19 rekommendationer

Ellen Lindar
en del av Edward & Partners

Sveavägen 52
111 34 Stockholm — Visa karta

Vad tror Ellen att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 19 kunder tycker om Ellen Lindar

• Ylva J
    Ylva J skrev om Ellen Lindar en del av Edward & Partners
    Väldigt positiva erfarenheter av Ellen Lindar på Edward & Partner. Jag har både köpt och sålt lägenhet genom Ellen. Bra och proffsigt bemötande. Man känner sig lugn och säker både som kund och säljare. Hon återkopplar kontinuerligt och anträffbar i högsta grad. Hon har bra nerver och fingertopskänsa .. vad gäller budgivningar och slutresultatet. Jag är jättenöjd helt enkelt.
  • Elena W
    Elena W skrev om Ellen Lindar en del av Edward & Partners
    Ellen är ambitiös och duktig säljare och drev försäljningen framåt målmedvetet och med hög energi. Vi är nöjda med processen och slutpriset.
  • Lisa L
    Lisa L skrev om Ellen Lindar en del av Edward & Partners
    Ellen har fått mig att helt omvärdera min syn på mäklare, och då har jag varit på många visningar. Fick extremt bra bemötande och hon fick med det extra arbete hon la in (utskick av bl.a. alternativa planlösningar, inspirationsbilder) mig nästan att lägga ett bud på en lägenhet jag inte alls var intresserad av till en början. Om jag någon gång ska sälja är det henne jag kontaktar.
  • Oscar Ö
    Oscar Ö skrev om Ellen Lindar en del av Edward & Partners
    Jag och min sambo är jättenöjda med Ellen. Lägenheten blev såld i tid och det är väldigt skönt.
    Väldigt bra uppstyrt även fast marknaden sa sitt.

