99 rekommendationer

Joe Maatouk
en del av Edward & Partners

Sveavägen 52
111 34 Stockholm — Visa karta

Vad tror Joe att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 99 kunder tycker om Joe Maatouk

• Linnea
    Linnea skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe har vart toppen hela vägen genom vår försäljning. Tydlig, trygg, tillgänglig och pålitlig. Det har hela tiden känts enkelt att kontakta Joe vilket är skönt som säljare. Vi kommer absolut rekommendera honom vidare och vi vet vem vi ringer när det är dags att sälja igen. :)
  • Sangar  B
    Sangar B skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe är trevlig, snabb, kommunikativ, duktig och erfaren. Han är en av de vassaste mäklare som jag träffat på. Han får saker att hända och levererar resultat oavsett situation.
  • Johanna Å
    Johanna Å skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Är så oerhört nöjd med Joe som mäklare. Vi försökte med 2 stycken mäklare innan och det hände ingenting. Tack och lov så blev vi tipsade om Joe.

Sen dag 1 har han varit extremt lätt att nå, uppriktig, ärlig och enkel att ha och göra med. Idag sålde han vår lägenhet till rekordpris i en marknad som dem andra kallar dålig. Stort tack ännu en gång Joe!
    Johanna Å gillar detta
  • Andreas A
    Andreas A skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe har under hela processen med att sälja våran bostad haft en genomtänkt och målinriktad plan samt fokuserat på att vi skall bli nöjda. Han ger vidare ett mycket professionellt intryck och har en mycket god förmåga att sälja. Vi kan varmt rekommendera honom som mäklare.
  • Philip S
    Philip S skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Mycket bra jobb, levererade mina höga förväntningar!
  • Liza
    Liza skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe är mycket professionell och tillmötesgående. Han är expert på området och visar högt engagemang vid försäljning och under hela säljprocessen. Försäljningen gick snabbt och min lägenhet såldes till rekordpris i min förening! Rekommenderar STARKT!
  • John Hasse P
    John Hasse P skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Mycket Professionellt bemötande under hela affären.

Rekommenderar Joe varmt!
  • Zofia M
    Zofia M skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe är en väldigt professionell, engagerad och målinriktad mäklare och hans mål är att både köpare och säljare är helt nöjda med affären.
    Dessutom är han mycket trevlig, glad och lugn som person vilket underlättar för oss nervösa bostadssäljare.
    Han är lätt att komma i kontakt med, alltid anträffbar och håller en uppdaterad genom hela processen.
    Jag kan varmt rekommendera Joe och skulle definitivt anlita honom igen.
  • Hedvig Emelie Eleonora O
    Hedvig Emelie Eleonora O skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Vänlig, effektiv, proffsig. Positiv upplevelse som helhet.
  • Anika Priyanjali F
    Anika Priyanjali F skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Underbart bemötande. Kunnigt och snabbverkande
  • Catharina G
    Catharina G skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    När vi skulle sälja vår lägenhet träffade vi tre olika mäklare, alla skulle vara bra på just vårt område. Efter dessa tre möten var det ingen tvekan, Joe skulle få sälja vår lägenhet.

Genom hela processen har Joe levt upp till våra förväntningar. Han är alltid tillgänglig och svarar på såväl telefon, sms eller mail innan du ens hinner blinka. Han gör sitt yttersta för att leverera en service som utmärker sig i branschen.

Sist men inte minst, Joe kan sälja. Han ger sig inte förrän han uppnår resultat som lämnar alla parter nöjda!
  • Sandra M
    Sandra M skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Först så vill jag bara understryka att Joe Maatouk är en enastående fastighetsmäklare, en utav Solnas och Stockholms mest rutinerade. Levde upp till mina förväntningar, backade upp sina ord och höll vad han lovade. Lägenheten såldes till rekordpris och priset var inget att diskutera utan snarare acceptera. Hög tillgänglighet, snabb respons och ett professionellt bemötande. Höll oss hela tiden uppdaterade vilket skapade trygghet, vi kan varmt rekommendera denna begåvning.
  • Jami G
    Jami G skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Professionellt bemötande och mycket väl uppfyllda förväntningar!
  • Diego K
    Diego K skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Riktigt professionell och tydlig! Den enda mäklaren jag träffat på som kan läsa alla kontrakten innantill, inte ett ord fel!

