Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Huddinge Eco & Nur Sweden

Eco & Nur Sweden

Mangårdsvägen 14, 141 51 Huddinge — Visa karta

Er målarfirma i Stockholm!

Läs vad 8 kunder tycker om Eco & Nur Sweden

• 2015-02-12

Ann-marie B skrev om Eco & Nur Sweden
    Väldigt trevligt och professionellt bemötande vid renovering av lägenhet. Perfekta råd vid tapetval och färgval.Målning och tapetsering har gjorts professionellt och inom tidsram som överenskommits. Man höll rent och snyggt i lägenheten under renoveringen.
    Jag är väldigt nöjd och fick mycket valuta för de pengar jag betalade och som stämde med det kostnadsförslag jag fått! Jag vill starkt rekommendera denna firma! Läs mer
  • 2015-02-05

Therese D skrev om Eco & Nur Sweden
    Bra målning, trevliga och serviceminded. Tillmötesgående och flexibla. Vi är Nöjda. Läs mer
  • 2015-02-02

Sara E skrev om Eco & Nur Sweden
    Bra service, bra pris. Arbetet ordentligt gjort. Snabbt och effektivt gjort! Mycket nöjd! Läs mer
  • 2015-02-02

Arvid H skrev om Eco & Nur Sweden
    Tjänst: Ommålning och tapetsering av 5 rums lägenhet från sekelskiftet.

Bemötande: Mycket gott och kunnigt bemötande av Erkin.

Pris/Kvalitet: Kvalitén är hög vilket ger toppbetyg i pris/kvalitet. Läs mer
  • Moa S

2014-03-26

Moa S skrev om Eco & Nur Sweden
    Seriöst. Bra och snyggt utfört. Korrekt bemötande. Viktigast av allt, kommer tillbaka och ställer till rätta det man inte är nöjd med. Vi fick ett fåtal bubblor på målade väggar pga gamla tapeter under. Då kom en från företaget tillbaka och rättade till. Proffsigt! Läs mer
  • Alexandra L

2014-02-19

Alexandra L skrev om Eco & Nur Sweden
    Detta är utan tvekan den bästa firman vi någonsin använt i dessa sammanhang. Erkin är ett proffs ut i fingerspetsarna och gör ett PERFEKT JOBB OCH RESULTATET är 100 %. Dessutom punktlig, lyhörd och mycket trevlig som ett plus :) Kan varmt REKOMMENDERA!!!!!! PS) Även extremt prisvärt. Vi är supernöjda! Läs mer
    Erkin K gillar detta
  • 2014-02-12

Susanne D skrev om Eco & Nur Sweden
    Erkin är mycket trevlig och otroligt noggrann. Han målade om hela lägenheten med snickerier, väggar, köksluckor, dörrar och tak. Arbetet blev över förväntan.
    Vi kan verkligen rekommendera Eco & Nur till andra. Läs mer
  • 2014-02-11

Håkan A skrev om Eco & Nur Sweden
    Vi har fått målat i hela vår lägenhet (väggar, tak och snickerier) på Kungsholmen av den här målaren (Erkin).
    Han har även målat gemensamma utrymmen i vår BRF och i andras lägenheter här. Alla är nöjda.
    Han är noggrann, färgsäker och pålitlig!
    Vi kan verkligen rekommendera honom. Läs mer

Bästa byggföretagen i Huddinge:

Peter Z Peter Z tycker: