en del av Edward & Partners

Sveavägen 52, 111 34 Stockholm — Visa karta

4.8 / 5 i betyg — 39 rekommendationer
Edward & Partners Fastighetsmäklare AB har som målsättning att vara ett modernt och nytänkande fastighetsmäklarföretag, där vi, på ett förtroendeingivande sätt har som inriktning att förmedla bostäder i Stockholms innerstad. Våra medarbetare står för en samlad erfarenhet av förmedling av hundratals bostäder vilket har resulterat i uppbyggandet av ett omfattande kundregister som vi kan erbjuda våra uppdragsgivare.
Ylva Ekelund har senaste året sålt 32 bostäder
till ett totalt värde av 143 645 000 kr

Läs vad 39 användare tycker om Ylva Ekelund

• Åsa D
    Åsa D skrev om Ylva Ekelund en del av Edward & Partners
    Trevligt och glatt bemötande. Personlig. Upplevdes kunnig och återkom med svar på våra frågor. Kan varmt rekommendera henne.
  • Agnes K
    Agnes K skrev om Ylva Ekelund en del av Edward & Partners
    Väldigt trevligt bemötande under hela processen! Proffsig!
  • Karl O
    Karl O skrev om Ylva Ekelund en del av Edward & Partners
    Bra bemötande från början till slut!
  • Antonia J
    Antonia J skrev om Ylva Ekelund en del av Edward & Partners
    Ylva är en fantastisk mäklare och person som jag starkt kan rekommendera! Ylva besitter god marknadskännedom och jobbar hårt för att nå ett resultat över kundens förväntan. Hon bidrar med mycket energi, engagemang och är lösningsorienterad. Vi skulle gärna anlita henne igen!
  • Emil J
    Emil J skrev om Ylva Ekelund en del av Edward & Partners
    Superengagerad och fantastisk! Hjälpte oss även som bollblank när vi skulle köpa. Varmaste rekommendationer!
  • Johan L
    Johan L skrev om Ylva Ekelund en del av Edward & Partners
    Jag är extremt nöjd med Ylvas arbete med försäljningen av min lägenhet. All kontakt med henne var mycket enkel och hon ansträngde sig verkligen för att göra saker så enkla, snabba och bra som möjligt. Heller tror jag inte att någon annan kan matcha hennes engagemang. Jag kan verkligen rekommendera henne som mäklare!
  • Henry M
    Henry M skrev om Ylva Ekelund en del av Edward & Partners
    Ylva är en super mäklare!

Både VAD hon kan och HUR hon genomfört sitt uppdrag kan sammanfattas med ett ord. TOPPEN!!!
  • Daniel J
    Daniel J skrev om Ylva Ekelund en del av Edward & Partners
    otroligt superbra under hela processen. Proffsig, hjälpsam och vänlig. Jag förstår om Edward uppskattar Ylva som en ovärderlig resurs.
  • Madelene W
    Madelene W skrev om Ylva Ekelund en del av Edward & Partners
    Trevlig och proffsig. Bra kommunikation under budgivning.
  • Isabelle Z
    Isabelle Z skrev om Ylva Ekelund en del av Edward & Partners
    Jag fick direkt ett gott intryck av E&P och inte minst av Ylva Ekelund. Hon kombinerar professionalism och vänlighet på ett utmärkt sätt. Jag kände mig delaktig och välinformerad genom hela processen och är väldigt nöjd med slutresultatet. Jag rekommenderar henne starkt!
  • Rolf L
    Rolf L skrev om Ylva Ekelund en del av Edward & Partners
    Kunniga, trevliga personer som värnar om både säljare och köpare
  • Anna R
    Anna R skrev om Ylva Ekelund en del av Edward & Partners
    Levererade högt över förväntan, trots att vår lgh var ett svårt objekt att sälja! Mycket omtänksam, driven försäljare som överträffat våra önskningar om en bra mäklare!
  • Alek Å
    Alek Å skrev om Ylva Ekelund en del av Edward & Partners
    Jag kan inte vara annat än supernöjd med Ylvas insats i försäljningen av min bostadsrätt. Hon agerade otroligt professionellt och gav kloka råd genom hela processen samtidigt som hon alltid var tillgänglig och höll mig upplyst på allt som hände.

Ylva har ett utpräglat taktiskt sinne för bostadsmarknaden och vad som är viktigt för att få en annons att sticka ut. Att hon inte hade sålt i området tidigare var inget hinder då Ylva snabbt läste sig in på både området och den aktuella föreningen.

Med hennes hjälp lyckades min lägenhet bli såld på endast tre dagar och till ett pris som var långt över mina förväntningar. Jag ångrar inte en sekund till att jag anlitade denna innerstadstjej till att sälja min förortslya :)
  • Patrik B
    Patrik B skrev om Ylva Ekelund en del av Edward & Partners
    Vi försäljningen av min lägenhet genomförde Ylva uppdraget professionellt och smidigt! Processen kantades av kunnande och känsla för detaljer från första kontakt till avslutad affär. Även värt att tillägga är att det hela tiden fanns tydlighet och transparens i information, både för mig som säljare men även mot köpare.
    2015-05-26 Ylva E svarar Patrik B
    Tack Patrik för en fin rekommendation, det värmer!
    Stort grattis till ert nya boende och ser fram emot framtida samarbeten!
  • Nettan S
    Nettan S skrev om Ylva Ekelund en del av Edward & Partners
    Att välja Ylva som fastighetsmäklare när vi skulle sälja vår lägenhet var inte svårt, efter så många positiva och nöjda kunder innan oss var valet enkelt. Och tro oss, vi har inte ångrat oss en sekund. Bättre mäklare kunde vi inte få. Att vara tillgänglig dygnet runt är inget som någon väntar sig men det är Ylva och lösa små som stora problem har Ylva klarat galant och med en sån smidighet. Förståelsen att man gör en av ens största affärer i livet har Ylva verkligen förstått och stöttat oss i. Sen att hon är professionell, kunnig, sympatisk och framförallt mänsklig gör att vi med 100 % vill rekommendera henne till alla som ska sälja sin fastighet. Vill också ge ett tack till er fotograf som levererat otroligt fina bilder och som fått fram vår lägenhets allra bästa sidor.
    2015-05-05 Ylva E svarar Nettan S
    Tack Nettan för en fantastisk rekommendation! Ni har varit grymma att arbeta med och det fina slutpriset skall även ni ta ära för med den fina inredningen :) Bättre säljare kan man inte ha!
    Jag skall hälsa David, han kommer bli jätteglad över att ni var så nöjda!
  • Murat N
    Murat N skrev om Ylva Ekelund en del av Edward & Partners
    Proffessionell, ambitiös och seriös.
  • Pär N
    Pär N skrev om Ylva Ekelund en del av Edward & Partners
    Mkt bra genom hela processen, informativ och tillgänglig och upplevdes göra det lilla extra såväl för oss säljare som för köparen.
  • Therese H
    Therese H skrev om Ylva Ekelund en del av Edward & Partners
    Trevlig och tillmötesgående mäklare som känns hederlig, vilket tyvärr inte är självklart i den branschen.
  • Hampus K
    Hampus K skrev om Ylva Ekelund en del av Edward & Partners
    Trevlig kontakt, rimligt pris och hög leverans.
    2015-03-03 Ylva E svarar Hampus K
    Tack för rekommendationen Hampus! Roligt att göra affärer med er, hoppas ni kommer trivas fantastiskt i det nya huset!
  • Peter B
    Peter B skrev om Ylva Ekelund en del av Edward & Partners
    Fastighetsmäklare Edvard & Partner:
    Samlad, proffsig och ödmjuk.
    2015-01-28 Ylva E svarar Peter B
    Stort tack Peter! Fantastiskt roligt med den goda affären!
  • Darrell C
    Darrell C skrev om Ylva Ekelund en del av Edward & Partners
    När jag köpte min lägenhet upplevde jag Ylva Ekelund av Edward & Partners som förmedlade affären, som professionell, driven och en mycket skicklig förhandlare. När jag bestämde mig nyligen för att sälja samma lägenhet var det en självklarhet för mig att kontakta Ylva. Inom loppet av 3 dagar hade hon hittat en köpare till objektet och jag gick med en bra vinst. Behöver du en mäklare som ger det lilla extra genom hela processen och som vet precis vad som krävs för att optimera affären kan jag varmt rekommendera Ylva Ekelund.
    2015-01-28 Ylva E svarar Darrell C
    Tack för den fantastiska rekommendationen Darrell!
    Jag blir så glad av att höra hur nöjd du blev, alltid roligt att vara del av en lyckad affär!
    Ser fram emot framtida samarbeten :)
  • Christina M
    Christina M skrev om Ylva Ekelund en del av Edward & Partners
    Då man ska genomföra en av sina största affärer i sitt liv, närmare bestämt ett bostadsköp, är man oerhört beroende av vilken mäklare som har hand om affären. Jag har hade turen och nöjet att ha Ylva Ekelund som mäklare för den bostadsrätt jag valde att investera i.
    Som alltid i livet är det lite justeringar som önskas från både säljare och köpare under affärens gång. Då det är mycket pengar inblandat medför det också en viss dos av nervositet och med det en massa frågor.