Hatten av.
  • Luis L
    Luis L skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Proffsigt bemötande, service och leveransförmåga.
  • Tim K
    Tim K skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe lämnade ett väldigt gott intryck vid vår första träff. Egenskaper som karakteriserar Joe är pålitlighet, ansvarsfullhet och professionalism. Jag anser att kommunikationen har varit rak och tydlig under processens gång, Joe presenterade en plan och med detta som utgångspunkt så förklarade han vidare vilka steg som måste uträttas i syfte att åstadkomma det resultat som vi tillsammans lagt fram. Jag är verkligen mer än nöjd med fastighetsmäklarens insats och anser att jag har fått mer än förväntat, levererar från början till slut. Joe Maatouk är bortom det ordinära.
  • Yichu C
    Yichu C skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Proffsig och snabb på att bemöta frågor.
  • Peter M
    Peter M skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Fantastiskt bra mäklare som är mycket professionell och var en enorm resurs i vår försäljningsprocess. Mig veterligen är han en av Sveriges absolut bästa mäklare. Han är oerhört service minded både för säljarna och köparna.
  • Niklas E
    Niklas E skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Snabbt, smidigt och tryggt ! Håller vad han lovar och återkopplar snabbt. Joe håller en otroligt hög servicenivå.
  • Seyedh Afagh N
    Seyedh Afagh N skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe är en duktig och otroligt professionell mäklare som sätter sin kund i fokus. Han har hjälpt oss att både köpa och sälja lägenheter flera gånger och vi har absolut inga planer på att byta mäklare, varför byta när man redan har den bäste? :)
  • Susanna Maria S
    Susanna Maria S skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Trevlig frågande och lyssnande om man hade något speciellt på hjärtat
    Speciellt jag som gjorde allt per telefon o mail då jag arbetade i en annan stad
  • Magnus E
    Magnus E skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Mycket glad och positiv. Kunnig och engagerad..
  • Avan H
    Avan H skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe var väldigt service-inriktad, trevlig och flexibel med mötena. Svarade konkret på alla frågor så att det inte blev några oklarheter.
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Fint bemötande från första kontakt till avslutad affär. Jag är otroligt nöjd med med Joe som mäklare.
  • Magnus K
    Magnus K skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Mycket seriös ock driven samt håller vad han lovar
  • Tobias J
    Tobias J skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Mycket bra tills huset var sålt, sedan lite svår att få kontakt med.
  • Abbas A
    Abbas A skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Det var så där varken bra eller inte bra mitt emellan.
  • Tiva E
    Tiva E skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Professionell, initiativtagande och en mäklare som hjälper dig genom hela resan. Från början till slut.
  • Eva B
    Eva B skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Trevlig, kunnig och engagerad mäklare med bra bemötande. Kontakten stannade dock av lite grann när jag hade frågor inför tillträdet eftersom ärendet var överlämnat till mäklarassistenten då. I de stora frågorna fick jag svar från mäklaren.
  • Emil L
    Emil L skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Jag och min partner uppleve Joes engagemang bra och han hade en hög ambition att få ihop en bra affär för båda parterna. Han var tydlig och lätt att få kontakt med. Vilket är två viktiga delar när man gör sin livs största affär.
  • Åsa S
    Åsa S skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Trevlig duktig kan sitt jobb arbetar snabbt och effektivt kan det här området lätt att få kontakt med.
  • Marie K
    Marie K skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe är en otroligt duktig mäklare, han kan sitt jobb på alla sätt och vis. Han har svar på alla frågor man har, väl påläst om bostaden. Han är tillgänglig vilket gör att allt går snabbt. Hela affären kändes smidig och lättsam. Rekommenderar Joe varmt.
  • Lina B
    Lina B skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Mycket proffsig och trovärdig mäklare som gör ett gott intryck. Det blev en enkel försäljning då vi sålde vår lägenhet på en förhandsvisning pga Joes tidigare prospects. Jag kan varmt rekommendera Joe.
  • Jesper S
    Jesper S skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    En mycket komptent och driven mäklare som kommer hjälpa er att hitta den bästa möjliga köparen samt ge alla råd och tips som behövs för en trygg försäljning.
  • Jacob E
    Jacob E skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Mycket trevlig och tillmötesgående. Agerade snabbt och flexibelt under hela processen. Är väldigt nöjd med hela affären!
  • Felix F
    Felix F skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Jag köpte min lägenhet från Joe. Enormt ärlig, professionell och tillmötesgående. Jag kommer kontakta Joe när jag ska sälja igen
  • Hoi-Li W
    Hoi-Li W skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe has been very responsive and he provided the information that I needed in a timely manner. He gave out very good energy and service minded. Yet, some of the information he gave might lead to misunderstanding, such as he mentioned that the apartment he sold earlier landed on around SEKm 3,4 but when I checked the information in the website, that price was for 43kvm instead of 38kvm.

