en del av Edward & Partners

Sveavägen 52, 111 34 Stockholm — Visa karta

5.0 / 5 i betyg — 66 rekommendationer
Edward & Partners Fastighetsmäklare AB har som målsättning att vara ett modernt och nytänkande fastighetsmäklarföretag, där vi, på ett förtroendeingivande sätt har som inriktning att förmedla bostäder i Stockholms innerstad. Våra medarbetare står för en samlad erfarenhet av förmedling av hundratals bostäder vilket har resulterat i uppbyggandet av ett omfattande kundregister som vi kan erbjuda våra uppdragsgivare.

Läs vad 66 användare tycker om Erik Bysell

• Oscar B
    Oscar B skrev om Erik Bysell en del av Edward & Partners
    Erik är på tårna. Svarar alltid och är väldigt hjälpsam. Rekommenderas starkt.
  • Kenny V
    Kenny V skrev om Erik Bysell en del av Edward & Partners
    Mycket trevligt och proffesionellt bemötande, klart den bästa mäklare jag varit i kontakt med! Kan varmt rekommendera Erik som mäklare när det dags att sälja.
  • Rasmus R
    Rasmus R skrev om Erik Bysell en del av Edward & Partners
    Tack Erik. Proffesionellt, smidigt och mycket trevligt. Ordnade med specialvisningar och förmedlade styling. Rekommenderas alla gånger. Vi hörs igen. R
  • Karolina H
    Karolina H skrev om Erik Bysell en del av Edward & Partners
    Jag är mycket nöjd med Erik som mäklare. Han var effektiv, kommunicerade tydligt, och hade mitt bästa i åtanke genom hela försäljningsprocessen. Eriks idéer gjorde att lägenheten var i top trim när den lades ut och priset slutade över förväntan.
  • Mattias N
    Mattias N skrev om Erik Bysell en del av Edward & Partners
    Erik var mäklare när vi sålde vår lägenhet och gjorde ett utmärkt jobb. Bra och nogrann. /M
  • Filip L
    Filip L skrev om Erik Bysell en del av Edward & Partners
    Som säljare av en bostadsrätt kunde jag inte önska mig en bättre och mer engagerad mäklare än Erik. Från första möte till kontraktsskrivning med köpare har han agerat oerhört proffesionellt och förtroendeingivande, någonting som jag uppskattat enormt. Jag ger mina varmaste rekommendationer till Erik och jag hoppas att han även vid min nästa försäljning vill hjälpa mig med min kanske största affär i livet.
  • Tobias B
    Tobias B skrev om Erik Bysell en del av Edward & Partners
    Erik är en suverän mäklare som verkligen bryr sig och vill hjälpa dig på bästa möjliga sätt...med allt. Han har sålt två lägenheter åt oss och ska få sälja den vi bor i när det väl blir dags...utan tvekan! Får alltid mer än det man vill ha.
  • Josefine L
    Josefine L skrev om Erik Bysell en del av Edward & Partners
    Erik har sålt min lägenhet. Han är en riktigt proffsig mäklare som gör sitt yttersta för att överträffa ens förväntningar! Jag är övertygad om att jag fick det priset jag ville tack vare hans hängivenhet och påstridighet. Det märks att han brinner för det han gör! Rekommenderar starkt.
  • Emmy B
    Emmy B skrev om Erik Bysell en del av Edward & Partners
    En riktig stjärnmäklare! Erik Bysell på Edward & Partners sålde vår 2:a i Liljeholmen och vi är mer än nöjda med hans insats från början till slut.
    Han är engagerad, kunnig och professionell och gjorde hela tiden sitt yttersta för att både säljare och köpare skulle bli nöjda.
    Inte nog med att han såg till att vi fick en trevlig vinst på bostaden,
    med Erik som mäklare kände vi oss i trygga händer under hela försäljningsprocessen.
    Han var definitivt den bästa vi kunde hitta för jobbet och om vi ska sälja en bostad någon mer gång i framtiden tvekar vi inte en sekund på vem vi skulle anlita.
    / E & P
  • Kathrine K
    Kathrine K skrev om Erik Bysell en del av Edward & Partners
    En riktigt grym mäklare!

