en del av Edward & Partners

4.9 / 5 i betyg — 24 rekommendationer

Läs vad 24 användare tycker om Bogdan Dinu

• Christopher F
    Christopher F skrev om Bogdan Dinu en del av Edward & Partners
    Har aldrig varit med om en mäklare med sådan fantastiskt känsla. Professionell rakt igenom från början till slut, sedan är det en bonus att Dinu slog försäljnigsrekordet i föreningen för motsvarande lägenhet.

Kommer anlitas i framtiden.

Mvh Chris F
  • Måns
    Måns skrev om Bogdan Dinu en del av Edward & Partners
    Bemötandet och processen i denna bostadsaffär har varit "outstanding" och professionell på alla sätt och vis. Bogdan vet exakt vad han gör och får kunden att känna sig säker. Rekommendationen av Bogdan Dinu samt Edward & partners kommer att vara hög och komma naturligt.
  • Sofia T
    Sofia T skrev om Bogdan Dinu en del av Edward & Partners
    Dinu är en professionellt och charmigt bemötande mäklare som nådde det resultat som jag som säljare känner mig nöjd med. Rekommenderas verkligen!
  • Shahriyar L
    Shahriyar L skrev om Bogdan Dinu en del av Edward & Partners
    Dinu var väldigt engagerad och professionell. En mäklare som jag kan rekommendera.
  • Goran O
    Goran O skrev om Bogdan Dinu en del av Edward & Partners
    Från førsta kontakt bemøttes jag med en enorm respekt av denna herre. Han ær mycket rakt på sak, och levererar det du vill høra som sæljare. Han ær vældigt skicklig, noggran och stæller upp hela tiden. Jag jobbar utomlands också och kan inte nog uppskatta hans professionella sætt att hantera hela denna process. Att han sedan levererade øver førvæntan var en bonus - men det verkar ligga i hans natur! Jag hoppas jag i framtiden får ha møjligheten att anlita honom igen och kanske korsar ens vægar om man køper något med - det vet man inte. Tills dess vill jag rekommendera honom till alla dær ute. Otroligt duktig!
  • Daniel W
    Daniel W skrev om Bogdan Dinu en del av Edward & Partners
    Bogdan Dinu är den bästa mäklaren jag har haft kontakt med då han verkligen lyssnade på mina önskemål, Han var väldigt proffissionell och hade ett bra tillvägagångs möte vilket gjorde att jag kände att han va perfekt mäklare för att sälja min lägenhet. Bogdan gick va överförväntan och sålde min lägenhet för mer än vad jag hade räknat med. Så jag är mer än nöjd och kan verkligen rekomendera Bogdan till andra.
  • Johan A
    Johan A skrev om Bogdan Dinu en del av Edward & Partners
    Professionellt, vänligt bemötande. God ordning på alla papper och fin återkoppling under processen. Kan rekommenderas!
  • Oliver
    Oliver skrev om Bogdan Dinu en del av Edward & Partners
    Det finns mäklare och så finns det Bogdan Dinu!
    Det är nu andra gången på kort tid som jag använder mig av en mäklare för att sälja min lägenhet. Denna gång var inte valet oklart, det var solklart. Bogdan kan med sin lugna framtoning, charm och entusiasm få det priset för en försäljning man bara drömmer om. Bogdan håller dig som säljare underrättad genom hela processen och lovar inte mer än vad han kan uppfylla. Han ser också till att eventuella problem som dyker upp i efterhand tas om hand på det absolut mest professionella sätt jag någonsin upplevt!
    Det är inget snack om saken, Bogdan är helt klart en utomordentligt seriös, trovärdig och duktig mäklare. Kan inget annat än att varmt rekommendera honom vid er nästa försäljning!
  • Miriam S
    Miriam S skrev om Bogdan Dinu en del av Edward & Partners
    Proffsig. Lugn. Väldigt tillmötesgående och hårt arbetande för båda parters skull.