His assistant who helped out in the Sunday "visning" was very friendly and gave a very good impression. Yet his another assistant who helped out with the contracts seemed to friendly but a bit "distant" when I talked about the housing market in the Nordics (since I myself has been involved in housing risk review in the Nordics in a bank). I don't know if it is essential for the estate agents to understand the housing market, but it seems that it is impossible gain trustworthliness when the agents seem to know less than i do.
  • Ewa S
    Ewa S skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Mkt trevligt bemötande. Ger ett seriöst och hjälpsamt intryck. Hela affären sköttes mkt proffessionell.
    Vänliga hälsningar
    Ewa Sandin
  • Ashkan J
    Ashkan J skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Vi hade hört mycket gott om Joe från våra vänner/familjemdelemmar som hade anlitat Joe! Vi tänkte först att han inte kan vara så bra som de säger, men ... vi hade fel, han är nog en av Stockholms bästa mäklaren!

Joe både hjälpte oss hitta vårt nya hem och sälja vår nuvarande lägenhet. Lyhörd, flexibel och professionell mäklare. Mycket engagerad och lätt att få kontakt med. Allt gick smidigt och bekvämt. Vi hade ingen stress under tiden då vi visste att Joe gör exakt det han hade lovat oss! Han är numera en familjemäklare! Rekomenderar honom stark!

Du kommer inte att ångra dig om du anlitar Joe, give it a shot!
  • Sofia
    Sofia skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Jag gav Joe förtroendet att sälja min lägenhet i Solna och är extremt nöjd med mitt val. Han har varit otroligt professionell från början till slut. Jag har uppskattat att han alltid hållit mig uppdaterad lika så varit lätt att nå vid frågor. Han var väldigt kunnig om bostadsmarknaden i Solna och har även ett brett kontaktnät med intressenter. Jag kan varmt rekommendera Joe för er nästa försäljning, han kommer självklart få sköta min!
  • Petter W
    Petter W skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Efter att ha försökt sälja min lägenhet med en annan mäklare valda jag att byta till Joe, då jag fick en rekommendation gällande honom av en vän. Joe skötte försäljning mycket bra och var mycket hängiven och tillgänglig vid alla tillfällen. Det jag uppskattade med Joe var en bra rådgivare till mig som säljare för att jag skulle lyckas med försäljning på bästa sätt. Joe är troligen en av de bästa mäklarna i Stockholm enligt mig.
  • Pedro L
    Pedro L skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Vi valde att anlita Joe vid köpet av vår första bostad, detta på grund av det rykte som har spridit sig om denna talangfulla fastighetsmäklare. Joe framstod i samband med vårt fastighetsköp som seriös och kunnig. Utöver detta påvisade han gott omdöme i kommunikationen och sitt sätt att hantera stressfulla situationer vilket gjorde oss trygga under processen från början till slut.

