Alla kategorier Trafikskola Västra Götaland Göteborg Eco Trafikskola

Eco Trafikskola

Armlängdsgatan 23, 421 72 Västra frölunda — Visa karta

På Eco Trafikskola vill vi utbilda säkra bilförare utan onödiga kostnader.

Vi lägger upp utbildningen efter dina villkor eftersom vi tycker att du ska få mesta värde för pengarna oavsett om du övningskört länge eller inte alls. Handledarutbildning, Risketta och Risktvåa - vi utbildar i alla tre steg av teoridelen.

Dessutom erbjuder vi en intensivutbildning för dig som övat mycket tidigare eller bara vill skynda på processen. Det är ett både tids- och kostnadseffektivt val! Ni kör två och två och deltar aktivt även som passagerare.

Vi hoppas att du ska känna att Eco Trafikskola är rätt för dig, redan från första kontakten!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 60 kunder tycker om Eco Trafikskola

• Jimmy J
    Jimmy J skrev om Eco Trafikskola
    Handledaren kunde inte prata riktig svenska så jag förstod nästan ingenting. Sämsta skiten jag har varit på
    2017-06-30 Aso M svarar Jimmy J
    Hej Jimmy
    Vad tråkigt att du upplevde kursen så. Av kursens alla deltagare 27 är du den enda som varit så negativ.
    eftersom du inte upplever att du förstått något under kursen så kan du komma hit och få pengarna tillbaka så att du kan gå kursen på en annan trafikskola. Detta för att vi vill att alla deltagare ska förstå och kunna tillgodogöra sig informationen.
    med vänliga hälsningar
    Aso Nuri
    Trafikskolechef
  • Ludwig L
    Ludwig L skrev om Eco Trafikskola
    Va en bra genomgång. Tacksamt att de hade lite fika då det även va en ganska lång genomgång.
  • Alexandra A
    Alexandra A skrev om Eco Trafikskola
    Enligt min vistelse hos Eco trafikskola har jag sett en fantastisk service och personalen hjälper kunden (kunderna) med behoven.
  • Veronica V
    Veronica V skrev om Eco Trafikskola
    Hej jag tyckte det var bra o givande lärde mig en del tex vissa skyltar, hur ni på körskolan arbetar.
  • Peyman P
    Peyman P skrev om Eco Trafikskola
    Väldigt vackra lokaler vilket var trevligt, bra bemötande av personalen och man fick mycket hjälp,handledare kursen var informativt och kunskaperna uppdaterades på ett bra sätt!
    Var nöjd med allting.

Tack så mycket Ecotrafikskola
  • Wilma W
    Wilma W skrev om Eco Trafikskola
    Jag behövde gå en handledarutbildning för att det var ett av kraven som krävdes när man vill börja kunna övningsköra. Då anmälde jag mig till handledarutbildningen. Egentligen gjorde vi det i höstas, det blev inställt och vi blev ej meddelade så där blev man först besviken. Men nu är den avklarad och den var bra. En del var allmän information som inte var nödvändig men det allra mesta var nödvändigt och bra presenterat.
  • Samatar S
    Samatar S skrev om Eco Trafikskola
    Bemötandet: Väl

Förväntningar: Jag hade inga!

Handledarskap utbildning.