Ylva Ekelund har i sitt exemplariska bemötande varit tillmötesgående och funnits där på alla sätt man som kund kunnat önska sig. Hon gjorde att jag som kund känt mig bekväm även om det var tredje gången på en och samma dag jag ringde henne med en fråga.
    Ylva vann mitt förtroende snabbt. Dels på grund av hennes goda bemötande och hennes sätt att t.ex. anpassa information efter kundens kunskapsnivå, men framför allt för att man märker fort att hon står vid sitt ord - säger hon att hon ska kolla upp något och återkomma så gör hon det - och man behöver inte vänta flera dagar på återkoppling.

Jag kan ge Ylva min varmaste rekommendationer. Väljer ni henne som mäklare kan jag lova att ni inte blir besvikna. Jag har själv varit i kontakt med många mäklare under mitt letandet efter bostad och inte en enda har varit i närheten av Ylvas höga nivå av service.

Nästa gång jag är i behov av en mäklare kommer jag gå tillbaka till Edward Partners på Sveavägen 52 i Stockholm och fråga efter Ylva Ekelund.
    2014-11-24 Ylva E svarar Christina M
    Hej Christina!
    Jag blir helt rörd av din fantastiskt fina rekommendation!
    Enormt tack för dina värmande ord och vad glad jag blir att du känt dig trygg och nöjd med köpet av din pärla!
    Det var ett sant nöje att hjälpa dig med köpet, och hoppas det inte är sista gången vi hjälps åt med bostadsaffärer! Tveka aldrig att höra av dig :)

Åter igen, stort tack, det värmer ett mäklarhjärta!
  • Markus F
    Markus F skrev om Ylva Ekelund en del av Edward & Partners
    Ylva guidade oss genom försäljningsprocessen av vår lägenhet. Mycket proffsigt bemötande genomgående och goda råd genom hela processen gjorde att vi kunde få ut det fulla värdet vid försäljningen, den bästa mäklare jag mött!
    2014-11-24 Ylva E svarar Markus F
    Stort tack Markus och Nathalie för de fina orden!
    Det var ett sant nöje att hjälpa er med försäljningen och att presentera eran vackra lägenhet.
    Fantastiskt roligt att vi även fick ut ett så bra slutpris!

Lycka till med er nya lägenhet, vi syns på tillträdet!
  • Joakim Ä
    Joakim Ä skrev om Ylva Ekelund en del av Edward & Partners
    Synnerligen skicklig och engagerad.
    2014-11-24 Ylva E svarar Joakim Ä
    Tack Joakim för din rekommendation och för att jag fick äran att sälja din lägenhet!
    Kul med ett grymt slutpris också!
    Ser fram emot fortsatt samarbete :)

Vi syns på tillträdet!
  • Fredric A
    Fredric A skrev om Ylva Ekelund en del av Edward & Partners
    Fick utmärkt hjälp i samband med försäljning av min bostad. Mycket professionellt bemötande och mycket informativ om hur processen fortlöpte!
    2014-10-21 Ylva E svarar Fredric A
    Hej Fredric!
    Tack för fin rekommendation och förtroende att förmedla din lägenhet :)
    Förhoppningsvis gör vi flera goda affärer i framtiden!

Syns på tillträdet!
  • Sven S
    Sven S skrev om Ylva Ekelund en del av Edward & Partners
    Produkt;Försäljning av bostadsrättslägenhet.

