Joe Maatouk
en del av Edward & Partners

Sveavägen 52
111 34 Stockholm — Visa karta

Vad tror Joe att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 163 kunder tycker om Joe Maatouk

• Olli R
    Olli R skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe är en väldig duktig och engagerad mäklare som har en förmåga att övergå förväntningar också från köparens synvinkel. Joe gör ännu lite till och är inte rädd att ta emot och handla ovanliga utmaningar med professionellt och praktiskt sätt och i rätt tid. Jag kan värmt rekommendera Joe som mäklare både på sälj och köp sida. Läs mer
  • Mattias S
    Mattias S skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe är en engagerad och duktig mäklare. Han ansträngde sig det där lilla extra för att leverera i överkant av våra förväntningar. I en svår marknad så lyckades Joe att hitta precis rätt köpare, till rätt pris.
    Jag vill beskriva honom som driven där de flesta mäklare väntar på att att allt skall vända. Läs mer
  • Amde
    Amde skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe är en mäklare som besitter otroliga kunskaper inom sitt yrke men som även är en fanstastisk människa. Han var otroligt professionell under hela försäljningsprocessen och levererade precis det han hade lovat och lite till. Skulle varmt rekommendera han om ni vill ha någon som kommer göra allt för att se till att både säljare och köpare är nöjda. Läs mer
  • Ellinor K
    Ellinor K skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Letar du efter en mäklare som tar dina behov och dina åsikter i åtanke så är Joe Maatouk den mäklaren. Mitt första lägenhetsköp men efter många visningar med näsvisa och rätt otrevliga mäklare så kändes det väldigt bra att göra ett köp via Joe. Snabbt och smidigt utan några tveksamheter för varken mig eller säljaren. Han är nu en garanterad mäklare för framtida köp/sälj. Läs mer
  • Sebastian F
    Sebastian F skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe var från början till slut väldigt proffesionell. Ordentlig, rak och gav ärliga svar vad gällde värdering ,förväntat slutpris och en väldigt bra helhets bild av hela prosessen. Jag rekomenderar starkt Joe i framtiden till de som vill sälja sin lägenhet. Läs mer
  • Linnea C
    Linnea C skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe är en fantastisk mäklare! Han är extremt kunnig och har en personlighet som utstrålar - och gör jobbet med ett leende på läpparna. Vi är väldigt nöjda och glada över att vi fick hjälp av Joe att hitta min drömlägenhet samt att han alltid finns till hands om det behövs. Vi kunde inte valt en bättre mäklare och vi kommer definitivt att välja Joe igen när det blir aktuellt att sälja eller köpa lägenhet. Joe har vårt fulla förtroende och vi rekommenderar honom starkt! Läs mer
  • Benjamin B
    Benjamin B skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe har hjälpt oss att både köpa och sälja lägenhet. Han är en mycket engagerad och duktig säljare som gör sitt yttersta för att få till en så bra och snabb affär som möjligt. Joe överträffade våra förväntningar när det gällde försäljningen. Han rekommenderas starkt! Läs mer
  • Laila H
    Laila H skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe är en toppen mäklare och människa.
    Han hjälpte mig med att sälja lägenheten som jag hade med min föredetta sambo och sen hjälpte han mig med det absolut jobbigaste för min del, köpa nytt.
    Genom hela denna processen har han fått mig att känna mig så trygg och säker i valen.
    Han höll mig konstant uppdaterad, både vid sälj och vid köp och han körde till och med mig till visningar.
    Detta visar verkligen hur mycket han bryr sig.
    Nästa gång jag säljer så kommer jag definitivt välja att sälja med Joe igen.

Rekommenderar honom starkt. Läs mer
  • Flurim G
    Flurim G skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Jag träffade Joe för några år sedan, redan då var Joe en proffsig, hungrig och en påläst mäklare om vårt område. Några år senare var det dags för mig att sälja min lägenhet trots att bomarknaden svalnat rejält. Joe med sin gedigna erfarenhet och outoffbox tänk, levererade till mina höga förväntningar med råge. Jag rekommendera Joe starkt. Vill ni ha en mäklare som hittar den rätta köparen oavsett marknadsläge, då är Joe den mäklaren ni ska välja!

