11 rekommendationer

Kristina Ucar
en del av Edward & Partners

Sveavägen 52
111 34 Stockholm — Visa karta

Vad tror Kristina att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 11 kunder tycker om Kristina Ucar

• Erik L
    Erik L skrev om Kristina Ucar en del av Edward & Partners
    Kristina har varit toppen. Som köpare är jag väl införstådd med att alla mäklare arbetar främst för säljaren, men Kristina visar att hon är mån om att alla parter slutar som vinnare. Jag anställer henne gärna den dag jag är på "andra" sidan....
  • Niklas S
    Niklas S skrev om Kristina Ucar en del av Edward & Partners
    Efter att ha försökt sälja lägenheten i två omgångar med en annan fastighetsmäklare utan att uppnå rätt pris blev jag rekommenderad att kontakta Kristina. Jag upplevde direkt att Kristina utmärkte sig gentemot många andra mäklare med sitt trygga lugn, vilket är en stor tillgång i en bransch som kan upplevas som hetsig och otrygg.

Grunden till bra service är ett varmt och öppet bemötande, likaså god yrkeskunnande samt en stor entusiasm för arbetet - vilket är egenskaper som Kristina utstrålar. Med facit i hand har Kristina uppfyllt mina förväntningar med råge!

Kristina Ucar är mäklarbranschens Sarah Sjöström.
  • Johan G
    Johan G skrev om Kristina Ucar en del av Edward & Partners
    Fick mycket snabbt återkoppling efter min intresseanmälan av lägenheten. Ett mycket proffesionellt men samtidigt personligt bemötande. Som köpare av sin första bostadsrätt är man nervös och lite vilsen. Men jag kände mig 100% trygg med Kristina från första telefonsamtal till påskrivet kontrakt.
  • Alexander P
    Alexander P skrev om Kristina Ucar en del av Edward & Partners
    En extremt kompetent mäklare som håller det hon lovar, har koll på allt. Mycket imponerande arbete av förmodligen Stockholms i särklass bästa mäklare! Kristina rekommenderas varmt till alla som värdesätter sitt boende och vill ha en lyckad och smidig försäljning! Inte den billigaste mäklaren, dock värd varje krona, man får vad man betalar för!
  • Jonas B
    Jonas B skrev om Kristina Ucar en del av Edward & Partners
    Driven och duktig mäklare! Ger gott intryck och bra service.
  • Lotta K
    Lotta K skrev om Kristina Ucar en del av Edward & Partners
    Det kändes som att hon nedvärderade min lgh. Först gav De mig ett pris jag borde få, sen ville hon sälja det för 500.000- mindre. Och om hon mot mig säger att den inte är värd det pris de själva angett så avspeglar det sig förmodligen mot kunderna.
    Hon fick den tack o lov såld iallafall.
    2017-10-13 Kristina U svarar Lotta K
    Hej Lotta,

Vi tog över uppdraget där en annan mäklarbyrå inte lyckats sälja bostaden till ett marknadspris under dåvarande rådande marknad. När vi tagit över uppdraget hade vi sålt en likadan med balkong i norr för 4 000 000. Den ovanför för 4 200 000 kr. Båda renoveringsobjekt, precis som din egna.

Vad som hann ske när vi la ut vår bostad var tyvärr att utbudet i Sundbyberg gick från normalt 90-140 st lägenheter till 220-240 st lägenheter ute på Hemnet. Utbudet ökade kraftigt. I samband med detta började det skrivas jättemycket negativa artiklar på Di.se, svd.se etc. Detta gjorde att många bostäder gått osålda. Många bostäder har inte fått bud över huvudtaget. Trots prissänkningar. Vi lyckades ändå sälja bostaden för 3 800 000 kr. Det var inget vi fick till oss, utan vi hade öppna visningar, privata visningar och vi kämpade som bara den. Allt för att tillhöra den kategorin av bostäder "sålda" där många blir osålda. För att du ska få perspektiv så kan du kika på Hemnet. 84 kvm i Tuletornen (huset mitt emot ditt). Dessa säljs för 6200-7400 000. Det ligger en nu ute för 4995 000 kr. De har ännu inte fått bud.

Tråkigt att du tror det avspeglar vad kunderna säger, när det är totala motsatsen. Du har bra koll och vet att likadana har sålts för 3600 000 och även vad vi sålt för. Du frågar om vi tror vi kan få 4200 000, ja det måste vi tro. Det är en ingrediens till att nå bra resultat. Vi har aldrig garanterat något annat än att du ska få så bra betalt det bara går att få i rådande marknad. Det har du fått. Med råge. www.di.se, hemnet.se - Ta en titt hur det ser ut.

Jag tänker inte ta att du tror jag nedvärderat din lägenhet som jag kämpat så mycket med för att få såld. Det har varit kunder som velat betala mycket mindre, där jag har förhandlat upp bostaden.

Hoppas detta skapar förståelse och om du vill är du jätte välkommen att ta ett möte med mig på kontoret.

Ha en jättefin dag,
  • Therese E
    Therese E skrev om Kristina Ucar en del av Edward & Partners
    Diven, tillmötegående och engagerad.
  • Tommy N
    Tommy N skrev om Kristina Ucar en del av Edward & Partners
    Fantastisk och underbar person. Kommer anlitas även nästa gång
  • Natalia I
    Natalia I skrev om Kristina Ucar en del av Edward & Partners
    Kristina är en fantastisk mäklare som vet vad hon sysslar med. Hon är en genomärlig människa och en väldigt trevlig person därtill. Hon sålde min lägenhet till ett mycket bra pris. Det finns inte mycket hon kunde ha gjort bättre, allt bara fungerade så smidigt och smärtfritt. Jag är så fantastiskt nöjd med Kristina och rekommenderar henne till alla!
  • Pia Karin E
    Pia Karin E skrev om Kristina Ucar en del av Edward & Partners
    Skarp mäklare som fokuserar på rätt saker. Bra bemötande både mot säljare och köpare. Punktlig och proffesionell. Varma rekommendationer.
  • Mikael O
    Mikael O skrev om Kristina Ucar en del av Edward & Partners
    Bra och engagerad mäklare. Mycket trevligt bemötande i de telefon och mailkonversationer vi haft.
Christian Melki
Edward Melki