119 rekommendationer

Joe Maatouk
en del av Edward & Partners

Sveavägen 52
111 34 Stockholm — Visa karta

Vad tror Joe att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 119 kunder tycker om Joe Maatouk

• Constantine D
    Constantine D skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Hej Joe!
    Jag har försökt nå dig sedan i Oktober. Du har fortfarande mina nycklar! Lever du?! Läs mer
    2018-01-15 Joe M svarar Constantine D
    Hej Constantine,

Dessvärre har jag ingen kund vid det namnet som angivit du heter, men du får mer än gärna ringa mig och berätta vem du är så ska jag se om jag kan hjälpa dig.

Fortsatt trevlig dag.
    Constantine D gillar detta
  • Jennifer A
    Jennifer A skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Efter 1 år med flera visningar, två olika mäklare så valde vi Joe som vårt tredje val, det borde varit vårt första val!
    Han sålde vår lägenhet efter en visning och det under en svår marknad. Han är alltid tillgänglig, tydlig och framförallt ödmjuk. Kan varmt rekommendera han. Vill man ha lägenheten/huset sålt och vara säker på att han ger 110% då väljer man Joe! Tack så mycket för allt , med vänliga hälsningar Jennifer & Daniel. Läs mer
  • Johan D
    Johan D skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Bra och tydlig mäklare, kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Radosav P
    Radosav P skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Tryggt, informativt och proffsigt helt enkelt. Kommer att rekommendera Edward och partnerns till familj och vänner. Läs mer
  • Ingmari C
    Ingmari C skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Vänligt och trevligt bemötande av all personal som vi träffade. Vi upplevde dom som mycket kunniga och serviceinriktade. Läs mer
  • Gabriel G
    Gabriel G skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Asså W😍W för Joe.. Killen gjorde det omöjliga.. Fixade klart ett köp åt mig under 24 timmar.. Tydligen rekord och omöjligt att uppnå.. Joe har enorm närvaro och tillgänglighet.. Onsdag morgon ringde jag och sa att jag behöver lägenhet NU.. Torsdag 16.01 stod jag vid Ikano med kontrakt och nycklar.. För Joe är ingenting omöjligt.. Fullblodsproffs och frammåt men ändå ödmjuk och rättsam.. Hela kontoret var inblandat i affären och vilket toppteam dem är.. Jag kommer alltid ha Joe som min mäklare.. Både vid försäljning och köp.. Du är bäst.. Med vänliga hälsningar DaddyFitness7️⃣7️⃣ Läs mer
  • Rafi M
    Rafi M skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Är mycket nöjd med det bemötande jag fick. Joe maatouk är en professionell mäklare med mycket erfarenhet. Jag fick god hjälp av honom och E&P. Jag satt verkligen risigt till och var tvungen att bli av med min lägenhet då banken inte kunde hjälpa mig med bolån. Joe löste det hela smidigt och sålde min bostad på ett dygn och jag fick det pris jag önskade. Bättre kunde det inte sluta.
    Är tacksam för all hjälp, fortsätt med det goda arbetet. Läs mer
  • Melissa E
    Melissa E skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Träffade Joe för första gången på en visning. Han gjorde ett grymt bra intryck med sitt varma bemötande och världens smile. Jag valde utan tvekan att sälja med Joe i en oerhört svår och tuff marknad. Inte nog med att Joe levererade till 110 procent, han överträffade mina förväntningar, var alltid tillgänglig och serviceinriktad i alla lägen. Han var inte bara en mäklare utan en rådgivare och en stödjande medmänniska.
    Jag kommer alltid att vända mig till Joe i framtida köp och sälj. Rekommenderar honom starkt till alla som söker en professionell, skicklig och grymt duktig mäklare.
    Som Joe själv säger, det är inte pengarna som han tjänar som är av betydelse, utan det är prestigen och förutsättningarna som skapas som driver honom varje dag. Läs mer
  • Leon T
    Leon T skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe är en mycket professionell mäklare som har lösningen till allt. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Alexander B
    Alexander B skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe är en grym mäklare, en ödmjuk och ärlig person som är fantastisk på att hantera människor. Jag kommer anlita Joe för nästa försäljning, det är säkert! Läs mer
  • Roy E
    Roy E skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe har lyckats sälja min lägenhet i en svag marknad och hjälpt mig i en strulig situation. Joe har kämpat för att få så bra pris som möjligt för min lägenhet och jag skulle inte tveka en sekund på jobba med han igen. Läs mer
  • Krister B
    Krister B skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Kan verkligen rekommendera Joe och hans koordinator Matea. Han/hon tog hand om allt från start till mål och även efter tillträdet så var de med när ett par saker behövde fixas. Stort tack. Läs mer
  • Jie S
    Jie S skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe is a professional broker, but also with humor and like a friend. He left us a enjoyable experience throughout the whole smooth process. With enough patience in explaining the details and offering helps outside his duty. We are lucky! Läs mer
  • Joseph T
    Joseph T skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Alla mäklare hävdar att de är störst, bäst och känner flest spekulanter. Men inte många av dessa kan leverera när utbudet på marknaden är större än efterfrågan.

