110 rekommendationer

Joe Maatouk
en del av Edward & Partners

Sveavägen 52
111 34 Stockholm — Visa karta

Vad tror Joe att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 110 kunder tycker om Joe Maatouk

• Alexander B
    Alexander B skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe är en grym mäklare, en ödmjuk och ärlig person som är fantastisk på att hantera människor. Jag kommer anlita Joe för nästa försäljning, det är säkert!
  • Roy E
    Roy E skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe har lyckats sälja min lägenhet i en svag marknad och hjälpt mig i en strulig situation. Joe har kämpat för att få så bra pris som möjligt för min lägenhet och jag skulle inte tveka en sekund på jobba med han igen.
  • Krister B
    Krister B skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Kan verkligen rekommendera Joe och hans koordinator Matea. Han/hon tog hand om allt från start till mål och även efter tillträdet så var de med när ett par saker behövde fixas. Stort tack.
  • Jie S
    Jie S skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe is a professional broker, but also with humor and like a friend. He left us a enjoyable experience throughout the whole smooth process. With enough patience in explaining the details and offering helps outside his duty. We are lucky!
  • Joseph T
    Joseph T skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Alla mäklare hävdar att de är störst, bäst och känner flest spekulanter. Men inte många av dessa kan leverera när utbudet på marknaden är större än efterfrågan.

Vi valde att anlita Joe som vår mäklare efter att ha varit i kontakt med ett 10-tal andra innan och vi kunde inte gjort ett bättre val. I en trög och spretig marknad, där utbudet i vårt område var extremt stort, lyckades Joe inte bara sälja vår lägenhet. Han lyckades sälja den till ett otroligt bra pris, när resten av områdets försäljningar stod stilla.

Hela processen gick otroligt smidigt.

Förutom Joe's ödmjukhet, kunnighet och hängivelse till mäklaryrket där han gör allt för sina kunder är han extremt duktig på förhandla.

Det finns många mäklare att välja bland, men det finns bara en Joe! Kan inte göra annat än att rekommendera honom.

#säljmedjoe
  • Yanpeng Y
    Yanpeng Y skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe is very friendly, hardworking and professional. Definitely want to work with him again. Highly recommonded!
  • Andrea L
    Andrea L skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Vi gav Joe uppdraget att sälja vår lägenhet och jag kan inte säga annat än att han gjorde ett kanonjobb!
    Han är en extremt hårt arbetande man med ett otroligt driv. Vi är mycket nöjda med hela processen.
    Bra jobbat Joe och lycka till i framtiden, vissa är födda att vara mäklare och du är säkerligen en av dem. Tack! / Andrea
  • Daniel
    Daniel skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe är verkligen en stjärnmäklare som kommer gå till historieböckerna!

Vi hade först annan mäklare som var välrenommerad i Solna, men valde att byta till Joe pga av att hon underpresterade samt att en god vän rekommenderade Joe. Det bästa sättet att beskriva Joe är som professionell, driven, charmig och positiv.

I vår kommunikation med honom var han alltid ärlig, han håller tider och återkopplar minutiöst. Det absolut bästa dock är det strukturerade sättet han arbetar på. Vi fick alltid en plan framåt av honom, vilka dagar och tider han ska göra vad samt han följer allt till punkt och pricka. Han är totalt transparent med processen framåt och varken överdriver eller tonar ned verkligheten, han är helt enkelt uppriktig i alla situationer.

Resultatet blev att han sålde vår lägenhet med en ökad vinst på 250,000 SEK mer än vad den föregående mäklaren kunde prestera. Vi är verkligen tacksamma får hans insats och vi kommer alltid sälja med honom och Edward & Partners i framtida lägenhetsaffärer.
  • Martin L
    Martin L skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Bästa mäklaren!

Oerhört glad att jag bytte mäklare och sålde min fina lägenhet med stans proffsigaste mäklare Joe! Allt har varit exceptionellt bra från första kontakt till avslut, både för mig och köparen.

+ Assistent Matea för otroligt trevlig och snabb service!