Kalasbra
  • Mia L
    Mia L skrev om Ellen Lindar en del av Edward & Partners
    Kan lämna mina varmaste rekommendationer angående denna mäklare. Lyhörd kompetent och engagerad. Värderingen var klockren.
  • Sofia E
    Sofia E skrev om Ellen Lindar en del av Edward & Partners
    Jag hade helt klart anlitat Ellen ifall jag var i behov av en mäklare. Proffsig och genuin och med ett trevligt och bra bemötande både på visning och kontraktskrivning. Dessutom väldigt mån om att bägge parter ska känna sig nöjda med affären. Hon inger ett förtroende som gjorde att allt kändes smidigt och effektiv och att jag som köpare kände mig trygg.
  • Karl-Johan N
    Karl-Johan N skrev om Ellen Lindar en del av Edward & Partners
    Vi är nöjda med Ellens insats vid försäljningen av vår lägenhet och kan varmt rekommendera henne. Vi skulle anlita henne igen. Ellen var professionell och tillgänglig när vi hade frågor och ledde oss genom processen på ett bra sätt.
  • Christopher K
    Christopher K skrev om Ellen Lindar en del av Edward & Partners
    Väldigt engagerad, gjorde det lilla extra och ville ta egna initiativ med styling etc. som man inte hinner med själv. Bra på att uppfölja och var väldigt driven från titt på lägenhet tills försäljningen var klar. Fick mer för min lägenhet på östermalm än vad vi kom överens om som lägsta pris!
  • Sanna
    Sanna skrev om Ellen Lindar en del av Edward & Partners
    Vi var extremt nöjda med Ellen som mäklare. Ellen är tydlig, snabb, trevlig och kände precis av behoven hos både köpare och säljare vilket gjorde processen oerhört smidig och alla parter nöjda med resultatet. Vi skulle definitivt vända oss till Ellen igen i framtiden och jag kan varmt rekommendera henne vidare.
  • Tim D
    Tim D skrev om Ellen Lindar en del av Edward & Partners
    Jag har varit i kontakt med Ellen en del under ett par månader medan jag letat efter en ny bostad och trots att vi inte gjorde någon affär ihop vill jag ändå rekommendera Ellen. Detta på grund av att hon alltid haft ett väldigt fokus på att jag som kund ska känna mig nöjd - aldrig sen på att ringa upp, svarar tydligt, ärligt och utförligt och är oftast tillgänglig. Detta är sådana egenskaper jag värderar högt när jag själv väljer mäklare för egen försäljning då både jag som säljare och mina spekulanter blir nöjda.
  • Linda L
    Linda L skrev om Ellen Lindar en del av Edward & Partners
    "Trevlig, lyhörd, professionell, duktig och ambitiös mäklare. Bra stöd vid min första och därmed väldigt nervösa bostadsförsäljning :) Är väldigt nöjd med mäklarens insats och slutpriset. Måste även ge en stor eloge till deras egna superduktiga fotograf Philip!! "
  • Ewelina A
    Ewelina A skrev om Ellen Lindar en del av Edward & Partners
    I am writing to recommend Ellen Lindar as an extremely customer oriented, reliable and hardworking real estate agent. Ellen helped us to buy our dream apartment recently (August 2016) and it was a pleasure to cooperate with her because of her professionalism and willingness to assist both a buyer and a seller to their best interest. Ellen presented a very pro-active attitude when contacting us and the bank on our behalf, she was very attentive and managed to solve very complex issues related to obtaining a credit from a bank.
    Ellen did an excellent job for us and I have no doubts that she did absolutely best to meet the needs of the seller and ourselves.
    Best regards,
    Ewelina Aydin
  • Anna W
    Anna W skrev om Ellen Lindar en del av Edward & Partners
    Ellen hjälpte oss inför och under försäljningen av vår bostadsrätt och kan varmt rekommendera alla att välja henne som sin fastighetsmäklare! Sällsynt att hitta någon som är så engagerad, driven och som verkligen förstår bostadsmarknaden och försäljning. Att få hjälp med stylingen innan var guld värt. Övertygad om att slutpriset inte blivit så högt utan henne!
  • Jan T
    Jan T skrev om Ellen Lindar en del av Edward & Partners
    Ellen skötte mäklarjobbet på ett utmärkt sätt och jag som kund är nöjd med hennes jobb. Önskar henne all lycka i framtiden och hör av mig om det skulle bli aktuellt med en ny försäljning.
  • Hanna H
    Hanna H skrev om Ellen Lindar en del av Edward & Partners
    Trevlig och lättillgänglig mäklare. Kunde inte önskat mer! 10+
  • Stefan Z
    Stefan Z skrev om Ellen Lindar en del av Edward & Partners
    Ger ett gediget intryck, påläst om objektet, objektiv i sakfrågor, intresserad av att ge adekvat info, erbjuder att införskaffa extra info om så önskas, vältalig och rak i info, ger kunden tid att se lgh!
  • Victoria Z
    Victoria Z skrev om Ellen Lindar en del av Edward & Partners
    Ellen Lindar har varit mycket trevlig och informerande i lugn takt när vi var på visningen. Tycker inte om folk som blir för närgångna och hon höll en professionell position till oss. Det hon inte visste skulle hon ta reda på och återkoppla senare vilket hon också har gjort. Jag är mycket nöjd med henne som mäklare och kontaktperson som ordnade så att vi kunde köpa vår nya fina lägenhet här i Stockholm!
  • Daniel V
    Daniel V skrev om Ellen Lindar en del av Edward & Partners
    Ellen, fantastiska Ellen. Vad kan man säga, jag fick rekordpris i föreningen (stor populär förening med ca 500 lägenheter).
    Ellen tog hand om stylingen inför visningen, fanns alltid tillgänglig när jag hörde av mig och fick mig att känna mig väldigt trygg i min försäljning.
    Det märks att Ellen är säljare in i benmärgen och är en jordnära, genuin, ärlig och extremt pålitlig människa.
    Jag har nu köpt en ny lägenhet och kommer utan tvekan anlita henne när det är dags att sälja även den.
    Rekommenderar henne varmt och sticker ut hakan och säger att hon är en av Stockholms (Sveriges?) kommande/nuvarande skickligaste mäklare :)
  • Christina P
    Christina P skrev om Ellen Lindar en del av Edward & Partners
    Duktig och trevlig. Tydligxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Christian Melki
Edward Melki