Magnus Cederbom
Aktiv på Reco.se sedan 2018-04-10
2019-08 - 2020-07

Läs vad 42 Läs vad Magnus Cederbom

• Azra P köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Cederbom en del av Edward & Partners

2020-06-22

Vasastan
    Jag har köpt en lägenhet i Vasastan av Magnus. Positivt, proffesionellt och tryggt bemötande genom hela processen. Läs mer
  • Peter S sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Cederbom en del av Edward & Partners

2020-06-22

5:a
    Östermalm
    Sålt en femrummare på Östermalm mitt under Coronakrisen. Magnus visade en outröttlig energi för att göra både oss säljare, men även köpare nöjda. Med en mycket hög servicenivå, trevligt bemötande, stort engagemang och kunskap samt ett mycket bra efterarbete när våningen var såld gör att jag varmt kan rekommendera att anlita Magnus Cederbom. Kommer så att göra även i framtiden när det blir aktuellt. Alla de höga förväntningar som jag hade innan infriades. Läs mer
  • Jennifer Elisabeth H köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Cederbom en del av Edward & Partners

2020-05-06

Östermalm
    Vi köpte en bostadsrätt där Magnus var mäklaren. Vi är otroligt nöjda över det bemötandet vi fick - vi tittade på en annan lgh först, men då den inte föll oss i smaken var Magnus snabb med att vara proaktiv och hjälpa oss hitta det vi söker. Tiden från budgivning till skrivning var kort och allt sköttes precis så proffsigt man kan önska! Rekommenderar verkligen Magnus som en kunnig, proaktiv och sympatisk mäklare. Läs mer
  • Paul L köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Cederbom en del av Edward & Partners

2020-05-03

Östermalm
    Jag och min sambo köpte en lägenhet via Magnus på Edward & Partners och känner att vi gjort en jättebra köp som också gick väldigt snabbt och smidigt vilket var det som vi hade hoppats på. kan varmt rekommendera Edward & Partners och Magnus. Läs mer
  • Cecilia W
    Cecilia W sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Cederbom en del av Edward & Partners

2020-05-02

Östermalm
    Jag har anlitat Edward & partners och Magnus tidigare vid försäljningar på Östermalm och var lika nöjd då som nu. Lyhörd, målmedveten förhandlare med en ödmjuk framtoning gör att jag är rätt säker på att även köparna känt sig trygga med affärerna vi gjort tillsammans. Jag kommer utan tvekan anlita Magnus i framtiden! Läs mer
  • Fredrik E köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Cederbom en del av Edward & Partners

2020-04-13

Proffsig mäklare, kan varmt rekommendera Edward & Partner! Läs mer
  • Johan L köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Cederbom en del av Edward & Partners

2020-03-27

Vasastan
    Mycket bra service. Magnus var flexibel och gjorde sitt yttersta för både oss och säljaren. Läs mer
  • Anders H sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Cederbom en del av Edward & Partners

2020-03-25

Vasastan
    Sålde min lägenhet genom Magnus Cederbom. Väldigt bra bemötande och service. Jag kan varmt rekommendera Magnus.

Anders Läs mer
  • Oscar D sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Cederbom en del av Edward & Partners

2020-03-12

Östermalm
    Sålde en etta på Östermalm, var mycket nöjd med både hela processen och slutpris. Professionell, engagerad och gjorde det enkelt för mig i alla situationer. Läs mer
  • Maria Å sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Cederbom en del av Edward & Partners

2020-03-05

Vasastan
    Magnus hjälpte oss att sälja vår lägenhet på 133 kvm i Vasastan. Vi är mycket nöjda med försäljningen, både det proffsiga bemötandet och försäljningspriset på lägenheten. Läs mer

Senaste försäljningarna

Jungfrugatan