Väldigt duktig på sitt jobb som med rätt förutsättningar kan gå hur långt som helst inom sin bransch.
  • Heriberto O
    Heriberto O skrev om Bogdan Dinu en del av Edward & Partners
    Bogdan Dinu & Edward Partners gjorde ett kanon jobb!
    Ordning & reda samt att det gick undan väldigt snabbt

Rekommender starkt !
  • Mathias L
    Mathias L skrev om Bogdan Dinu en del av Edward & Partners
    Med en kort beskrivning utav Bogdan så har vi garanterat en av Sveriges vassaste mäklare på marknaden. Killen som alltid är lika välklädd och trevlig med glimten i ögat. Brinner för att göra sitt jobb som i hans fall är att uppfylla kundernas högsta förväntningar och han fortsätter lyckas gång på gång. Ett misslyckande är ingenting som han anser som okej. Att fela är mänskligt men Bogdan sköter allting efter perfektion och så proffsigt som det bara går. En mäklare som lika gärna hade kunnat bott i en takvåning på Manhattan och varit Fredrik Eklunds högra hand och inspirationskälla. Alltid tillgänglig och hungrig efter potentiella köpare, bara luta dig tillbaka och låta "bogge" göra sin grej. Många kanske passar bra för just mäklaryrket men utan att överdriva med charmen så är mäklaryrket definitionen utav honom. Rekommenderas starkt om du vill ha ut maximalt i bra bemötande och maximal vinst.
    Med vänlig hälsning, Mathias Lundqvist
  • Therese S
    Therese S skrev om Bogdan Dinu en del av Edward & Partners
    Vi tog hjälp av Bogdan när vi sålde vår lägenhet. Bemötandet och den personliga servicen var mycket bra och levde mer än väl upp till förväntningarna.
  • Robbin B
    Robbin B skrev om Bogdan Dinu en del av Edward & Partners
    Kom i kontakt med Bogdan efter ett tips & och anlitade senare honom för lägenhetsförsäljning. Han är extremt proffsig och bemötande. Vid försäljning kändes han alltid tillgänglig och tvekade inte på att svara på frågor. Tack vare sitt bemötande fick han mig att kännas som hans viktigaste kund och resultaten av försäljningen översteg min förväntning. Bogdan är väldigt dedikerad och tydlig från början till slut och jag rekommenderar honom starkt!
  • Ingerid M
    Ingerid M skrev om Bogdan Dinu en del av Edward & Partners
    Bogdan gav från första kontakt ett mycket gott och seriöst intryck.
    Han har helt igenom affären varit otroligt hjälpsam på ett mycket professionellt och säkert sätt. Detta blandat med charm och kunnande.
    Han har alltid varit lättillgänglig och svarat på alla frågor jag haft.
    När budgivningen var trög gjorde han ett riktigt "hat trick" genom att se till att en trög start i budgivningen vändes till stor fördel. Affären gick igenom och levde upp till mina förväntningar. Jag är mycket nöjd.
    Jag ger Bogdan Dinu de allra varmaste rekommendationer. Han är GULD värd!
  • Azita P
    Azita P skrev om Bogdan Dinu en del av Edward & Partners
    Innan jag träffade Bogdan hade jag redan bestämt mig för en annan mäklare, men redan vid första mötet blev jag bemött av en professionell, intresserad, kunnig och charmig man och fastnade direkt.
    Det var första gången jag både skulle sälja och köpa lägenhet och Bodan har varit väldigt engagerad, flexibel och lättillgänglig och har fått mig att känna mig lugn och trygg genom hela processen, för att inte tala om lösningar på problem han hade!
    Jag kan stolt skryta med att han slog rekord med min lägenhet i mitt område och rekommenderar starkt honom som mäklare!
    TACK Bogdan, jag ser framemot framtida samarbeten med dig!
  • Elisabeth S
    Elisabeth S skrev om Bogdan Dinu en del av Edward & Partners
    Smidig och bra försäljning. Kan verkligen rekommendera honom vidare! När man vill ha bäst betalt gäller det att vara flexibel med visningar och anpassa sig till kräsna köpare. Detta skötte han som en dans vilket även gjorde att jag fick bäst betalt! Tack för ett trevligt samarbete.
  • Oliver R
    Oliver R skrev om Bogdan Dinu en del av Edward & Partners
    Jag har sålt ett flertalet lägenheter med olika typer av mäklare. Till min senaste försäljning tog jag in flera olika mäklare och gjorde en jämförelse mellan de alla. Jag fastnade för Bogdan för han visade mig respekt på ett mycket delikat sätt i den benämningen att han var rak, ärlig och tydlig i sitt budskap. Bogdan kommer hädanefter vara den mäklare jag kommer anlita samt rekommendera till alla jag känner.