Vad jag tycker om utbildningen?: jag bara råder att utbildning förmedlare är mer saklig och tar upp dem viktigaste momenten och inte låta sig i det "onödiga".
  • Emil H
    Emil H skrev om Eco Trafikskola
    Allting var bra, ibland kunde det dock vara lite oklart.
  • Julia K
    Julia K skrev om Eco Trafikskola
    Gerellt bra men jag tyckte att utbildningen innehöll en del orelevant materia, tex att det lades tid på att kolla på filmklipp av kvinnor som inte kunde köra bil. Det var för mig helt oförståeligt varför det var en del av utbildningen då forskning visar att män är större risktagare i trafiken (vilket visserligen diskuterades) och risken finns att dessa bloopers är det enda som vissa minns överhuvudtaget. Filmerna gerellt fick utbildningen att kännas något oproffsig då de var gamla och av dålig kvalité.
  • Joumana D
    Joumana D skrev om Eco Trafikskola
    Mycket bra information hon förklarade bra jag var jättenöjd.
  • Naser I
    Naser I skrev om Eco Trafikskola
    Det var ganska roligt att vara där, man fick pröva glassögon som visar hur det känns att vara full. Man lärde sig även ganska mycket.
  • Yar N
    Yar N skrev om Eco Trafikskola
    Det var jätte bra. Läraren var noga och tydlig med allting och fick igång all att vara med och ta del i diskussioner
  • Apoline M
    Apoline M skrev om Eco Trafikskola
    Nöjd ned utbildningen. Bra atmosfär
  • Dede M
    Dede M skrev om Eco Trafikskola
    Bra mottagande, bra utbildning, trevlig lokal
  • Jessica B
    Jessica B skrev om Eco Trafikskola
    Super bra!! Jätte trevlig personal
  • Martin S
    Martin S skrev om Eco Trafikskola
    Trevlig personal. Och jätte fina lokaler.
  • Daniel K
    Daniel K skrev om Eco Trafikskola
    Bra genomgång men kunde bli lite otydlig vid vissa tillfällen.
  • Melker Å
    Melker Å skrev om Eco Trafikskola
    Bra upplägg med genomgång av olika avsnitt och möjlighet till att fråga. Fanns även hjälp med praktiska saker som handlingar till Transportstyrelsen
  • Karolina L
    Karolina L skrev om Eco Trafikskola
    Väldigt energisk och kunnig körskollärare som fick mycket sagt under kvällens kurs. Trevligt.
  • Maria H
    Maria H skrev om Eco Trafikskola
    Informativ och bra kurs. Trevlig och kunnig personal. Skolan har ljusa och trevliga lokaler.
    Rekommenderas varmt
  • Eva S
    Eva S skrev om Eco Trafikskola
    Trevligt bemötande och informativ personal.
  • Klaes L
    Klaes L skrev om Eco Trafikskola
    Jag var med om en utbildning, Steg 1, Handledarkurs.
    Era lokaler är mycket snygga och verkar väldigt ändamålsenliga.
    En positiv upplevelse
  • Matilda M
    Matilda M skrev om Eco Trafikskola
    Kursen var jättebra!
    Bra beskrivning på vad eleverna behövde kunna och att de tog upp saker de tycker är viktigast bär man ska lära sig köra osv.
  • Ralf N
    Ralf N skrev om Eco Trafikskola
    Även om det mesta är relativt självklara saker, så får man en nödvändig uppfriskning av vissa detaljer vilket kan vara nyttigt då man själv tog körkort för drygt 50 år sedan.
  • Sabina M
    Sabina M skrev om Eco Trafikskola
    Mycket trevlig och kunnig personal, man får verkligen känslan av att de kan sin sak!
    Väldigt fräscha lokaler!
  • Parisa K
    Parisa K skrev om Eco Trafikskola
    Jätte duktig kurs ledare. Som både via muntligt och teckning gjorde det bästa handledarekursen.
  • Gustav H
    Gustav H skrev om Eco Trafikskola
    Hon som jag hade upprepade saker alldeles för mycket så hon hann inte gå igenom allt
  • Jenny E
    Jenny E skrev om Eco Trafikskola
    Mkt informativ , saklig och gedigen handledarkurs. Känner mig peppad att börja köra bil.
  • Ludwig E
    Ludwig E skrev om Eco Trafikskola
    Jätte bra!
  • Susanne Monika I W
    Susanne Monika I W skrev om Eco Trafikskola
    Mycket bra o engagerad utbildare.
  • Linda S
    Linda S skrev om Eco Trafikskola
    Vi är nöjda med handledarkursen. Mycket informativt.
  • Robin K
    Robin K skrev om Eco Trafikskola
    Kunde inte varit mer nöjd! En trafikskola som verkligen vet vad dem håller på med. Riktigt trevliga och man känner verkligen att bryr sig om en och att dem vill hjälpa en. Vill man ta körkort så är detta rätt ställe. Tack så mycket Eco Trafikskola!
  • Jan O
    Jan O skrev om Eco Trafikskola
    Hej
    Jag är väldigt nöjd med utbildningen samt lokalen och personalen som skötte det på ett proffsgt sätt. Jag och min dotter kommer att besöka er för mer information om upplägg vid körlektioner.