F.Gasi Läs mer
  • Martina E
    Martina E skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Under de absolut värsta förutsättningar lyckades Joe som tredje mäklare ut för vårt objekt att leverera ett slutpris vi inte ens kunde förställa oss. Han har en oerhört röd tråd i sitt arbete och håller alltid vad han lovar. Nu har vi rekommenderat Joe till alla våra vänner och familj samt till alla er som vill ha en mäklare som håller vad han lovar och gör sitt yttersta för vi som kunder ska bli nöjda.

Tack Joe ännu en gång! Läs mer
  • Jessica H
    Jessica H skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Vi både köpte och sålde lägenhet med hjälp av Joe. Trevlig att ha att göra med, inget krångel. Trots en dålig marknad kämpade Joe för att vi skulle få så bra som möjligt för vår lägenhet. Tack för hjälpen! Läs mer
  • André N
    André N skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Snabb, inlyssnande och trevlig. Läs mer
  • Benjamin G
    Benjamin G skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Efter att ha träffat Joe första gången när vi skulle köpa lägenhet fastnade vi för hans profesionella och avslappande approach. Vi har aldrig träffat en mäklare som gett ett så engagerat intryck. Det var ett ganska enkelt val när vi kort därpå anlitade honom för att sälja vår lägenhet. Joe lyckades sälja vår lägenhet till ett pris som vi vart mycket nöjda med och hanterade budgivningen på ett väldigt engagerat sätt. Det som drar ner betyget från perfektion är att annonsen inte kom upp felfri och att det tog lite tid att ordna.

Vi skulle slutligen varmt rekommendera Joe! Läs mer
  • Bahram B
    Bahram B skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    En av de bästa i sitt yrke! Sköter sitt åtagande med enormt närvaro och med stort hjärta! Läs mer
  • Markus L
    Markus L skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Vid den 3:e och sista försäljningen i Stockholm hittade jag äntligen rätt mäklare.
    Ett fantastiskt bemötande blandat med kunskap och ödmjukhet gjorde detta till en enkel affär.
    Joe tar även hand om allt runt i kring och för mig som bor på annan ort är det väldigt värdefullt.
    Kort sagt, ska du sälja i Stockholm kan du inte hitta en bättre mäklare! Läs mer
  • Milad S
    Milad S skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Snabbt, smidigt och väldigt bra bemötande ! Läs mer
  • Aman B
    Aman B skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe had been extremely professional with his work and it was very pleasant as he addressed the concern. I would recommend him any day.

He has excellent communication skill and add a human side to his work which makes him really special.

For him, it is all about whether buyer and seller are the satisfied or not. Läs mer
  • Vijay C
    Vijay C skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    My interaction with Joe was as a buyer for one of the apartments he had listed. I had been looking for one for a while and compared to the experience I have had with other real estate agents, I found Joe to be the best. He is clear, consice and promp with communication. His approach is to keep his clients both on the buyer and seller side happy. He work with integrity and builds trust. Thumbs up to anyone who works with Joe. Definitely recommended from me if you are buying or selling. Läs mer
  • Åsa S
    Åsa S skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe har hjälpt oss i tre lägenhetsaffärer de senaste två åren. Köpa-sälja-köpa. I alla tre fall har vi känt oss otroligt väl omhändertagna och trygga. Han gjorde ett fantastiskt jobb med att sälja vår lägenhet just när marknaden började gunga, och i de två fall vi köpt lägenhet via honom har han skött allting exemplariskt. Joe är proffsig, lyhörd, informativ, trevlig och en sjukt bra säljare! Läs mer
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Ramin Jahngiri samt Nick Antoan gjorde en hjälteinsats med att sälja vår bostad till ett mycket bra pris på denna annars skakiga marknad!

