter och det löste sig bra :) Kan rekommenderas!
  • 2021-05-13 Insamlad av företaget
    Jag köpte en Audi RS5.
    Vi blev mycket trevligt bemötta från start. Förväntningarna på bilen var höga baserat på beskrivningen och levde inte upp till verkligheten men detta fick vi kompensation för och vi var nöjda med affären. I överenskommelsen så fick vi lämna in bilen på valfri verkstad för att åtgärda ett litet oljeläckage vilket E4 lovat att betala. Håller E4 sitt ord om att ersätta denna kostnad så är mitt betyg 10/10 och jag har ingen tvekan att varmt rekommendera denna bilhandlare. Men som sagt, allt hänger på att de håller sitt ord om kostnaden för reparationen.
    Mvh Petra
    2021-05-12 Insamlad av företaget
    Dom jätte trevligt bästa service
  • 2021-05-11 Insamlad av företaget
    Jätte bra ... Behandlingen med kunderna är underbar .. Jag hoppas att du håller dig på samma nivå .. lycka till ..
  • 2021-05-11 Insamlad av företaget
    Grymt service samt jätte bra samarbete👌