Jag har i december 2015 köpt lägenhet på Kungsholmen av Erik Bysell på Edward & Partners och sen i januari 2016 även anlitat Erik för försäljning av min lägenhet på Kungsholmen.

Jag kommer utan tvekan anlita Erik för alla mina framtida försäljningar.

Erik har från första stund på ett tryggt och förtroendeingivande sätt lotsat mig genom denna försäljning och varit i det närmsta ständigt tillgänglig. Känslan är att han har gett allt och sen ändå lite till! Jag kan ge honom det absolut högsta betyget i professionalitet! Ett riktigt superproffs med stor kunskap om Stockholms fastighetsmarknad. Ett fantastiskt fint personligt bemötande och ett engagemang utöver det vanliga. Gissar att det här är en av Stockholms bästa fastighetsmäklare! Jag kan absolut och helt utan tvekan rekommendera Erik!
  • Natasha A
    Natasha A skrev om Erik Bysell en del av Edward & Partners
    Erik har alltid lika mycket engagemang som oss som säljare under hela processen! Vi har använt Erik tidigare, han har alltid en kämparglöd utan dess like och blir som en av oss hemma under hela försäljningen. Vi kommer alltid att använda Erik vid våra kommande försäljningar!
  • Carl S
    Carl S skrev om Erik Bysell en del av Edward & Partners
    Riktigt grym Mäklare!

Detta var andra försäljningen Erik gjorde åt mig. Han ordnar alltid specialvisningar åt intressenter, hittar gamla kontakter etc, allt för att optimera antalet intresserade. Han ordnar även med smådetaljer som att plocka undan, fixa inför fotografering m.m.

Med Erik får man alltid resultat över förväntan!!!
  • Pär A
    Pär A skrev om Erik Bysell en del av Edward & Partners
    Jag hade förmånen att använda Erik som mäklare vid min senaste lägenhetsförsäljning.

Jag skulle inte kunnat vara mer nöjd. Erik är väldigt kunnig om bostadsmarknaden samt att han är oerhört professionell. Sedan att han alltid får ut maxpriset gör inte saken sämre.

Jag rekommenderar alla starkt som funderar på att sälja sin bostad att använda sig av Erik.
  • Sofia Ö
    Sofia Ö skrev om Erik Bysell en del av Edward & Partners
    Erik är en utmärkt mäklare som jag rekommenderar i allra högsta grad. Han har ett starkt driv och engagemang i försäljning av bostäder och går den extra milen för att möjliggöra en så lyckad försäljning som möjligt. Ett öga för detaljer där jag har kännt mig trygg sedan dag ett, ingenting lämnas åt slumpen.

