Edward & Partners

Edward & Partners

www.edwardpartners.se
  • BadgeTwelveYears
1 327

Välkommen till Edward & Partners - din moderna och nytänkande fastighetsmäklare! Tillsammans har vi stor erfarenhet av bostadsförmedling i Stockholms innerstad och vi har genom åren byggt upp ett stabilt kundregister som borgar för att vi ska kunna hitta rätt objekt eller köpare för dig. Vi vet att förutsättningarna för en...

1327 omdömen om Edward & Partners

Sedan starten hos Reco 2012

Mikael Oscar C
Täby

Edward har sålt flera av mina bostäder. Han är bra helt enkelt

Hans-Ove Gösta L
Vasastan

Proffs! Enkelt och smidigt. Inget att anmärka på. Christian brinner för sitt jobb och levererade.

Caroline B
Vasastan/Norrmalm

Tyvärr har vi inte en bra säljupplevelse med Edward och Partners. Vi upplevde att vi kastades runt bland mäklarna och blev sällan informerade om varför eller vem som hade visningarna. Låg energi, famlande i dåliga argument och brist på strategi för att få lägenheten såld. När bud långt under utgångspris kom in hetsade mäklaren för att vi skulle ta det budet, mest för att de ville avsluta affären - inte för att det var ett bra bud för oss säljare. Jag kan inte rekommendera den här mäklarfirman.

Svar från Edward & Partners

Hej Caroline, Tråkigt att höra att ni är missnöjda trots vår starka insats. Efter nästan ett halvårs hårt arbete med minst en visning i veckan fick vi er bostad såld, det är många som tyvärr tackat nej pga strippklubb (KINO) belägen i fastigheten. Det har krävts mycket engagemang och därav har vi samarbetat och hjälpts åt för att förmedla er bostad. Vi har haft en stylist som varit på plats inför visningar som städat och fått i ordning lägenheten. I en tuff marknad har vi inte gett upp och levererat ett bra slutpris tillslut...

Param S
Vasastan/Norrmalm

Absolut! Här är ett förslag till din rekommendation för Christian Melki på reco.se: Jag kan varmt rekommendera Christian Melki som fastighetsmäklare. Christian assisterade oss i försäljningen av vår bostad, och vi kunde inte vara mer nöjda med hans professionella och ambitiösa arbete. Trots utmaningar i den svåra marknaden visade Christian på en imponerande uthållighet och dedikation. Hans hårda arbete och skicklighet ledde till att vi nådde vårt mål och sålde vår bostad till vårt fulla nöje. Christian är inte bara...

Edith L
Vasastan/Norrmalm

Proffsigt och tryggt, snabb respons, kommer anlita Christian till vår egen försäljning.

Hans-Ove Gösta L
Östermalm

Bra och personligt engagemang. Lösningsorienterad.

Pia B
Vasastan/Norrmalm

Professionellt, trevligt och kommunikativt. Känns att de anstränger sig för att nå resultat. Bra fotograf, redovisande och snyggt.

Martin B
Östermalm

Alexandra var mycket bra på alla vis.

Linnea S
Östermalm

Edward sålde min lägenhet nyligen, allt var väldigt enkelt och smidigt, kan verkligen rekommendera.

Orlando V
Norrmalm/City

Edward är en av sveriges bästa mäklare, helt klart! 10 av 10! Tack!

Gabriel B
Norrmalm/City

Mycket professionell mäklare. Gör alltid ett fantastiskt jobb med passion för yrket!

Magnus R
Östermalm

Tycker det var genomgående bra möte

Natasha S
Östermalm

Fantastiskt arbete med min lägenhet. Tålamod, och bra vägledning. Toppen! Super nöjd!

Neil Oliver M
Södermalm

An excellent experience. Alexandra was very professional throughout and nothing was too much to ask. It was a pleasure to get to know Alexandra and we felt very comfortable working her and having her in our home. We were impressed by Alexandra’s drive and her calm confidence. It was all in all very positive working with a top estate agent.

