Alla kategorier Restaurang Stockholms län Sollentuna Edsbacka Krog AB

Sollentunavägen 220, 191 35 Sollentuna — Visa karta

Bondegatan 54, 11633, STOCKHOLM
Bistroteket
Jelena G:
Allt var ok, men ingen wow effekt. Min fisk och kollegas kött var rå i mitten. Ingen kom och frågade om allt var ok, så vi kunde inte lämna ...

Restauranger nära Edsbacka Krog AB:

Bockholmen, SOLNA
15 minuter från City finns Bockholmens Hav & Restaurang som erbjuder brunch, á l... Läs mer ›
Sarah B:
Fin mat och fint vin. Trevlig personal och trevlig ställe !

Läs vad 4 kunder tycker om Edsbacka Krog AB

• Johan A
    Johan A skrev om Edsbacka Krog AB
    Underbar restaurang i en fantastisk miljö! Trevlig personal och mycket god mat.
  • Ulf N
    Ulf N skrev om Edsbacka Krog AB
    Hög internationell klass. Maten är suverän, personalen professionell, kunnig och ger toppservice. En av få prisvärda lyxrestauranger i Stockholm.
  • Cecilia Å
    Cecilia Å skrev om Edsbacka Krog AB
    En helt underbar restaurang, mycket bra service och trevlig personal. Maten är gudomlig och helt klart prisvärt!
  • Emma K
    Emma K skrev om Edsbacka Krog AB
    Har haft mitt livs matupplevelse här!
    Vi köpte deras färdiga meny, tror det var 8 serveringar(!) och ja, man blir mätt! ;)
    Jättespännande meny, många helt galna smakkombinationer utan att det kändes överpretantiöst, bara gott! Det kändes verkligen att hela menyn satt ihop och köttet i huvudrätten smalt bokstavligen i munnen. Kan inte glömma deras äppeljuice heller, helt fenomenal.
    Vill man prova matens haute couture kan jag inte tänka mig en bättre representant i Sverige. Personalen var dessutom väldigt trevlig. :)

Sollentunavägen 220, 191 35 Sollentuna