Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Södermalm East Street Piercing

East Street Piercing

Östgötagatan 79, 116 64 Stockholm — Visa karta

East Street öppnade 1993 med målet att utföra säker och hygienisk kroppskonst, och har sedan dörrarna öppnades vuxit till att idag vara en av de största och äldsta aktörerna i branschen. Vi har 15 års erfarenhet av piercing och den eftervård som krävs.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Övriga företag nära East Street Piercing:

Box 6088, Solna
Habtemariam M:
Jag är en jätte nöjd kund och tvekar inte att rekom MTB till andra.

Läs vad 4 kunder tycker om East Street Piercing

• Abb B
    Abb B skrev om East Street Piercing
    Har ca tio piercingar och gjort flertalet av mina piercingar här. Bra mycket bättre än många andra. Trevlig och kunnig personal, stort utbud av smycken, och ren och skofri lokal. Man får alltid kvitto och skötselinfo, vilket påvisar deras seriösa inställning. Därför förlåter man snabbt de något dyrare priserna.

Jag bytte piercare främst för att min förra sällan (läs: aldrig) var på plats samt inte hade samma syn på hygien (detta trots att den studion är bland de mest populära i Stockholm city). På East Street är det alltid någon på plats och man får alltid den hjälp man behöver.

Det som drar ner något på betyget är att jag ibland känner att det sker viss i kommunikationen. Exempelvis har fel smycke satts in vid ett tillfälle. Vid ett annat tycker jag att piercingen hamnade något fel.
  • Carro
    Carro skrev om East Street Piercing
    Bra bemötande, kunniga människor i personalen, god hygien och seriös studio. Rekommenderar den varmt!
  • Sandra L
    Sandra L skrev om East Street Piercing
    trevlig personal som alltid hälsar en välkommen och är hjälpsam, piercat mig där 2 ggr, och ska jag pierca mig igen kommer jag definitivt gå hit. Väldigt lyhörda för hur man vill ha sin piercing samtidigt som dom ger förslag som blir bättre. Dessutom när jag skulle pierca läppen var jag väldigt rädd, piercaren pratade lite med mig och frågade om jag undrar något mer innan han ska göra hålet och jag svarar "det får inte göra ont" till min förvåning så sa han bara "Ok" och det gjorde inte ont, utom en milliesekund, och jag var förvånad över att det var över så fort (efter en ganska långdragen piercing i helix). Rekommenderar dom starkt för alla som vill pierca sig :)
  • Elin S
    Elin S skrev om East Street Piercing
    Piercarna är omtänksamma och snälla mot de kunder som är nervösa, och svarar på alla frågor man kan tänkas ha. Unik inredning, fin och fräsch studio med jättetrevliga anställda. Priserna är högre än på vissa andra ställen, men när man ser alla diplom, asap-medlemskapet samt hör dem berätta om allt arbete de lägger ner på att hålla studion ren förstår man varför. STORT plus i kanten för att alla är välkomna på studion för att få hjälp och rådgivning med piercings, även om de inte är gjorda i studion.
    Perfekt utförda piercings, dessutom går de alltid igenom skötselråd med kunden i förväg och frågar om man har sovit och ätit ordentligt. Mycket förtroendeingivande!
    Dessutom säljer de annorlunda och väldigt snygga märkessmycken för kroppsmodifikation som vad jag vet inte går att hitta någon annanstans.
    Ännu ett stort plus för att studion har en sjuksyster som ger medicinsk rådgivning till kunder. Skönt att veta att de både är kunniga inom piercings och medicin. Bara pluspoäng från min sida!

Östgötagatan 79, 116 64 Stockholm