Efter förhandling samt medling när vi fick en intressent på kornet, kom vi tillsut fram till ett avslut med köparnas företrädare.

Joe Maatouk höll sedan i avtalsskrivningen med ett stort kunnande samt tydlighet.

Kan rekommendera Edward & Partner mäklarbyrå om du vill sälja till toppnivåer & elegans! Läs mer
  • hem b
    hem b skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe Maatouk gjorde det omöjliga. Jag hade haft flera mäklare som försökt sälja min bostad utan resultat. ALLA bud vi fått var under utgångspriset. Joe kliver in på en vecka och fixar flera hundratusen mer än vi kunnat drömma om, på en marknad som denna. Han har kontinuerligt uppdaterat mig och processens gång, vad nästa steg är och vad som sker just nu. Jag har känt mig helt trygg under hela loppets gång och skulle med glädje vilja rekommendera Joe till alla som söker en riktigt duktig och hängiven mäklare, som gör det han säger att han ska! Tack återigen Joe! Du räddade vår sommar! Läs mer
  • Mary N
    Mary N skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe sålde min lägenhet då priserna började återhämta sig så smått efter dippen på grund av det ökade amorteringskravet. Han lyckades över förväntan och jag är jättenöjd med resultatet.
    Joe är kunnig, har en fingertoppskänsla för marknaden, energisk, alltid nåbar och har en mycket bra återkoppling.
    Jag har sålt och köpt ett flertal bostäder och ingen mäklare kan mäta sig med Joe.
    Jag kan varm rekommendera honom. Läs mer
  • Kristoffer  J
    Kristoffer J skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Jag är överlycklig att jag kom i kontakt med Joe och ännu lyckligare är jag att jag anlitade honom. När jag hör ordet mäklare så har det alltid klingat negativt på något sätt i mina öron men jag måste säga med handen på hjärtat att Joe Maatouk förändrade ordet mäklare för mig till något positivt.

Jag hade den ute med den största firman i området och de hade inte lyckats få den såld till det minimum pris som jag behövde för att kunna flytta in i min nya bostad. På allt detta hade jag även nu lyckats få en deadline av banken då min bostad var tvungen att vara såld. Nu var det bråttom!!

Joe hade en tydlig plan hur vi skulle få sålt bostaden innan deadline och dessutom till det minimum pris jag behövde för att ta mig vidare. Joe lyckades få bostaden såld innan tidfristen från banken, han lyckades även utöver detta få bostaden såld till ett högre pris än vad jag hade önskat, vilket för mig va helt otroligt.

Jag kan verkligen rekommendera Joe Maatouk som mäklare, och kommer endast anlita honom framöver då jag både är väldigt tacksam och otroligt nöjd med hans jobb. Men framförallt för att Joe gjorde så ordet mäklare klingar positivt i mina öron igen.

Innovativitet 5+
    Kommunikation 5+
    Lyhördhet 5+
    Medling säljare/köpare 5+
    Säljprisoptimering 5+
    Återkopplingsfrekvens 5+ Läs mer
  • Dennis B
    Dennis B skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Från första kontakt gav Joe ett positivt intryck genom att vara professionell och jordnära. Detta fortsatte genom försäljningen samt en känsla av att Joe verkligen ville få ut högsta möjliga pris med en nöjd motpart. Jag skulle varmt rekommendera Joe för min omgivning. Läs mer
  • Timmy S
    Timmy S skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Bästa mäklaren jag träffat NÅGONSIN! Läs mer
  • Georges M
    Georges M skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Bästa mäklararen hittills jag upplevt , svarar snabbt och ger bra och tydlig information om bostaden och hur det ligger till.

5 plus !!! Läs mer
  • Lano S
    Lano S skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Väldigt professionellt bemötande, jag hörde av mig till Joe och fick lägenheten såld efter 2 veckor, rekommenderar denna mäklare starkt! Läs mer
  • Isis M
    Isis M skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe är grymt bra!
    Väldigt professionell. Vi var glada och nöjda när vi köpte lägenheten genom honom. Läs mer
  • Sofie K
    Sofie K skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe är utan tvekan den bästa mäklaren vi träffat! Otroligt kunnig, påläst och engagerad. Han är väldigt professionell och mån om att både säljare och köpare ska vara nöjda.