Vi valde att anlita Joe som vår mäklare efter att ha varit i kontakt med ett 10-tal andra innan och vi kunde inte gjort ett bättre val. I en trög och spretig marknad, där utbudet i vårt område var extremt stort, lyckades Joe inte bara sälja vår lägenhet. Han lyckades sälja den till ett otroligt bra pris, när resten av områdets försäljningar stod stilla.

Hela processen gick otroligt smidigt.

Förutom Joe's ödmjukhet, kunnighet och hängivelse till mäklaryrket där han gör allt för sina kunder är han extremt duktig på förhandla.

Det finns många mäklare att välja bland, men det finns bara en Joe! Kan inte göra annat än att rekommendera honom.

#säljmedjoe Läs mer
  • Yanpeng Y
    Yanpeng Y skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe is very friendly, hardworking and professional. Definitely want to work with him again. Highly recommonded! Läs mer
  • Andrea L
    Andrea L skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Vi gav Joe uppdraget att sälja vår lägenhet och jag kan inte säga annat än att han gjorde ett kanonjobb!
    Han är en extremt hårt arbetande man med ett otroligt driv. Vi är mycket nöjda med hela processen.
    Bra jobbat Joe och lycka till i framtiden, vissa är födda att vara mäklare och du är säkerligen en av dem. Tack! / Andrea Läs mer
  • Daniel
    Daniel skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe är verkligen en stjärnmäklare som kommer gå till historieböckerna!

Vi hade först annan mäklare som var välrenommerad i Solna, men valde att byta till Joe pga av att hon underpresterade samt att en god vän rekommenderade Joe. Det bästa sättet att beskriva Joe är som professionell, driven, charmig och positiv.

I vår kommunikation med honom var han alltid ärlig, han håller tider och återkopplar minutiöst. Det absolut bästa dock är det strukturerade sättet han arbetar på. Vi fick alltid en plan framåt av honom, vilka dagar och tider han ska göra vad samt han följer allt till punkt och pricka. Han är totalt transparent med processen framåt och varken överdriver eller tonar ned verkligheten, han är helt enkelt uppriktig i alla situationer.

Resultatet blev att han sålde vår lägenhet med en ökad vinst på 250,000 SEK mer än vad den föregående mäklaren kunde prestera. Vi är verkligen tacksamma får hans insats och vi kommer alltid sälja med honom och Edward & Partners i framtida lägenhetsaffärer. Läs mer
  • Martin L
    Martin L skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Bästa mäklaren!

Oerhört glad att jag bytte mäklare och sålde min fina lägenhet med stans proffsigaste mäklare Joe! Allt har varit exceptionellt bra från första kontakt till avslut, både för mig och köparen.

+ Assistent Matea för otroligt trevlig och snabb service!

+ Mäklare Joe som gett sitt yttersta från dag ett!

+ Säljpriset blev över förväntan!

Kan inte annat än rekommendera Joe och Matea till alla jag känner!

Tack för allt och hoppas vi möts igen!
    // Martin Läs mer
  • Gabriella H
    Gabriella H skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Jag och min sambo har köpt vårförsta gemensamma bostad via Joe och hade vi inte anlitat en mäklare innan vi träffat Joe så hade vi alla dagar veckan valt Joe som vår mäklar vid försäljning av vår lägenhet.

Joe fanns som ett stöd till oss under vår försäljning då vi behövde lite råd och tips, detta var tips och råd som vi inte fått av vår egna mäklare, vilket gjorde oss lugna och vilket tillslut gjorde att vi sålde vår lägenhet!

