Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Edward & Partners Magnus Cederbom
Magnus Cederbom
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2017-12 - 2018-11

Läs vad 11 kunder tycker om Magnus Cederbom

• Fredrik P köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    5:a
    197m²
    Vasastan
    Vi köpte en lägenhet och allt har flutit på. Snabba svar och trevlig Läs mer
  • Ann K sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    4:a
    104m²
    Östermalm
    Magnus gör just vad ordet "mäklare" betyder. Han mäklar, på riktigt. Knyter ihop möjliga köpare och säljare, förstår bådas behov och försöker få till en bra matchning. Han bygger förtroende, är lyhörd, skickar löpande förslag på lägenheter han tror skulle passa (även om vi ännu inte hade en affärsrelation).

Jag köpte inte någon ny bostad genom honom, däremot fick han uppdraget att sälja min 4:a på Östermalm. Han är inte billigast men fantastisk att ha att göra med. Sätter en realistisk prisnivå, håller kontakten, kommer med råd och tips innan, har bra stylistkontakter. I en väldigt besvärlig marknad hade vi visning söndag+måndag, fick bra budgivning och kunde skriva kontrakt på torsdag. Jag är oerhört nöjd! Läs mer
  • Patrik E skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Sålt lägenhet på Runebergsgatan.
    Magnus skötte uppdraget exemplariskt.
    Bra taktik med visningar samt kontakt med oss om utvecklingen.
    På 10 dagar blev det affär.
    Realistisk värdering som överträffades.
    Rekommenderar gärna Magnus. Läs mer
    2018-07-09 Magnus C svarar Patrik E
    Tack Patrik för din återkoppling och att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet. Med vänlig hälsning Magnus
  • Ulf G skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Köpt lägenhet.
    Utmärkt diskussion och service under processen. Läs mer
  • Jalmar A skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Engagerad, trevlig och serviceminded! Läs mer
  • Johan H
    Johan H skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Lägenhet på Birger jarlsgatan 95 ö g. 130 kvm för 11 milj.
    Utmärkt bemött.
    Engagerad mäklare som lyssnde in såväl oss som säljare som kundens behov vilket gör att vi får en affärmed nöjd köpare o säljare.
    Magnus som mäklare är lyhörd, engagerad, står på tå o släpper inte greppet, seriös o ser til att köparen tillgodoses på samma sätt som säljaren. Läs mer
  • Birgitta F skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Jag har köpt en 7-rumslägenhet på Östermalm.

Magnus Cederbom förmedlade köpet. Jag är helt
    nöjd med hans insats under budgivningen. Han visade lägenheten två gånger före köpet och även efter det att kontraktet var underskrivet.
    Han glömde bara att tala om att det fanns en källare och
    den fick jag se först efter köpet. Den var bedrövlig.
    För övrigt ett mycket trevligt bemötande. Läs mer
  • Mattias H skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Magnus hjälpte mig sälja min våning i Vasastan och jag är väldigt nöjd med vårt samarbete. Snabb, smidig och hjälpsam service genom hela försäljningen. Läs mer
  • Erica F skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Jag har sålt en 4:a i sthlms innerstad genom Magnus. blev bra bemött, vår kommunikation var bra och lagom med återkoppling. Magnus levererade det han lovade och hade en realistisk prisbild. Hela processen kändes bra och trygg. Läs mer
  • Magnus N skrev om Magnus Cederbom en del av Edward & Partners
    Magnus Cederbom sålde vår våning på 200 kvm i Vasastan utan att gå ut på öppna marknaden genom Hemmet mm via sitt och Edward & Partners kontaktnät. Detta passade oss perfekt och det kräver en mäklare som har bra kontaktnät och många "trådar" ute.
    Själva processen hanterades mycket professionellt och jag rekommenderar Magnus Cederbom varmt.

/Magnus Nilsson Läs mer

Senaste försäljningarna