Ständig återkoppling och information genom hela processen, vi behövde aldrig undra över status. Väldigt proaktiv och kommer med ärliga bra tips inför visning och fotografering.

Mycket införsäljande på ett genuint och äkta sätt. Budgivningen var i gång redan måndag morgon, alla andra objekt i vårt område står fortfarande stilla medan vi skrev avtal i går. Joe hade flera egna kunder som han bjöd in till vår visning. Det märks att han bygger relationer. De blev också en av dessa som köpte vår lgh. Bra nätverk!

Vi kommer aldrig använda någon annan mäklare i framtiden - Joe är ett givet val.

Har redan rekommenderat honom vidare till vänner och bekanta. Tack Joe för en otroligt smidig process. Du är guld!

Mvh Sofie och Jakob Läs mer
  • Bachir D
    Bachir D skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Vi kom i kontakt med Joe efter rekommendationer från flera bekanta som är mycket nöjda med Joe och det resultat han har levererat. Professionalism, seriösitet, punktlighet, noggrannhet och förmågan att leverera en bra affär är bara några av de egenskaper som karakterisera Joes sätt att arbeta.

Med det breda nätverk av kunder som Joe har var vi övertygade om att vi skulle göra en bra affär. Att vi skulle hitta en köpare visste vi men för oss var det viktigt att hitta rätt köpare, vilket vi tillsammans med Joe gjorde. Han höll oss kontinuerligt uppdaterade om hur processen gick och var mån om det skulle bli bra för båda parter. Vi kan varmt rekommendera Joe, och vi kommer definitivt att anlita honom igen nästa gång det är dags. Läs mer
  • Annika J
    Annika J skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Fick ett väldigt bra och professionellt bemötande från Joe från första stund. Han var engagerad, positiv och visade att han brydde sig om att det blev en bra affär för alla berörda. Jag har en väldigt bra upplevelse av mitt lägenhetsköp tack vare Joe. Kommer vända mig till honom i framtiden. Läs mer
  • Dudley W
    Dudley W skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Skulle rekommendera Joe alla dagar. Fick ett jäkligt bra intryck av honom. Från dess att jag och frugan steg in på visningen på lägenheten som helt föll oss in till dess att vi skrev på kontraktet var det professionalism till max. Vi ville ha den och det fanns stunder där det kändes kört med tanke på att den kunde stiga mer än vad vi hade råd med, men han levererade för det är vad han gör...levererar!

Tack Joe.

Dudley Läs mer
  • Ayman S
    Ayman S skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Skulle välja Joe alla dagar i veckan.
    Joe har varit extremt professionell genom hela försäljningsprocessen. Han tar sig tid att verkligen svara på alla mina frågor ordentligt, alltid nåbar och bra återkoppling. Hans förmåga att stänga affärer har jag inte varit med om vid mina tidigare köp/sälj affärer. Det är en upplevelse att se hur du arbetar Joe.
    Kommer alltid att kontakta Joe när det är dags att sälja min bostad igen.
    Vi är super nöjda! Läs mer
  • Perham P
    Perham P skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Jag gav Joe uppdraget att sälja min lägenhet i Solna, och jag kan med handen på hjärtat säga att jag aldrig varit nöjdare. För mig personligen är kommunikation något jag värdesätter enormt under en bostadsförsäljning. Maatouk uppfyllde detta till 100%. Joe höll mig ständigt uppdaterad. Utöver den fantastiska kontakten gjorde Joe ett fenomenalt jobb. Han tar sitt yrke på fullaste allvar och jag skulle utan tvivel rekommendera Joe till mina nära och kära.

Joe, du är en stjärna.

