earstore.se

earstore.se

• BadgeSixYears
5 599
4.4

Välkommen till din hörselexpert på nätet. Sedan 1953 har Transistor tjänat världen med lösningar för att höra bättre. Vi driver earstore.se, som var en av pionjärerna inom e-handel och hörsel i Sverige, när det startades 2005. Med unika tjänster samt en trygg och säker e-handel är vi idag Sveriges ledande leverantör inom hörselområdet....

5599 omdömen om earstore.se

Sedan starten hos Reco 2019

Gertie H
Skrev om earstore.se

Snabb leverans. Batterierna passade mina hörapparater

Laila G
Skrev om earstore.se

Ganska snabb leverans. Får nu se om dom är lika bra kvalitetsmässigt som andra leverantörer. Har köpt batterier till hörapparaten

Conny R
Skrev om earstore.se

väldigt dyra microfonskydd o domer till dessa hörapparater

Anders A
Skrev om earstore.se

Bra mottagande av order o snabb leverans

Märta H
Skrev om earstore.se

Tack för snabb leverans av Ear-tip och vaxfilter

Ingeborg Viola N
Skrev om earstore.se

Köpte filter och dome till mina hörapparater. Var lätt att hitta rätt varor. Ganska snabb leverans direkt hem i brevlådan.

Kjell A
Skrev om earstore.se

Vet inte har inte fått någon än

Stefan P
Skrev om earstore.se

Snabb leverans och rätt produkt

Jan L
Skrev om earstore.se

Jag fick de varor och det var lätt att beställa. Gillar det 😄

Svante A
Skrev om earstore.se

Var enkelt att köpa och snabb leverans, så jag rekommenderar med nöje EARSTORE.SE SVANTE A.

Anneli S
Skrev om earstore.se

Bra utbud och smidigt att handla.

�
Skrev om earstore.se

När jag hade hittat vad jag sökte så gick resten enkelt

Morgan R
Skrev om earstore.se

Snabb leverans och toppen trevlig support

Irma R
Skrev om earstore.se

Beställning enkel o leveransen snabb

Pia L
Skrev om earstore.se

Enkelt att handla, köpte öronproppar.

Git K
Skrev om earstore.se

Handlade batteri till hörapparat.Beställde fm.och dagen efter paketet i brevlådan.Supernöjd.

Folke H
Skrev om earstore.se

Snabb leverans av öronslangen Det mesta är så dyrt nuförtiden.!

Jill O
Skrev om earstore.se

det var första gången jag handlade produkter till min hörapparat och jag är mycket nöjd med Earstore. Bra utbud och det var ganska lätt att få rätt saker till just den hörapparat som jag har. eftersom det var första gången fick jag använda mig en del av bilderna också för att försäkra mig om att dt blev rätt dome och filter. det var snabb leverans. sammanfattningsvis är jag mycket nöjd och kommer fortsätta köpa det jag behöver till min hörapparat från earstore.

Anb-britt F
Skrev om earstore.se

Snabb leverans ända fram till dörren!

Lena E
Skrev om earstore.se

Lätt att handla på nätet och snabb leverans. Dessutom bra pris.

Catharina S
Skrev om earstore.se

Jag beställt tillbehör till min hörapparat. Ni har levererat paketet med en retur sedel om ngt skulle fattas. Jag förväntar mig att få varan med det beställda och i anständig tid. F.ö. vet jag inte ngt om er och kan inte uttala mig. Det mycket störande är att transporten fallit på företaget Bring som levererar till i Hamralivs ca17 mil fr Funäsdalen o ca 7 km från mitt boende. Ger få möjligheter att hämta ut leveranser. Jag bor i fjällort i Härjedalen.

Runo V
Skrev om earstore.se

Snabbt svar via kundtjänsten på fråga innan order och sedan snabb leverans vid beställning.

Anna G
Skrev om earstore.se

Här hittar man verkligen allt till hörseln och hörapparaterna! Otroligt! Finns ingen annan på marknaden med så kompetent service från legitimerade audionomer, väldigt ovanligt faktiskt.

Ann-cristin S
Skrev om earstore.se

Lätt att hitta rätt produkt! Snabb leverans!

Eva-Lotta C
Skrev om earstore.se

Fick min beställning blixtsnabbt, men det var inte det jag hade beställt. Kontaktade earstore som bad om ursäkt och bad mig skicka tillbaks de felaktiga till en frisvarsadress så skulle de skicka rätt batterier. En vecka senare kom rätt batterier så det var OK.