Proffsigt och genuint bemötande genom hela processen. Jag vänder mig definititv till Erik nästa gång jag säljer bostad!
  • Alexandra B
    Alexandra B skrev om Erik Bysell en del av Edward & Partners
    Riktigt professionell och tillgänglig. Det kändes tryggt att Erik hade hand om min bostadsförsäljning. Kan varmt rekommendera!
  • Annaida N
    Annaida N skrev om Erik Bysell en del av Edward & Partners
    Jag är mycket nöjd både med valet av Erik Bysell som mäklare och Edward & Partners som byrå för att sälja min lägenhet. Bemötandet och hanteringen av lägenhetsförsäljningen var proffsigt skött från början till slut. Erik är otroligt engagerad, effektiv och seriös, dessutom känner han till marknaden mycket väl. Jag kommer garanterat att anlita Erik för framtida försäljningar och kan varmt rekommendera att anlita honom som mäklare!
  • Oscar V
    Oscar V skrev om Erik Bysell en del av Edward & Partners
    Erik fick i uppdrag att sälja min lägenhet vilket slutade långt över mina förväntningar! Det finns mycket possessiva saker man skulle vilja säga om Erik men för att nämna några: Extremt professionell bemötande, gör verkligen det lilla extra för sina kunder, tror det är få i branschen som är mer ambitiösa, kundfokuserade eller har ett öga för detaljer. Erik stod till mitt förfogande 24/7 vilket jag är väldigt tacksam över, Edward och Partners ska skatta sig lyckliga som har en så stjärna bland sina anställda. Erik kommer utan tvekan få sälja alla mina lägenheter framöver med tanke på det fantastiska resultatet som blev!
  • Petter O
    Petter O skrev om Erik Bysell en del av Edward & Partners
    Jag är mycket nöjd med Eriks tjänst. Han är lyhörd, alltid snabb respons och ett proffsigt bemötande. Jag kommer såklart att använda mig av Erik igen.
  • Rejna M
    Rejna M skrev om Erik Bysell en del av Edward & Partners
    Bäst i klassen . Top notch samarbete ! Erik Bysell and Edward Partner is on top of the line !
  • Christoffer J
    Christoffer J skrev om Erik Bysell en del av Edward & Partners
    Erik är en otroligt kompetent mäklare, har aldrig träffat på någon i samma bransch med ett så otroligt driv, seriositet samt tålamod. Kommer ge honom mina varmaste rekommendationer framöver! //Chippen
  • Linus R
    Linus R skrev om Erik Bysell en del av Edward & Partners
    Hängiven att uppfylla högt ställda förväntningar.
    Alltid tillgänglig, från tidiga morgonen till sena kvällen.
  • Maria Ö
    Maria Ö skrev om Erik Bysell en del av Edward & Partners
    Rekommenderas, dedikerad och engagerad!
  • Viktor L
    Viktor L skrev om Erik Bysell en del av Edward & Partners
    En väldigt trevlig, ambitiös, noggrann, driven, fokuserad och kundmedveten mäklare. Som både hjälper säljaren och köparen att bli nöjd. Oerhörd kompetens om föreningen, området och detaljer. Kan varmt rekommendera Erik Bysell som er mäklare.
  • Kerstin L
    Kerstin L skrev om Erik Bysell en del av Edward & Partners
    Erik gav redan från första stund ett mycket gott intryck. Lugn, lyssnande, inkännande, samtidigt smittande entusiastisk inför uppgiften att sälja vår våning och , visade det sig, mycket, mycket professionell. Vi är mer än nöjda.
    Även mäklarfirman ger ett professionellt intryck med sinne även för små detaljer och finesser.
  • Alexander A
    Alexander A skrev om Erik Bysell en del av Edward & Partners
    Toppen rakt igen! Slog även rekord i området vilket var en välkommen överraskning.
  • Jianping L
    Jianping L skrev om Erik Bysell en del av Edward & Partners
    I bought an apartment last year sold it this year both via Erik Bysell. I like his active working style, which is actually the reason I came back to Mr. Bysell for his help to sell the apartment. He is considrate for his clients and very efficient. He takes care of all the details. I recommend him to the ones who wants to sell their house.
