17 rekommendationer

Kristina Ucar
en del av Edward & Partners

Sveavägen 52
111 34 Stockholm — Visa karta

Vad tror Kristina att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 17 kunder tycker om Kristina Ucar

• Anders W
    Anders W skrev om Kristina Ucar en del av Edward & Partners
    Kanonbra, vart en lyckad försäljning trots att marknaden är svajig! Läs mer
  • Christina Elsa Elisabeth A
    Christina Elsa Elisabeth A skrev om Kristina Ucar en del av Edward & Partners
    Väldigt proffsig och vänlig. Kände mig trygg i processen. Stort tack! Läs mer
  • Bahare A
    Bahare A skrev om Kristina Ucar en del av Edward & Partners
    Sålde min bostad på 39kvm och tycker att Kristina skötte det hela professionellt och med glimten i ögat. Hon har alltid ett gott bemötande vilket också gör att man få ett förtroende för henne. Läs mer
  • Agnes H
    Agnes H skrev om Kristina Ucar en del av Edward & Partners
    -vi fick vår lägenhet såld inte till det önskade priset men bättre än utgångspris och i en tid där det började kännas osäkert på marknanden.
    -hon har god social förmåga o duktig på att snabbt skapa förtroende med oss som kunder.
    -lyhörd och duktig på att ta in vad vi önskade.
    -snabb på svar via telefon, alltid kontaktbar.
    -tydlig, effektiv

5 av 5 poäng helt klart:) Läs mer
  • Olga M
    Olga M skrev om Kristina Ucar en del av Edward & Partners
    Jag sålde min lägenhet och Kristina va den rätta mäklaren för mig tyckte jag, vi klickade direkt och hon va alltid tillgänglig när man hade en fråga, hon hjälpte mig mycket med allt. Läs mer
  • Annika M
    Annika M skrev om Kristina Ucar en del av Edward & Partners
    Fantastisk mäklare som hjälpt oss sälja våran lägenheten trots en knepig marknad. Rekommenderar verkligen! Läs mer
  • Daniel L
    Daniel L skrev om Kristina Ucar en del av Edward & Partners
    Kristina har varit ytterst behjälplig med att få våran lägenhet såld till acceptpris under en tid där bostadsmarknaden hade gått och dött. Hon är väldigt driven och kontaktbar 24/7 vilket jag uppskattade då det ändå var en stor affär för oss. Rekommenderar henne om ni vill ha en mäklare som krigar med näbb och klor för att göra alla parter nöjda. Läs mer
  • Erik L
    Erik L skrev om Kristina Ucar en del av Edward & Partners
    Kristina har varit toppen. Som köpare är jag väl införstådd med att alla mäklare arbetar främst för säljaren, men Kristina visar att hon är mån om att alla parter slutar som vinnare. Jag anställer henne gärna den dag jag är på "andra" sidan.... Läs mer
  • Niklas S
    Niklas S skrev om Kristina Ucar en del av Edward & Partners
    Efter att ha försökt sälja lägenheten i två omgångar med en annan fastighetsmäklare utan att uppnå rätt pris blev jag rekommenderad att kontakta Kristina. Jag upplevde direkt att Kristina utmärkte sig gentemot många andra mäklare med sitt trygga lugn, vilket är en stor tillgång i en bransch som kan upplevas som hetsig och otrygg.

Grunden till bra service är ett varmt och öppet bemötande, likaså god yrkeskunnande samt en stor entusiasm för arbetet - vilket är egenskaper som Kristina utstrålar. Med facit i hand har Kristina uppfyllt mina förväntningar med råge!