Jan Olsson
  • Ludvig S
    Ludvig S skrev om Eco Trafikskola
    Väldigt bra upplevelse, involverade de som var där och lyssnade vilket gjorde att man lärde sig mycket bättre.
  • Johannes H
    Johannes H skrev om Eco Trafikskola
    Nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
  • Feras S
    Feras S skrev om Eco Trafikskola
    Världens bästa trafikskola. 🚗 Vill man har körkort och lära sig på bästa möjliga tänkbara sätt så är det Eco trafikskola śom gäller 👍👍👍👍👍
  • Sirwan A
    Sirwan A skrev om Eco Trafikskola
    Det var mycket bra. Man kunde uppdatera sig vad som är nytt och nya trafik reglar.
  • Olla S
    Olla S skrev om Eco Trafikskola
    Nyttig repetition, bra råd och tips, oväntat roligt och intressant.
  • Marie W
    Marie W skrev om Eco Trafikskola
    Var på handledarutbildning för min dotter. Inte det roligaste att göra en fredagkväll, men blev positivt överraskad.
    Mycket professionell lärare.
    Fick hjälp med allt. Väldigt trevligt och fräscht. Bra med Eco- tänkandet.
    Köpte en övningskörningsskylt med magnet. Enda minuset. Den fäster inte bra.
    I övrigt väldigt seriöst och bra priser.
    Mycket trevlig personal.
    2017-02-09 Aso M svarar Marie W
    Hej Marie
    Tack för att ni valde oss som utbildare och vad tråkigt den blev
    med övningskör skylten ,men vi kan bytta den till dig om du har
    tid att komma förbi .
    mvh
    Aso nuri
  • Kevin S
    Kevin S skrev om Eco Trafikskola
    Mycket trevlig personal och bra lärande
  • Klara S
    Klara S skrev om Eco Trafikskola
    Mycket bra och informativt! Toppbetyg!
  • Johan S
    Johan S skrev om Eco Trafikskola
    Bra, engagerat och trevligt. Kan rekommenderas till andra.
  • Marcus P
    Marcus P skrev om Eco Trafikskola
    Innehållsrikt och humoristiskt.
    Längden innebär att en del information blir överväldigande och inte tas in.
    Tack för kaffe och frukt :)
  • Mikail T
    Mikail T skrev om Eco Trafikskola
    Det va jätte bra.🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗👍🏻👍🏻❤️👍🏻👍🏻
  • Khaled D
    Khaled D skrev om Eco Trafikskola
    Underbar personal som verkligen vet vad de håller på med.
  • Annika F
    Annika F skrev om Eco Trafikskola
    Trevligt bemötande, kunnig och service-minded personal. Kan rekommenderas!
  • Almaz M
    Almaz M skrev om Eco Trafikskola
    Det bar bra undervesning och underbar bemötande
  • Oscar L
    Oscar L skrev om Eco Trafikskola
    Riktigt bra! Jag lärde mig mycket bra och känner mig redo inför att övningsköra
  • Sarah F
    Sarah F skrev om Eco Trafikskola
    Personalen var mycket service inriktad, väl förberedda och mycket kunniga. De gjorde föreläsningen intressant och rolig genom att ha med en bra aktivitet som öppnade ögonen för farorna med att köra bil alkoholpåverkad.
  • Patrik S
    Patrik S skrev om Eco Trafikskola
    Jag fick en mycket positiv bild av Eco Trafikskola. Ett mycket vänligt bemötande och ytterst kompetent personal som på ett förtroendeingivande sätt lärde ut de grunder som vi nya handledare så väl behöver.

Armlängdsgatan 23, 421 72 Västra frölunda