Valborg G
Skrev om earstore.se

Har i flera år köpt hörapparatsbatterier. Snabb expediering. Nöjd. Har inte prövat att köpa något annat.

Hilkka E
Skrev om earstore.se

Snabb leverans efter att man skickar in beställning. Är jätte nöjd

Ing-Mari J
Skrev om earstore.se

Billig och lika bra som de dyrare varianterna!

Christer S
Skrev om earstore.se

Snabbt och enkelt att handla på earstore Köpte batterier till mina hörapparater Levererades till vår brevlåda efter några få dagar

Susanne A
Skrev om earstore.se

Hej Min "delsbo" har fått hörapparat och behövde en extra laddare eftersom han dels är hemma och dels hos mej.De beställde vi genom er ,och de fungerade väldigt bra. de stod att de skulle lämnas i brevlådan men de kom till ICA men jag fick sms om leveransen så jag fick en välbehövlig cykeltur i stället. Mvh Susanne

Björn M
Skrev om earstore.se

Jag behövde en extra phonak laddare till stugan, och fick den levererad hem. Smidigt och enkelt.

Birgitta S
Skrev om earstore.se

Inga problem!Jag beställde fel och har skickat tillbaka och hoppas det blir rätt nästa leverans.

Oscar L
Skrev om earstore.se

Snabbt leverans! Supernöjd! Tack :)

Gunilla B
Skrev om earstore.se

Det har fungerat bra med allt köp jag gjort från earstore

Britt J
Skrev om earstore.se

har handlat tidigare och tycker dom är toppen

Anders S
Skrev om earstore.se

Snabb leverans Alltid bra produkter till vettigt pris.

Arja J
Skrev om earstore.se

Snabb service Jag köpte klisterlappar till Duerity-tinnitus-enheter.

Ingela H
Skrev om earstore.se

Bra produkter med snabb leverans till rimliga priser

Margareta A
Skrev om earstore.se

Snabb leverans och bra produkt som hjälpmedel vid dålig hörsel

Gun A
Skrev om earstore.se

Det var smidigt att beställa produkterna!

Kent L
Skrev om earstore.se

Blev lite lurad när jag beställde earstores eget märke batteri 13, 10 st för 24 kr styck. Alltså 240 kr när man kunde beställa ett 10-pack för 199 kr. När jag kollade sen blev det samma pris som för Rayovac-batterier 24 kr styck.

Karin B
Skrev om earstore.se

Lätt att beställa. Bra kundbemötande. Blev kontaktad på telefon för att förvissa sig om att jag kände till möjligheten att söka bidrag för arbetshjälpmedel, samt att jag var säker på vilken färg jag valt. Någon dag senare kontaktades jag för att informeras om att den ena vara skulle vara något försenad och att man ordnat då den skulle skickas direkt till mig.

Gudrun B
Skrev om earstore.se

Allt gick bra, fick snabbt det jag beställt, dvs batterier till hörapparaten.

Carina A

Snabb leverans, billigt. Mycket bekvämt

Maria O
Skrev om earstore.se

Jag beställde slang till mina hörapparater men hade problem att få dit de.

Annelie H
Skrev om earstore.se

Snabb och bra leverens. Öronproppar som verklige fungerar, lätt att använda

Lars N
Skrev om earstore.se

Jag beställde vaxfilter och öppen och stängd Dome men vaxfilter fanns inte men dagen efter fick jag mail att det fanns då tycker jag att de kunde ha invänta så jag hade fått med vaxfilter Med vänlig hälsning, Lars Nordqvist

Skomakeri A
Skrev om earstore.se

Produkterna funkade inte så bra som vi förväntade oss. Svåra att använda och informationen var vilseledande ang de utlovade filter som vi uppfattade skulle ingå

Eddy S
Skrev om earstore.se

Beställde under helgen, leverans tisdag! Snabbt och bra med andra ord.

Gary W
Skrev om earstore.se

Vi syskon har letat efter en sak till vår mamma som inte vill använda hörapparat.köpte en samtalsförstärkare från er.hon tycker att den fungerar jättebra. Den beställdes på fredag och kom till oss på måndag vi är så nöjda med produkten och snabb leverans