Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Edward & Partners David Sebestyén

en del av Edward & Partners

Sveavägen 52, 111 34 Stockholm — Visa karta

5.0 / 5 i betyg — 6 rekommendationer

Läs vad 6 användare tycker om David Sebestyén

• Yassir C
    Yassir C skrev om David Sebestyén en del av Edward & Partners
    Supernöjd! Bytte mäklare till David då jag inte fick ut det pris jag önskade. David agerade proffesionellt och var självsäker på att vi kunde få ut ett högt pris och lyckades dessutom på kort tid fixa fram flera spekulanter på förhandsvisningar trots att vi säljer under semestertider och stänga affären innan visning med ett riktigt högt pris. Rekommenderar honom starkt!!
  • Anna S
    Anna S skrev om David Sebestyén en del av Edward & Partners
    Är mycket nöjd so fare. Hoppas att jag även är nöjd efter försäljningen. David är bra för han informerar hela tiden
  • Filip N
    Filip N skrev om David Sebestyén en del av Edward & Partners
    David fick förtroendet att sälja min etta på Kungsholmen. Jag blev oerhört nöjd med försäljningspriset och David skötte sig professionellt genom hela processen.
  • Erik N
    Erik N skrev om David Sebestyén en del av Edward & Partners
    Sålde min 2:a i Birkastan med hjälp av David. David är engagerad, flexibel och ger det lilla extra. Smidig process där David tog sig tid till ett antal förhandsvisningar och därefter öppen visning där avslut till mycket bra pris kom snabbt.

Kan varmt rekommendera David!
  • Jenny B
    Jenny B skrev om David Sebestyén en del av Edward & Partners
    Strukturerad, trygg och proffisionell mäklare med säljarens önskemål i fokus.
  • Petter B
    Petter B skrev om David Sebestyén en del av Edward & Partners
    Engagerad, tillmötesgående och uppnådde ett bra försäljningspris. Med andra ord är jag alltså hittills mycket nöjd.
Christian Melki
Edward Melki