Vi ger Joe våra bästa rekommendationer.
  • Magnus C
    Magnus C skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Efter att ha varit på flertal visningar och därmed träffat ett antal olika mäklare i området måste jag säga att Joe överraskade mig något otroligt och var långt bättre än vad jag hade förväntat mig. Detta föranledde mig att anlita Joe som fastighetsmäklare. Han var professionell, hade koll på allt och såg till att jag som säljare kände mig säker under hela processen. Det som särskiljer Joe är hans egenskap om att tillfredsställa alla involverade parter. Joe lämnar inte något åt slumpen, utan jobbar hårt för att åstadkomma det som efterfrågas.

I korta ord, skulle jag utan tvekan rekommendera alla till att specifikt fråga efter Joe vid försäljning av bostad.
  • Carl H
    Carl H skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe är kanonmöklare som fick ett fantastiskt pris för min lägenhet vid Odenplan. Trevlig att ha göra med, grym på visningen och iskall i budgivningen kan jag verkligen rekommendera honom.
  • Kristoffer H
    Kristoffer H skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe är väldigt hjälpsam och tillmötesgående. Han gjorde processen väldigt smidig samt var trevlig och kommunikativ under processens gång. Jag rekommenderar gladeligen Joe.
  • anna f
    anna f skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Vi är extremt nöjda med Joe och har inget negativt att säga. Vi hade det lite kämpigt med att få vår lägenhet såld men Joe lyckades med detta på några dagar. Han var väldigt kommunikativ och ingav ett stort förtroende. Han höll oss löpande informerade om vad som skulle hända och ringde dagligen för att stämma av. Han skrev en väldigt fin annons och lyckades presentera bilderna på lägenheten på ett fint sätt. Hans väldigt bra insyn på bostadsmarknaden i Solna gjorde även att de som köpte lägenheten av oss kände sig väldigt trygga med Joe, vilket säkerligen bidrog till att de köpte lägenheten via Joe och inte via en annan mäklare. Han är extremt trevlig och lätt att ha och göra med. Skulle rekommendera Joe alla dagar i veckan!
  • Inga-Britt Ö
    Inga-Britt Ö skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Efter ett år av oro och vånda inför min lägenhetsförsäljning och flytt träffade jag på Joe Maatouk av en slump. Vilken lycka, plötsligt löste han alla problem som oroat mig.
    En positiv, kunnig, proffsig, hjälpsam, rolig, trevlig, ambitiös ung man som jag fick förtroende för att sköta min lägenhetsaffär.
    Det var ovärderligt för en old lady.
  • Ella K
    Ella K skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe är otroligt professionell och duktig på det han gör och har med sin mycket ödmjuka, glada och genuina personlighet fått oss att känna oss trygga och under vår första bostadsaffär! Lättsam, öppen, ärlig, närvarande - inga konstigheter!
  • Sandy
    Sandy skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Om man letar efter en mäklare som gör det där lilla extra...som lägger ner tid och själ i din försäljning...då ska du utan tvekan välja Joe! Genom hela försäljningsprocessen av vår lägenhet, allt från intag till fotografering och kontraktpåskrivning, har Joe varit en riktig guldklimp. En fantastisk genuin mäklare som genom hela processen varit professionell och lätt att ha och göra med. Med Joe behöver man aldrig sitta och fundera, vänta eller vara orolig. Joe återkopplar konstant och ligger alltid steget före! En ärlig man som vi ALLTID kommer att rekommendera och som vi ALLTID kommer att använda oss av vid kommande försäljningar!
  • Patrik O
    Patrik O skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Om någon hade frågat mig om man kan hitta sitt drömboende på 48h från att man börja söka så hade jag sagt omöjligt. Tydligen är allt möjligt inom 48h tack vare Joe. En bekant tipsade mig om Joe och jag lyfte luren. En otroligt ödmjuk och proffsigt bemötande. Jag förklarade läget för just min situation och vad jag var ute efter. Joe presenterade olika förslag och la ner ett otroligt engagemang för att vi skulle hitta det vi sökte. Dagen därpå kunde han ordna visning på ett antal lägenheter anpassat efter när vi kunde. Samma kväll skrev vi under på vad som nu är vårt drömboende. Vi kan inget Annat än att rekommendera Joe! Stort lycka till i framtiden!

/ p&c
Christian Melki