Eco & Nur Sweden

Eco & Nur Sweden

Er målarfirma i Stockholm!

8 omdömen om Eco & Nur Sweden

Ann-marie B
Skrev om Eco & Nur Sweden

Väldigt trevligt och professionellt bemötande vid renovering av lägenhet. Perfekta råd vid tapetval och färgval.Målning och tapetsering har gjorts professionellt och inom tidsram som överenskommits. Man höll rent och snyggt i lägenheten under renoveringen. Jag är väldigt nöjd och fick mycket valuta för de pengar jag betalade och som stämde med det kostnadsförslag jag fått! Jag vill starkt rekommendera denna firma!

LPT Construction AB
4.3/5 i betyg av 32 omdömen 4.3 av 32 omdömen
Badge2020

Therese D
Skrev om Eco & Nur Sweden

Bra målning, trevliga och serviceminded. Tillmötesgående och flexibla. Vi är Nöjda.

Sara E
Skrev om Eco & Nur Sweden

Bra service, bra pris. Arbetet ordentligt gjort. Snabbt och effektivt gjort! Mycket nöjd!

I.K.A Byggkonsult AB
4.8/5 i betyg av 70 omdömen 4.8 av 70 omdömen
BadgeFourYears

Andrius P Andrius P
Arvid H
Skrev om Eco & Nur Sweden

Tjänst: Ommålning och tapetsering av 5 rums lägenhet från sekelskiftet. Bemötande: Mycket gott och kunnigt bemötande av Erkin. Pris/Kvalitet: Kvalitén är hög vilket ger toppbetyg i pris/kvalitet.

Moa S
Skrev om Eco & Nur Sweden

Seriöst. Bra och snyggt utfört. Korrekt bemötande. Viktigast av allt, kommer tillbaka och ställer till rätta det man inte är nöjd med. Vi fick ett fåtal bubblor på målade väggar pga gamla tapeter under. Då kom en från företaget tillbaka och rättade till. Proffsigt!

Badrumsrenoverarna
4.4/5 i betyg av 73 omdömen 4.4 av 73 omdömen
Badge2019

Emelie Elsa Birgitta O Emelie Elsa Birgitta O
Alexandra L
Skrev om Eco & Nur Sweden

Detta är utan tvekan den bästa firman vi någonsin använt i dessa sammanhang. Erkin är ett proffs ut i fingerspetsarna och gör ett PERFEKT JOBB OCH RESULTATET är 100 %. Dessutom punktlig, lyhörd och mycket trevlig som ett plus :) Kan varmt REKOMMENDERA!!!!!! PS) Även extremt prisvärt. Vi är supernöjda!

Erkin K gillar detta
Susanne D
Skrev om Eco & Nur Sweden

Erkin är mycket trevlig och otroligt noggrann. Han målade om hela lägenheten med snickerier, väggar, köksluckor, dörrar och tak. Arbetet blev över förväntan. Vi kan verkligen rekommendera Eco & Nur till andra.

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Håkan A
Skrev om Eco & Nur Sweden

Vi har fått målat i hela vår lägenhet (väggar, tak och snickerier) på Kungsholmen av den här målaren (Erkin). Han har även målat gemensamma utrymmen i vår BRF och i andras lägenheter här. Alla är nöjda. Han är noggrann, färgsäker och pålitlig! Vi kan verkligen rekommendera honom.