Jag kan gladeligen rekommendera alla i min umgängeskrets att anlita Joe vid en ev. försäljning, och vi kommer garanterat anlita Joe när vi ska röra på oss igen! Läs mer
  • Marie F
    Marie F skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Hatten av och stort tack till Joe som har gjort ett helt fantastiskt jobb med vår lägenhet. Det har känts otroligt tryggt sedan första mötet. Joe har en struktur som inte liknar något annat. Efter vi träffat x antal mäklare så fann vi Joe, det rådde inga tvivel om att han skulle få sälja vår lägenhet.
    Äntligen en mäklare som håller vad han lovar, alltid är i tid, levererar mer än vad vi kunnat drömma om, och dessutom ödmjuk och riktigt kunnig.

Joe, du sticker ut i mängden!
    Tack återigen!
    /Marie F Läs mer
  • Linnea
    Linnea skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe har vart toppen hela vägen genom vår försäljning. Tydlig, trygg, tillgänglig och pålitlig. Det har hela tiden känts enkelt att kontakta Joe vilket är skönt som säljare. Vi kommer absolut rekommendera honom vidare och vi vet vem vi ringer när det är dags att sälja igen. :) Läs mer
  • Sangar  B
    Sangar B skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe är trevlig, snabb, kommunikativ, duktig och erfaren. Han är en av de vassaste mäklare som jag träffat på. Han får saker att hända och levererar resultat oavsett situation. Läs mer
  • Johanna Å
    Johanna Å skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Är så oerhört nöjd med Joe som mäklare. Vi försökte med 2 stycken mäklare innan och det hände ingenting. Tack och lov så blev vi tipsade om Joe.

Sen dag 1 har han varit extremt lätt att nå, uppriktig, ärlig och enkel att ha och göra med. Idag sålde han vår lägenhet till rekordpris i en marknad som dem andra kallar dålig. Stort tack ännu en gång Joe! Läs mer
    Johanna Å gillar detta
  • Andreas A
    Andreas A skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe har under hela processen med att sälja våran bostad haft en genomtänkt och målinriktad plan samt fokuserat på att vi skall bli nöjda. Han ger vidare ett mycket professionellt intryck och har en mycket god förmåga att sälja. Vi kan varmt rekommendera honom som mäklare. Läs mer
  • Philip S
    Philip S skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Mycket bra jobb, levererade mina höga förväntningar! Läs mer
  • Liza
    Liza skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe är mycket professionell och tillmötesgående. Han är expert på området och visar högt engagemang vid försäljning och under hela säljprocessen. Försäljningen gick snabbt och min lägenhet såldes till rekordpris i min förening! Rekommenderar STARKT! Läs mer
  • John Hasse P
    John Hasse P skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Mycket Professionellt bemötande under hela affären.

Rekommenderar Joe varmt! Läs mer
  • Zofia M
    Zofia M skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe är en väldigt professionell, engagerad och målinriktad mäklare och hans mål är att både köpare och säljare är helt nöjda med affären.
    Dessutom är han mycket trevlig, glad och lugn som person vilket underlättar för oss nervösa bostadssäljare.
    Han är lätt att komma i kontakt med, alltid anträffbar och håller en uppdaterad genom hela processen.
    Jag kan varmt rekommendera Joe och skulle definitivt anlita honom igen. Läs mer
  • Hedvig Emelie Eleonora O
    Hedvig Emelie Eleonora O skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Vänlig, effektiv, proffsig. Positiv upplevelse som helhet. Läs mer
  • Anika Priyanjali F
    Anika Priyanjali F skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Underbart bemötande. Kunnigt och snabbverkande Läs mer
  • Catharina G
    Catharina G skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    När vi skulle sälja vår lägenhet träffade vi tre olika mäklare, alla skulle vara bra på just vårt område. Efter dessa tre möten var det ingen tvekan, Joe skulle få sälja vår lägenhet.

Genom hela processen har Joe levt upp till våra förväntningar. Han är alltid tillgänglig och svarar på såväl telefon, sms eller mail innan du ens hinner blinka. Han gör sitt yttersta för att leverera en service som utmärker sig i branschen.