+ Mäklare Joe som gett sitt yttersta från dag ett!

+ Säljpriset blev över förväntan!

Kan inte annat än rekommendera Joe och Matea till alla jag känner!

Tack för allt och hoppas vi möts igen!
    // Martin
  • Gabriella H
    Gabriella H skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Jag och min sambo har köpt vårförsta gemensamma bostad via Joe och hade vi inte anlitat en mäklare innan vi träffat Joe så hade vi alla dagar veckan valt Joe som vår mäklar vid försäljning av vår lägenhet.

Joe fanns som ett stöd till oss under vår försäljning då vi behövde lite råd och tips, detta var tips och råd som vi inte fått av vår egna mäklare, vilket gjorde oss lugna och vilket tillslut gjorde att vi sålde vår lägenhet!

Jag kan gladeligen rekommendera alla i min umgängeskrets att anlita Joe vid en ev. försäljning, och vi kommer garanterat anlita Joe när vi ska röra på oss igen!
  • Marie F
    Marie F skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Hatten av och stort tack till Joe som har gjort ett helt fantastiskt jobb med vår lägenhet. Det har känts otroligt tryggt sedan första mötet. Joe har en struktur som inte liknar något annat. Efter vi träffat x antal mäklare så fann vi Joe, det rådde inga tvivel om att han skulle få sälja vår lägenhet.
    Äntligen en mäklare som håller vad han lovar, alltid är i tid, levererar mer än vad vi kunnat drömma om, och dessutom ödmjuk och riktigt kunnig.

Joe, du sticker ut i mängden!
    Tack återigen!
    /Marie F
  • Linnea
    Linnea skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe har vart toppen hela vägen genom vår försäljning. Tydlig, trygg, tillgänglig och pålitlig. Det har hela tiden känts enkelt att kontakta Joe vilket är skönt som säljare. Vi kommer absolut rekommendera honom vidare och vi vet vem vi ringer när det är dags att sälja igen. :)
  • Sangar  B
    Sangar B skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe är trevlig, snabb, kommunikativ, duktig och erfaren. Han är en av de vassaste mäklare som jag träffat på. Han får saker att hända och levererar resultat oavsett situation.
  • Johanna Å
    Johanna Å skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Är så oerhört nöjd med Joe som mäklare. Vi försökte med 2 stycken mäklare innan och det hände ingenting. Tack och lov så blev vi tipsade om Joe.

Sen dag 1 har han varit extremt lätt att nå, uppriktig, ärlig och enkel att ha och göra med. Idag sålde han vår lägenhet till rekordpris i en marknad som dem andra kallar dålig. Stort tack ännu en gång Joe!
    Johanna Å gillar detta
  • Andreas A
    Andreas A skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe har under hela processen med att sälja våran bostad haft en genomtänkt och målinriktad plan samt fokuserat på att vi skall bli nöjda. Han ger vidare ett mycket professionellt intryck och har en mycket god förmåga att sälja. Vi kan varmt rekommendera honom som mäklare.
  • Philip S
    Philip S skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Mycket bra jobb, levererade mina höga förväntningar!
  • Liza
    Liza skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe är mycket professionell och tillmötesgående. Han är expert på området och visar högt engagemang vid försäljning och under hela säljprocessen. Försäljningen gick snabbt och min lägenhet såldes till rekordpris i min förening! Rekommenderar STARKT!
  • John Hasse P
    John Hasse P skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Mycket Professionellt bemötande under hela affären.

Rekommenderar Joe varmt!
  • Zofia M
    Zofia M skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe är en väldigt professionell, engagerad och målinriktad mäklare och hans mål är att både köpare och säljare är helt nöjda med affären.
    Dessutom är han mycket trevlig, glad och lugn som person vilket underlättar för oss nervösa bostadssäljare.
    Han är lätt att komma i kontakt med, alltid anträffbar och håller en uppdaterad genom hela processen.
    Jag kan varmt rekommendera Joe och skulle definitivt anlita honom igen.
  • Hedvig Emelie Eleonora O
    Hedvig Emelie Eleonora O skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Vänlig, effektiv, proffsig. Positiv upplevelse som helhet.
  • Anika Priyanjali F
    Anika Priyanjali F skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Underbart bemötande. Kunnigt och snabbverkande
  • Catharina G
    Catharina G skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    När vi skulle sälja vår lägenhet träffade vi tre olika mäklare, alla skulle vara bra på just vårt område. Efter dessa tre möten var det ingen tvekan, Joe skulle få sälja vår lägenhet.

