EF Städservice

EF Städservice

Städservice när den är som bäst!

Vi utför hemstädning, flyttstädning, lokalvård, storstädning samt byggstädning.
Snabbt och smidigt med kort varsel. EF Städservice finns i hela Stor Stockholm

Vår vision är att skapa en bekvämare & smidigare vardag.
Där du kan fokusera på det du tycker är viktigt. Känslan av att komma hem till ett ny-städat hem eller en ren och fräsch arbetsplats är vår högsta prioritet.
Med miljövänliga produkter och schyssta arbetsvillkor erbjuder vi effektiv städservice till en kostnad som passar dig och dina behov.

Kontakta oss så här vi av oss!
Mvh / EF Städservice

Läs vad 9 kunder tycker om EF Städservice 2

2022-01-11 Verifierad kund
    Jag är mycket nöjd med EF Städservice. Utmärkt resultat och god och tydlig kontakt innan och efter att storstädningen genomfördes. 5 av 5 stjärnor!
    Tack Marie för din tid och dom fina orden! EF Städservice
    2022-01-11 Verifierad kund
    Ef städservice var klockrena, efter ett kort samtal med John som för övrigt var mycket hjälpsam och trevlig så hjälpte han mig med en slutstädning av en lägenhet som var mycket väl godkänd!
    Absolut inga konstigheter, bra pris!
    Det gick verkligen galant! Och tack Edvard, för den fina recensionen! EF Städservice
    2022-01-07 Verifierad kund
    Snabbt enkelt och rent.
    Fick hjälp med kort varsel
    Rekommenderas av mig.
    Nyckelby fastigheter AB
    Tack! Verkligen ett fint hus ni byggt! EF Städservice
  • 2021-12-20 Spontant omdöme
    Ni räddade mig från att behöva göra flyttstäd mitt i en tuff flytt. Superfin service och trevligt bemötande och uppföljning. Bra engagemang och ansvarskänsla. Rekommenderas starkt!
    2021-11-21 Verifierad kund
    Vi bokade flyttstädning. Fantastiskt bra bemötande och superproffsiga och trevliga städare som verkligen gjorde ett gediget jobb! Vi är jättenöjda och rekommenderar dem varmt!
    Verkligen ett stort tack Michelle! EF Städservice
    2021-11-13 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och flexibla.
    Samma personal som städar lägenheten varannan vecka, blir lika nöjd varje gång och alltid skinande rent!
    Tack Miriam för dom fina orden! EF Städservice
    2021-11-09 Spontant omdöme
    Tack för en toppenstädning! Superfint, snabb bokning och grymt bemötande 👌🏽 Rekommenderas varmt!
    Tack Hanna, det värmde verkligen oss att höra! EF Städservice
  • CARL Å
    skrev om EF Städservice
    2021-11-09 Spontant omdöme
    Jätte nöjd kund! Bra personal, Bra pris, bra kommunikation, alltid trevligt bemötande, bra städat! Mycket smidigt /Johan
    Tack Johan, verkligen ett rent nöje att ha dig som kund! EF Städservice
    2021-11-09 Spontant omdöme
    Bra service, Lika nöjd varje gång. Underbart att komma hem till ett nystädat hus