  • Jenny M
    Jenny M skrev om Erik Bysell en del av Edward & Partners
    Jag valde att låta Erik sälja min lägenhet då han gjorde ett mycket gott intryck på mig när jag var spekulant på en av hans andra försäljningar. Erik är otroligt påläst, lyhörd och service minded och hjälpte mig genom hela processen från början till slut. Erik kom med mycket värdefulla råd för att lyfta lägenhetens värde samt tog mig till en snabb och lyckad försäljning! Jag har bara mycket positiva erfarenheter av Erik och han kommer få sälja vår andra lägenhet nu i höst också! Rekommenderas till alla =)
  • Anna W
    Anna W skrev om Erik Bysell en del av Edward & Partners
    Erik hjälpte mig att sälja min lägenhet mitt i sommaren och var väldigt lättillgänglig och engagerad under hela processen. Jag var välinformerad och fick snabbt svar om det var något jag undrade över. Jag är mycket nöjd med mitt val av mäklare. och skulle rekommendera honom till andra.
  • Emma S
    Emma S skrev om Erik Bysell en del av Edward & Partners
    Erik har gjort ett fantastiskt bra jobb vid försäljningen av min lägenhet. Han är påläst, snabb och lyhörd för mina önskemål. Jag uppskattar särskilt den rådgivande roll han tar och att han har informerat mig löpande om hur försäljningen går.
  • Kim A
    Kim A skrev om Erik Bysell en del av Edward & Partners
    Jag tycker att Erik har varit en väldigt bra mäklare då han löpande informerat oss som säljare på ett tillfredställande sätt.
    Processen gick väldigt snabbt och smidigt.
    Erik var alltid nåbar vilket stillade nerverna.
    Erik var kunnig på marknaden och väl förbered på vår förening och bostad.
  • Lindsay H
    Lindsay H skrev om Erik Bysell en del av Edward & Partners
    Erik was by far the best choice we made when selling our apartment. He is kind and helpful, always there to offer honest advice and to answer even the smallest questions. He worked tremendously hard to get us the best price for our apartment, and went far beyond even our highest expectations. I would work with him again in a heartbeat, and an even a little bit sad that we won't be chatting with Erik any more. There should be no hesitation in working with him!
  • Andreas S
    Andreas S skrev om Erik Bysell en del av Edward & Partners
    Är mycket nöjd med Erik Bysell som mäklare. Han var professionell, lyssnade och diskuterade fram ett bra upplägg över ett tillvägagångssätt som skulle passa mig. Och med hjälp av Erik Bysells expertis lyckades vi få ett topppris. Allt gick väldigt smidigt hela vägen och kan varmt rekommendera Erik Bysell.
  • Martin R
    Martin R skrev om Erik Bysell en del av Edward & Partners
    Mycket nöjd med Erik som mäklare som styrde upp försäljningen av min lägenhet, driven, engagerad och väldigt kunnig.
  • Agnes T
    Agnes T skrev om Erik Bysell en del av Edward & Partners
    Är super nöjd med Erik som mäklare! Han hjälpte oss att sälja vår lägenhet i stureby och har verkligen jobbat dygnet runt för att vi skulle få ett så bra pris som möjligt! Haft visningar tidigt på morgonen och sent på kvällarna. Han har funnits där för att komma med förslag och tips! Otroligt professionell, bryr sig om sina kunder! Har hållit mig uppdaterad under hela processen och har lyckats sälja lägenheten inom 5 dagar från det att den kom ut på hemnet! Verkligen en mäklare man kan lita på!!! Kommer definitivt att anlita Erik igen när vi ska flytta nästa gång!
  • Carl Aj E
    Carl Aj E skrev om Erik Bysell en del av Edward & Partners
    Mäklare Bysell gjorde ett toppen jobb när han sålde en lägenhet åt mig i centrala Stockholm.

