Alla kategorier Jurist Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Årsta Ec Juristkonsult HB

Ec Juristkonsult HB

Steningevägen 5, 120 39 Årsta — Visa karta

Kindstugatan 1, 11131, STOCKHOLM
Anna Rinman Familjerättsbyrå
Bonnie L:
Det är inte jag utan min syster som varit klient hos Anna Rinman. Min syster är numera dement och kan tyvärr inte svara på en sådan här förf...

Läs vad 3 kunder tycker om Ec Juristkonsult HB

• Henrik  U
    Henrik U skrev om Ec Juristkonsult HB
    Vi är kanon nöjda med er på EC Juristkonsult. Vi har nu fått vår ersättning från försäkringsbolaget som de inte alls tänkte betala först, men ack så det vände. Och nu kan vi gå vidare.

Tack för all hjälp!

Henrik & Helene
  • Efe G
    Efe G skrev om Ec Juristkonsult HB
    Bästa Jesper på EC Juristkonsult hjälpte mig med ett försäkringsfall som till en början såg omöjligt ut.
    Med hans erfarenhet lyckades vi vända mina motgångar till framgång och löste försäkringsfallet galant. Med god kommunikation blev jag informerad under ärendets gång och är nu i slutändan mycket nöjd att vara kund och fri från bekymmer. Tack Jesper! / Eric
  • Janna Erika L
    Janna Erika L skrev om Ec Juristkonsult HB
    Jag blev uppsagd från mitt arbete och anlitade EC Juristkunsult, som vann målet i Stockholms tingsrätt, blev 90 000kr rikare, mycket nöjd bemötande och hantering av mitt ärende! / Erika

Steningevägen 5, 120 39 Årsta