Mäklare Stockholms län Stockholm Östermalm Edward & Partners Magnus Cederbom
Magnus Cederbom
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-06 - 2019-05

Läs vad 23 Läs vad Magnus Cederbom

• Eshraque M sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Cederbom en del av Edward & Partners

2019-05-30

Absolut en av dom bästa! Riktigt grym! Tack för all hjälp! Läs mer
  • Anna-Carin S
    Anna-Carin S köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Cederbom en del av Edward & Partners

2019-03-21

Östermalm
    Vi köpte en fin lägenhet på Östermalm genom Magnus. Han var mycket professionell, flexibel och effektiv. Så hela processen blev mycket smidig. Vi är oerhört nöjda. Läs mer
  • Robert L
    Robert L köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Cederbom en del av Edward & Partners

2019-03-19

Norrmalm/City
    Magnus ger ett mycket professionellt intryck och har varit snabb med återkoppling och hjälp i alla frågeställningar som rört vårt köp av en bostadsrätt på Norrmalm. Läs mer
  • Elias N sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Cederbom en del av Edward & Partners

2019-03-18

Norrmalm/City
    Mycket nöjd med min lägenhetsförsäljning där Magnus var mäklare! Professionell genom hela processen, tillgänglig och pålitlig! Helt enkelt en bra outcome! Läs mer
  • Thomas L sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Cederbom en del av Edward & Partners

2019-03-06

Östermalm
    VI sålde vår 3:a på Östermalm och fick direkt ett stort förtroende för Magnus. Han erbjöd mycket bra lösningar och var genom hela processen engagerad i vad vi kände både oss och köparna. Vår sammanfattning är att jag mycket väl vill rekommendera Magnus som mäklare. Läs mer
  • Adam L köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Cederbom en del av Edward & Partners

2019-03-05

Vasastan
    Supertrevlig, hjälpsam och samt transparent mäklare! Läs mer
  • Stina Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Cederbom en del av Edward & Partners

2019-03-04

Vasastan
    Svin nöjda! Extremt ödmjuk och hjälpsam i både försäljningsdelen och köpdelen. Kommer rekommendera till alla! Läs mer
  • Per F sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Cederbom en del av Edward & Partners

2019-02-07

Vasastan
    Alltid tillgänglig, mycket engagerad och positiv på ett naturligt sätt. Sätter rimliga förväntningar och stöttar väl genom hela processen. Kan absolut rekommender Magnus. Läs mer
  • Maria L sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Cederbom en del av Edward & Partners

2019-02-01

Vasastan
    Bra o trevlig. Kunde vara mer proaktiv i sin kommunikation. Läs mer
  • Helena M köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Cederbom en del av Edward & Partners

2019-01-30

Köpt - innan visning!
    Bra bemötande, serviceminded och tillmötesgående.
    Saknade kanske viss information om huset, bl.a att det inte fanns förråd lr om man kunde komma åt innegården.
    Annars väldigt nöjd med helheten. Läs mer

Senaste försäljningarna

Östermalmsgatan