/P Läs mer
  • Denis P
    Denis P skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe lyckades sälja min andra lägenhet för ett pris som jag tyckte var bra trots marknadsfallet. Hans argumentationsteknik är verkligen stark och som säljare litar jag på honom till hundra. Rekommenderar Joe starkt. Läs mer
  • Jack Y
    Jack Y skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Väldigt kompetent mäklare som vet vad som krävs av honom.
    Smidig process från visning till kontraktsskrivandet med ett bemötande av vänlighet och engagemang.
    Kommer garanterat vända mig till Joe vid framtida affärer.

Mvh,
    Jack Ye Läs mer
  • Lena M
    Lena M skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Om man ska köpa eller sälja sin bostad ska man välja Joe Maatouk! Han är väldigt trevlig, kunnig och effektiv.
    Han svarar alltid i telefon och återkopplar snabbt. Vi har både sålt och köpt lägenhet via Joe och båda affärerna gick otroligt smidigt. Vi rekommenderar Joe alla dagar i veckan! Läs mer
  • Clara J
    Clara J skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Varning för oseriös och omoralisk mäklare som även lider av minnesförluster. Jag och min sambo köpte av Joe i januari 2018. Joe uppgav vid visningen att det fanns dokumentation på att kök och badrum utfört fackmannamässigt, uppgifter som han hade fått från säljaren. När vi inte fick någon dokumentation från säljaren fattade vi misstankar och anlitade en fackman som dessvärre kunde konstatera att badrum inte var fackmannamässigt utfört vilket innebär att vi blir tvungna att blåsa ut hela badrummet och bygga nytt. Vi påbörjade ett rättsligt förfarande mot säljaren och Joe har under hela tiden varit på vår sida och intygat både muntligt och i skrift att säljaren har sagt detta. Tills för en vecka sedan då Joe helt plötsligt inte minns något över huvud taget. Han vet varken vad Han har sagt, vad Säljaren sagt eller vad som sagts mellan Oss och honom. Joe kan alltså slänga ur sig lite vad som på visningar och innan köp och sedan inte minnas något. Joe saknar omdöme och moral att kunna stå fast vid det som han har sagt. Uppmanar samtliga att inte vända sig till Edward och Partners som förmedlare och om man nu köper via Joe, dubbelkolla all information, få överenskommelser i skrift, skriv in återköpsklausuler i avtalet även fast Joe bekräftat uppgifterna. Läs mer
  • Samuel L
    Samuel L skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    När marknaden var som tuffast lyckades Joe leverera i världsklass. Mycket imponerad av hans arbete och tacksam för att vi valde att anlita honom. Alla våra rekommendationer! Läs mer
  • Jamal W
    Jamal W skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe gjorde det omöjliga, han gjorde det som ingen annan mäklare har kunnat göra under den tröga lägenhets marknad som är idag. Hans bemötande med både säljare och köpare är helt exemplariskt. Han får en att känna sig trygg från början av uppdraget och mot slut signering vid försäljning. Kan lätt säga att detta är en av dem bästa fastighetsmäklarna i Sverige/Stockholm. Jag kommer definitivt anlita honom till mina kommande försäljningar i framtiden. Tack för en extremt bra affär Joe!

Mvh Jamal Wattar och EMJ Förvaltning Läs mer
  • Martin E
    Martin E skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Jag har aldrig varit med om en mindre ärlig och professionell mäklare än Joe. När jag och min flickvän köpte vår lägenhet intygade Joe på visningen och innan kontraksskrivning att badrum och kök var nyrenoverade samt fackmannamässigt utförda och att säljaren hade garanterat att det fanns papper som visade på detta.

När vi sedan flyttade in fanns det inga papper och Joe vägrade att svara både på telefon och via mail. Vi anlitade då en besiktningsman som undersökte badrummet och vi fick då reda på att det inte var korrekt renoverat samt att det inte var nyrenoverat enligt de år som Joe tidigare hade sagt (2016 och 2017).

Vi kontaktade då Joe via vår advokat och när Joe äntligen svarade skrev han ett intyg om att dessa uppgifter hade han fått av säljaren.

