Alla kategorier Restaurang Stockholms län Sollentuna Edsbacka Krog AB

Sollentunavägen 220, 191 35 Sollentuna — Visa karta

FLEMINGGATAN 39, 11232, Stockholm
39 Wäst
Olivia L:
Stället andas verkligen en härlig miljö. Jag blir alltid på bra humör när jag går hit! Servicen är bättre än bra och maten likaså. Det är he...

Restauranger nära Edsbacka Krog AB:

Kista Galleria, Kista
Lord al Dente i Kista galleria har både lunch och kvällsmeny med härliga italien... Läs mer ›
Kristina N:
Glad trevlig,hjälpsam och uppmärksam personal

Läs vad 4 kunder tycker om Edsbacka Krog AB

• Johan A
    Johan A skrev om Edsbacka Krog AB
    Underbar restaurang i en fantastisk miljö! Trevlig personal och mycket god mat.
  • Ulf N
    Ulf N skrev om Edsbacka Krog AB
    Hög internationell klass. Maten är suverän, personalen professionell, kunnig och ger toppservice. En av få prisvärda lyxrestauranger i Stockholm.
  • Cecilia Å
    Cecilia Å skrev om Edsbacka Krog AB
    En helt underbar restaurang, mycket bra service och trevlig personal. Maten är gudomlig och helt klart prisvärt!
  • Emma K
    Emma K skrev om Edsbacka Krog AB
    Har haft mitt livs matupplevelse här!
    Vi köpte deras färdiga meny, tror det var 8 serveringar(!) och ja, man blir mätt! ;)
    Jättespännande meny, många helt galna smakkombinationer utan att det kändes överpretantiöst, bara gott! Det kändes verkligen att hela menyn satt ihop och köttet i huvudrätten smalt bokstavligen i munnen. Kan inte glömma deras äppeljuice heller, helt fenomenal.
    Vill man prova matens haute couture kan jag inte tänka mig en bättre representant i Sverige. Personalen var dessutom väldigt trevlig. :)

Sollentunavägen 220, 191 35 Sollentuna