Alla kategorier Övrigt Stockholms län Huddinge Eco & Nur Sweden

Eco & Nur Sweden

Mangårdsvägen 14, 141 51 Huddinge — Visa karta

Er målarfirma i Stockholm!
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 8 kunder tycker om Eco & Nur Sweden

• Ann-marie B
    Ann-marie B skrev om Eco & Nur Sweden
    Väldigt trevligt och professionellt bemötande vid renovering av lägenhet. Perfekta råd vid tapetval och färgval.Målning och tapetsering har gjorts professionellt och inom tidsram som överenskommits. Man höll rent och snyggt i lägenheten under renoveringen.
    Jag är väldigt nöjd och fick mycket valuta för de pengar jag betalade och som stämde med det kostnadsförslag jag fått! Jag vill starkt rekommendera denna firma!
  • Therese D
    Therese D skrev om Eco & Nur Sweden
    Bra målning, trevliga och serviceminded. Tillmötesgående och flexibla. Vi är Nöjda.
  • Sara E
    Sara E skrev om Eco & Nur Sweden
    Bra service, bra pris. Arbetet ordentligt gjort. Snabbt och effektivt gjort! Mycket nöjd!
  • Arvid H
    Arvid H skrev om Eco & Nur Sweden
    Tjänst: Ommålning och tapetsering av 5 rums lägenhet från sekelskiftet.

Bemötande: Mycket gott och kunnigt bemötande av Erkin.

Pris/Kvalitet: Kvalitén är hög vilket ger toppbetyg i pris/kvalitet.
  • Moa S
    Moa S skrev om Eco & Nur Sweden
    Seriöst. Bra och snyggt utfört. Korrekt bemötande. Viktigast av allt, kommer tillbaka och ställer till rätta det man inte är nöjd med. Vi fick ett fåtal bubblor på målade väggar pga gamla tapeter under. Då kom en från företaget tillbaka och rättade till. Proffsigt!
    2014-03-26 Erkin K svarar Moa S
    Tack för Er. Det viktigt för oss att Ni (kunder) ska vara nöjda till 100% annars jag slutar med det här branschen!
  • Alexandra L
    Alexandra L skrev om Eco & Nur Sweden
    Detta är utan tvekan den bästa firman vi någonsin använt i dessa sammanhang. Erkin är ett proffs ut i fingerspetsarna och gör ett PERFEKT JOBB OCH RESULTATET är 100 %. Dessutom punktlig, lyhörd och mycket trevlig som ett plus :) Kan varmt REKOMMENDERA!!!!!! PS) Även extremt prisvärt. Vi är supernöjda!
    Erkin K gillar detta
  • Susanne D
    Susanne D skrev om Eco & Nur Sweden
    Erkin är mycket trevlig och otroligt noggrann. Han målade om hela lägenheten med snickerier, väggar, köksluckor, dörrar och tak. Arbetet blev över förväntan.
    Vi kan verkligen rekommendera Eco & Nur till andra.
    2014-02-13 Erkin K svarar Susanne D
    Tack för Er. Den här branschen är mitt jobb och min karriär. Meningen att allt ska vara i själva verket, därför så enkelt är det...................-:))
  • Håkan A
    Håkan A skrev om Eco & Nur Sweden
    Vi har fått målat i hela vår lägenhet (väggar, tak och snickerier) på Kungsholmen av den här målaren (Erkin).
    Han har även målat gemensamma utrymmen i vår BRF och i andras lägenheter här. Alla är nöjda.
    Han är noggrann, färgsäker och pålitlig!
    Vi kan verkligen rekommendera honom.
    2014-02-11 Erkin K svarar Håkan A
    Tack Håkan för de vänliga orden. Jag är verkligen glad att Du tycker så bra om mig och mitt företag...........

Mangårdsvägen 14, 141 51 Huddinge