Han är mycket tillmötesgående och anstränger sig extra för att göra alla parter nöjda. Att sälja och köpa en lägenhet av Erik Bysell känns tryggt och jag har alltid fått snabba och väl utförliga svar på alla mina frågor.

Försäljningen gick väldigt smidigt, jag fick fina bilder + annons, bra visningar och Erik hjälpte även till så presumtiva kunder kunde komma och inspektera på obekväma tider. Allt gott!
  • Ted P
    Ted P skrev om Erik Bysell en del av Edward & Partners
    Jag var supernöjd med Erik!
    Vi slog rekordet, pris/kvm
    Han var väldig driven och gjorde verkligen sitt yttersta för att försäljningen skulle gå så bra som möjligt.
    Jag rekommenderar han starkt
  • Claes-philip M
    Claes-philip M skrev om Erik Bysell en del av Edward & Partners
    Har verkligen blivit grymt bra behandlad av Erik.
    Han har konstant funnits tillgänglig för att lugna ner mig när jag känt mig stressad och fått mig känna mig trygg genom hela processen.

Stark rekommendation!
  • Camilla G
    Camilla G skrev om Erik Bysell en del av Edward & Partners
    Väldigt bra och professionell mäklare. Väldigt seriös och hade öppen diskussion med alla inblandande. Rak och ärlig och vi fick 300 000kr över accepterat pris. Lite dyr men det är det klart värt i långa loppet
  • Anders C
    Anders C skrev om Erik Bysell en del av Edward & Partners
    Stort personligt engagemang i hela processen. Utmärkt kundbemötande mot både köpare och säljare. Rekommenderar Erik Bysell!
  • Carl B
    Carl B skrev om Erik Bysell en del av Edward & Partners
    In ger trygghet och förtroende! Extremt professionell.
  • Philip S
    Philip S skrev om Erik Bysell en del av Edward & Partners
    Erik Bysell har gjort ett lysande jobb med stort engagemang som mäklare. Träffade flera mäklare men Erik gjorde ett seriöst intryck med goda referenser. Försäljningen gick över förväntan och han gjorde skäl för sitt arvode. Vid nästa försäljning av bostad kommer jag garanterat att kontakta honom och kan utan problem rekommendera Erik till vänner och familj.
  • Christopher S
    Christopher S skrev om Erik Bysell en del av Edward & Partners
    Idérik och drivande. Bra synpunkter att förhålla sig till.
  • Sandra B
    Sandra B skrev om Erik Bysell en del av Edward & Partners
    Flexibel, rak på sak och mycket arbetsvillig.
    En mäklare som är medveten om kundens önskemål och är lätt och professionell att jobba med.
  • Annie V
    Annie V skrev om Erik Bysell en del av Edward & Partners
    Erik är en utmärkt mäklare. Hans är väldigt professionell vilket gör att man känner sig trygg i hans händer!Kommer utan tvekan att kontakta Erik vid framtida ärenden!
  • Carl S
    Carl S skrev om Erik Bysell en del av Edward & Partners
    Eric är en mäklare som verkligen ser till sin klients bästa!!

Han ger aldrig upp och håller en ständigt informerad om hur processen går. Han är även extremt erfaren & kunnig och ger därför hela tiden väldigt bra råd och analyser på situationen så att man kan känna sig trygg.

Jag ser fram emot att göra fler bra affärer med Eric som min mäklare i framtiden!
  • Desireé R
    Desireé R skrev om Erik Bysell en del av Edward & Partners
    Erik sålde min lägenhet
    Jag fick väldigt bra service och är mycket nöjd med det bemötande och tjänst jag fick, man märkte att han visste vad han pratade om och att han hade öga för såväl detaljer som det stora
    Jag fick såväl råd och tips som handfasta rekommendationer som jag tyckte gjorde försäljningen mycket lättare för mig
    Han var väldigt engagerad och ringde och/eller svarade på telefon/sms när som helst på dygnet
    Jag kommer utan tvekan rekommendera Erik till nära och kära och använda honom igen!
  • Margareta G
    Margareta G skrev om Erik Bysell en del av Edward & Partners
    Våren 2014 sökte jag en lägenhet i Vasastan. Genom ett objekt utlagt på Hemnet fick jag kontakt med mäklarfirman Edwards & partners. Där blev jag bemött både med intresse och professionalism. När det senare blev aktuellt med försäljning av min lägenhet på Gärdet var det naturligt att kontakta just den mäklarfirman. Mäklaren Erik Bysell har skött min försäljning på bästa sätt. Med skicklighet, sakkunskap och humor har han hjälpt mig till ett utmärkt resultat.
    Bland den uppsjö av mäklarfirmor som etablerat sig i stockholmsområdet kan jag verkligen rekommendera Erik Bysell hos Edwarda & Partners. Under min jakt på rätt objekt har jag träffat ett flertal, så jag kan jämföra.
    Vänligen
    Margareta Goldie Tegerstedt
  • Johan B
    Johan B skrev om Erik Bysell en del av Edward & Partners
    Använde Erik som mäklare när jag sålde min lägenhet. Erik hade ett mycket trevligt och professionellt bemötande både mot mig och mot de presumtiva köparna.
    Jag kommer att vänta mig till Erik även nästa gång jag behöver en mäklare.
  • Klas B
    Klas B skrev om Erik Bysell en del av Edward & Partners
    Erik var lysande, mycket engagerad från början till slut, bra kommentarer på styling/möblering, hanterade skumma grannar och konstiga spekulanter bra och hanterade budgivningen föredömligt. Kan absolut rekommendera Erik Bysell
  • Tomas Å
    Tomas Å skrev om Erik Bysell en del av Edward & Partners
    Edward partners har hjälpt mig att köpa ett hus och sälja två lägenheter. Jag är väldigt nöjd med deras expertis och personliga service. jag vill varmt rekommendera dom.

Tomas Åstrand
Christian Melki