    Han uppfyller de kriterier jag tycker alla mäklare borde göra, Bogdan är ett föredöme för mäklare i Stockholm och resterande del av landet.
  • Karina K
    Karina K skrev om Bogdan Dinu en del av Edward & Partners
    Jag sålde min lägenhet i Vasastan våren 2015. Då var Dinu nyexad mäklare, men hade redan alla kriterier för att snart bli en av Stockholms främsta. Kanske var jag t.o.m första kund :-) Han tar sig tid både med kunder och säljare och är mycket flexibel, professionell och kunnig. Han hjälpte mig även med info och annat vid mitt köp av ny bostad (ej från Edward) vilket var ovärdeligt vid så stora affärer. Min fyra ger tak för utveckling och växande, något jag inte tvivlar på redan har skett!! Dinu känns som en kille som vill framåt och bli främst på det här! Jag känner mig fullt trygg med att rekommendera Bogdan Dinu till vem som helst. Lycka till i karriären!!
  • Magnus Ö
    Magnus Ö skrev om Bogdan Dinu en del av Edward & Partners
    Jag fastnade för Bogdan när han ringde mig angående ett objekt han sålde. Det var den första mäklaren som visade ett ordentligt personligt intresse i mig som spekulant men även till slut som säljare. Han hjälpte mig både med råd inför köp (vilket inte blev något objekt från Edward & Partners men fick ändå mer hjälp från Bogdan än den säljande mäklaren) samt alla mina önskemål inför försäljning. Jag fick hjälp med precis samtliga delar (försäljning, homestyling, flyttstäd samt flyttfirma) som jag önskade samt att återkopplingen var extremt bra och snabb. Bogdan är flexibel, professionell och trygg i precis allt han gör. Jag kan rekommendera Bogdan till alla, inte bara innanför Stockholms tullar utan även där han förmedlade min lägenhet. Bogdan är och förblir den bästa mäklare jag haft kontakt med och fortsätter ha kontakt med i framtiden.
  • Fredrik R
    Fredrik R skrev om Bogdan Dinu en del av Edward & Partners
    Jag har mycket goda erfarenheter av Bogdan. Han hjälpte mig på ett förtjänstfullt sätt att sälja min lägenhet. Mitt intryck är att Bogdan är lösningsorienterad, ansvarstagande och tillgänglig. Dessutom (och kanske viktigast av allt) är det väldigt trevligt att ha att göra med honom.
  • Elin W
    Elin W skrev om Bogdan Dinu en del av Edward & Partners
    Finns bara gott att säga om Bogdan. Han är professionell och har ett stort engagemang, gav inte upp förrän jag var helt nöjd med försäljningen av min lägenhet.
    Han har även hjälpt mig under min process att hitta en lägenhet som passar mig, har alltid kunnat vända mig till honom för tips och råd.
    Kommer garanterat anlita Bogdan i framtiden och kan även varmt rekommendera honom till vänner och bekanta.
  • Camilla B
    Camilla B skrev om Bogdan Dinu en del av Edward & Partners
    Bogdan Dinu
    Var mycket charmerande och gullig. Han var väldigt hjälpsam och kunde ta reda på information som han inte hade själv. Men utmärkt professionell. och gick ur sin väg för att kunna hjälpa oss från semestern.
    Vårt köp är ännu inte klart så vi står mitt i köpet. Det är ju förstås för tidigt skede. Men vi har en jättefin lägenhet som vi båda kommer att trivas, min man och jag.
  • Rebecca K
    Rebecca K skrev om Bogdan Dinu en del av Edward & Partners
    Jag har fått hjälp av Bodgan att sälja min lägenhet och under hela sammarbetet så har allt flytit på helt perfekt och vi fick även till ett försäljningsrekord. Jag är otroligt nöjd och jag vill varmt rekommendera honom! Vill man ha ett gott sammarbete mellan mäklare och säljare och få ut så mycket som möjligt så skall man absolut välja Bogdan! Med vänliga hälsningar, Rebecca :)
  • Pontus B
    Pontus B skrev om Bogdan Dinu en del av Edward & Partners
    Som köpare måste jag varmt rekommendera Bogdan. Han har varit otroligt tillmötesgående och professionell.
    Han har svarta på våra konstiga frågor, från Semestern och hjälpt till på alla sätt i stort och smått. Det har känts väldigt tryggt.
    Med vänlig hälsning
    Pontus, snart boende mitt i Vasastan ;-)
Christian Melki
Edward Melki