E4 Bilcenter

E4 Bilcenter

Ring 08-554 444 77 e4bilcenterab.se
4.2

Välkommen till E4 Bilcenter! Vi är en svensk bilhandlare som har som mål att du som kund ska komma och gå för att sedan vara 100% nöjd med din upplevelse hos oss. Oavsett om det handlar om att köpa bil eller sälja din bil. Vi erbjuder förutom försäljning av bilar även rekond och bilservice. Vi är en fullserviceanläggning...

16 omdömen om E4 Bilcenter

Anna F
Skrev om E4 Bilcenter

Lång uppdatering men jag vill varna er för dem. Vi hade våran bmw ute på blocket. Dem kontaktade oss föratt sälja den och sin provision skulle dem addera på priset som vi ville ha. Slutade med att dem bandade samtal som vi hade över telefon föratt sen ljuga och manipulera vad vi har faktiskt kommit överens om. Dem helt ”magiskt” sålde bilen samma dag vi skulle hämta tillbaka den då dem inte hade fått den såld på dem 3 månaderna som kontraktet vad skriven på. Vi fick inga pengar på nästan en full månad efter den påstådda...

Haninge Bilpark
4.6/5 i betyg av 1311 omdömen 4.6 av 1311 omdömen

Professionell och väldigt kunnig Bästa bemötandet jag någonsin fått Bra bilar och superbra priser Kommer rekommendera dom till alla mi

Susanne G Susanne G
Abdullah T
Skrev om E4 Bilcenter

Jag är mycket nöjd med köpet av denna underbara bil

Kevin S
Skrev om E4 Bilcenter

Jag blev bemöt jättebra! Och bilköpet gick jättebra! Dom ordnade allt. Superaffär!

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

Mike B
Skrev om E4 Bilcenter

Bra kommunikation Jag tycker att dem är seriös, berätta om innan man köpa bil hos den

Mergim D
Skrev om E4 Bilcenter

Grym service bra bemötande . Fin bil aldrig haft problem med den.

Carson Sverige
4.6/5 i betyg av 750 omdömen 4.6 av 750 omdömen

Eva M
Skrev om E4 Bilcenter

Trevligt och bra bemötande och bra service

Jan J
Skrev om E4 Bilcenter

Alltid bra service Våra förväntningar uppfylldes

Bilförmedlingen Stockholm
4.7/5 i betyg av 350 omdömen 4.7 av 350 omdömen

Grymma låvar skicket på bilen...köpte en v60 av dom👍👍👍👍👍

Nicklas S Nicklas S
Ann-britt F
Skrev om E4 Bilcenter

Tyvärr fick vi en bil som hade motorfel. Dessutom lite andra fel också samt sommardäck som inte var ok. Egentligen fick vi inte köra bilen eftersom det fanns en skuld. Han tar dock tillbaka bilen och vi får hoppas att vi även får tillbaka pengarna.

Samuel S
Skrev om E4 Bilcenter

Bilen hade flera fel som inte uttalades av säljaren. De körde bilen fram och tillbaks för att åtgärda dem. Ändå upptäcktes brister som säljaren vägrade att stå för, som kortet till navigationen som saknades och kostar 2000 kronor. Säljaren svarar inte längre på mina sms. De var alltid flera timmar sena med både att svara och leverera. Bilen levererades smutsig både ut och insidan. Bemötandet via telefon var vänlig men handlingen väldig oprofessionell. Med tanke på att jag köpte bilen på distans så förväntade jag mig en...

Fordonsbolaget
4.8/5 i betyg av 1027 omdömen 4.8 av 1027 omdömen

Johan B
Skrev om E4 Bilcenter

Det mycket bra bemötande från personalen Jag är hel nöjd med denna affär !

Badi K
Skrev om E4 Bilcenter

köpte en BMW X5 . Smidigaste affären jag någonsin gjort. Väldigt professionell, lyhörd och hjälpsam även efter affär. Tack E4 bilcenter

Doris H
Skrev om E4 Bilcenter

Köpte skåpbil. Okomplicerad affär, bra och proffsigt bemötande! Bilen strulade dock kort efter att vi hämtat den, men vi fick hjälp av e4 bilcenter och det löste sig bra :) Kan rekommenderas!

Petra S
Skrev om E4 Bilcenter

Jag köpte en Audi RS5. Vi blev mycket trevligt bemötta från start. Förväntningarna på bilen var höga baserat på beskrivningen och levde inte upp till verkligheten men detta fick vi kompensation för och vi var nöjda med affären. I överenskommelsen så fick vi lämna in bilen på valfri verkstad för att åtgärda ett litet oljeläckage vilket E4 lovat att betala. Håller E4 sitt ord om att ersätta denna kostnad så är mitt betyg 10/10 och jag har ingen tvekan att varmt rekommendera denna bilhandlare. Men som sagt, allt hänger på att de håller sitt ord om kostnaden för reparationen. Mvh Petra

Hiba G
Skrev om E4 Bilcenter

Dom jätte trevligt bästa service

Murad A
Skrev om E4 Bilcenter

Jätte bra ... Behandlingen med kunderna är underbar .. Jag hoppas att du håller dig på samma nivå .. lycka till ..

Bilpunkten Arlandastad Ab B

Grymt service samt jätte bra samarbete👌