Genom hela processen har Joe levt upp till våra förväntningar. Han är alltid tillgänglig och svarar på såväl telefon, sms eller mail innan du ens hinner blinka. Han gör sitt yttersta för att leverera en service som utmärker sig i branschen.

Sist men inte minst, Joe kan sälja. Han ger sig inte förrän han uppnår resultat som lämnar alla parter nöjda!
  • Sandra M
    Sandra M skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Först så vill jag bara understryka att Joe Maatouk är en enastående fastighetsmäklare, en utav Solnas och Stockholms mest rutinerade. Levde upp till mina förväntningar, backade upp sina ord och höll vad han lovade. Lägenheten såldes till rekordpris och priset var inget att diskutera utan snarare acceptera. Hög tillgänglighet, snabb respons och ett professionellt bemötande. Höll oss hela tiden uppdaterade vilket skapade trygghet, vi kan varmt rekommendera denna begåvning.
  • Jami G
    Jami G skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Professionellt bemötande och mycket väl uppfyllda förväntningar!
  • Diego K
    Diego K skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Riktigt professionell och tydlig! Den enda mäklaren jag träffat på som kan läsa alla kontrakten innantill, inte ett ord fel!

Hatten av.
  • Luis L
    Luis L skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Proffsigt bemötande, service och leveransförmåga.
  • Tim K
    Tim K skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe lämnade ett väldigt gott intryck vid vår första träff. Egenskaper som karakteriserar Joe är pålitlighet, ansvarsfullhet och professionalism. Jag anser att kommunikationen har varit rak och tydlig under processens gång, Joe presenterade en plan och med detta som utgångspunkt så förklarade han vidare vilka steg som måste uträttas i syfte att åstadkomma det resultat som vi tillsammans lagt fram. Jag är verkligen mer än nöjd med fastighetsmäklarens insats och anser att jag har fått mer än förväntat, levererar från början till slut. Joe Maatouk är bortom det ordinära.
  • Yichu C
    Yichu C skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Proffsig och snabb på att bemöta frågor.
  • Peter M
    Peter M skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Fantastiskt bra mäklare som är mycket professionell och var en enorm resurs i vår försäljningsprocess. Mig veterligen är han en av Sveriges absolut bästa mäklare. Han är oerhört service minded både för säljarna och köparna.
  • Niklas E
    Niklas E skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Snabbt, smidigt och tryggt ! Håller vad han lovar och återkopplar snabbt. Joe håller en otroligt hög servicenivå.
  • Seyedh Afagh N
    Seyedh Afagh N skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe är en duktig och otroligt professionell mäklare som sätter sin kund i fokus. Han har hjälpt oss att både köpa och sälja lägenheter flera gånger och vi har absolut inga planer på att byta mäklare, varför byta när man redan har den bäste? :)
  • Susanna Maria S
    Susanna Maria S skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Trevlig frågande och lyssnande om man hade något speciellt på hjärtat
    Speciellt jag som gjorde allt per telefon o mail då jag arbetade i en annan stad
  • Magnus E
    Magnus E skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Mycket glad och positiv. Kunnig och engagerad..
  • Avan H
    Avan H skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe var väldigt service-inriktad, trevlig och flexibel med mötena. Svarade konkret på alla frågor så att det inte blev några oklarheter.
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Fint bemötande från första kontakt till avslutad affär. Jag är otroligt nöjd med med Joe som mäklare.
  • Magnus K
    Magnus K skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Mycket seriös ock driven samt håller vad han lovar
  • Tobias J
    Tobias J skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Mycket bra tills huset var sålt, sedan lite svår att få kontakt med.
  • Abbas A
    Abbas A skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Det var så där varken bra eller inte bra mitt emellan.
  • Tiva E