Mycket serviceinriktad och professionellt genomförande av affären från början till slut!

Överträffade alla förväntningar!
    2014-10-21 Ylva E svarar Sven S
    Stort tack Sven för de fina orden och kul att affären blev så lyckad!
    Hälsa Marcus och Västkusten från mig!
  • Sigrun R
    Sigrun R skrev om Ylva Ekelund en del av Edward & Partners
    Vi har haft kontakt med Ylva Ekelund under året i samband med husförsäljning. Med sitt otroliga personliga engagemang, sin noggrannhet, kunnighet och naturliga fallenhet för kommunikation är Ylva en förebild för alla mäklare! Hon är alltid tillgänglig. Man kan inte få bättre stöd som kund.
    Vi kan varmt rekommendera Ylva.
    2014-09-14 Ylva E svarar Sigrun R
    Fina Sigrun!
    Tack så hemskt mycket för den fina rekommendationen, den värmer!

Snart syns vi igen!
  • Maja L
    Maja L skrev om Ylva Ekelund en del av Edward & Partners
    En karesmatisk och engagerad mäklare som hjälper till på alla sätt för att man ska bli nöjd som kund. Jag kan starkt rekommendera andra till att välja Ylva!
    2014-06-01 Ylva E svarar Maja L
    Tack Maja för ett fantastiskt samarbete och kul att affären blev ett rekord! Hoppas på fortsatt arbete tillsammans :)
  • Ulrika B
    Ulrika B skrev om Ylva Ekelund en del av Edward & Partners
    Jag anlitade Edward & Partners vid försäljning av min lägenhet. För mig var det extra viktigt att kunna överlåta alla detaljer till min mäklare då jag sålde lägenheten från annan ort. Jag fick snabbt ett stort förtroende för Ylva Ekelund och hennes noggrannhet, tydlighet och sinne för detaljer. Hennes affärsmässighet, yrkeskunskap och goda kommunikation överträffade alla mina förväntningar. Jag hade kontakt med både Jim Ribe och Ylva och upplevde ett mycket gott samarbete dem emellan. Jag kan varmt rekommendera Ylva Ekelund och Edward & Partners.
    2014-06-01 Ylva E svarar Ulrika B
    Tack Ulrika för de värmande orden! Kul med en så lyckad affär och att du blev nöjd med oss :) Nu är det snart tillträde och vi ses igen!
  • Therése B
    Therése B skrev om Ylva Ekelund en del av Edward & Partners
    Väldigt dedikerad, duktig och angelägen om att ta hand om sina kunder. Vi är supernöjda med arbetet som utfördes i försäljningens helhet.
    2014-06-01 Ylva E svarar Therése B
    Stort tack Therése! Du och Anders var fantastiska att arbeta med och kul att lägenheten blev så fin! Hoppas ni blir lika nöjda i er nya lägenhet som på Västeråsgatan och att vi ses igen i framtiden!
  • Niki G
    Niki G skrev om Ylva Ekelund en del av Edward & Partners
    Ylva Ekelund har varit en väldigt duktig och tillmötesgående mäklare. Hon har kämpat för att sälja min lägenhet till bästa möjliga pris och jag rekommenderar henne varmt till alla er som ska sälja en bostad i Stockholm!
    2014-06-01 Ylva E svarar Niki G
    Tack för det härliga omdömet Niki! Grattis till er nya lägenhet och kul att du är så nöjd med affären!
  • Johan S
    Johan S skrev om Ylva Ekelund en del av Edward & Partners
    Vi vill med eftertryck rekommendera Ylva, Björn och hela Edward & Partners. Vi valde Edward & Partners för deras förmåga att få ut bra pris, trots det överträffade slutpriset våra drömmar, men det finns många andra skäl att också rekommendera dem. De var proffsiga, hjälpsamma och förtroendeingivande rakt igenom hela processen. Vi uppskattar inte minst deras förmedling av utmärkta hantverkare och hjälp att göra stylingen så smidig som möjligt.
    De har verkligen gjort skillnad.
    Johan och Lisa
    2014-04-02 Ylva E svarar Johan S
