11 rekommendationer

Simon Modig
en del av Edward & Partners

Sveavägen 52
111 34 Stockholm — Visa karta

Vad tror Simon att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 11 kunder tycker om Simon Modig

• Philip K
    Philip K skrev om Simon Modig en del av Edward & Partners
    I slutet av 2017 sålde jag min lägenhet med hjälp av Simon och det är med stor glädje jag kan rekommendera honom till bostadsägare som går i säljtankar. Redan vid vårt första möte utstrålade Simon en entusiasm och ambition som sedan varit genomgående under hela resan. Simon är självsäker men ödmjuk, personlig och tillmötesgående samt kommunikativ på ett sätt som gjorde mig trygg och säker genom hela säljprocessen. Kort och gott - supernöjd! Läs mer
  • Krister E
    Krister E skrev om Simon Modig en del av Edward & Partners
    Vi köpte vårt nya hus av Simon och fick så bra förtroende för honom att vi anlitade honom för att sälja vårt radhus i Sollentuna.
    Det visade sig vara helt rätt beslut. Simon har varit otroligt engagerad, positiv och tillgänglig! Han skapade en trygghet hos oss både som köpare och säljare.
    Simon kämpade in i det sista för att vi skulle bli nöjda med försäljningen av vårt hus och det blev vi verkligen. Simon lyckades knyta ihop allt trots novembermörker och en svajig marknad.
    Vi är så glada och tacksamma för att Simon Modig och Edward Partners tog uppdraget att sälja vårt hus!!! Läs mer
  • Sebastian D
    Sebastian D skrev om Simon Modig en del av Edward & Partners
    Det har varit ett rent nöje att sälja min lägenhet med Simon. Han tog initiativ, var på hugget och väldigt proffsig. Samtidigt var han ödmjuk, lugn och personlig. Det är nog denna kombination som gjorde min upplevelse av Simon till något speciellt. Han gjorde helt enkelt alla rätt!

//Sebastian Läs mer
  • Malin E
    Malin E skrev om Simon Modig en del av Edward & Partners
    Vi har precis köpt hus av Simon och fick så bra förtroende för honom och företaget att vi nu bokat honom för att sälja vårt hus.
    Kunnig, saklig, pedagogisk och tillgänglig. Känns mycket förtroendeingivande. Läs mer
  • Carl-Martin S
    Carl-Martin S skrev om Simon Modig en del av Edward & Partners
    Jag har aldrig haft en så reko mäklare som verkligen vill ens bästa och kämpar in i det sista för en.
    Simon kom in och tog över efter en rad oseriösa mäklare jag anlitat för min husförsäljning och fick huset sålt på två veckor trots att den legat ute i ett halvår med andra mäklare!
    Det är svårt att hitta någon som lägger i mer glöd och hjärta än Simon modig. Tack för att du är en sån grym mäklare och framförallt fin människa! Läs mer
  • Josefine
    Josefine skrev om Simon Modig en del av Edward & Partners
    Simon hjälpte mig både när jag skulle sälja och köpa lägenhet. Han är professionell och seriös mäklare. Han hade väldigt bra koll vad jag kunde få ut för min lgh, fick ut maximalt. Jättenöjd med hans agerade och återkopplande. Trygga affärer rakt igenom.

Rekomenderas starkt! Läs mer
  • Joachim M
    Joachim M skrev om Simon Modig en del av Edward & Partners
    Simon har hjälpt mig när vi både köpt och sålt. Duktig och trygg mäklare som hjälpt mig att få ut maximalt pris vid försäljning. Har varit lätt att nå hela tiden och återkopplade under hela processen.

Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Sebastian E
    Sebastian E skrev om Simon Modig en del av Edward & Partners
    Jag och min flickvän skulle sälja våra två lägenheter och blev kontaktade av Simon eftersom han skulle värdera lägenheter som låg i samma fastighet. Eftersom vi jämförde mellan olika mäklare bokade vi in ett möte med Simon. Både jag och min flickvän kände direkt att Simons driv och engagemang var exakt de kvaliteter vi sökte efter i en fastighetsmäklare. Det självklara valet var att gå vidare med Simon och Edward & Partners, något vi inte ångrar idag.

Simon uppdaterade oss dagligen med status på försäljningen och vi kände fullt förtroende för honom genom hela processen.

Simon Modig får helt klart betyget 10/10 och om vi ska sälja igenom finns det inga andra alternativ än just Simon. Läs mer
  • Anna B
    Anna B skrev om Simon Modig en del av Edward & Partners
    Vi anlitade Simon vid försäljning av vårt hus i en av Stockholms norra förorter. Han har dagligen återkopplat vad som händer i processen och varit otroligt effektiv och kommunikativ. Vi kan verkligen rekommendera honom om du vill ha en ärlig, öppen, kommunikativ och driven mäklare som jobbar för ditt bästa som kund. Läs mer
  • Sandra
    Sandra skrev om Simon Modig en del av Edward & Partners
    Simon hjälpte oss att lösa en pressad situation. Det handlade om snabba ryck och Simon var snabb på att återkoppla, samt hade jättebra upplägg och strategi. Han är positiv, ärlig och professionell med ett stort mått lyhördhet och flexibilitet. Trots mycket press höll Simon en samlad karisma. Jag kommer att använda Simons tjänster i framtiden och det är något jag absolut rekommenderar andra, som vill köpa eller sälja, att göra! Tack för all hjälp Simon :-) Läs mer
  • Amir D
    Amir D skrev om Simon Modig en del av Edward & Partners
    Simon var väldigt professionell och trygg. Han kom med råd och var väldig aktiv med försäljningen. Mycket bra upplägg.
    Jag fick stort förtroende för Simon.

Jag är supernöjd och rekommenderar starkt Simon och Edward & Partners. Läs mer
Christian Melki