Maria F
Östermalm

Bra och tydlig process genom vår försäljning. Tillgänglig och engagerad. Kan varmt rekommendera Edward. Vänliga hälsningar Maria

Thérèse C
Östermalm

Jag är otroligt nöjd med hela försäljningsprocessen som sköttes av Christian och Edward & Partners. Christian är en professionell och ambitiös mäklare där jag särskilt uppskattade hans snabbhet och lyhördhet i att göra alla nöjda genom hela processen. Rekommenderas varmt!

Karl David Roland A
Vasastan

Edward är alltid professionell och seriös. Gör verkligen det lilla extra för att det ska bli en lyckad affär. Har tidigare både köpt av och sålt med Edward och varje gång har intrycket varit detsamma.

Nathalie S
Skrev om Christian Melki en del av Edward & Partners

Vi har haft den absolut bästa upplevelsen med Christian när han hjälpte oss att sälja vår lägenhet. Han har varit enastående på alla sätt och vis, och vi är så tacksamma för hans professionalism och engagemang i hela försäljningsprocessen. Christian visade sig vara extremt kunnig och kompetent när det gäller fastighetsmarknaden och prisuppskattning. Han gav oss en realistisk bild av vad vi kunde förvänta oss och arbetade hårt för att maximera värdet på min lägenhet. Resultatet uppfyllde våra förväntningar, och vi är nöjda...

Christian M gillar detta
Alex H
Östermalm/Gärdet

Stockholms mest professionella mäklare! I svåra tider där bostadsmarknaden är svår att förutse, visade Christian med sin professionalism och erfarenhet hur en säljare ska agera. Han förstår värdet av objektet och vart marknaden befinner sig. Han ser till att både säljare och köpare är nöjda och kämpar på övertid när det behövdes för att alla skulle bli glada och att affären skulle gå i lås. Rekommenderar.

Gabriella E
Östermalm

Vi är mycket nöjda! Stort engagemang och trevligt, proffesionellt bemötande.

Stefan E
Vasastan

På alla plan är ja mycket nöjd med Christians insats och engagemang. Då vi träffade köparen på avtalsdagen är jag dock förvånad över att han inte läste av köparens köpbeslut bättre än att han stressade fram en affär som redan i princip var avgjord. Med den bakgrund som kom fram så skulle en vecka till och ett par visningar till säkert ordnat fram en intresserad köpare till så att man fått till stånd en riktig budgivning och kunnat få ett bättre pris. Det verkar som han i första hand prioriterade ett snabbt avslut framför...

Svar från Christian Melki

Tack för din feedback Stefan. Jag gjorde det som jag bedömde var rätt för att få det högsta möjliga slutpriset för er. Detta ledde till att vi fick 300.000 kr över utgångspriset genom en förhandling med en kund efter att de öppna visningarna hållits. Köparen ville inte vänta på att fler visningar skulle hållas och samtidigt höja budet så pass mycket. Min intention var inte att stressa fram något utan det var köparens önskemål att göra affären samma dag då hon höjde sitt initiala bud så pass mycket. Slutpriset var en rekordnotering...

Evelina L
Östermalm

Fantastiskts bra arbete genom hel säljprocessen! Det känns tryggt och enkelt. Tusen tack!

Julia B
Östermalm

Min upplevelse av Edward som mäklare är mycket positiv. Han var trevlig, professionell och kunnig. Jag fick intrycket av att han var mån om att göra både säljare och köpare nöjd. Han besvarade alla mina frågor väl och var alltid tillgänglig per telefon, mejl och personliga möten för frågor och visningar. Tack vare Edward kände jag mig mycket trygg i mitt lägenhetsköp, och jag kan varmt rekommendera honom som mäklare.

Joanna K
Vasastan/Östermalm

Jag kan varmt rekommendera Christian Melki som sålde vår lägenhet på ett bra sätt både för oss som säljare och för spekulanter och köpare.

John Y
Östermalm

Edward och hans kollegor är helt fantastiska. Alla kan sälja i uppgång, men det finns ingen som redder ut kriser som Edward o Co. Vi avverkade två mäklare innan vi anlitade Edward, det var först då som vi kände oss trygga med att allt skulle lösa sig. Rekommenderar starkt, bäst i stan

Johan U
Östermalm/Gärdet

Utmärkt på alla sätt! Väldigt skönt att samverka med en "naturlig och mer jordnära" mäklare

Linda L
Östermalm

Jättenöjd med Edwards proffsiga bemötande och förmåga att hitta lösningar.