    Stort tack Johan och Lisa för en fantastisk rekommendation! Ni har varit lysande att arbeta med och det känns otroligt roligt att vi fick ut ett så bra resultat och att ni är glada! Hoppas det nya boendet i Bromma blir precis lika bra som på Krukmakargatan. Vi syns i juni för tillträde!
  • Per J
    Per J skrev om Ylva Ekelund en del av Edward & Partners
    Duktig mäklare. Snabbt agerande, bra presentation av lägenheten och bra återkoppling under försäljningen. Jag rekommenderar Ylva Ekelund.
    2014-04-02 Ylva E svarar Per J
    Tack Per! Ni är fantastiska att arbeta med och jag ser fram emot framtida samarbeten.
    Hälsa Izabella och Flora!
  • Maria Å
    Maria Å skrev om Ylva Ekelund en del av Edward & Partners
    Mycket professionellt och trevliglt bemötande från mäklarna på Edward Partner.
    Jag har tittat på MÅNGA lägenheter i Stockholm city.
    Dom har fina lägenheter till försäljning.
    Jag köpte en lägenhet i veckan.
    Stort tack till Ylva Ekelund för all hjälp.
    Hälsningar Maria Åkergren
    2014-04-02 Ylva E svarar Maria Å
    Tack Maria för de trevliga orden, jag är säker på att du kommer stormtrivas i ditt nya boende! Jag är bara glad att kunna finnas till hamn, vi syns för tillträde!
  • Markus B
    Markus B skrev om Ylva Ekelund en del av Edward & Partners
    Med lyhördhet för våra behov och önskemål, har Ylva Ekelund hjälpt oss att genomföra vår lägenhetsförsäljning med ett mycket tillfredsställande ekonomiskt resultat.
    Jag har upplevt Ylva som genuint intresserad, kunnig, självsäker och mycket professionell.
    Jag ger därför Ylva mina varmaste rekommendationer!
    2014-01-16 Ylva E svarar Markus B
    Stort tack för den fantastiska rekommendationen, den värmer!
    Väldigt roligt att höra att du är nöjd med resultatet, jag trivdes otroligt bra med att arbeta med er och er lägenhet.
    Ser fram emot framtida samarbeten, och önskar dig all lycka med lägenhetsjakten, ska hjälpa till med allt jag kan!
    Syns i februari för tillträde!:)
  • Erik S
    Erik S skrev om Ylva Ekelund en del av Edward & Partners
    Ylva såg till att vår lägenhet presenterades på bästa sätt och såg till att vi fick en snabb affär med ett resultat som vi är väldigt nöjda med.
    2014-01-13 Ylva E svarar Erik S
    Tack för den fina rekommendationen! Kul att vi nådde ett sånt bra slutpris! Vi får hoppas att ni blir lika nöjda med försäljningen av huset, och nu ska vi göra allt för att hitta riktigt bra tvåor till er :)
  • Tage J
    Tage J skrev om Ylva Ekelund en del av Edward & Partners
    Mycket bra
    Som jag trott
    Utmärkt
    o.k
    Mitt intryck av Ylva Ekelund är att hon är påläst, kunnig och mycket ambitiös.Vilket företag som helst skulle vara stolt över att ha en sådan medarbetare i sitt team
    2013-10-23 Ylva E svarar Tage J
    Tack Tage för de fina orden, de värmer!
    Vi syns imorgon för tillträde, Elin kommer trivas så himla bra i pärlan! Hälsa Monika, kram.
  • Ewa L
    Ewa L skrev om Ylva Ekelund en del av Edward & Partners
    Bra bemötande, hjälpsam trevlig.
    Jag är mycket nöjd!
    2013-10-23 Ylva E svarar Ewa L
    Tack Ewa för fin rekommendation, nu ska vi göra allt för att hitta ett grymt nytt boende till dig! Njut av utsikten allt vad du orkar tills december, kram!
  • Natalie S
    Natalie S skrev om Ylva Ekelund en del av Edward & Partners
    Snabb, förtroendeingivande och anträffbar! Rekommenderar henne varmt, hon är en ambitiös tjej med ett bra team i ryggen i övriga medarbetare på Edward och Partners.
    2013-10-23 Ylva E svarar Natalie S
    Tack Natalie för ditt fina omdöme!
    Hälsa Henrik och lycka till i drömlägenheten på Västmannagatan!
    Syns i december :)
Christian Melki