Sist men inte minst, Joe kan sälja. Han ger sig inte förrän han uppnår resultat som lämnar alla parter nöjda! Läs mer
  • Sandra M
    Sandra M skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Först så vill jag bara understryka att Joe Maatouk är en enastående fastighetsmäklare, en utav Solnas och Stockholms mest rutinerade. Levde upp till mina förväntningar, backade upp sina ord och höll vad han lovade. Lägenheten såldes till rekordpris och priset var inget att diskutera utan snarare acceptera. Hög tillgänglighet, snabb respons och ett professionellt bemötande. Höll oss hela tiden uppdaterade vilket skapade trygghet, vi kan varmt rekommendera denna begåvning. Läs mer
  • Jami G
    Jami G skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Professionellt bemötande och mycket väl uppfyllda förväntningar! Läs mer
  • Diego K
    Diego K skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Riktigt professionell och tydlig! Den enda mäklaren jag träffat på som kan läsa alla kontrakten innantill, inte ett ord fel!

Hatten av. Läs mer
  • Luis L
    Luis L skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Proffsigt bemötande, service och leveransförmåga. Läs mer
  • Tim K
    Tim K skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe lämnade ett väldigt gott intryck vid vår första träff. Egenskaper som karakteriserar Joe är pålitlighet, ansvarsfullhet och professionalism. Jag anser att kommunikationen har varit rak och tydlig under processens gång, Joe presenterade en plan och med detta som utgångspunkt så förklarade han vidare vilka steg som måste uträttas i syfte att åstadkomma det resultat som vi tillsammans lagt fram. Jag är verkligen mer än nöjd med fastighetsmäklarens insats och anser att jag har fått mer än förväntat, levererar från början till slut. Joe Maatouk är bortom det ordinära. Läs mer
  • Yichu C
    Yichu C skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Proffsig och snabb på att bemöta frågor. Läs mer
  • Peter M
    Peter M skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Fantastiskt bra mäklare som är mycket professionell och var en enorm resurs i vår försäljningsprocess. Mig veterligen är han en av Sveriges absolut bästa mäklare. Han är oerhört service minded både för säljarna och köparna. Läs mer
  • Niklas E
    Niklas E skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Snabbt, smidigt och tryggt ! Håller vad han lovar och återkopplar snabbt. Joe håller en otroligt hög servicenivå. Läs mer
  • Seyedh Afagh N
    Seyedh Afagh N skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe är en duktig och otroligt professionell mäklare som sätter sin kund i fokus. Han har hjälpt oss att både köpa och sälja lägenheter flera gånger och vi har absolut inga planer på att byta mäklare, varför byta när man redan har den bäste? :) Läs mer
  • Susanna Maria S
    Susanna Maria S skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Trevlig frågande och lyssnande om man hade något speciellt på hjärtat
    Speciellt jag som gjorde allt per telefon o mail då jag arbetade i en annan stad Läs mer
  • Magnus E
    Magnus E skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Mycket glad och positiv. Kunnig och engagerad.. Läs mer
  • Avan H
    Avan H skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Joe var väldigt service-inriktad, trevlig och flexibel med mötena. Svarade konkret på alla frågor så att det inte blev några oklarheter. Läs mer
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Fint bemötande från första kontakt till avslutad affär. Jag är otroligt nöjd med med Joe som mäklare. Läs mer
  • Magnus K
    Magnus K skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Mycket seriös ock driven samt håller vad han lovar Läs mer
  • Tobias J
    Tobias J skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Mycket bra tills huset var sålt, sedan lite svår att få kontakt med. Läs mer
  • Abbas A
    Abbas A skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Det var så där varken bra eller inte bra mitt emellan. Läs mer
  • Tiva E
    Tiva E skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Professionell, initiativtagande och en mäklare som hjälper dig genom hela resan. Från början till slut. Läs mer
  • Eva B
    Eva B skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Trevlig, kunnig och engagerad mäklare med bra bemötande. Kontakten stannade dock av lite grann när jag hade frågor inför tillträdet eftersom ärendet var överlämnat till mäklarassistenten då. I de stora frågorna fick jag svar från mäklaren. Läs mer
  • Emil L
    Emil L skrev om Joe Maatouk en del av Edward & Partners
    Jag och min partner uppleve Joes engagemang bra och han hade en hög ambition att få ihop en bra affär för båda parterna. Han var tydlig och lätt att få kontakt med. Vilket är två viktiga delar när man gör sin livs största affär. Läs mer
Christian Melki
Edward Melki