Frida H
Vasastan

Är väldigt nöjd med Christian som mäklare. Hans engagemang var över förväntan och blev hela tiden uppdaterad under processen. Väldigt professionell och kan varmt rekommendera till andra säljare.

Lars Gösta E
Östermalm

Pleasant, focused on costumer needs, solution oriented, transparent and get things done.

Siri A
Östermalm

Edward var kunnig och hade ett trevligt bemötande. Nar jag textade aller ringde honom återkom han alltid inom en snar tid. Jag känner mej mycket nöjd bade med kopet och den hjälp jag fick.

Leif Joakim W
Östermalm

Fick ett mycket bra bemötande av mäklaren. Edward och hela hans gäng var jätte proffisionella under hela försäljningen. Jag fick ett bemötande och resultat utöver förväntan. Joakim och Julia

?
Vasastan

Trevligt och seriöst bemötande. Snabba svar samt lösningsorienterad.

Johan Erik Ellard B
Östermalm

Mycket väl bemött. på ett professionellt sätt. Levde upp till förväntningarna. Vi är mycket nöjda.

Aftab S
Huvudsta/Västra Skogen

Christian är mycket aktiv och ger bra råd. Jag verkligen uppskattar hans engagemang och att bryr sig om kunderna.

Vendela W
Solna

Ortroligt proffsig och engagerad

Thomas H
Östermalm

Christian är noggrann, snabb och trevlig. Som köpare har jag inget mer att önska. Skulle anlita honom.

Maria M
Östermalm

Edward är Trevlig, Professionell och Lyhörd.

Espen Johannes L
Östermalm

I’m a first-time buyer, and couldn’t be happier with the Christian! He helped me close a wonderful apartment and the process was swift, just as I wanted.

John K
Östermalm

Bra energinivå. Fick förtroende för honom.

Peter K
Östermalm

Mycket nöjd med Christian vilket också lett till att vi sålt med Christian fyra gånger. God service och bra slutpriser.

Monica Elisabeth D
Östermalm

Påläst och kunnig om objektet som såldes. Serviceminded och återkopplade snabbt vid frågor. Jag skulle gärna anlita honom vid försäljning av min bostad.

Marcus M
Östermalm

Professionell, trevlig och mycket kunnig. Går en extra meter, oavsett om du är köpare eller säljare. Rekommenderas!

Fredrik J
Norrmalm/Vasastan

Christian är väldigt tillmötesgående och omhändertog våra önskemål på ett väldigt tillfredsställande sätt.

Carl Aj E
Vasastan/Östermalm

Mycket seriösa med ett seniort intryck. hjälpt mig genom processen att sälja min lägenhet på ett mycket smidigt sätt

Eva v
Östermalm

Noggrant, tydligt och proffsigt.

Linda M
Vasastan

Edward är hans kollegor är alltid professionella och lyhörda. Har både sålt och köpt av Edward och tycker att båda affärerna har stått smidigt med en bra support genom hela resan.

Johan C
Sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Melki en del av Edward & Partners

Christian hjälpte mig att sköta försäljningen helt remote, det vill säga all kommunikation skedde digitalt och jag vill bara poängtera att supporten var toppklass! I en fallande marknad kan jag verkligen rekommendera Christian då han har stor rutin och ger alltid snabb och relevant respons om läget.

Marya S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Melki en del av Edward & Partners

Christian har varit trevlig, kunnig och tydlig genom hela processen. Han var tålmodig med alla frågor

Herman B
Kungsholmen

Tredje gången vi säljer med Christian, det säger väl egentligen allt. Lyhörd, engagerad och otroligt vass!

Antonio A
Östermalm

Jag blev bra bemött vid första kontakt. Christian är en pålitlig, driven och ambitiös mäklare. Trots omvärldsläget och omständigheterna gav Christian inte upp och fann tillslut en köpare som gav det pris vi önskat. Rekommenderar starkt!