Läs vad 51 Läs vad Magnus Cederbom

• 2021-01-05
    Vi sålde vår nyproducerade bostadsrätt på Liljeholmskajen via Magnus Cederbom på Edward & Partners.
    Vi är mycket nöjda med försäljningen och ett stort tack till Magnus som har gjort ett superbra arbete.
    Det är inte första gången vi anlitar Magnus.
    Tack för allt!
    • 4:a
    • 106.0 m²
    • Liljeholmskajen
  • 2020-12-01
    Magnus är mycket kunnig, trevlig, sympatiskt och mycket engagerande. Det kändes tryggt att genomföra affären genom honom. Jag kan verkligen rekommendera Magnus.
    Thomas B
    Thomas B
    • 104.0 m²
  • 2020-11-16
    Magnus är professionell, trevlig och kunnig. Han har verkligen levererat i fråga om försäljningen av vår lägenhet och vi rekommenderar honom varmt!
    Katarina M
    • 104.0 m²
  • 2020-10-22
    Vi träffade Magnus när vi köpte en helt fantastisk sekelskifteslägenhet på Östermalm. Magnus var så professionell och ödmjuk från första bemötandet och sedan genom hela processen. Vi kunde inte ha haft en bättre upplevelse.
    Sara K
    • 80.0 m²
    • Östermalm
  • 2020-10-19
    Trevlig, kunnig, hjälpsam! Särskilt viktigt då min 19-åriga dotter fick hantera kontakter, kontraktsskriving mm utan tidigare erfarenhet. Han lotsade henne igenom detta på ett föredömligt sätt. Kan varmt rekommendera honom!
    Lars W
  • 2020-10-18
    Vi har köpt en vindsvåning på Östermalm, "off market". Magnus visste vad vi sökte och lyckades överträffa våra högt ställda förväntningar när han presenterade objektet.

löpande dialog/återkoppling, trevlig, professionell, en person att lita på.
    Patrik N
    • 5:a
    • 125.0 m²
    • Östermalm
  • 2020-10-16
    han har hela tiden hållit oss underrättade om vad som skett före och under tiden som försälningen pågått och han har ett trevligt sätt
    Lars B
    • 2:a
    • 65.0 m²
  • 2020-10-04
    - Köpt en lgh
    - Vi har haft en god och trevlig ton, tider har hållits, dokument i sin ordning
    - Motsvarar absolut mina förväntningar
    - Skulle kunna anlita igen vid en försäljning, eller ta kontakt med vid ett annat köp
    Li W
  • 2020-10-04
    Jag köpte en lägenhet av Magnus och blev jättebra bemött från första visning till sista möte. Allting flöt på och han skötte allt jättebra. Allt från kontakt mellan mig och säljaren till att sköta fullmakter eftersom min familj var i Göteborg vid kontraktsskrivning. Jag är supernöjd!
    Tintin W
  • 2020-06-22
    Jag har köpt en lägenhet i Vasastan av Magnus. Positivt, proffesionellt och tryggt bemötande genom hela processen.
    Azra P
    • 1:a
    • 32.1 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Cederbom en del av Edward & Partners

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte