My Driving Academy Göteborg Högsbo

Ring 0102-07 07 75 mydrivingacademy.com

72 omdömen om My Driving Academy Göteborg Högsbo

Sudha T
Skrev om My Driving Academy Göteborg Högsbo

Had a very good experience of driving practice with the instructor Jasin. Highly recommend practicing with him. He had been patient and has very good method for teaching.

Linnégatans Trafikskola
4.7/5 i betyg av 106 omdömen 4.7 av 106 omdömen
BadgeTwoYears

Linnegatans trafikskola har supertrevliga och duktiga körlärare som får en att känna sig trygg som elev. Fredrik och Patrik ska ha en extra

Kristian M
Skrev om My Driving Academy Göteborg Högsbo

Åkte med jasin två gånger sen klarade jag mitt körkort utan problem han e grym boka med honom

Ebba E
Skrev om My Driving Academy Göteborg Högsbo

Jättebra bemötande och trevlig personal. Berwa har varit en jättebra körlärare, väldigt pedagogisk, hjälpsam och flexibel. Stort tack till Berwa och körskolan som hjälpt mig att få körkort!

Mahad M
Skrev om My Driving Academy Göteborg Högsbo

Jätte bra upplevelse med körläraren Jasin. Han lärde ut verkligen från grunden och såg till att man verkligen förstod varför man gjorde som man gjorde. Jätte trevlig lärare där han var med som en kompis vilket gjorde det lättare att även lära sig. Rekommenderar den läraren starkt

Mikael A
Skrev om My Driving Academy Göteborg Högsbo

Jag har kört med både Jasin och Martin under en period och båda två är helt fantastiska, Dom är pedagogiska, lugna och metodiska. Med den utbildningen jag har fått av my driving academy resulterade i teori och uppkörning på första försöket. appen mitt körkort är komplett och har allt du behöver för att lära dig teori. jag vill tacka er två för min tid hos er, och även tacka er administratör som fixar och trixar vid ev inställda lektioner eller dylikt. Snacka om rätt folk på rätt plats - Fortsätt så.

First-Name L
Skrev om My Driving Academy Göteborg Högsbo

Att jag kom i kontakt med My Driving Academy Högsbo i Göteborg var för att min gymnasieskola hade ett samarbete med dem. Jag har kört i hop med Berwa C -M/C ,kände mig trygg bakom ratten från första stund. Han gav Tydliga instruktioner och lätt att prata med. Har kört 8 lektioner. (Kört mycket hemma). Klarade teoriprovet samt uppkörningen på första försöket. Kan absolut rekommendera My Driving Academy körskola i Högsbo, Göteborg. Har inget att klaga på.Tack !

Carl Magnus J
Skrev om My Driving Academy Göteborg Högsbo

Jag tog körkort på My Driving Academy i Högsbo utan att köra något hemma. Det tog sin lilla tid, men var helt klart värt det. Först körde jag med Adam och sedan med Martin, och jag är väldigt nöjd med hur lektionerna har varit. Snälla, trevliga och pedagogiska lärare. Appen fungerade smidigt. Jag är mycket glad över hela upplevelsen!

Ida H
Skrev om My Driving Academy Göteborg Högsbo

Handledarutbildningen Mycket bra bemött, otroligt trevlig lärare Jag förväntade mig mycket användbar info som jag fick

Jenny F
Skrev om My Driving Academy Göteborg Högsbo

Köpt handledare bildning för mig, min man och dotter. Mycket nöjd med bemötande från den som hjälpte mig boka in oss.

Karin D
Skrev om My Driving Academy Göteborg Högsbo

Handledarkurs Väldigt bra kurs. Fick svar på mina funderingar och mycket bra tips. Juan var en bra lärare. Det var bra med olika grupparbeten.

Ingemar R
Skrev om My Driving Academy Göteborg Högsbo

Tycker det var ett bra kursupplägg

Tilda O
Skrev om My Driving Academy Göteborg Högsbo

Tog 50 lektioner med samma lärare, köpte till 10 stycken i slutet men då trodde han inte att de skulle räcka.. Blev trött på att han drog ut på det så jag bytte lärare till Harald och bokade uppkörning privat. Jag tyckte att Harald var en väldigt bra och peppande lärare, blev godkänd på teori och uppkörningen på första försöket!😃👍🏼 Det räckte alltså gott och väl med 10 lektioner till!

Jimmy J
Skrev om My Driving Academy Göteborg Högsbo

Handledaren kunde inte prata riktig svenska så jag förstod nästan ingenting. Sämsta skiten jag har varit på

Svar från My Driving Academy Göteborg Högsbo

Hej Jimmy Vad tråkigt att du upplevde kursen så. Av kursens alla deltagare 27 är du den enda som varit så negativ. eftersom du inte upplever att du förstått något under kursen så kan du komma hit och få pengarna tillbaka så att du kan gå kursen på en annan trafikskola. Detta för att vi vill att alla deltagare ska förstå och kunna tillgodogöra sig informationen. med vänliga hälsningar Aso Nuri Trafikskolechef

Ludwig L
Skrev om My Driving Academy Göteborg Högsbo

Va en bra genomgång. Tacksamt att de hade lite fika då det även va en ganska lång genomgång.

Alexandra A
Skrev om My Driving Academy Göteborg Högsbo

Enligt min vistelse hos Eco trafikskola har jag sett en fantastisk service och personalen hjälper kunden (kunderna) med behoven.

Veronica V
Skrev om My Driving Academy Göteborg Högsbo

Hej jag tyckte det var bra o givande lärde mig en del tex vissa skyltar, hur ni på körskolan arbetar.

Peyman P
Skrev om My Driving Academy Göteborg Högsbo

Väldigt vackra lokaler vilket var trevligt, bra bemötande av personalen och man fick mycket hjälp,handledare kursen var informativt och kunskaperna uppdaterades på ett bra sätt! Var nöjd med allting. Tack så mycket Ecotrafikskola

Wilma W
Skrev om My Driving Academy Göteborg Högsbo

Jag behövde gå en handledarutbildning för att det var ett av kraven som krävdes när man vill börja kunna övningsköra. Då anmälde jag mig till handledarutbildningen. Egentligen gjorde vi det i höstas, det blev inställt och vi blev ej meddelade så där blev man först besviken. Men nu är den avklarad och den var bra. En del var allmän information som inte var nödvändig men det allra mesta var nödvändigt och bra presenterat.

Samatar S
Skrev om My Driving Academy Göteborg Högsbo

Bemötandet: Väl Förväntningar: Jag hade inga! Handledarskap utbildning. Vad jag tycker om utbildningen?: jag bara råder att utbildning förmedlare är mer saklig och tar upp dem viktigaste momenten och inte låta sig i det "onödiga".

Emil H
Skrev om My Driving Academy Göteborg Högsbo

Allting var bra, ibland kunde det dock vara lite oklart.

Julia K
Skrev om My Driving Academy Göteborg Högsbo

Gerellt bra men jag tyckte att utbildningen innehöll en del orelevant materia, tex att det lades tid på att kolla på filmklipp av kvinnor som inte kunde köra bil. Det var för mig helt oförståeligt varför det var en del av utbildningen då forskning visar att män är större risktagare i trafiken (vilket visserligen diskuterades) och risken finns att dessa bloopers är det enda som vissa minns överhuvudtaget. Filmerna gerellt fick utbildningen att kännas något oproffsig då de var gamla och av dålig kvalité.

Joumana D
Skrev om My Driving Academy Göteborg Högsbo

Mycket bra information hon förklarade bra jag var jättenöjd.

Naser I
Skrev om My Driving Academy Göteborg Högsbo

Det var ganska roligt att vara där, man fick pröva glassögon som visar hur det känns att vara full. Man lärde sig även ganska mycket.

Yar N
Skrev om My Driving Academy Göteborg Högsbo

Det var jätte bra. Läraren var noga och tydlig med allting och fick igång all att vara med och ta del i diskussioner

Apoline M

Nöjd ned utbildningen. Bra atmosfär

Dede M
Skrev om My Driving Academy Göteborg Högsbo

Bra mottagande, bra utbildning, trevlig lokal

Jessica B

Super bra!! Jätte trevlig personal

Martin S
Skrev om My Driving Academy Göteborg Högsbo

Trevlig personal. Och jätte fina lokaler.

