Alla kategorier Övrigt Kronoberg Markaryd Edit News

Edit News

Ulvarydsvägen 5, 285 35 Markaryd — Visa karta

Edit News är marknadens starkaste publiceringsverktyg för dig som finns i det lilla eller stora företaget, eller i en organisation då det handlar om framgångsrik e-postmarknadsföring i Sverige och World-Wide.

Läs vad 2 kunder tycker om Edit News

• Alexander W
    Alexander W skrev om Edit News
    Vi har nu använt Edit News i ca 6 månader och är mycket nöjda. Vi bytte från en annan lösning för e-post utskick och tycker att Edit News är betydligt enklare att använda och administrera! Men bäst av allt har den support vi fått varit när vi haft frågor om våra utskick och våra prenumerantlistor. Dessutom har vi sänkt våra kostnader en hel del jämfört med den lösning vi hade tidigare.
    Kan inte vara annat än nöjd! :)
    Bo L gillar detta
  • Bo L
    Bo L skrev om Edit News
    Edit News jobbar efter en modell där de inte tar betalt per utskick och mottagare. Denna modell passar oss eftersom vi jobbar med e-handelssida och vill nå ut till våra kunder 2-3 gånger i veckan. Köp en licens efter antal mottagare och skicka därefter hur många nyhetsbrev du vill – när du vill.

Efter att ha varit en nöjd kund i många år kan vi bara rekommendera detta för andra som vill maximera sin digitala marknadsföring på ett enkelt och prisvärt sätt.

Gör som vi och jämför EditNews (www.editnews.se) med andra lösningar innan ni bestämmer er. Resultatet lär bli det samma som för oss.

Patrick Ström
    Marknadsansvarig