en del av Edward & Partners

Sveavägen 52, 111 34 Stockholm — Visa karta

5.0 / 5 i betyg — 19 rekommendationer
Edward & Partners Fastighetsmäklare AB har som målsättning att vara ett modernt och nytänkande fastighetsmäklarföretag, där vi, på ett förtroendeingivande sätt har som inriktning att förmedla bostäder i Stockholms innerstad. Våra medarbetare står för en samlad erfarenhet av förmedling av hundratals bostäder vilket har resulterat i uppbyggandet av ett omfattande kundregister som vi kan erbjuda våra uppdragsgivare.

Läs vad 19 användare tycker om Björn Olsson

• Emelie B
    Emelie B skrev om Björn Olsson en del av Edward & Partners
    Kom i kontakt med Björn på en visning vi var på och fastnade för hans engagemang och att han var otroligt insatt i fastigheten han sålde. När vi själva skulle sälja tog vi i kontakt med Björn och jämförde med andra firmor men fastnade för personligheten och hans sätt att vara på mot kunder. Kan varmt rekommendera honom med hans driv och engagemang.
    2016-11-16 Björn O svarar Emelie B
    Det har varit oerhört kul att få hjälpa er och lära känna :) Stort Tack för förtroendet ni gav mig! Jag är övertygad om att flytten från Birkastan till "andra ändan" Vasastan kommer bli en succé för er! /Mvh Björn
  • Jonas G
    Jonas G skrev om Björn Olsson en del av Edward & Partners
    Vi fick ett mycket bra bemötande. Björn var från första stund mycket engagerad, och det märktes att han verkligen ville vårt bästa. Björn var samtidigt realistisk och ärlig, och skapte därför en trygghet för oss som kunder. Från början till slut var det ett professionellt utförandet. Allt i allt är vi väldigt nöjda och kan både rekommendera Björn för andra samt tänka oss att användare honom igen.
    2016-08-17 Björn O svarar Jonas G
    Stort Tack själva, och för er fina rekommendation. Vi håller kontakten och så ska jag hjälpa er hitta ert nästa drömboende! :)
  • Sten  N
    Sten N skrev om Björn Olsson en del av Edward & Partners
    Vi var mycket nöjda med Björn och Edward och Partners genom hela säljprocessen. Slutresultatet blev över förväntan och Björn var genomgående väldigt kundorienterad, driven och hade en bra attidyd bade mot oss säljare och potentiella köpare. Vi rekommenderar gärna Björn till andra.
    2016-08-16 Björn O svarar Sten N
    Det var grymt kul att få hjälpa dig och Stéphanie! Håll nu tummen i rätt hand, så kommer ert hus bli fantastiskt! :)
    /Mvh Björn
  • Magnus K
    Magnus K skrev om Björn Olsson en del av Edward & Partners
    Björn har ett vänligt, profesionellt bemötande i allt har gör.
    2016-04-25 Björn O svarar Magnus K
    Tack Magnus för ert förtroende! Ska bli kul att ni nu flyttar in till stan så ser jag fram emot en trevlig grillkväll! ;)
  • Kristina D
    Kristina D skrev om Björn Olsson en del av Edward & Partners
    Hej. Det har varit ett stort nöje och en väldig trygghet att samarbeta med Björn. Allt har sköts på ett tryggt och säkert sätt och vi har fått god vägledning i hela affären. Vi vill varmt rekomendera honom och er till vänner och bekanta. Super nöjd!!!
    2015-11-05 Björn O svarar Kristina D
    Tack Kristina! Var oerhört kul att få hjälpa till och jag är övertygad att ni kommer stormtrivas i era nya kvarter!
  • Sara D
    Sara D skrev om Björn Olsson en del av Edward & Partners
    Björn hjälpte mig vid försäljningen av min bostadsrätt. Jag kom i kontakt med Björn via rekommendation från vänner och han levde upp till alla förväntningar. Jag är mycket nöjd med bemötandet jag fått, väldigt proffsigt men samtidigt också personligt. Jag har fått snabb hjälp och kunnat bolla med honom avseende alla de frågor jag haft (inklusive frågor vid köp av ny bostadsrätt). Björn är alltid ärlig vilket jag har uppskattat enormt mycket. Värt att nämna är också att Björn hjälpte mig med vad jag skulle köpa/ta bort/styla inför visning vilket ledde till att det blev oerhört fina bilder/snyggt prospekt (vill också ge en stor eloge till Edward partners fantastiska fotograf). Försäljningen gick strålande. Jag kan ge Björn mina varmaste rekommendationer. /Sara D
    2015-10-05 Björn O svarar Sara D
    Hej Sara, Uppskattar din fina rekommendation och det har vart jättekul att få hjälpa dig! Ser sedan fram emot att få kika på din nya lägenhet när du är färdig med renoveringen. //Mvh Björn
  • Christian L
    Christian L skrev om Björn Olsson en del av Edward & Partners
    Björn lovade aldrig guld och gröna skogar som många andra av hans mäklarkonkurrenter. Han låter resultatet tala, vilket jag är väldigt nöjd med. Björn, är kompetent, såg till mina behov, flexibel och framförallt ett bra bollplank genom hela säljprocessen. Är mer än nöjd med vår försäljning från start till mål.