Daniel K
Skrev om My Driving Academy Göteborg Högsbo

Bra genomgång men kunde bli lite otydlig vid vissa tillfällen.

Melker Å
Skrev om My Driving Academy Göteborg Högsbo

Bra upplägg med genomgång av olika avsnitt och möjlighet till att fråga. Fanns även hjälp med praktiska saker som handlingar till Transportstyrelsen

Karolina L
Skrev om My Driving Academy Göteborg Högsbo

Väldigt energisk och kunnig körskollärare som fick mycket sagt under kvällens kurs. Trevligt.

Maria H
Skrev om My Driving Academy Göteborg Högsbo

Informativ och bra kurs. Trevlig och kunnig personal. Skolan har ljusa och trevliga lokaler. Rekommenderas varmt

Eva S
Skrev om My Driving Academy Göteborg Högsbo

Trevligt bemötande och informativ personal.

Klaes L
Skrev om My Driving Academy Göteborg Högsbo

Jag var med om en utbildning, Steg 1, Handledarkurs. Era lokaler är mycket snygga och verkar väldigt ändamålsenliga. En positiv upplevelse

Matilda M
Skrev om My Driving Academy Göteborg Högsbo

Kursen var jättebra! Bra beskrivning på vad eleverna behövde kunna och att de tog upp saker de tycker är viktigast bär man ska lära sig köra osv.

Ralf N
Skrev om My Driving Academy Göteborg Högsbo

Även om det mesta är relativt självklara saker, så får man en nödvändig uppfriskning av vissa detaljer vilket kan vara nyttigt då man själv tog körkort för drygt 50 år sedan.

Sabina M
Skrev om My Driving Academy Göteborg Högsbo

Mycket trevlig och kunnig personal, man får verkligen känslan av att de kan sin sak! Väldigt fräscha lokaler!

Parisa K
Skrev om My Driving Academy Göteborg Högsbo

Jätte duktig kurs ledare. Som både via muntligt och teckning gjorde det bästa handledarekursen.

Gustav H
Skrev om My Driving Academy Göteborg Högsbo

Hon som jag hade upprepade saker alldeles för mycket så hon hann inte gå igenom allt

Jenny E
Skrev om My Driving Academy Göteborg Högsbo

Mkt informativ , saklig och gedigen handledarkurs. Känner mig peppad att börja köra bil.

Ludwig E

Jätte bra!

Susanne Monika I W
Skrev om My Driving Academy Göteborg Högsbo

Mycket bra o engagerad utbildare.

Linda S
Skrev om My Driving Academy Göteborg Högsbo

Vi är nöjda med handledarkursen. Mycket informativt.

Robin K
Skrev om My Driving Academy Göteborg Högsbo

Kunde inte varit mer nöjd! En trafikskola som verkligen vet vad dem håller på med. Riktigt trevliga och man känner verkligen att bryr sig om en och att dem vill hjälpa en. Vill man ta körkort så är detta rätt ställe. Tack så mycket Eco Trafikskola!

Jan O
Skrev om My Driving Academy Göteborg Högsbo

Hej Jag är väldigt nöjd med utbildningen samt lokalen och personalen som skötte det på ett proffsgt sätt. Jag och min dotter kommer att besöka er för mer information om upplägg vid körlektioner. Jan Olsson

Ludvig S
Skrev om My Driving Academy Göteborg Högsbo

Väldigt bra upplevelse, involverade de som var där och lyssnade vilket gjorde att man lärde sig mycket bättre.

Johannes H

Nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Feras S
Skrev om My Driving Academy Göteborg Högsbo

Världens bästa trafikskola. 🚗 Vill man har körkort och lära sig på bästa möjliga tänkbara sätt så är det Eco trafikskola śom gäller 👍👍👍👍👍

Sirwan A
Skrev om My Driving Academy Göteborg Högsbo

Det var mycket bra. Man kunde uppdatera sig vad som är nytt och nya trafik reglar.

Olla S
Skrev om My Driving Academy Göteborg Högsbo

Nyttig repetition, bra råd och tips, oväntat roligt och intressant.