Magnus Cederbom
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-01 - 2019-12

Läs vad 29 Läs vad Magnus Cederbom

• Maryam Bahar T sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Cederbom en del av Edward & Partners

2019-11-27

Vasastan
    Jag kom först i kontakt med Edward gällande vår försäljning, då han inte var i Sverige så rekommenderade han mig, sin kollega Magnus!
    Vi sålde vår våning i stan med Magnus!
    Bästa service & bemötande fick vi!
    Svarande på våra tusentals frågor dygnet runt!
    Alltid lugn, trevlig, och har all info i huvudet!
    Med andra ord påläst!
    Kommer garanterad sälja/köpa med honom igen!
    Rekommenderar 100% Edward & partners!

Tack Magnus! Läs mer
    Magnus C gillar detta
  • Azar A köpte sitt hus med hjälp av Magnus Cederbom en del av Edward & Partners

2019-11-18

Vårby
    Vi har köpt ett hus av er och han visade huset. Han var jätte snäll för han körde oss från T centralen till huset. Vilket betyder mycket för oss. I andra länder mäklare kör köpare till alla hus som skall visas men inte här. Han svarade på alla frågor. Jätte bra mejl kontakt hade bi Läs mer
  • Omid A
    Omid A köpte sitt hus med hjälp av Magnus Cederbom en del av Edward & Partners

2019-11-17

Vårby
    En väldigt proffesionell och i mitt tycke, ärlig mäklare. Jobbade hårt för att få allting gjort på ett korrekt sätt och väldig informativ. Läs mer
  • MTO Bilcenter
    MTO Bilcenter köpte sitt hus med hjälp av Magnus Cederbom en del av Edward & Partners

2019-10-28

Stäket
    Jag och min man köpte ett hus via Magnus och vi är extremt nöjda med hans service, han får saker gjort och är väldigt noga genom hela processen! Läs mer
  • Linda B sålde sitt hus med hjälp av Magnus Cederbom en del av Edward & Partners

2019-10-26

Stäket
    Vi sålde vårt hus. Väldigt bra bemötande. Vi är nöjda med affären. Läs mer
  • Annika Elisabeth V sålde sitt hus med hjälp av Magnus Cederbom en del av Edward & Partners

2019-07-24

Hässelby Villastad
    Magnus hjälpte mig att sälja mitt hus i Hässelby. Han levde upp till mina förväntningar. Han var duktig, ödmjuk, kunnig, lyhörd och fick alltid snabb återkoppling. Skulle verkligen rekommendera honom och skulle gärna vilja använda honom igen vid min nästa försäljning. Läs mer
    Magnus C gillar detta
  • Eshraque M sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Cederbom en del av Edward & Partners

2019-05-30

Östermalm
    Absolut en av dom bästa! Riktigt grym! Tack för all hjälp! Läs mer
  • Anna-Carin S
    Anna-Carin S köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Cederbom en del av Edward & Partners

2019-03-21

Östermalm
    Vi köpte en fin lägenhet på Östermalm genom Magnus. Han var mycket professionell, flexibel och effektiv. Så hela processen blev mycket smidig. Vi är oerhört nöjda. Läs mer
  • Robert L
    Robert L köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Cederbom en del av Edward & Partners

2019-03-19

Norrmalm/City
    Magnus ger ett mycket professionellt intryck och har varit snabb med återkoppling och hjälp i alla frågeställningar som rört vårt köp av en bostadsrätt på Norrmalm. Läs mer
  • Elias N sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Cederbom en del av Edward & Partners

2019-03-18

Norrmalm/City
    Mycket nöjd med min lägenhetsförsäljning där Magnus var mäklare! Professionell genom hela processen, tillgänglig och pålitlig! Helt enkelt en bra outcome! Läs mer

Senaste försäljningarna

Karlbergs Strand