Kristina Ucar är mäklarbranschens Sarah Sjöström. Läs mer
  • Alexander P
    Alexander P skrev om Kristina Ucar en del av Edward & Partners
    En extremt kompetent mäklare som håller det hon lovar, har koll på allt. Mycket imponerande arbete av förmodligen Stockholms i särklass bästa mäklare! Kristina rekommenderas varmt till alla som värdesätter sitt boende och vill ha en lyckad och smidig försäljning! Inte den billigaste mäklaren, dock värd varje krona, man får vad man betalar för! Läs mer
  • Jonas B
    Jonas B skrev om Kristina Ucar en del av Edward & Partners
    Driven och duktig mäklare! Ger gott intryck och bra service. Läs mer
  • Lotta K
    Lotta K skrev om Kristina Ucar en del av Edward & Partners
    Det kändes som att hon nedvärderade min lgh. Först gav De mig ett pris jag borde få, sen ville hon sälja det för 500.000- mindre. Och om hon mot mig säger att den inte är värd det pris de själva angett så avspeglar det sig förmodligen mot kunderna.
    Hon fick den tack o lov såld iallafall. Läs mer
    2017-10-13 Kristina U svarar Lotta K
    Hej Lotta,

Vi tog över uppdraget där en annan mäklarbyrå inte lyckats sälja bostaden till ett marknadspris under dåvarande rådande marknad. När vi tagit över uppdraget hade vi sålt en likadan med balkong i norr för 4 000 000. Den ovanför för 4 200 000 kr. Båda renoveringsobjekt, precis som din egna.

Vad som hann ske när vi la ut vår bostad var tyvärr att utbudet i Sundbyberg gick från normalt 90-140 st lägenheter till 220-240 st lägenheter ute på Hemnet. Utbudet ökade kraftigt. I samband med detta började det skrivas jättemycket negativa artiklar på Di.se, svd.se etc. Detta gjorde att många bostäder gått osålda. Många bostäder har inte fått bud över huvudtaget. Trots prissänkningar. Vi lyckades ändå sälja bostaden för 3 800 000 kr. Det var inget vi fick till oss, utan vi hade öppna visningar, privata visningar och vi kämpade som bara den. Allt för att tillhöra den kategorin av bostäder "sålda" där många blir osålda. För att du ska få perspektiv så kan du kika på Hemnet. 84 kvm i Tuletornen (huset mitt emot ditt). Dessa säljs för 6200-7400 000. Det ligger en nu ute för 4995 000 kr. De har ännu inte fått bud.

Tråkigt att du tror det avspeglar vad kunderna säger, när det är totala motsatsen. Du har bra koll och vet att likadana har sålts för 3600 000 och även vad vi sålt för. Du frågar om vi tror vi kan få 4200 000, ja det måste vi tro. Det är en ingrediens till att nå bra resultat. Vi har aldrig garanterat något annat än att du ska få så bra betalt det bara går att få i rådande marknad. Det har du fått. Med råge. www.di.se, hemnet.se - Ta en titt hur det ser ut.

Jag tänker inte ta att du tror jag nedvärderat din lägenhet som jag kämpat så mycket med för att få såld. Det har varit kunder som velat betala mycket mindre, där jag har förhandlat upp bostaden.

Hoppas detta skapar förståelse och om du vill är du jätte välkommen att ta ett möte med mig på kontoret.

Ha en jättefin dag,
  • Therese E
    Therese E skrev om Kristina Ucar en del av Edward & Partners
    Diven, tillmötegående och engagerad. Läs mer
  • Tommy N
    Tommy N skrev om Kristina Ucar en del av Edward & Partners
    Fantastisk och underbar person. Kommer anlitas även nästa gång Läs mer
  • Natalia I
    Natalia I skrev om Kristina Ucar en del av Edward & Partners
    Kristina är en fantastisk mäklare som vet vad hon sysslar med. Hon är en genomärlig människa och en väldigt trevlig person därtill. Hon sålde min lägenhet till ett mycket bra pris. Det finns inte mycket hon kunde ha gjort bättre, allt bara fungerade så smidigt och smärtfritt. Jag är så fantastiskt nöjd med Kristina och rekommenderar henne till alla! Läs mer
  • Pia Karin E
    Pia Karin E skrev om Kristina Ucar en del av Edward & Partners
    Skarp mäklare som fokuserar på rätt saker. Bra bemötande både mot säljare och köpare. Punktlig och proffesionell. Varma rekommendationer. Läs mer
  • Mikael O
    Mikael O skrev om Kristina Ucar en del av Edward & Partners
    Bra och engagerad mäklare. Mycket trevligt bemötande i de telefon och mailkonversationer vi haft. Läs mer
Christian Melki
Edward Melki