Kan ge Björn mina varmaste rekomendationer.
    2015-09-17 Björn O svarar Christian L
    Uppskattar innerligt era rekommendationer och kul att det gick så bra! Ser fram emot att skåla in er nya fantastiska lägenhet ;)
  • Johan B
    Johan B skrev om Björn Olsson en del av Edward & Partners
    Proffsig hantering med värdering, offert och försäljning av vår lägenhet. Bra råd och hantering över förväntan.
    2015-03-17 Björn O svarar Johan B
    Tack snälla Johan för rekommendationen! Det har varit otroligt kul att få hjälpa er med er förmedling. Även stort grattis än en gång till er nya bostad och va kul för er skull att ni kommer bo kvar på Gärdet med tanke på hur mycket ni trivs i området.
  • Anne-Lie L
    Anne-Lie L skrev om Björn Olsson en del av Edward & Partners
    Trevligt bemötande och väldigt smidig process. Vi är mer än nöjda, rekommenderas.
    2015-03-09 Björn O svarar Anne-Lie L
    Det har varit ett nöje för mig att få hjälpa er med er förmedling. Vi syns snart igen på vårt kontor när ni kommer för att tillträda er nya lägenhet! Hälsa Anders.
  • David P
    David P skrev om Björn Olsson en del av Edward & Partners
    Bemötandet var utmärkt.
    Företaget levde upp till våra förväntningar och vi blev mycket nöjda.
    2015-03-04 Björn O svarar David P
    Stort Tack för rekommendationen! Ser fram emot när ombyggnationen är klar i er nya lägenhet och få möjligheten att titta förbi och se vad jag kan ana blir en fantastisk lägenhet.
  • Fredrik P
    Fredrik P skrev om Björn Olsson en del av Edward & Partners
    Vi vill verkligen rekommendera Björn på grund av hans kunnighet och engagemang genom hela söljprocessen. Mycket trevligt och professionellt bemötande. Vi är väldigt nöjda.
  • Henrik T
    Henrik T skrev om Björn Olsson en del av Edward & Partners
    Vi har både köpt och sålt genom Björn och varit väldigt nöjda båda gångerna. Björn är tillmötesgående, noggrann, bra på att ta folk och gör det där lilla extra för att få till en bra affär. Vi kan varmt rekommendera Björn!
    2014-09-22 Björn O svarar Henrik T
    Vad härligt och höra att ni känner er nöjda med min arbetsprestation och jag tackar ödmjukast för er fina rekommendation! Ni kan alltid slå mig en signal om det skulle vara något jag kan hjälpa er med.
  • Pi E
    Pi E skrev om Björn Olsson en del av Edward & Partners
    Björn är en mäklare som verkligen utför sitt jobb på det sätt man kan förvänta sig att en mäklare gör, men få andra klarar av. Seriös och mån om både köpare och säljare.
    2014-06-23 Björn O svarar Pi E
    Tack Pi för den snälla kommentaren! Ni kan alltid höra av er till mig om det är något ni behöver hjälp med eller fråga om! //Mvh Björn Olsson
  • Cecilia S
    Cecilia S skrev om Björn Olsson en del av Edward & Partners
    Björn Olsson är inte bara riktigt kompetent utan trevlig också. Luras inte heller av hans glättiga yttre, han är enormt genuin. Vi har haft enbart kvick och smidig kommunikation. Vi blev tagna på allvar från första stund och han är en fena på att komma ihåg folks namn på visningar.
    Han vet vad han håller på med och han bjuder på ett vänligt manér och ett seriöst intryck.