    Tiva E skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Professionell, initiativtagande och en mäklare som hjälper dig genom hela resan. Från början till slut.
  • Eva B
    Eva B skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Trevlig, kunnig och engagerad mäklare med bra bemötande. Kontakten stannade dock av lite grann när jag hade frågor inför tillträdet eftersom ärendet var överlämnat till mäklarassistenten då. I de stora frågorna fick jag svar från mäklaren.
  • Emil L
    Emil L skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Jag och min partner uppleve Joes engagemang bra och han hade en hög ambition att få ihop en bra affär för båda parterna. Han var tydlig och lätt att få kontakt med. Vilket är två viktiga delar när man gör sin livs största affär.
  • Åsa S
    Åsa S skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Trevlig duktig kan sitt jobb arbetar snabbt och effektivt kan det här området lätt att få kontakt med.
  • Marie K
    Marie K skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe är en otroligt duktig mäklare, han kan sitt jobb på alla sätt och vis. Han har svar på alla frågor man har, väl påläst om bostaden. Han är tillgänglig vilket gör att allt går snabbt. Hela affären kändes smidig och lättsam. Rekommenderar Joe varmt.
  • Lina B
    Lina B skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Mycket proffsig och trovärdig mäklare som gör ett gott intryck. Det blev en enkel försäljning då vi sålde vår lägenhet på en förhandsvisning pga Joes tidigare prospects. Jag kan varmt rekommendera Joe.
  • Jesper S
    Jesper S skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    En mycket komptent och driven mäklare som kommer hjälpa er att hitta den bästa möjliga köparen samt ge alla råd och tips som behövs för en trygg försäljning.
  • Jacob E
    Jacob E skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Mycket trevlig och tillmötesgående. Agerade snabbt och flexibelt under hela processen. Är väldigt nöjd med hela affären!
  • Felix F
    Felix F skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Jag köpte min lägenhet från Joe. Enormt ärlig, professionell och tillmötesgående. Jag kommer kontakta Joe när jag ska sälja igen
  • Hoi-Li W
    Hoi-Li W skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe has been very responsive and he provided the information that I needed in a timely manner. He gave out very good energy and service minded. Yet, some of the information he gave might lead to misunderstanding, such as he mentioned that the apartment he sold earlier landed on around SEKm 3,4 but when I checked the information in the website, that price was for 43kvm instead of 38kvm.

His assistant who helped out in the Sunday "visning" was very friendly and gave a very good impression. Yet his another assistant who helped out with the contracts seemed to friendly but a bit "distant" when I talked about the housing market in the Nordics (since I myself has been involved in housing risk review in the Nordics in a bank). I don't know if it is essential for the estate agents to understand the housing market, but it seems that it is impossible gain trustworthliness when the agents seem to know less than i do.
  • Ewa S
    Ewa S skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Mkt trevligt bemötande. Ger ett seriöst och hjälpsamt intryck. Hela affären sköttes mkt proffessionell.
    Vänliga hälsningar
    Ewa Sandin
  • Ashkan J
    Ashkan J skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Vi hade hört mycket gott om Joe från våra vänner/familjemdelemmar som hade anlitat Joe! Vi tänkte först att han inte kan vara så bra som de säger, men ... vi hade fel, han är nog en av Stockholms bästa mäklaren!

Joe både hjälpte oss hitta vårt nya hem och sälja vår nuvarande lägenhet. Lyhörd, flexibel och professionell mäklare. Mycket engagerad och lätt att få kontakt med. Allt gick smidigt och bekvämt. Vi hade ingen stress under tiden då vi visste att Joe gör exakt det han hade lovat oss! Han är numera en familjemäklare! Rekomenderar honom stark!

Du kommer inte att ångra dig om du anlitar Joe, give it a shot!
Christian Melki
Edward Melki