Vi inleder därefter en rättslig process mot säljaren men mitt i processen ändrar sig Joe helt plötsligt och minns ingenting och drar helt tillbaka sitt vittnesmål.

Inte nog med att Joe sa felaktiga uppgifter för oss på visningen utan att han också ändrar sig helt plötsligt angående vad som sagts efter att vi flyttat in gör att jag aldrig kommer lita på ett ord av vad Joe säger.

Jag vill verkligen varna alla andra för att köpa via Joe då man inte kan lita på något av det han säger. Läs mer
  • Arman O
    Arman O skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe är en mycket kompetent och ödmjuk mäklare som vet precis vad han sysslar med.
    Jag är inte alls flexibel under vardagarna då jag är väldigt bunden till min arbetsplats, därför fick jag hjälp av Joe och hans kollega Antonio med precis allt.
    Jag är övertygad om att jag kommer att ha med de att göra i framtiden när det kommer till bostadsaffärer. Läs mer
  • Sahar A
    Sahar A skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Heeej alla framtida bostadssäljare😊

Finner inga ord som riktigt kan beskriva hur GRYM mäklare han faktist är.
    Så stolt över mitt val av mäklare, han är helt enkelt magisk.
    Mäklaryrket passar Joe som hand i handske. Rekommenderas starkt med hela hjärtat. Läs mer
  • Johanna J
    Johanna J skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Kan verkligen rekommendera dig som läser detta att välja Joe som din mäklare! Mitt första intryck av Joe är att han är väldigt professionell och otrolig målinriktad. Han var väldigt engagerad & tillgänglig hela tiden genom hela processen. Allt gick väldigt snabbt, enkelt & smidigt med ett slutresultatet över mina förväntningar! Läs mer
  • Edina K
    Edina K skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Jag och min man hade köpt men inte sålt, det började bli kort om tid och markanden stod lite still! Vi valde att byta till Joe då våran tidigare mäklare inte höll löftet. Joe höll sitt ord och levererade det vi kom överrens om! En mäklare som vänder på alla blad! Snabb och smidig affär för alla parter👍🏼 /Edina och Orhan Läs mer
  • Jennifer A
    Jennifer A skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Efter 1 år med flera visningar, två olika mäklare så valde vi Joe som vårt tredje val, det borde varit vårt första val!
    Han sålde vår lägenhet efter en visning och det under en svår marknad. Han är alltid tillgänglig, tydlig och framförallt ödmjuk. Kan varmt rekommendera han. Vill man ha lägenheten/huset sålt och vara säker på att han ger 110% då väljer man Joe! Tack så mycket för allt , med vänliga hälsningar Jennifer & Daniel. Läs mer
  • Johan D
    Johan D skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Bra och tydlig mäklare, kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Radosav P
    Radosav P skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Tryggt, informativt och proffsigt helt enkelt. Kommer att rekommendera Edward och partnerns till familj och vänner. Läs mer
  • Ingmari C
    Ingmari C skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Vänligt och trevligt bemötande av all personal som vi träffade. Vi upplevde dom som mycket kunniga och serviceinriktade. Läs mer
  • Gabriel G
    Gabriel G skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Asså W😍W för Joe.. Killen gjorde det omöjliga.. Fixade klart ett köp åt mig under 24 timmar.. Tydligen rekord och omöjligt att uppnå.. Joe har enorm närvaro och tillgänglighet.. Onsdag morgon ringde jag och sa att jag behöver lägenhet NU.. Torsdag 16.01 stod jag vid Ikano med kontrakt och nycklar.. För Joe är ingenting omöjligt.. Fullblodsproffs och frammåt men ändå ödmjuk och rättsam.. Hela kontoret var inblandat i affären och vilket toppteam dem är.. Jag kommer alltid ha Joe som min mäklare.. Både vid försäljning och köp.. Du är bäst.. Med vänliga hälsningar DaddyFitness7️⃣7️⃣ Läs mer
Christian Melki
Joe Maatouk