Magnus Cederbom
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 36 Läs vad Magnus Cederbom

• Johan L köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Cederbom en del av Edward & Partners

2020-03-27

Vasastan
    Mycket bra service. Magnus var flexibel och gjorde sitt yttersta för både oss och säljaren. Läs mer
  • Anders H sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Cederbom en del av Edward & Partners

2020-03-25

Vasastan
    Sålde min lägenhet genom Magnus Cederbom. Väldigt bra bemötande och service. Jag kan varmt rekommendera Magnus.

Anders Läs mer
  • Oscar D sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Cederbom en del av Edward & Partners

2020-03-12

Östermalm
    Sålde en etta på Östermalm, var mycket nöjd med både hela processen och slutpris. Professionell, engagerad och gjorde det enkelt för mig i alla situationer. Läs mer
  • Maria Å sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Cederbom en del av Edward & Partners

2020-03-05

Vasastan
    Magnus hjälpte oss att sälja vår lägenhet på 133 kvm i Vasastan. Vi är mycket nöjda med försäljningen, både det proffsiga bemötandet och försäljningspriset på lägenheten. Läs mer
  • Emma S köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Cederbom en del av Edward & Partners

2020-03-03

Östermalm
    Jättebra intryck av Magnus! Han var flexibel för att möta oss för visning och tog tid att visa oss lägenheten i lugn och ro. Läs mer
  • Fredrik S köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Cederbom en del av Edward & Partners

2020-02-09

Vasastan
    Magnus är en trevlig och social person. Vi köpte en lägenhet som Magnus förmedlade. Tyvärr beskrev Magnus saker i objektsbeskrivning som inte fanns. Exempelvis golvvärme med mer. Detta var något vi eftersökte. Magnus var inte beredd att stå för sitt misstag eller göra rätt för sig vilket drabbade oss och la sordin på glädjen med nytt boende! Läs mer
  • Tommy B sålde sitt hus med hjälp av Magnus Cederbom en del av Edward & Partners

2020-01-27

Pampas Marina
    Aquavilla.
    Gick precis som jag ville ha det Läs mer
  • Maryam Bahar T sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Cederbom en del av Edward & Partners

2019-11-27

Vasastan
    Jag kom först i kontakt med Edward gällande vår försäljning, då han inte var i Sverige så rekommenderade han mig, sin kollega Magnus!
    Vi sålde vår våning i stan med Magnus!
    Bästa service & bemötande fick vi!
    Svarande på våra tusentals frågor dygnet runt!
    Alltid lugn, trevlig, och har all info i huvudet!
    Med andra ord påläst!
    Kommer garanterad sälja/köpa med honom igen!
    Rekommenderar 100% Edward & partners!

Tack Magnus! Läs mer
    Magnus C gillar detta
  • Azar A köpte sitt hus med hjälp av Magnus Cederbom en del av Edward & Partners

2019-11-18

Vårby
    Vi har köpt ett hus av er och han visade huset. Han var jätte snäll för han körde oss från T centralen till huset. Vilket betyder mycket för oss. I andra länder mäklare kör köpare till alla hus som skall visas men inte här. Han svarade på alla frågor. Jätte bra mejl kontakt hade bi Läs mer
  • Omid A
    Omid A köpte sitt hus med hjälp av Magnus Cederbom en del av Edward & Partners

2019-11-17

Vårby
    En väldigt proffesionell och i mitt tycke, ärlig mäklare. Jobbade hårt för att få allting gjort på ett korrekt sätt och väldig informativ. Läs mer

Senaste försäljningarna

Norrtullsgatan