Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Edward & Partners Magnus Cederbom
Magnus Cederbom
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-02 - 2019-01

Läs vad 16 kunder tycker om Magnus Cederbom

• Per F sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Cederbom en del av Edward & Partners

2019-02-07

130m²
    Vasastan
    Alltid tillgänglig, mycket engagerad och positiv på ett naturligt sätt. Sätter rimliga förväntningar och stöttar väl genom hela processen. Kan absolut rekommender Magnus. Läs mer
  • Maria L sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Cederbom en del av Edward & Partners

2019-02-01

130m²
    Vasastan
    Bra o trevlig. Kunde vara mer proaktiv i sin kommunikation. Läs mer
  • Helena M köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Cederbom en del av Edward & Partners

2019-01-30

85m²
    Östermalm
    Köpt - innan visning!
    Bra bemötande, serviceminded och tillmötesgående.
    Saknade kanske viss information om huset, bl.a att det inte fanns förråd lr om man kunde komma åt innegården.
    Annars väldigt nöjd med helheten. Läs mer
  • Kamilla S sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Cederbom en del av Edward & Partners

2019-01-15

67m²
    Vasastan
    Mycket trevlig mäklare! Snabb på att återkoppla och är alltid tillgänglig. Läs mer
  • Kristina B sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Cederbom en del av Edward & Partners

2019-01-14

67m²
    Vasastan
    Vi sålde en bostadsrätt, mäklaren var verkligen seriös och ingav stort förtroende , dessutom trevlig och mycket bra återkoppling till oss vilket är mycket viktigt för säljaren . Läs mer
  • Fredrik P köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Cederbom en del av Edward & Partners

2018-11-25

5:a
    197m²
    Vasastan
    Vi köpte en lägenhet och allt har flutit på. Snabba svar och trevlig Läs mer
  • Ann K sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Cederbom en del av Edward & Partners

2018-11-23

4:a
    104m²
    Östermalm
    Magnus gör just vad ordet "mäklare" betyder. Han mäklar, på riktigt. Knyter ihop möjliga köpare och säljare, förstår bådas behov och försöker få till en bra matchning. Han bygger förtroende, är lyhörd, skickar löpande förslag på lägenheter han tror skulle passa (även om vi ännu inte hade en affärsrelation).

Jag köpte inte någon ny bostad genom honom, däremot fick han uppdraget att sälja min 4:a på Östermalm. Han är inte billigast men fantastisk att ha att göra med. Sätter en realistisk prisnivå, håller kontakten, kommer med råd och tips innan, har bra stylistkontakter. I en väldigt besvärlig marknad hade vi visning söndag+måndag, fick bra budgivning och kunde skriva kontrakt på torsdag. Jag är oerhört nöjd! Läs mer
  • Patrik E skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners

2018-06-21

Sålt lägenhet på Runebergsgatan.
    Magnus skötte uppdraget exemplariskt.
    Bra taktik med visningar samt kontakt med oss om utvecklingen.
    På 10 dagar blev det affär.
    Realistisk värdering som överträffades.
    Rekommenderar gärna Magnus. Läs mer
    2018-07-09 Magnus C svarar Patrik E
    Tack Patrik för din återkoppling och att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet. Med vänlig hälsning Magnus
  • Ulf G skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners

2018-06-21

Köpt lägenhet.
    Utmärkt diskussion och service under processen. Läs mer
  • Jalmar A skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners

2018-05-10

Engagerad, trevlig och serviceminded! Läs mer

Senaste försäljningarna

Drottninggatan