Vi var på köparsidan av dealen och fick förtroende från början.
    Stabil och kunnig.

Det är bara att anlita!
    2014-05-23 Björn O svarar Cecilia S
    Tack Cecilia och kul att ni hittat ett hem där ni verkligen kommer att trivas! Hälsa Sven att stå på sig så det inte blir någon ramp ut till innergården! Hör av er om det är något ni undrar över annars så syns vi till tillträdet!
  • Lisa S
    Lisa S skrev om Björn Olsson en del av Edward & Partners
    Vi vill med eftertryck rekommendera Björn, Ylva och hela Edward & Partners. Vi valde Edward & Partners för deras förmåga att få ut bra pris, trots det överträffade slutpriset våra drömmar, men det finns många andra skäl att också rekommendera dem. De var proffsiga, hjälpsamma och förtroendeingivande rakt igenom hela processen. Vi uppskattar inte minst deras förmedling av utmärkta hantverkare och hjälp att göra stylingen så smidig som möjligt.
    De har verkligen gjort skillnad.
    Johan och Lisa
    2014-04-02 Björn O svarar Lisa S
    Stort Tack för de fina lovorden och blir oerhört glad över att ni vart såpass nöjda med förmedlingen. Ni ska själva ha ett stort Tack att ni litade på oss och genomförde allt som ni blev rekommenderade att göra.
    Sedan vill jag avsluta med att välkomna er ut till Bromma och jag är övertygad om att ni kommer stormtrivas i området och nya hem!
    //Mvh Björn
  • Mia
    Mia skrev om Björn Olsson en del av Edward & Partners
    Björn som hjälpte oss var helt suverän. Snabb, tydlig och kompetent. Rent personlighetmässigt passade han oss utmärkt. Tillmötesgående och professionell. Både för oss och de som till slut köpte av oss.
    Kan bara ge våra bästa rekommendationer och skulle absolut använda oss av honom/Edward & Partners igen.
    2014-02-26 Björn O svarar Mia
    Uppskattar verkligen er feedback och den varma rekommendationen! Stort lycka till nu med er flytt och huset. Behöver ni hjälp med flytten och att bära så har jag bra kontakter ;)
  • Micheline K
    Micheline K skrev om Björn Olsson en del av Edward & Partners
    Edward & Partners är seriösa och kunniga. Mycket professionellt bemötande av Björn. Han är engagerad, väldigt duktig på sitt jobb och mycket trevlig. Jag kan varmt rekommendera Björn.
    2014-02-21 Björn O svarar Micheline K
    Tack för den vänliga rekommendationen Micheline. Ser fram emot att få se lägenheten när ni fått renoveringen avklarad. Lägenheten kommer att bli fantastisk!
  • Patrick P
    Patrick P skrev om Björn Olsson en del av Edward & Partners
    Vi blev väldigt profetionellt och trevligt bemötta under samarbetet med Björn. Vi kan redan se oss själv anlita Björn vid en framtida försäljning!
    2013-10-21 Björn O svarar Patrick P
    Hej Patrick,
    Kul samt inspirerande att höra att ni känt er bekväma under förmedlingen. Jag önskar er all lycka i ert nya boende och vi håller fortsatt kontakt!
    Mvh Björn E.I. Olsson
  • Andreas J
    Andreas J skrev om Björn Olsson en del av Edward & Partners
    - Mycket proffesionellt, personlligt bemötande
    - Över förväntan
    - Mycket bra
    - Mycket högt värde
    - Totalupplevelsen väldigt bra, allt från första möte till service kring anordnande av styling, hantverkare och elektriker på kort varsel och inte minst försäljningsresultatet. Just kringtjänsterna som erbjöds till själva försäljningen var ovärderliga.
    2013-10-21 Björn O svarar Andreas J
    Tack Andreas! Oerhört kul att du kände dig nöjd med mitt arbete och förmedlingen.
    Den stundande resan kunde ju inte ha kommit vid ett bättre tillfälle, nu har ni anledning till att fira lite extra!
    Mvh Björn E.I. Olsson
Christian Melki