Ecoride AB

Box 2383, 403 16 Göteborg — Visa karta

Läs vad 7 kunder tycker om Ecoride AB

• Jeppe L
    Jeppe L skrev om Ecoride AB
    Har bara testcyklat Ecorides cyklar men de var riktigt sköna och trevlig service. Läs mer
  • Micke "esset" J
    Micke "esset" J skrev om Ecoride AB
    Jag fick min hoj i veckan och har inte hunnit testa den så mycket ännu. Jag är mycket nyfiken på elcyklar och det ska bli så skönt att köra mitt gamla skrälle till moped på tippen. Känner mig rätt klimatsmart typ :) Läs mer
    Jeppe L gillar detta
  • karl L
    karl L skrev om Ecoride AB
    Valde att köpa en elcykel från Ecoride efter noga övervägande och än så länge är jag nöjder. Får se hur väl den klarar vinterklimatet, denna frågan ställde jag per e-mail till dem, det har gått en vecka nu utan svar så servicen verkar kanske inte helt perfekt? Läs mer
  • Eva K
    Eva K skrev om Ecoride AB
    Fick min Ecoride Avenue Deluxe i maj. Det bästa jag köpt på länge, man flyger fram Cyklar nästan varje dag till jobbet, blir runt 15 mil i veckan. Har bara haft goda erfarenheter med Ecoride och min elcykel. Det enda jag kan komma på är att bakstänkskärmen låter lite när man kör över gupp men annars är allt perfekt. /Nöjd kund Läs mer
  • Mona A
    Mona A skrev om Ecoride AB
  • Anders O
    Anders O skrev om Ecoride AB
    Extremt dålig montering, styre snett, växlar och bromsar inte inställda, dålig passform på batteriet (skaver mot ramen), behövde in på reparation av styrbox efter 50 m, två trasiga batterier på 3 månader, framskärm som ramlar av, motor som hängt sig i fullgasläge vid regn (ingen tätning runt kablar till utrymmet för styrboxen).

Ringklockan funkar dock bra. Läs mer
  • Therese
    Therese skrev om Ecoride AB
    Köpte en el-cykel där för ett år sen. Har inte haft annat än problem. Har blivit nonchalant bemött med mina klagomål och servicen har varit riktigt usel. Cyklarna håller en riktigt kass kvalitét, bromsarna har inte fungerat överhuvudtaget. Cykeln har varit inne på reparation mer tid än jag kunnat använda den känns det som.
    Handla inte här!! Läs mer